[One Press / Helion]
Kategoria: emptyWysyłka: od ręki
przez konsumentów. O tym właśnie jest ta książka. Celem tego
poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po
kroku - przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję,
o czym powinna opowiadać...
Pełen opis produktu 'Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek.. One Press / Helion' »
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do
budowania marki
Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją
lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją
kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to
zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć
ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo
łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani
jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy
od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od
tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie
pasować.
Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez
porządnej strategii przejdzie do historii, gdy tylko silniej
zawieje wiatr. Chyba nie tego oczekujesz? Każdego dnia marki
krzyczą do nas z reklam: wspaniała jakość, produkty premium,
najwyższa klasa obsługi klienta... Tylko co z tego, jeśli za tymi
przekazami zupełnie nic nie stoi. Jeśli to tylko wydmuszka,
stworzona, by krzyczeć, bez pomysłu, bez podstaw... bez
fundamentów. Ty je zbuduj. I przekonaj się, jak wiele korzyści może
przynieść dobrze skonstruowana strategia marki. Nie idź na skróty.
Nie powielaj schematów. Znajdź swoją drogę. Stwórz brand, który
zajmie określone miejsce w świadomości konsumentów, dzięki czemu
zdystansuje konkurencję i będzie czytelny, akceptowany, wreszcie -
wybierany przez konsumentów. O tym właśnie jest ta
książka.
Celem tego poradnika jest przeprowadzenie Cię - krok po kroku -
przez cały proces, w którym Ty podejmiesz decyzję, o czym powinna
opowiadać Twoja marka. Nie ma to jednak być jedynie myśl czy
pomysł. Ma to być wynikowa Twojej pracy, poznania rynku,
konsumenta, konkurencji, swojej marki. Autor książki, doświadczony
marketer, psycholog i trener biznesu, pokaże Ci, jak stworzyć
brand, jak opracować zapis jego pozycjonowania. Odkryje przed Tobą,
czym jest insight, przeprowadzi Cię przez świat archetypów, wskaże,
kiedy warto pomyśleć o rebrandingu i dlaczego nie ogranicza się on
wyłącznie do zmiany logo. Przekonasz się, jak ważna jest strategia
marki i jaki ma wpływ na system identyfikacji wizualnej, a także
strategię komunikacji. Zdobędziesz więc kompleksową wiedzę, dzięki
której do budowania własnej marki podejdziesz przygotowany, z
planem działania, ze świadomością, które rozwiązania są właściwe, a
których należy unikać w procesie budowania marek i ich
przekształcania - z małych w wielkie.