Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    przestępcze dzięki wykorzystaniu algorytmów informatycznych w warunkach gospodarki cyfrowej. Nazwa - Mafia 2.0. Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej ... Pełen opis produktu 'Mafia 2.0. Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej - Wojciech Kurowski' »

    Opis - Autor przedstawia proces i proceder kreowania wartości w wyniku cyfrowej komercjalizacji działalności przestępczej. Sprawcy takich czynów najczęściej wykorzystują do działań przestępczych legalne podmioty gospodarcze. Odbywa się to pod pozorem legalnej działalności gospodarczej, np. normalnych operacji bankowych, gospodarczych, czy handlowych.Dr W. Kurowski poszukuje odpowiedzi na fascynujące pytanie: czy nowe modele przestępczego biznesu są powieleniem istniejących modeli biznesowych występujących w legalnej działalności gospodarczej, czy też są one koncepcją oryginalną (organizacje przestępcze to prekursorzy, imitatorzy czy dinozaury wśród przedsiębiorstw funkcjonujących w gospodarce opartej na wiedzy i korzystającej z sieci internetowych w skali globalnej)?Autor twierdzi i dowodzi w książce, że technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) spowodowały zasadnicze zmiany w tworzeniu wartości przez grupy przestępcze. Książka przedstawia mechanizmy przejmowania wartości przez organizacje przestępcze dzięki wykorzystaniu algorytmów informatycznych w warunkach gospodarki cyfrowej. Nazwa - Mafia 2.0. Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej Autor - Wojciech Kurowski Oprawa - Miękka Wydawca - Poltext Kod ISBN - 9788375614879 Kod EAN - 9788375614879 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 304 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-04-24
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Mafia 2.0. Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej - Wojciech Kurowski

  • Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    44,10 zł
    49,00 zł

    [c.h. beck]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Nie ma organizacji bez ludzi,nie ma innowacji bez innowatorów!Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrost... Pełen opis produktu 'Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji' »

    Nie ma organizacji bez ludzi,nie ma innowacji bez innowatorów!Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrostu innowacyjności i konkurencyjności organizacji. Autorzy nie ograniczają się do dyskusji o różnych modelach ZZL, lecz na podstawie badań empirycznych określają ich wpływ na innowacyjność i konkurencyjność mierzoną wartością rynkową. Rozważania teoretyczne zostały poparte przykładami z praktyki gospodarczej, przedstawiającymi konkretne rozwiązania, stosowane w firmach charakteryzujących się wysokim poziomem ZZL, które w istotny sposób przyczyniły się do wzrostu ich innowacyjności, a co za tym idzie – znacznego wzmocnienia pozycji konkurencyjnej....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji

  • [Placet Wydawnictwo Plak Leszek]

    Kategoria: /
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie zachowań w organizacji

  • [C.H. BECK]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Nie ma organizacji bez ludzi,nie ma innowacji bez innowatorów!Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrost... Pełen opis produktu 'Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji' »

    Nie ma organizacji bez ludzi,nie ma innowacji bez innowatorów!Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrostu innowacyjności i konkurencyjności organizacji. Autorzy nie ograniczają się do dyskusji o różnych modelach ZZL, lecz na podstawie badań empirycznych określają ich wpływ na innowacyjność i konkurencyjność mierzoną wartością rynkową. Rozważania teoretyczne zostały poparte przykładami z praktyki gospodarczej, przedstawiającymi konkretne rozwiązania, stosowane w firmach charakteryzujących się wysokim poziomem ZZL, które w istotny sposób przyczyniły się do wzrostu ich innowacyjności, a co za tym idzie ? znacznego wzmocnienia pozycji konkurencyjnej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji

  • [Placet]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    stawiać czoła wymaganiom nowego otoczenia, jakie kreuje gospodarka rynkowa. Rozwija ona znaną w teorii zarządzania tezę głoszącą, że kierowanie polega na pracy z ludźmi i dla ludzi za pośred... Pełen opis produktu 'Kreowanie zachowań w organizacji' »

    Głównym przesłaniem książki jest stwierdzenie, że tylko ład pomiędzy współdziałającymi ludźmi, partnerska współpraca i pełne zaangażowanie ich energii i inteligencji może pozwolić przedsiębiorstwu stawiać czoła wymaganiom nowego otoczenia, jakie kreuje gospodarka rynkowa. Rozwija ona znaną w teorii zarządzania tezę głoszącą, że kierowanie polega na pracy z ludźmi i dla ludzi za pośrednictwem kształtowania zdrowych stosunków między nimi, które znakomicie ułatwiają wykorzystanie i rozwijanie ich twórczych możliwości dla dobra ich samych i organizacji, w których pracują.Książka ta może przydać się zarówno sprawującym już funkcje kierownicze, jak i tym, którzy jeszcze nie wiedzą, z czym to się tak naprawdę wiąże. Autor ma nadzieję, że jej lektura przyczyni się do podniesienia sprawności kierowniczej i wzrostu szans w dalszej karierze menedżerów, którzy ? oprócz osobistego doświadczenia, wrodzonych zdolności i zdrowego rozsądku ? cenią sobie także osiągnięcia nauki, mając świadomość, że inteligentne organizacje muszą być kierowane przez inteligentnych menedżerów rozsądnie łączących zdobycze wiedzy i sztuki
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie zachowań w organizacji

  • [Helion]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    podstawowych zasad zarządzania organizacją, jej finansami, pracownikami, wolontariuszami. Wskazuje, jak pozyskiwać środki oraz kreować wizerunek, współpracować z mediami i bez niepotrzebnych... Pełen opis produktu 'Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze' »

    Trzeci sektor w polskich realiach Pozyskiwanie środków Poszukiwanie najlepszych ludzi Marketing organizacji PR wewnętrzny i zewnętrzny Rola rzecznika prasowego Konferencje prasowe od A do Z Współpraca z mediami Organizacja zarządzania organizacją Organizacje pozarządowe są i nie są jak firmy. W przeciwieństwie do sektora rynkowego trzeci sektor działa nie dla zysku, lecz pro publico bono, czyli dla dobra wspólnego. Skupieni na realizacji statutowych celów organizacji jej członkowie i zarządzający zapominają czasem o tym, że także w ich działalności pojawiają się analogie do funkcjonowania firm. Stowarzyszenia, fundacje czy związki są w pewnym sensie przedsiębiorstwami: zatrudniają pracowników, pozyskują środki publiczne oraz prywatne, dysponują często ogromnymi zasobami finansowymi, posiadają w swoich szeregach wielu profesjonalistów-praktyków, aktywnie uczestniczą w życiu społeczno-gospodarczym, wspierają te dziedziny, które wymagają bardzo wąskiej specjalizacji. I tak jak firmy spotykają się z konkurencją... innych organizacji pozarządowych. Właśnie dlatego powstała ta książka. Napisana z punktu widzenia praktyków na co dzień mających do czynienia z organizacjami pozarządowymi, jest zbiorem podstawowych zasad zarządzania organizacją, jej finansami, pracownikami, wolontariuszami. Wskazuje, jak pozyskiwać środki oraz kreować wizerunek, współpracować z mediami i bez niepotrzebnych komplikacji stawać się partnerem rozpoznawalnym oraz wiarygodnym. Autorzy kierują swoją publikację zarówno do praktyków działalności w trzecim sektorze (będzie to dla nich podręczne kompendium wiedzy), jak i osób, które stawiają pierwsze kroki na drodze pomocy innym. Emilia Kotnis-Górka - absolwentka socjologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Współpracowała z wieloma mediami krajowymi, regionalnymi, lokalnymi i środowiskowymi: telewizją, dziennikami, czasopismami i portalami internetowymi. Na stałe jest dziennikarką i sekretarzem redakcji "Przeglądu Olkuskiego". Ma na swoim koncie wiele publikacji o tematyce społecznej. Należy do Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu. Mateusz Wysocki - absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończył studia podyplomowe z rachunkowości i finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Obecnie jest kierownikiem finansowym Sądu Rejonowego w Olkuszu. Od ośmiu lat zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu (wiceprezes). Jest autorem wielu publikacji z zakresu zarządzania organizacją pozarządową oraz współpracy z mediami w miesięczniku "Poradnik organizacji non profit" (wydawca Infor Ekspert).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze

  • [edu-Libri]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji Autor Andrzej Wodecki Język polski Wydawnictwo Edu-Libri ISBN 978-83-65648-94-5 Rok wydania 2019 Kraków-Legionowo Wydanie... Pełen opis produktu 'Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji' »

    Tytuł Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji Autor Andrzej Wodecki Język polski Wydawnictwo Edu-Libri ISBN 978-83-65648-94-5 Rok wydania 2019 Kraków-Legionowo Wydanie 1 Liczba
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

  • [POLTEXT]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Mafia 2.0 Podtytuł Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej Autor Wojciech Kurowski Język polski Wydawnictwo Poltext ISBN 978-83-7561-540-1 Rok Pełen opis produktu 'Mafia 2.0 Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej' »

    Tytuł Mafia 2.0 Podtytuł Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej Autor Wojciech Kurowski Język polski Wydawnictwo Poltext ISBN 978-83-7561-540-1 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Mafia 2.0 Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej

  • [Difin]

    Kategoria: ZarządzanieWysyłka: od ręki

    Książka będzie zbiorem zasad, którymi powinien kierować się organizator, pragnący w sposób wysoce skuteczny i atrakcyjny kreować aktywny, zdrowy styl życia, organizując imprezy sportowo-rekre... Pełen opis produktu 'Organizacja imprez. Kreowanie zdrowego stylu życia Difin' »

    Książka będzie zbiorem zasad, którymi powinien kierować się organizator, pragnący w sposób wysoce skuteczny i atrakcyjny kreować aktywny, zdrowy styl życia, organizując imprezy sportowo-rekreacyjne, akcje profilaktyczno-zdrowotne. Podręcznik składa się z części teoretycznej, wprowadzającej do problematyki upowszechniania zdrowego stylu życia poprzez imprezy, akcje, eventy, a także praktycznej, opisującej w sposób szczegółowy praktyczne zasady organizacji i prowadzenia imprez z dziedziny rekreacji ruchowej oraz eventów, wydarzeń z zakresu profilaktyki i promocji zdrowia, z przeglądem najczęściej popełnianych błędów. Książka adresowana jest do nauczycieli, menedżerów sportu, animatorów rekreacji, pracowników instytucji realizujących zadania z zakresu promocji zdrowia.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Organizacja imprez. Kreowanie zdrowego stylu życia Difin

  • [C.H. Beck]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Organizacja i zarządzanieWysyłka: do 3 dni

    0x003849ce00000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rola Zzl W Kreowaniu Innowacyjności Organizacji

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Nie ma organizacji bez ludzi, nie ma innowacji bez innowatorów! Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić... Pełen opis produktu 'Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji - Stanisława Borkowska' »

    Opis - Nie ma organizacji bez ludzi,nie ma innowacji bez innowatorów!Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrostu innowacyjności i konkurencyjności organizacji. Autorzy nie ograniczają się do dyskusji o różnych modelach ZZL, lecz na podstawie badań empirycznych określają ich wpływ na innowacyjność i konkurencyjność mierzoną wartością rynkową. Rozważania teoretyczne zostały poparte przykładami z praktyki gospodarczej, przedstawiającymi konkretne rozwiązania, stosowane w firmach charakteryzujących się wysokim poziomem ZZL, które w istotny sposób przyczyniły się do wzrostu ich innowacyjności, a co za tym idzie ? znacznego wzmocnienia pozycji konkurencyjnej. Nazwa - Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji Autor - Stanisława Borkowska Oprawa - Miękka Wydawca - C.H. Beck Kod ISBN - 9788325515980 Kod EAN - 9788325515980 Rok wydania - 2010 Język - polski Seria wydawnicza - zarządzanie Format - 16.5x24.0cm Ilość stron - 376 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji - Stanisława Borkowska

  • [C.H. Beck]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji

  • [Onepress]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 7 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze

  • []

    Kategoria: Literatura popularnonaukowa>Polityka i ekonomiaWysyłka: do 7 dni

    , jest zbiorem podstawowych zasad zarządzania organizacją, jej finansami, pracownikami, wolontariuszami. Wskazuje, jak pozyskiwać środki oraz kreować wizerunek, współpracować z mediami... Pełen opis produktu 'Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze' »

    Trzeci sektor w polskich realiachPozyskiwanie środkówPoszukiwanie najlepszych ludziMarketing organizacjiPR wewnętrzny i zewnętrznyRola rzecznika prasowegoKonferencje prasowe od A do ZWspółpraca z mediami Organizacja zarządzania organizacją Organizacje pozarządowe są i nie są jak firmy. W przeciwieństwie do sektora rynkowego trzeci sektor działa nie dla zysku, lecz pro publico bono, czyli dla dobra wspólnego. Skupieni na realizacji statutowych celów organizacji jej członkowie i zarządzający zapominają czasem o tym, że także w ich działalności pojawiają się analogie do funkcjonowania firm. Stowarzyszenia, fundacje czy związki są w pewnym sensie przedsiębiorstwami: zatrudniają pracowników, pozyskują środki publiczne oraz prywatne, dysponują często ogromnymi zasobami finansowymi, posiadają w swoich szeregach wielu profesjonalistów-praktyków, aktywnie uczestniczą w życiu społeczno-gospodarczym, wspierają te dziedziny, które wymagają bardzo wąskiej specjalizacji. I tak jak firmy spotykają się z konkurencją... innych organizacji pozarządowych.Właśnie dlatego powstała ta książka. Napisana z punktu widzenia praktyków na co dzień mających do czynienia z organizacjami pozarządowymi, jest zbiorem podstawowych zasad zarządzania organizacją, jej finansami, pracownikami, wolontariuszami. Wskazuje, jak pozyskiwać środki oraz kreować wizerunek, współpracować z mediami i bez niepotrzebnych komplikacji stawać się partnerem rozpoznawalnym oraz wiarygodnym. Autorzy kierują swoją publikację zarówno do praktyków działalności w trzecim sektorze (będzie to dla nich podręczne kompendium wiedzy), jak i osób, które stawiają pierwsze kroki na drodze pomocy innym. Emilia Kotnis-Górka - absolwentka socjologii oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Współpracowała z wieloma mediami krajowymi, regionalnymi, lokalnymi i środowiskowymi: telewizją, dziennikami, czasopismami i portalami internetowymi. Na stałe jest dziennikarką i sekretarzem redakcji "Przeglądu Olkuskiego". Ma na swoim koncie wiele publikacji o tematyce społecznej. Należy do Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu.Mateusz Wysocki - absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Ukończył studia podyplomowe z rachunkowości i finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Obecnie jest kierownikiem finansowym Sądu Rejonowego w Olkuszu. Od ośmiu lat zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Dobroczynnego "Res Sacra Miser" w Olkuszu (wiceprezes). Jest autorem wielu publikacji z zakresu zarządzania organizacją pozarządową oraz współpracy z mediami w miesięczniku "Poradnik organizacji non profit" (wydawca Infor Ekspert).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze

  • [Poltext]

    Kategoria: BiznesWysyłka: od ręki

    Autor przedstawia proces i proceder kreowania wartości w wyniku cyfrowej komercjalizacji działalności przestępczej. Sprawcy takich czynów najczęściej wykorzystują do działań przestępczych leg... Pełen opis produktu 'Mafia 2.0 .Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej.' »

    Autor przedstawia proces i proceder kreowania wartości w wyniku cyfrowej komercjalizacji działalności przestępczej. Sprawcy takich czynów najczęściej wykorzystują do działań przestępczych legalne podmioty gospodarcze. Odbywa się to pod pozorem legalnej działalności gospodarczej, np. normalnych operacji bankowych, gospodarczych, czy handlowych. Dr Wojciech Kurowski poszukuje odpowiedzi na fascynujące pytanie: czy nowe modele przestępczego biznesu są powieleniem istniejących modeli biznesowych występujących w legalnej działalności gospodarczej, czy też są one koncepcją oryginalną (organizacje przestępcze to prekursorzy, imitatorzy czy dinozaury wśród przedsiębiorstw funkcjonujących w gospodarce opartej na wiedzy i korzystającej z sieci internetowych w skali globalnej)? Autor twierdzi i dowodzi w książce, że technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) spowodowały zasadnicze zmiany w tworzeniu wartości przez grupy przestępcze. Książka przedstawia mechanizmy przejmowania wartości przez organizacje przestępcze dzięki wykorzystaniu algorytmów informatycznych w warunkach gospodarki cyfrowej. Bezpłatny fragment:
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Mafia 2.0 .Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej.

  • Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    38,73 zł
    41,71 zł

    [c.h. beck]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    Nie ma organizacji bez ludzi,nie ma innowacji bez innowatorów!Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrost... Pełen opis produktu 'Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji' »

    Nie ma organizacji bez ludzi,nie ma innowacji bez innowatorów!Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrostu innowacyjności i konkurencyjności organizacji. Autorzy nie ograniczają się do dyskusji o różnych modelach ZZL, lecz na podstawie badań empirycznych określają ich wpływ na innowacyjność i konkurencyjność mierzoną wartością rynkową. Rozważania teoretyczne zostały poparte przykładami z praktyki gospodarczej, przedstawiającymi konkretne rozwiązania, stosowane w firmach charakteryzujących się wysokim poziomem ZZL, które w istotny sposób przyczyniły się do wzrostu ich innowacyjności, a co za tym idzie – znacznego wzmocnienia pozycji konkurencyjnej....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji

  • [C.H. BECK]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Nie ma organizacji bez ludzi, nie ma innowacji bez innowatorĂłw! Książka zawiera odpowiedĹş na pytanie, czy i w jaki sposĂłb odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi moĹźe przyczynić siÄ Pełen opis produktu 'Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji' »

    Nie ma organizacji bez ludzi, nie ma innowacji bez innowatorów! Książka zawiera odpowiedź na pytanie, czy i w jaki sposób odpowiednie zarządzanie zasobami ludzkimi może przyczynić się do wzrostu innowacyjności i konkurencyjności organizacji. Autorzy nie ograniczają się do dyskusji o różnych modelach ZZL, lecz na podstawie badań empirycznych określają ich wpływ na innowacyjność i konkurencyjność mierzoną wartością rynkową. Rozważania teoretyczne zostały poparte przykładami z praktyki gospodarczej, przedstawiającymi konkretne rozwiązania, stosowane w firmach charakteryzujących się wysokim poziomem ZZL, które w istotny sposób przyczyniły się do wzrostu ich innowacyjności, a co za tym idzie – znacznego wzmocnienia pozycji konkurencyjnej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rola ZZL w kreowaniu innowacyjności organizacji


Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bystrzak Sklep

Zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 03.02.2022
storybox.pl, novae res, wydawnictwo albatros, wydawnictwo filia, wydawnictwo muza, psychoskok, czwarta strona, sonia draga, wydawnictwo naukowe pwn, harpercollins
Produkty w ofercie: 14999
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 14999
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

Planetaksiazki.pl

Podręczniki, literatura popularnonaukowa oraz audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
opracowanie zbiorowe, pwm, edgard, nomos, opracowanie zbiorowe, pozostałe, contra, storybox, gamma, mck
Produkty w ofercie: 15278
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2