[Sine Qua Non]
Kategoria: DokumentalneWysyłka: od ręki
wyzwania stojące przed producentami, techniczne bariery, żądania
graczy i pracę przypominającą robotę w korporacji, autor
dochodzi do wniosku, że każda z gier jest swoistym cudem. To podróż
do...
Pełen opis produktu 'Krew, pot i piksele. Chwalebne i niepokojące opowieści o tym, jak robi się gry' »
Międzynarodowy bestseller! Jak powstają znane gry – Wiedźmin,
Dragon Age, Stardew Valley, Destiny, Diablo?
Tworzenie gier komputerowych w dzisiejszych czasach
jest często bardziej fascynujące niż efekt końcowy. Jason Schreier
zabiera czytelników w niezwykłą podróż za kulisy przemysłu gier
wideo, gdzie twórcą może być zespół 600 przepracowanych geeków lub
jeden geniusz. Opisując artystyczne wyzwania stojące przed
producentami, techniczne bariery, żądania graczy i pracę
przypominającą robotę w korporacji, autor dochodzi do wniosku, że
każda z gier jest swoistym cudem.
To podróż do istnego piekła, jakim jest świat
twórców gier, a jednocześnie hołd dla wszystkich tych, którzy
próbują sprostać niebotycznym oczekiwaniom otoczenia i stworzyć
najlepszą grę, jaką tylko można sobie wyobrazić.
Największe tajemnice gier wideo
w jednej książce:
Pillars of Eternity
Uncharted 4
Stardew Valley
Diablo III
Halo Wars
Dragon Age: Inkwizycja
Shovel Knight
Destiny
Wiedźmin 3
Star Wars 1313
Tworzenie gier wideo to jedna z
najbardziej rozwijających i ekscytujących rzeczy, jakie robiłem w
ciągu ostatnich dwóch dekad kariery. Wspaniała książka Jasona
Schreiera oddaje zarówno podekscytowanie, jak i piekło towarzyszące
temu procesowi. Oto wciągające, inteligentne spojrzenie za grubą (i
niepotrzebnie tajemniczą) zasłonę skrywającą pasjonujący
świat.
Tom Bissell, autor książek o grach Gears of War,
Uncharted i Battlefield
Tak wiele problemów kulturowych
sprowadza się do braku zrozumienia specyfiki rozwoju i tworzenia
gier. Jason otwiera kluczowe drzwi w tym tajemniczym przemyśle.
Robi to w nadziei, że nauczy nas trochę więcej o swojej
fascynacji.
Leigh Alexander, dziennikarka
Szczegółowa, dobrze napisana i co
najważniejsze, opisująca wzloty i bolesne upadki wielu deweloperów
i wytwórni. Niewykluczone, że będzie lekturą obowiązkową dla
programistów w moim studiu.
Cliff Bleszinski, twórca gry Gears of War i założyciel Boss Key
Productions
Opowieści zawarte w tej książce
składają się na fascynujący, kompletny przegląd blasków i cieni
związanych z tworzeniem gier. Rami
Ismail, współzałożyciel Vlambeer i twórca Nuclear Throne
Brutalna, szczera, ale koniec końców
podnosząca na duchu.
Adam Conover
Jason Schreier Redaktor działu newsowego Kotaku, czołowego portalu
zajmującego się przemysłem i kulturą gier wideo, gdzie wyrobił
sobie nazwisko dzięki wysiłkom reporterskim i drążeniu trudnych
kwestii branżowych. Pisał o świecie gier dla Wired i publikował w
rozmaitych miejscach, łącznie z „New York Timesem”, „Edge”, Paste i
Onion News Network.
Bezpłatny fragment: