Powiększ zdjęcie
53,10 zł59,00 zł
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu.... Pełen opis produktu 'Marka Konsument Badacz' »
53,10 zł
W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu.... Pełen opis produktu 'Marka, Konsument, Badacz' »
69,00 zł
Tytuł Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku Autor Katarzyna M. Staszyńska Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-264-5497-4 Rok wydania 2013 Li... Pełen opis produktu 'Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku' »
46,99 zł
0x00628c4300000000
46,63 zł50,22 zł
49,11 zł
W pracy omĂłwiono zastosowanie badaĹ marketingowych z perspektywy korzyĹci, jakie przynoszÄ one w praktyce marketingowej, a takĹźe w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu.... Pełen opis produktu 'Marka Konsument Badacz' »