Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [wydawnictwo uniwersytetu wrocławskiego]

    Kategoria: Książki naukowe>SocjologiaWysyłka: od ręki

    Tom zawiera artykuły poświęcone nowym tendencjom w dziedzinie racjonalnej konsumpcji, jej struktury i kulturowych aspektów, a także współczesnych rynków oraz trendów w konsumpcji i k... Pełen opis produktu 'Forum socjologiczne 4 Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym' »

    Tom zawiera artykuły poświęcone nowym tendencjom w dziedzinie racjonalnej konsumpcji, jej struktury i kulturowych aspektów, a także współczesnych rynków oraz trendów w konsumpcji i komunikacji społecznej. Autorzy wskazują na konieczność przejścia od nadmiernego konsumpcjonizmu do zrównoważonej konsumpcji, co pociąga za sobą istotne zmiany w stylu życia i praktykach konsumenckich. W tomie znajdują sie również recenzje i sprawozdania z ogólnopolskich i międzynarodowych konferencji naukowych na tematy socjologiczne....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Forum socjologiczne 4 Nowe trendy w konsumpcji i zmiany w komunikowaniu społecznym

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Książki>Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: do 3 dni

    0x00d41d1700000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsumpcja Odpowiedzialna Wyzwanie Dla Zarządzania Rozwojem

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: /Książki/Kultura i sztuka/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Dziecko w świecie mediów i konsumpcji

  • [Katedra Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Literatura / Socjologia

    Za największy walor Socjologicznych dyskursów o konsumpcji uważam zaproponowanie przez autora własnej krytycznej teorii konsumpcji. Oczywiście autor korzysta z bogatej palety apologetycznych... Pełen opis produktu 'Socjologiczne dyskursy o konsumpcji' »

    Za największy walor Socjologicznych dyskursów o konsumpcji uważam zaproponowanie przez autora własnej krytycznej teorii konsumpcji. Oczywiście autor korzysta z bogatej palety apologetycznych i krytycznych ujęć problemu, ale do żadnej teorii nie podchodzi nabożnie, nie waha się wytknąć słabości wielkim teoretykom, pokazuje, w którym punkcie ich myśl jest już pass. Obficie korzysta z literatury i swobodnie porusza się po różnych dyskursach, dzięki czemu rozprawa ma charakter erudycyjny. [...] Łukasz Iwasiński zaproponował wysokiej jakości multidyskurs socjologiczny i interdyscyplinarny, wsparty interesującymi intuicjami intelektualnymi. Rozprawa ma duże walory poznawcze i może stanowić cenną pomoc dydaktyczną w zakresie wiedzy o konsumpcji. Jest udaną próbą teoretycznej refleksji nad nowymi zjawiskami w obszarze ciągle zbyt mało obecnym w polskiej socjologii. (prof. Kazimierz Krzysztofek)Łukasz Iwasiński pracownik Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się socjologią kultury, socjologią oraz filozofią wiedzy, koncepcjami współczesnych społeczeństw (społeczeństwo konsumpcyjne, sieciowe, informacyjne), wybranymi zagadnieniami informatologii. Pasjonat muzyki. Autor artykułów naukowych publikowanych w monografiach zbiorowych i czasopismach (Przegląd Socjologiczny, Studia Socjologiczne, Kultura Popularna, Kultura Współczesna, Kultura i Społeczeństwo, Przegląd Kulturoznawczy, Zagadnienia Informacji Naukowej), a także tekstów publicystycznych i krytycznych w prasie społeczno-kulturalnej (Tygodnik Powszechny, Dziennik, Życie Warszawy, Przekrój), magazynach popkulturowych (Machina, Laif, Fluid, Exklusiv, Aktivist) oraz specjalistycznych periodykach muzycznych (Glissando, Jazz Forum).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Socjologiczne dyskursy o konsumpcji

  • [MUZA]

    Kategoria: Nauka / Socjologia

    Książka autora McDonaldyzacji społeczeństwa traktuje o współczesnych modelach konsumpcji. Ritzer z wlaściwa sobie swadą, uciekając się do nieoczekiwanych skojarzeń, analizuje "kate... Pełen opis produktu 'Magiczny świat konsumpcji' »

    Książka autora McDonaldyzacji społeczeństwa traktuje o współczesnych modelach konsumpcji. Ritzer z wlaściwa sobie swadą, uciekając się do nieoczekiwanych skojarzeń, analizuje "katedry konsumpcji": świat centrów handlowych, supermarketów, parków tematycznych Disneya, zbiorowej tursytki. Są to miejsca pełne szczególnego uroku - ludzie udają się tam, by praktykować konsumpcjonizm niczym religię. Niestety, autor bez odpowiedzi pozostawia pytanie, jak żyć w społeczeństwie, w którym coraz częściej model konsumpcji jest wyznacznikiem statusu społecznego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Magiczny świat konsumpcji

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Literatura / Socjologia

    Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację współczesnego dziecka, jego pozycję społeczno-kulturową, sposoby funkcjonowania oraz kreowania i przedstawiania jego obra... Pełen opis produktu 'Dziecko w świecie mediów i konsumpcji' »

    Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację współczesnego dziecka, jego pozycję społeczno-kulturową, sposoby funkcjonowania oraz kreowania i przedstawiania jego obrazu w mediach. Wszystkie te zjawiska są opisane w kontekście toczących się aktualnie procesów kulturowych charakterystycznych dla społeczeństwa konsumpcyjnego i zmediatyzowanego, takich jak: infantylizacja kulturowa, adolescencja dzieci, komercjalizacja dzieciństwa. Wpływają one na sposób socjalizowania dzieci, ofertę medialną, sposoby kreowania nie tylko obrazu dziecka i dzieciństwa, lecz także macierzyństwa czy rodziny. Oferta dzisiejszej kultury konsumpcyjno-medialnej stwarza wiele korzyści, ale rodzi też pewne zagrożenia, takie jak choćby anoreksja czy niebezpieczeństwa wynikające z dostępu do źródeł internetowych. Zarówno jednym, jak i drugim zjawiskom wnikliwie przyglądają się autorzy książki.W dzisiejszych czasach decyzja o posiadaniu dziecka poprzedzona jest refleksją dotyczącą nie tylko sposobu wychowania, lecz także zapewnienia mu określonych dóbr materialnych. Wynika to stąd, że obecnie dziecko jest ważnym obiektem działań marketingowo-komercyjnych. Taka sytuacja powoduje, że zarówno przed rodzicami jak i dziećmi stawiane są nowe wyzwania, które wymagają opracowania przemyślanych, często zaplanowanych na wiele lat strategii działania. Tym zjawiskom i procesom poświęcona jest książka.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Dziecko w świecie mediów i konsumpcji

  • [Katedra Wydawnictwo Naukowe]

    Kategoria: Nauka / Socjologia

    Za największy walor Socjologicznych dyskursĂłw o konsumpcji uwaĹźam zaproponowanie przez autora własnej krytycznej teorii konsumpcji. Oczywiście autor korzysta z bogatej palety apologetycznych... Pełen opis produktu 'Socjologiczne dyskursy o konsumpcji' »

    Za największy walor Socjologicznych dyskursów o konsumpcji uważam zaproponowanie przez autora własnej krytycznej teorii konsumpcji. Oczywiście autor korzysta z bogatej palety apologetycznych i krytycznych ujęć problemu, ale do żadnej teorii nie podchodzi nabożnie, nie waha się wytknąć słabości wielkim teoretykom, pokazuje, w którym punkcie ich myśl jest już pass. Obficie korzysta z literatury i swobodnie porusza się po różnych dyskursach, dzięki czemu rozprawa ma charakter erudycyjny. [...] Łukasz Iwasiński zaproponował wysokiej jakości multidyskurs socjologiczny i interdyscyplinarny, wsparty interesującymi intuicjami intelektualnymi. Rozprawa ma duże walory poznawcze i może stanowić cenną pomoc dydaktyczną w zakresie wiedzy o konsumpcji. Jest udaną próbą teoretycznej refleksji nad nowymi zjawiskami w obszarze ciągle zbyt mało obecnym w polskiej socjologii. (prof. Kazimierz Krzysztofek)Łukasz Iwasiński pracownik Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się socjologią kultury, socjologią oraz filozofią wiedzy, koncepcjami współczesnych społeczeństw (społeczeństwo konsumpcyjne, sieciowe, informacyjne), wybranymi zagadnieniami informatologii. Pasjonat muzyki. Autor artykułów naukowych publikowanych w monografiach zbiorowych i czasopismach (Przegląd Socjologiczny, Studia Socjologiczne, Kultura Popularna, Kultura Współczesna, Kultura i Społeczeństwo, Przegląd Kulturoznawczy, Zagadnienia Informacji Naukowej), a także tekstów publicystycznych i krytycznych w prasie społeczno-kulturalnej (Tygodnik Powszechny, Dziennik, Życie Warszawy, Przekrój), magazynach popkulturowych (Machina, Laif, Fluid, Exklusiv, Aktivist) oraz specjalistycznych periodykach muzycznych (Glissando, Jazz Forum).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Socjologiczne dyskursy o konsumpcji

  • [DIFIN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Podjęty problem badawczy niniejszej publikacji dotyczy z jednej strony wzorcĂłw konsumpcji, a z drugiej autorskich typĂłw gospodarstw domowych zlokalizowanych na wsi. OmĂłwiono zagadnienia z... Pełen opis produktu 'Wzorce konsumpcji według typĂłw wiejskich gospodarstw domowych w latach 2004-2014' »

    Podjęty problem badawczy niniejszej publikacji dotyczy z jednej strony wzorców konsumpcji, a z drugiej autorskich typów gospodarstw domowych zlokalizowanych na wsi. Omówiono zagadnienia związane z sytuacją dochodową, warunkami mieszkaniowymi i zasobnością wiejskich gospodarstw domowych w dobra trwałego użytku. Przedstawiono także komparację wzorców konsumpcji w wiejskich i miejskich gospodarstwach domowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wzorce konsumpcji według typĂłw wiejskich gospodarstw domowych w latach 2004-2014

  • [DIFIN]

    Kategoria: Nauka / Psychologia

    Książka powstała w celu przedstawienia najwaĹźniejszych problemĂłw związanych z tworzeniem się w umyśle dzieci i młodzieĹźy subiektywnego obrazu świata ekonomii. Zdarzenia, zjawiska, procesy i... Pełen opis produktu 'Uwikłani w świat pieniÄ dza i konsumpcji' »

    Książka powstała w celu przedstawienia najważniejszych problemów związanych z tworzeniem się w umyśle dzieci i młodzieży subiektywnego obrazu świata ekonomii. Zdarzenia, zjawiska, procesy i instytucje ekonomiczne, istniejąc obiektywnie, są jednocześnie odbierane subiektywnie i wywierając silny wpływ na stany emocjonalne dziecka, kształtują jego postawy, opinie, poszerzają jego wiedzę, a w konsekwencji decydują o jego zachowaniach. W publikacji omówiono m.in., czym jest socjalizacja ekonomiczna, przedstawiono wyniki współczesnych polskich badań, charakteryzujących poszczególne elementy dziecięcej wiedzy ekonomicznej. Omówiono także formy aktywności ekonomicznej dzieci i młodzieży oraz działania edukacyjne poszerzające ich świadomość w tym zakresie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Uwikłani w świat pieniÄ dza i konsumpcji

  • [ADAM MARSZAŁEK]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Zasadnicze badania, ktĂłrych wyniki są przedstawione w książce, dotyczą określenia oraz zmierzenia związkĂłw pomiędzy wahaniami aktywności gospodarczej a zmianami konsumpcji energii Pełen opis produktu 'WskaĹşniki wyprzedzajÄ ce konsumpcji energii elektrycznej w Polsce' »

    Zasadnicze badania, których wyniki są przedstawione w książce, dotyczą określenia oraz zmierzenia związków pomiędzy wahaniami aktywności gospodarczej a zmianami konsumpcji energii elektrycznej. Istotne i nowatorskie podejście analityczne polega na identyfikacji wskaźników koniunkturalnych wyprzedzających zapotrzebowanie na energię elektryczną w Polsce. Prof. Zw. dr hab. Marek Rekowski
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o WskaĹşniki wyprzedzajÄ ce konsumpcji energii elektrycznej w Polsce

  • [WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO]

    Kategoria: Nauka / Nauki humanistyczne

    Dziecko w świecie mediĂłw i konsumpcji to książka analizująca sytuację współczesnego dziecka, jego pozycję społeczno-kulturową, sposoby funkcjonowania oraz kreowania i przedstawiania... Pełen opis produktu 'Dziecko w świecie mediĂłw i konsumpcji' »

    Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację współczesnego dziecka, jego pozycję społeczno-kulturową, sposoby funkcjonowania oraz kreowania i przedstawiania jego obrazu w mediach. Wszystkie te zjawiska są opisane w kontekście toczących się aktualnie procesów kulturowych charakterystycznych dla społeczeństwa konsumpcyjnego i zmediatyzowanego, takich jak: infantylizacja kulturowa, adolescencja dzieci, komercjalizacja dzieciństwa. Wpływają one na sposób socjalizowania dzieci, ofertę medialną, sposoby kreowania nie tylko obrazu dziecka i dzieciństwa, lecz także macierzyństwa czy rodziny. Oferta dzisiejszej kultury konsumpcyjno-medialnej stwarza wiele korzyści, ale rodzi też pewne zagrożenia, takie jak choćby anoreksja czy niebezpieczeństwa wynikające z dostępu do źródeł internetowych. Zarówno jednym, jak i drugim zjawiskom wnikliwie przyglądają się autorzy książki. W dzisiejszych czasach decyzja o posiadaniu dziecka poprzedzona jest refleksją dotyczącą nie tylko sposobu wychowania, lecz także zapewnienia mu określonych dóbr materialnych. Wynika to stąd, że obecnie dziecko jest ważnym obiektem działań marketingowo-komercyjnych. Taka sytuacja powoduje, że zarówno przed rodzicami jak i dziećmi stawiane są nowe wyzwania, które wymagają opracowania przemyślanych, często zaplanowanych na wiele lat strategii działania. Tym zjawiskom i procesom poświęcona jest książka.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Dziecko w świecie mediĂłw i konsumpcji

  • [POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Konsumpcja jest procesem zaspokajania potrzeb, ale stanowi rĂłwnieĹź czynnik stymulujący społeczno-ekonomiczny rozwĂłj kraju (świadczą o tym przykłady krajĂłw wysoko rozwiniętych gospod... Pełen opis produktu 'Konsumpcja a rozwĂłj społeczno-gospodarczy regionĂłw w Polsce' »

    Konsumpcja jest procesem zaspokajania potrzeb, ale stanowi również czynnik stymulujący społeczno-ekonomiczny rozwój kraju (świadczą o tym przykłady krajów wysoko rozwiniętych gospodarczo). Rozwój ten powinien być równomierny we wszystkich regionach, dlatego ważna jest znajomość przestrzennych zróżnicowań konsumpcji, aby prowadzić odpowiednią politykę społeczno-gospodarczą na szczeblach centralnym i samorządów terytorialnych. W książce autorzy omawiają: ewolucję poglądów na konsumpcję i jej miejsce w rozwoju społeczno-gospodarczym kraju, uwarunkowania ekonomiczne i demograficzne konsumpcji w wybranych regionach Polski, zmiany zachodzące w poziomie i strukturze konsumpcji gospodarstw domowych w regionach, pozaekonomiczne uwarunkowania konsumpcji (zwłaszcza systemy uznawanych wartości oraz aspiracje i poglądy na najważniejsze wyróżniki sukcesu życiowego), zachowania rynkowe konsumentów w badanych regionach oraz trendy rozwojowe konsumpcji i zachowań polskich konsumentów. Ważną podstawę źródłową stanowią przeprowadzone badania gospodarstw domowych. Kierownik naukowy opracowania, prof. dr hab. Alicja Kusińska, od lat zajmuje się problematyką konsumpcji i napisała wiele publikacji z tego zakresu; jest prekursorką prowadzonych w Polsce badań nad segmentacją rynku i typologią konsumentów. Współautorami książki są pracownicy naukowi Zakładu Konsumpcji Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur, doświadczeni badacze różnych aspektów funkcjonowania rynku, zachowań konsumentów i konsumpcji w skali makro- i mikroekonomicznej oraz jej znaczenia dla rozwoju społeczno-ekonomicznego kraju. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, ale zainteresuje także specjalistów zajmujących się konsumpcją i marketingiem, działaczy sfery społeczno-gospodarczej i menedżerów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsumpcja a rozwĂłj społeczno-gospodarczy regionĂłw w Polsce

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: Prawo, akty prawneWysyłka: do 3 dni

    Monografia pt. Prawna regulacja akcyzy w europejskim prawie wspólnotowym na tle teorii opodatkowania konsumpcji obejmuje w sposób kompleksowy wspólnotowe regulacje prawne dotyczące szczególny... Pełen opis produktu 'Prawna regulacja akcyzy w europejskim prawie wspólnotowym na tle teorii opodatkowania konsumpcji' »

    Monografia pt. Prawna regulacja akcyzy w europejskim prawie wspólnotowym na tle teorii opodatkowania konsumpcji obejmuje w sposób kompleksowy wspólnotowe regulacje prawne dotyczące szczególnych podatków konsumpcyjnych. Autor przeprowadza wnikliwą analizę tekstów prawnych oraz orzecznictwa Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości. Odwołuje się również do dorobku przedstawicieli doktryny prawa oraz nauk ekonomicznych w zakresie akcyz. Lektura książki pozwala nie tylko na zapoznanie się z rozwiązaniami dotyczącymi opodatkowania wyrobów, od których akcyzy podlegają harmonizacji (produkty energetyczne oraz energia elektryczna, wyroby tytoniowe, alkohole i napoje alkoholowe), lecz również na zrozumienie przepisów, które ograniczają ustanawianie krajowych danin konsumpcyjnych, które nie podlegaj ą harmonizacji (np. akcyza od samochodów osobowych, opłata paliwowa).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Prawna regulacja akcyzy w europejskim prawie wspólnotowym na tle teorii opodatkowania konsumpcji

  • []

    Kategoria: Książki i czasopisma / Psychologia / Dzieci i młodzież
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Uwikłani w świat pieniądza i konsumpcji

  • [Difin]

    Kategoria: Podręczniki akademickie / Ekonomia

    Książka powstała w celu przedstawienia najważniejszych problemów związanych z tworzeniem się w umyśle dzieci i młodzieży subiektywnego obrazu świata ekonomii. Zdarzenia, zjawiska, procesy i instytucje... Pełen opis produktu 'Uwikłani w świat pieniądza i konsumpcji' »

    Książka powstała w celu przedstawienia najważniejszych problemów związanych z tworzeniem się w umyśle dzieci i młodzieży subiektywnego obrazu świata ekonomii. Zdarzenia, zjawiska, procesy i instytucje ekonomiczne, istniejąc obiektywnie, są jednocześnie odbierane subiektywnie i wywierając silny wpływ na stany emocjonalne dziecka, kształtują jego postawy, opinie, poszerzają jego wiedzę, a w konsekwencji decydują o jego zachowaniach. W publikacji omówiono m.in., czym jest socjalizacja ekonomiczna, przedstawiono wyniki współczesnych polskich badań, charakteryzujących poszczególne elementy dziecięcej wiedzy ekonomicznej. Omówiono także formy aktywności ekonomicznej dzieci i młodzieży oraz działania edukacyjne poszerzające ich świadomość w tym zakresie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Uwikłani w świat pieniądza i konsumpcji

  • [MTJ]

    Kategoria: Muzyka na CD

    "Zre nas konsumpcja": Po latach milczenia w De Press i najbardziej rockowy gĂłral w Polsce - Andrzej Dziubek wydał nową płytę. Pomimo iĹź nowy materiał brzmi przebojowo to Dziubek odĹźegnuje... Pełen opis produktu 'De Press Ĺťre nas konsumpcja / Norwid Gromy i pyłki / Sex spod Tater' »

    "Zre nas konsumpcja": Po latach milczenia w De Press i najbardziej rockowy góral w Polsce - Andrzej Dziubek wydał nową płytę. Pomimo iż nowy materiał brzmi przebojowo to Dziubek odżegnuje się od chęci zrobienia kariery na siłę: „Mnie inspiruje ludowość, opowieści, w których jest miłość i honor - mówi "elektryczny baca". Czy jego deklaracje maja pokrycie w jego muzyce sprawdźcie sami. Płytę promował singel "Juhas", z którym De Press wystąpił na festiwalu w Opolu 2008 w konkursie "Premiery". "Norwid Gromy i pyłki": Różnorodna płyta "De press" w której zostały wykorzystane oryginalne teksty Cypriana Norwida. Muzyka została napisana przez lidera zespołu Andrzeja Dziubka. "Sex spod Tater": 24 czerwca pod wydawnictwem Agencji Artystycznej MTJ ukaże się nowa płyta zespołu De Press. De Press to polsko-norweska grupa muzyczna założona w roku 1980 przez Andrzeja Dziubka (w Norwegii znanego jako Andrej Nebb). Mimo, że zespół działał przez wiele lat poza granicami kraju nikt nie powinien mieć wątpliwość, że jest on nasz, polski ze względu na charakterystyczne, góralskie brzmienie, które jest znakiem rozpoznawczym grupy. Grupa łączy punkrocka z melodiami spod Tatr. To już 19 album w dorobku grupy, na którym znajdziemy 14 utworów. Są na nim zarówno kompozycje lidera, Andrzeja Dziubka jak i kilka piosenek ludowych w interpretacji zespołu. Album jest pewnego rodzaju pastiszem i komentarzem do narastającej ostatnimi czasy mody na muzykę folkową. Klimat płyty świetnie oddaje warstwa graficzna albumu, która składa się ze zdjęć instalacji wizualnych, których autorem jest sam Andrzej Dziubek.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o De Press Ĺťre nas konsumpcja / Norwid Gromy i pyłki / Sex spod Tater

  • [Muza]

    Kategoria: Literatura / Socjologia

    Książka autora "Makdonaldyzacji społeczeństwa" traktuje o współczesnych modelach konsumpcji. Ritzer z właściwa sobie swadą, uciekając się do nieoczekiwanych skojarzeń, analizuje "katedry ... Pełen opis produktu 'Magiczny świat konsumpcji' »

    Książka autora "Makdonaldyzacji społeczeństwa" traktuje o współczesnych modelach konsumpcji. Ritzer z właściwa sobie swadą, uciekając się do nieoczekiwanych skojarzeń, analizuje "katedry konsumpcji": świat centrów handlowych, supermarketów, parków tematycznych Disneya, zbiorowej turystyki. Są to miejsca pełne szczególnego uroku - ludzie udają się tam, by praktykować konsumpcjonizm niczym religię. Niestety, autor bez odpowiedzi pozostawia pytanie, jak żyć w społeczeństwie, w którym coraz częściej model konsumpcji jest wyznacznikiem statusu społecznego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Magiczny świat konsumpcji

  • [MUZA]

    Kategoria: Nauki humanistyczneWysyłka: do 3 dni

    Książka autora McDonaldyzacji społeczeństwa traktuje o współczesnych modelach konsumpcji. Ritzer z wlaściwa sobie swadą, uciekając się do nieoczekiwanych skojarzeń, analizuje \"katedry ko... Pełen opis produktu 'Magiczny świat konsumpcji' »

    Książka autora McDonaldyzacji społeczeństwa traktuje o współczesnych modelach konsumpcji. Ritzer z wlaściwa sobie swadą, uciekając się do nieoczekiwanych skojarzeń, analizuje \"katedry konsumpcji\": świat centrów handlowych, supermarketów, parków tematycznych Disneya, zbiorowej tursytki. Są to miejsca pełne szczególnego uroku - ludzie udają się tam, by praktykować konsumpcjonizm niczym religię. Niestety, autor bez odpowiedzi pozostawia pytanie, jak żyć w społeczeństwie, w którym coraz częściej model konsumpcji jest wyznacznikiem statusu społecznego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Magiczny świat konsumpcji

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    tego procesu. Autorka podjęła ambitną prĂłbę nowego podejścia do procesĂłw konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawią... Pełen opis produktu 'Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarzÄ dzania rozwojem' »

    Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. W publikacji Autorka przedstawiła: - rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania, - świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem, - procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną, - konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, - implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki. Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni. Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. W publikacji Autorka przedstawiła: - rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania, - świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem, - procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną, - konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, - implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki. Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarzÄ dzania rozwojem

  • [C.H. BECK]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    W procesie konsumpcji rośnie siła intelektualna i siła moralna człowieka, zwiększa się jego moc wytwĂłrcza, rozwija wyobraĹşnia, zwiększa potęga umysłowa. Konsumpcja staje się... Pełen opis produktu 'Konsumpcja a rozwĂłj gospodarczy i społeczny' »

    W procesie konsumpcji rośnie siła intelektualna i siła moralna człowieka, zwiększa się jego moc wytwórcza, rozwija wyobraźnia, zwiększa potęga umysłowa. Konsumpcja staje się najpotężniejszą siłą wytwórczą, gdyż w czasie wolnym od pracy, od bezpośredniego czasu produkcji, odbywa się rozwój jednostki ludzkiej. Edward Lipiński Przedmiotem rozważań w tej książce są problemy związane z istotą, typologią, determinantami, prawidłowościami oraz efektami rozwoju konsumpcji i to zarówno w wymiarze jednostki ludzkiej, jak i w skali całego społeczeństwa. Jakkolwiek dominuje podejście ekonomiczne, to jednak na każdym niemal kroku wskazywano również na pozaekonomiczne, czyli społeczne, kulturowe oraz etyczne aspekty konsumpcji. Książkę starano się tak skonstruować, by w miarę harmonijnie połączone zostały elementarne zagadnienia konsumpcji wchodzące w zakres akademickiego wykładu z takich dziedzin, jak teoria konsumpcji czy ekonomika konsumpcji, z rozważaniami o konsumpcji szerszej natury – teoretycznej i praktycznej. Dzięki temu może ona być traktowana nie tylko jako podręcznik akademicki, czyli tzw. książka pierwszego kontaktu z problematyką konsumpcji, ale także jako nowoczesna monografia naukowa z tego zakresu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsumpcja a rozwĂłj gospodarczy i społeczny


CzaryMary.pl

Książki z dziedziny ezoteryki i rozwoju duchowego oraz samodoskonalenia.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 21.04.2006
ciszak, sotis, magoiagni, khadi, cosmoveda, victor 11, pphu victor 11, hesh, eco cosmetics, dabur
Produkty w ofercie: 10993
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, muza, zielona sowa, edycja Świętego pawła, trefl, wilga, skrzat, wsip, mega creative
Produkty w ofercie: 97358
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1