Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [DIFIN]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    marketingowo ? logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim ?marketingowo ? logistycz­nie?... Pełen opis produktu 'Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem' »

    Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że ? tym samym ? wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo ? logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim ?marketingowo ? logistycz­nie? i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet ?teoria chaosu?.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

  • Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    46,80 zł
    52,00 zł

    [difin]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: do 3 dni

    marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie”... Pełen opis produktu 'Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem' »

    Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie” i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet „teoria chaosu”....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

  • [DIFIN]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    marketingowo ? logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim ?marketingowo ? logistycz­nie?... Pełen opis produktu 'Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem' »

    Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że ? tym samym ? wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo ? logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim ?marketingowo ? logistycz­nie? i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet ?teoria chaosu?.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

  • [DIFIN]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie”... Pełen opis produktu 'Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem' »

    Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że – tym samym – wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W warunkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Uzasadnienie tej tezy zostało wsparte przejrzystym przeglądem podstaw marketingu i logistyki, zasad planowania marketingowego i logistycznego oraz tworzenia strategii marketingowo – logistycznych. Określono też, jakie funkcje w przedsiębiorstwie powinny być realizowane, aby można było uznać, że zarządza się nim „marketingowo – logistycz­nie” i jaki wpływ mogą na to wywierać nowe koncepcje zarządzania, takie jak TQM, Line Management, a nawet „teoria chaosu”.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem

  • [Difin]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Organizacja i zarządzanie>Zarządzanie logistykąWysyłka: do 3 dni

    0x0064987200000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketingowo Logistyczne Zarządzanie Przedsiębiorstwem

  • [MK EBOOKI]

    Kategoria: MARKETING

    Tytuł:    Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie,  Liczba stron:  101,  Wysyłka:   gratis (poczta elektroniczna e-mail), ... Pełen opis produktu 'Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie' »

    Tytuł:  Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie,  Liczba stron:  101,  Wysyłka:  gratis (poczta elektroniczna e-mail),  Język publikacji:  polski,  Literatura:  tak,  Przypisy:  tak,  Format:  publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda. ========================================================================= Opis            W warunkach gospodarki wolno rynkowej zdecydowana większość przedsiębiorstwa zmaga się z problemami związanymi z konkurencyjnością i konkurowaniem. Firmy konkurują ze sobą o względy klientów, po to aby zwiększyć swoje zyski, utrzymać się na rynku i osiągnąć w konsekwencji zadawalające rezultaty. Często konkurowanie przybiera formy bardzo agresywne, a czasami nawet dochodzi do wojen między firmami. W  walce konkurencyjnej techniki i narzędzia logistyczne okazać się mogą bardzo pomocne. Rozwiązania logistyczne mogą przyczynić się do poprawy pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Dzięki takim procesom jak zarządzanie łańcuchem dostaw, wykorzystaniu strategii ECR oraz koncepcji zarządzania jakością klienci otrzymują towar szybko, na czas, po wcześniej ustalonej cenie, a na wypadek problemów lub awarii mogą liczyć na obsługę po sprzedażową i profesjonalny z punktu widzenia logistyki serwis.             Dynamicznie zmieniający się rynek, a w istocie oczekiwania i potrzeby szeroko pojętego konsumenta wymagają zintegrowanych działań marketingowych i logistycznych. Zadowolenie nabywcy jest bowiem nie tylko wynikiem pozytywnej oceny produktu, jego jakości i ceny, ale także jego dostępności w odpowiednim czasie i miejscu zapotrzebowania.              Obecnie nie można wyraźnie wskazać na to, jakie źródła przewagi konkurencyjnej są najważniejsze do jej zdobycia. Również nie wydaje się, aby była jedna i tylko jedna uniwersalna strategia zdobywania tejże przewagi. Otoczenie zarówno to bliższe i dalsze ma największy wpływ na wybór strategii i na to, które ze źródeł bardziej wpływają na przewagę danej firmy.             Godny uwagi jest fakt, że firmy polskie są w pewien sposób skazane na przestrzeganie różnych wymogów stanowiących standard w krajach wysoce rozwiniętych. Szczególny nacisk kładzie się na wymagania dotyczące jakości produktów. Firmy starają się zdobyć certyfikat, stanowiący świadectwo ich dorobku i pozycji na rynku. Normy ISO są dowodem bezpieczeństwa dla klientów i wysokiej jakości produktów.              Zarządzanie logistyczne w dystrybucji w szczególny sposób traktuje jakość obsługi klienta. Chociaż polityka obsługi klienta wykracza znacznie poza obszar zainteresowań logistyki i obejmuje działania z zakresu marketingu, finansów i innych sfer przedsiębiorstwa, to jednak wśród działań mających na celu zapewnienie należytej obsługi klienta szczególną rolę odgrywają działania logistyczne. Ponieważ każde z tych działań ma wpływ na otrzymanie przez klienta właściwego produktu, o właściwej jakości, we właściwym miejscu, we właściwym czasie i po właściwych kosztach. Dążenie do właściwej obsługi klienta sprowadza się do zintegrowanego zarządzania działaniami logistycznymi w taki sposób, aby osiągnąć niezbędny poziom zadowolenia klienta przy możliwie najniższych kosztach globalnych. Obsługę klienta można więc zdefiniować jako zdolność systemu logistycznego przedsiębiorstwa do zaspokojenia klientów pod względem czasu, niezawodności, komunikacji i wygody. Każdy z tych elementów odgrywa w logistyce specyficzną rolę.=========================================================================Spis treściWSTĘPROZDZIAŁ  I CHARAKTERYSTYKA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH W PRZEDSIĘBIORSTWIE 1. Pojęcie przedsiębiorstwa 2. Pojęcie i istota logistyki oraz zarządzania logistycznego 3. Funkcje logistyki oraz zarządzania logistycznego 4. Związek logistyki z zarządzaniem logistycznym 5. Zarządzanie logistyczne a koncepcja zarządzania jakością 6. Zarządzanie łańcuchem dostawROZDZIAŁ  II WYKORZYSTANIE ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO W DZIAŁALNOŚCI ZAOPATRZENIOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA 1. Podstawowe funkcje procesów zaopatrzenia 2. Planowanie potrzeb materiałowych 3. Kryteria wyboru dostawców i źródeł zakupu 4. Sterowanie zapasami w procesach logistycznych 5. Wybrane decyzje logistyczne w sferze zaopatrzeniaROZDZIAŁ  III ANALIZA FUNKCJONOWANIA ZARZĄDZANIA LOGISTYCZNEGO SYSTEMEM ZAOPATRZENIA W PRZEDSIĘBIORSTWIE „X” 1. Charakterystyka przedsiębiorstwa „X” 2. Ocena procesów logistycznych 3. Metody określania potrzeb materiałowych 4. Zasady prowadzenia gospodarki magazynowej 5. Relacje z dostawcami i możliwości dokonywania zakupówANKIETA DOSTAWCY DO FIRMY "X"PODSUMOWANIESPIS TABELSPIS RYSUNKÓW
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie procesami logistycznymi w działalności zaopatrzeniowej przedsiębiorstwa na przykładzie

  • [MK EBOOKI]

    Kategoria: MARKETING

    Tytuł:    Dystrybucja jako element logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy,  Liczba stron:  100,  Wysyłka:   gratis (poczta elektroniczna e-mail), ... Pełen opis produktu 'Dystrybucja jako element logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy' »

    Tytuł:  Dystrybucja jako element logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy,  Liczba stron:  100,  Wysyłka:  gratis (poczta elektroniczna e-mail),  Język publikacji:  polski,  Literatura:  tak,  Przypisy:  tak,  Format:  publikacja w formacie pliku PDF, do czytania na ekranie monitora za pomocą darmowego oprogramowania Adobe Reader, tekst można również kopiować do dowolnego edytora tekstu, np. Worda. ========================================================================= Opis            Dystrybucja jest to zorientowana na osiąganie zysku działalność obejmująca planowanie, realizację i kontrolę fizycznego przepływu materiałów i finalnych produktów z miejsca pochodzenia (produkcji) do miejsca ich zbycia. Celem dystrybucji jest zarządzanie łańcuchami dostaw, czyli przepływami wartości od dostawców do ostatecznych użytkowników.             Potocznie uważa się, że podstawowym celem dystrybucji jest dostarczanie odpowiednich towarów w odpowiednie miejsce, w odpowiednim czasie i po najniższym koszcie. Jednak jest to tylko częściowa prawda, nie ma bowiem takiego systemu dystrybucji, który potrafiłby jednocześnie maksymalizować poziom usług i minimalizować koszty. Rozszerzenie usług wymaga zwiększenia liczby magazynów, dobrego transportu, rozbudowanego systemu realizacji zamówień, a wszystko to ponosi koszty. Niskie koszty dystrybucji to tani transport i niewielka ilość towaru w zapasie i nieliczne magazyny.              Punktem wyjścia dla określenia systemu dystrybucji towarów powinna być odpowiedź na następujące pytanie: czego oczekuje klient i co oferuje konkurencja. Klient zwykle zainteresowany jest dostawą towaru na czas oraz gwarancją towaru podczas transportu. Firmy muszą bardzo dokładnie poznać potrzeby swoich klientów oraz muszą brać pod uwagę standard usług świadczonych przez konkurencję i być w stanie oferować usługi przynajmniej na tym samym poziomie pamiętając, iż celem działania jest maksymalizacja zysków, a nie sprzedaży. Firmy muszą poznać sposoby działania swoich klientów, tak aby właściwie planować własne posunięcia.             Głównym celem niniejszej publikacji jest charakterystyka dystrybucji jako elementu logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy. Do realizacji celu wykorzystano szereg najnowszych pozycji literatury, prasy, a także informacje pozyskane z badanego przedsiębiorstwa.=========================================================================Spis treściWSTĘPROZDZIAŁ  I. ISTOTA I MIEJSCE DYSTRYBUCJI W MARKETINGU 1.1. Pojęcie marketingu 1.2. Istota dystrybucji  1.3. Funkcje i rodzaje dystrybucji 1.4. Instrumenty i działania związane z dystrybucją towarów 1.5. Dystrybucja, a inne instrumenty marketinguROZDZIAŁ  II. ISTOTA I STRUKTURA KANAŁÓW DYSTRYBUCJI 2.1. Klasyfikacja kanałów dystrybucji 2.2. Charakterystyka podstawowych typów kanałów         2.2.1. Kanał bezpośredni         2.2.2. Kanał pośredni 2.3. Wybór i tworzenie kanałów dystrybucji 2.4. Zarządzanie kanałem dystrybucjiROZDZIAŁ  III. LOGISTYKA ORAZ ZARZĄDZANIE LOGISTYCZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE 3.1. Istota logistyki 3.2. Istota zarządzania logistycznego 3.3. Funkcje logistyki 3.4. Funkcje zarządzania logistycznego 3.5. Związek logistyki z zarządzaniem logistycznym 3.6. Zarządzanie logistyczne a koncepcja zarządzania jakością 3.7. Zarządzanie łańcuchem dostawROZDZIAŁ  IV. ZARZĄDZANIE SYSTEMEM DYSTRYBUCJI TOWARÓW NA PRZYKŁADZIE FIRMY „X” 4.1. Ogólna analiza badanej branży 4.2. Charakterystyka firmy „X” 4.3. Dystrybucja fizyczna produktów 4.4. Orientacja na odbiorcę – logistyka dystrybucji 4.5. Współdziałania i konflikt w procesie kształtowania dystrybucji towarów 4.6. Formy organizacyjne dystrybucji towarów        4.6.1. Sprzedaż detaliczna        4.6.2. Handel hurtowyZAKOŃCZENIESPIS RYSUNKÓW I TABELLITERATURA
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Dystrybucja jako element logistycznego zarządzania przedsiębiorstwem na przykładzie firmy

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Nazwa - Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Autor - Tadeusz Wojciechowski Oprawa... Pełen opis produktu 'Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem - Tadeusz Wojciechowski' »

    Opis - Motywem przewodnim książki jest uzasadnienie tezy, że działania marketingowe w przedsiębiorstwach muszą być stopniowo integrowane z działaniami logistycznymi i że - tym samym - wymagają wspólnego, zsynchronizowanego zarządzania. W wa­runkach coraz ostrzejszej konkurencji, zarządzanie to powinno koncentrować się na rozwiązywaniu problemów marketingowych i logistycznych w sposób zmierzający do uzyskania maksymalnej satysfakcji klientów. Nazwa - Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem Autor - Tadeusz Wojciechowski Oprawa - Miękka Wydawca - Difin Kod ISBN - 9788376413808 Kod EAN - 9788376413808 Wydanie - 2 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 15.5x23.0cm Ilość stron - 224 Podatek VAT - 5% Premiera - 2011-01-21
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem - Tadeusz Wojciechowski

  • [Difin]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketingowo logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem


Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

mkebooki.pl

Ebooki z zakresu marketingu, zarządzania, ekonomii, finansów, bankowości i inne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.09.2013
mk ebooki
Produkty w ofercie: 103
Promocje: 14
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
-, greg, nowa era, znak, egmont, wsip, dragon, arti, zielona sowa, olesiejuk
Produkty w ofercie: 8244
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 8244
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: