[onepress]
Kategoria: PoradnikiWysyłka: od ręki
nieskończenie wiele możliwości, doświadczony natomiast dostrzeże
ich tylko kilka... Tam, gdzie kończy się naiwna wiara w skuteczność
prostych manipulacji, tam zaczyna się wiedza płynąca z
wielu...
Pełen opis produktu 'Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji' »
Sprzedawcy szkiełko i oko
Abecadło każdego handlowca, czyli twarde umiejętności
sprzedażowe
Handlowa poezja, czyli umiejętności społeczne i
organizacyjne
Ludzie sprzedają ludziom.
Guccio Gucci
Ojciec-założyciel firmy Gucci wiedział, co mówi, gdy w trzech
słowach streścił, na czym naprawdę polega proces sprzedaży.
Sprzedawanie to nie tajne techniki, dzięki którym wciśniesz
wszystko każdemu. To nie tabelki, analizy, wykresy. W każdym razie
nie tylko. Prawda jest taka, że nie zostaniesz dobrym handlowcem,
póki do warsztatu twardych umiejętności sprzedażowych nie
dołożysz... serca. Skuteczne handlowanie opiera się bowiem przede
wszystkim na umiejętności pracy z klientem, chęci niesienia pomocy,
gotowości do prowadzenia dialogu. Innymi słowy, w procesie
sprzedaży umiejętności handlowe trzeba połączyć ze
społecznymi.
Zawód: handlowiec to niezbędnik wiedzy o sprzedawaniu, powstały
w oparciu o umiejętności i doświadczenia Andrzeja Niemczyka oraz
Mariusza Kędzierskiego - wieloletnich handlowców i trenerów
sprzedaży. Pisząc tę książkę, autorzy korzystali z pomocy kilku
tysięcy przedstawicieli handlowych i szefów sprzedaży, którzy
zdecydowali się podzielić obserwacjami poczynionymi w trakcie swej
trudnej, ale ciekawej pracy. Pracy handlowca. Proponujemy Ci zatem
książkę pisaną przez zawodowców dla zawodowców.
Skrzydełko lewe
Ile jest dróg do osiągnięcia celu w sprzedaży? Początkujący
handlowiec widzi nieskończenie wiele możliwości, doświadczony
natomiast dostrzeże ich tylko kilka... Tam, gdzie kończy się naiwna
wiara w skuteczność prostych manipulacji, tam zaczyna się wiedza
płynąca z wielu godzin pracy z klientem. Zawód: handlowiec nie
czaruje ani nie upraszcza, bo nic nie zastąpi rzetelnej budowy
zdrowych relacji. To wielobranżowość praktycznych przykładów czyni
tę książkę zestawem narzędzi do wykorzystania od zaraz. Dla każdego
poważnego handlowca i menedżera sprzedaży.Marcin Merta, menadżer i
trener rozwoju
Skrzydełko prawe
Andrzej Niemczyk - menedżer i trener z wieloletnim
doświadczeniem w obu dziedzinach. Prowadzi szkolenia menedżerskie,
handlowe i trenerskie w szerokim zakresie tematycznym. Wykłada w
Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest autorem książki Jak
zarządzać zespołem handlowym i przetrwać oraz współautorem książek
Książka dla skutecznych szefów (Onepress 2008), Motywacja pod lupą
(Onepress 2009), Zarządzanie projektem szkoleniowym (Onepress 2008)
oraz pakietu multimedialnego Sztuka kierowania zespołem handlowym
(Onepress 2007). Jego liczne artykuły o zarządzaniu można znaleźć
m.in. w czasopismach "Personel i Zarządzanie", "Marketing w
Praktyce", "Brief".
Mariusz Kędzierski - menedżer z wieloletnim
doświadczeniem w zakresie wspierania działów sprzedaży i rozwoju
kompetencji pracowników. Prowadzi szkolenia z szeroko pojętego
zakresu zarządzania, handlu i rozwoju osobistego oraz warsztaty dla
trenerów. Wykładowca w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej.