Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [POLTEXT]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    problematyce instytucjonalizacji, ocenie skutków regulacji, konkurencji regulacyjnej oraz ekonomicznej analizie prawa, natomiast druga dotyczy wykorzystania tej wiedzy dla celów polityki konkurencji... Pełen opis produktu 'Regulacja konkurencji a konkurencja regulacyjna' »

    Ekonomiczne podejście do prawa nie jest niczym nowym. Nowe jest natomiast zjawisko poddawania analizie ekonomicznej coraz większej liczby instytucji. Ekonomista nie jest ostatecznym arbitrem wyboru społecznego. Może wszakże pokazać konflikt wartości i celów, a także, jak efektywnie realizować cele społeczne, nie marnując rzadkich zasobów.Książka składa się z dwóch części: pierwsza z nich jest poświęcona problematyce instytucjonalizacji, ocenie skutków regulacji, konkurencji regulacyjnej oraz ekonomicznej analizie prawa, natomiast druga dotyczy wykorzystania tej wiedzy dla celów polityki konkurencji oraz polityki integracji społecznej. W polityce konkurencji wnikliwej analizy wymaga podejście ekonomiczne w prawie konkurencji, które przybliża orzecznictwo do rzeczywistości. Stwarza to szanse szybszej harmonizacji prawa i racjonalizacji konkurencji regulacyjnej. Dotyczy to w szczególności rynków technologii IT i komunikacji elektronicznej. W polityce integracji społecznej podbudowę teoretyczną zapewnia nie tylko ekonomia instytucjonalna, ale także tzw. ekonomia społeczna, koncepcja ordoliberalizmu i społecznej gospodarki rynkowej, jak również społecznej odpowiedzialności (i etyki) biznesu.Książka zainteresuje przedsiębiorców, zwłaszcza działających na rynkach nowych technologii, pracowników naukowych i studentów kierunków prawa, ekonomii i zarządzania, a także polityków i praktyków instytucji publicznych zaangażowanych w ocenę skutków regulacji.Ta interesująca książka prezentuje wszechstronne spojrzenie na kluczowe wyzwania wdrażania ekonomicznej analizy prawa i oceny skutków regulacji do procesu legislacyjnego. Autor podejmuje próbę zastosowania tej wiedzy i metodologii do polityki i prawa konkurencji, jak również stabilności finansowej i integracji społecznej, wnosząc oryginalny wkład do współczesnej debaty o polityce regulacyjnej państwa w dobie globalizacji oraz oceny szans i zagrożeń harmonizacji prawa i konkurencji regulacyjnej.- prof. dr hab. Wiesław Czyżowicz, Szkoła Główna Handlowa, Polskie Stowarzyszenie Ekonomicznej Analizy PrawaProf. dr hab. Włodzimierz Szpringer ? profesor Szkoły Głównej Handlowej (Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie) oraz Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Zarządzania). Wykładowca i ekspert z zakresu bankowości i prawa bankowego, polityki i prawa konkurencji, prawnych i ekonomicznych zagadnień e-biznesu, prawa nowych technologii oraz ekonomicznej analizy prawa i oceny skutków regulacji. Współpracuje z Consumer Finance Network (European Credit Research Institute), European Consumer Debt Network, European Coalition for Responsible Credit, European Financial Inclusion Network. Wykładał jako Visiting Professor na uniwersytetach niemieckich, kierował polską grupą badawczą European Network for Better Regulation (ENBR) ? VI Program Ramowy UE. Członek Rady Programowej kierunku Ekonomiczna analiza prawa w SGH. Autor ponad 200 publikacji naukowych i licznych ekspertyz, m.in. dla Komisji Przyjazne Państwo Sejmu, Rządu RP, UOKiK, UKIE, ZBP, KPF i SKEF. Prof. Szpringer jest autorem książek: Prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie ? od e-commerce do e-businessu (2005), Kredyt konsumencki i upadłość konsumencka na rynku finansowym UE (2005), Europejskie regulacje bankowe (1997), Ocena skutków regulacji ? poradnik OSR, doświadczenia, perspektywy (pod red. W. Springera, W. Rogowskiego, 2007), Wpływ wirtualizacji przedsiębiorstw na modele e-biznesu (2008), Społeczna odpowiedzialność banków. Między ochroną konsumenta a osłoną socjalną (2009).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Regulacja konkurencji a konkurencja regulacyjna

  • [Wolters Kluwer Polska SA]

    Kategoria: / Ebooki / Prawo Książki dla praktyków

    Tytuł Prawnokarna ochrona przed nieuczciwą konkurencją w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Autor Anna Zientara Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-... Pełen opis produktu 'Prawnokarna ochrona przed nieuczciwą konkurencją w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji' »

    Tytuł Prawnokarna ochrona przed nieuczciwą konkurencją w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Autor Anna Zientara Język polski Wydawnictwo Wolters Kluwer Polska SA ISBN 978-83-8358-141-5 Seria Monografie Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Prawnokarna ochrona przed nieuczciwą konkurencją w ustawie o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

  • []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Podręczniki do szkół podst. i średnich > Szkoła średniaWysyłka: do 7 dni

    WŁODZIMIERZ SZPRINGERREGULACJA KONKURENCJI A KONKURENCJA REGULACYJNAEkonomiczne podejście do prawa nie jest niczym nowym. Nowe jest natomiast zjawisko poddawania analizie ekonomicznej... Pełen opis produktu 'REGULACJA KONKURENCJI A KONKURENCJA REGULACYJNA' »

    WŁODZIMIERZ SZPRINGERREGULACJA KONKURENCJI A KONKURENCJA REGULACYJNAEkonomiczne podejście do prawa nie jest niczym nowym. Nowe jest natomiast zjawisko poddawania analizie ekonomicznej coraz większej liczby instytucji. Ekonomista nie jest ostatecznym arbitrem wyboru społecznego. Może wszakże pokazać konflikt wartości i celów, a także, jak efektywnie realizować cele społeczne, nie marnując rzadkich zasobów.Książka składa się z dwóch części: pierwsza z nich jest poświęcona problematyce instytucjonalizacji, ocenie skutków regulacji, konkurencji regulacyjnej oraz ekonomicznej analizie prawa, natomiast druga dotyczy wykorzystania tej wiedzy dla celów polityki konkurencji oraz polityki integracji społecznej. W polityce konkurencji wnikliwej analizy wymaga podejście ekonomiczne w prawie konkurencji, które przybliża orzecznictwo do rzeczywistości. Stwarza to szanse szybszej harmonizacji prawa i racjonalizacji konkurencji regulacyjnej. Dotyczy to w szczególności rynków technologii IT i komunikacji elektronicznej. W polityce integracji społecznej podbudowę teoretyczną zapewnia nie tylko ekonomia instytucjonalna, ale także tzw. ekonomia społeczna, koncepcja ordoliberalizmu i społecznej gospodarki rynkowej, jak również społecznej odpowiedzialności (i etyki) biznesu.Książka zainteresuje przedsiębiorców, zwłaszcza działających na rynkach nowych technologii, pracowników naukowych i studentów kierunków prawa, ekonomii i zarządzania, a także polityków i praktyków instytucji publicznych zaangażowanych w ocenę skutków regulacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o REGULACJA KONKURENCJI A KONKURENCJA REGULACYJNA

  • [Instytut Nauk Prawnych PAN]

    Kategoria: PrawoWysyłka: od ręki

    Celem opracowania jest analiza przyjętych w prawie unijnym sektorowych reguł konkurencji w rolnictwie. W nawiązaniu do tego w pracy dąży się do ustalenia, czy i w jakim zakresie wyrażone w pr... Pełen opis produktu 'Reguły konkurencji w rolnictwie w prawodawstwie... Instytut Nauk Prawnych PAN' »

    Celem opracowania jest analiza przyjętych w prawie unijnym sektorowych reguł konkurencji w rolnictwie. W nawiązaniu do tego w pracy dąży się do ustalenia, czy i w jakim zakresie wyrażone w prawie unijnym reguły ochrony konkurencji w rolnictwie odzwierciedlają specyfikę tego obszaru gospodarki, a tym samym pozwalają na właściwą realizację celów unijnej polityki rolnej (WPR). W szerszym kontekście prowadzona analiza zmierza natomiast do oceny zasadności wprowadzenia i utrzymania dla unijnego rolnictwa szczególnego reżimu ochrony konkurencji. Powołując się na powyższe ustalenia, poprzez prowadzoną analizę zmierza się również do wykazania, że w prawie unijnym problem ochrony konkurencji w rolnictwie podporządkowany jest realizacji celów unijnej polityki rolnej (WPR) i stanowi odzwierciedlenie sektorowego podejścia prawodawcy unijnego do funkcjonowania rolnictwa. W opracowaniu uwzględniono stan prawny właściwy na 1 października 2018 r.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reguły konkurencji w rolnictwie w prawodawstwie... Instytut Nauk Prawnych PAN

  • [LEKI]

    Kategoria: SPORTY ZIMOWE / Narty i kijki / Nowe

    Ochraniacz na golenie dokonkurencji narciarskich marki LEKIkomplet 2 sztuki Ochraniacze Leki Shin GuardWC PRO Junior na golenie przeznaczone dla juniorów do jazdy slalomem. Wykonane z niezwykle odpornego... Pełen opis produktu 'Ochraniacze na goleń - Worldcup PRO Junior (neon) do konkurencji narciarskich slalomu 2 szt' »

    Ochraniacz na golenie dokonkurencji narciarskich marki LEKIkomplet 2 sztuki Ochraniacze Leki Shin GuardWC PRO Junior na golenie przeznaczone dla juniorów do jazdy slalomem. Wykonane z niezwykle odpornego nauderzenia materiału. Stanowią znakomitą ochronę golenipodczas wchodzenia w tyczki. Gardy Shin Guard WC PROJunior zapewniają efektywne pochłanianie wstrząsów. Długośćochraniacza 33cm Niezbędnakażdemunarciarzowi ścigającemu się na tyczkach.W komplecie praktycznypokrowiec. DobórkijkówZbytkrótkielubdługiekijkibędąwymuszaćnanarciarzuniewłaściwąpozycjęjazdy,coprzekładasięnegatywnienazachowaniestabilności.Jakwięcsprawdzić,czynaszekijkizostałyodpowiedniodobrane?Wystarczyobrócićkijektalerzykiemdogóry,oprzećgoopodłogęichwycićponiżejowegotalerzyka.Wtakiejsytuacjikątmiędzynaszymramieniemiprzedramieniempowinien być zbliżony do 90°.Jeśli jestwiększy, nasze kijki są za krótkie, natomiastjeśli kątjest mniejszy, to są one zbyt długie wstosunku dowzrostu.Jeśliniemamymożliwościprzymierzeniakijkanależywziąćkijlubinnyprostyprzedmiotizłapaćgonawysokościłokciatakabykątmiędzynaszymramieniemaprzedramieniembyłzbliżonydo90°-patrzrysunekobok.Następniezmierzodległośćodpodłogidoszczytupięści,dotegododajok.5cmiznajdź swój rozmiar na naszychaukcjach.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ochraniacze na goleń - Worldcup PRO Junior (neon) do konkurencji narciarskich slalomu 2 szt

  • [LEKI]

    Kategoria: SPORTY ZIMOWE / Narty i kijki / Nowe

    Ochraniacz na golenie dokonkurencji narciarskich marki LEKIkomplet 2 sztuki Wyczynowe ochraniaczena goleń wprost z Pucharu Świata. Wykonane z niezwykleodpornego nauderzenia materiału. Stanowią... Pełen opis produktu 'Ochraniacze na goleń - Worldcup PRO (neon) do konkurencji narciarskich slalomu 2 szt' »

    Ochraniacz na golenie dokonkurencji narciarskich marki LEKIkomplet 2 sztuki Wyczynowe ochraniaczena goleń wprost z Pucharu Świata. Wykonane z niezwykleodpornego nauderzenia materiału. Stanowią znakomitą ochronę golenipodczas wchodzenia w tyczki. Gardy Shin Guard WC PROzapewniają efektywne pochłanianie wstrząsów. Długośćochraniacza 40cm Niezbędnakażdemunarciarzowi ścigającemu się na tyczkach.W komplecie praktycznypokrowiec. DobórkijkówZbytkrótkielubdługiekijkibędąwymuszaćnanarciarzuniewłaściwąpozycjęjazdy,coprzekładasięnegatywnienazachowaniestabilności.Jakwięcsprawdzić,czynaszekijkizostałyodpowiedniodobrane?Wystarczyobrócićkijektalerzykiemdogóry,oprzećgoopodłogęichwycićponiżejowegotalerzyka.Wtakiejsytuacjikątmiędzynaszymramieniemiprzedramieniempowinienbyć zbliżony do 90°.Jeśli jestwiększy, nasze kijki są za krótkie, natomiastjeśli kątjest mniejszy, to są one zbyt długie wstosunku dowzrostu.Jeśliniemamymożliwościprzymierzeniakijkanależywziąćkijlubinnyprostyprzedmiotizłapaćgonawysokościłokciatakabykątmiędzynaszymramieniemaprzedramieniembyłzbliżonydo90°-patrzrysunekobok.Następniezmierzodległośćodpodłogidoszczytupięści,dotegododajok.5cmiznajdźswój rozmiar na naszychaukcjach.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ochraniacze na goleń - Worldcup PRO (neon) do konkurencji narciarskich slalomu 2 szt

  • [LEKI]

    Kategoria: SPORTY ZIMOWE / Narty i kijki / Nowe

    Ochraniacz na przedramię Neon dokonkurencji narciarskich marki LEKIkomplet 2 sztuki Ochraniacz naprzedramię MikaelaShiffrin ściga się z tym ochraniaczem przedramienia wPucharze Świata. Rozmiar... Pełen opis produktu 'Ochraniacz na przedramię Leki Neon do konkurencji narciarskich slalomu 2 szt' »

    Ochraniacz na przedramię Neon dokonkurencji narciarskich marki LEKIkomplet 2 sztuki Ochraniacz naprzedramię MikaelaShiffrin ściga się z tym ochraniaczem przedramienia wPucharze Świata. Rozmiar (S-M-L) można indywidualniedopasować. Osłony naprzedramięstosowaneprzez zawodników Pucharu Świata wykorzystywane wSlalomie.Niezbędnakażdemunarciarzowi ścigającemu się na tyczkach.W komplecie praktycznypokrowiec. DobórkijkówZbytkrótkielubdługiekijkibędąwymuszaćnanarciarzuniewłaściwąpozycjęjazdy,coprzekładasięnegatywnienazachowaniestabilności.Jakwięcsprawdzić,czynaszekijkizostałyodpowiedniodobrane?Wystarczyobrócićkijektalerzykiemdogóry,oprzećgoopodłogęichwycićponiżejowegotalerzyka.Wtakiejsytuacjikątmiędzynaszymramieniemiprzedramieniem powinien być zbliżony do 90°.Jeśli jestwiększy, nasze kijki są za krótkie, natomiastjeśli kątjest mniejszy, to są one zbyt długie wstosunku dowzrostu.Jeśliniemamymożliwościprzymierzeniakijkanależywziąćkijlubinnyprostyprzedmiotizłapaćgonawysokościłokciatakabykątmiędzynaszymramieniemaprzedramieniembyłzbliżonydo90°-patrzrysunekobok.Następniezmierzodległośćodpodłogidoszczytupięści,dotegododajok.5cmi znajdź swój rozmiar na naszychaukcjach.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ochraniacz na przedramię Leki Neon do konkurencji narciarskich slalomu 2 szt

  • [C.H.Beck]

    Kategoria: Finanse, Rachunkowość, Księgowość, Podatki

    Konkurencja na rynku usług transportowych jest kształtowana zarówno przez zmiany zachodzące w gospodarce światowej, jak i przez procesy integracyjne obejmujące coraz więcej krajów. Dostosowanie... Pełen opis produktu 'Konkurencja na rynku usług transportowych.' »

    Konkurencja na rynku usług transportowych jest kształtowana zarówno przez zmiany zachodzące w gospodarce światowej, jak i przez procesy integracyjne obejmujące coraz więcej krajów. Dostosowanie zasad funkcjonowania gospodarki do wymogów Unii Europejskiej oraz stopniowy proces ujednolicania zasad działania podmiotów na rynku europejskim są głównymi przyczynami zmian w sposobie postrzegania konkurencji na rynku usług transportowych i konkurencyjności poszczególnych gałęzi transportu w Polsce. Celem monografii jest określenie warunków występowania, zakresu przemian i kierunków rozwoju konkurencji na rynku usług transportowych. Autorka, aby zrealizować przyjęte założenia, przedstawia m.in.: przeobrażenia zachodzące na współczesnym rynku usług transportowych w kontekście krajowym i międzynarodowym; podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do konkurencji na rynku usług transportowych zarówno w ujęciu wewnątrzgałęziowym, jak i międzygałęziowym (ex post), kierunki rozwoju konkurencji na rynku usług transportowych (ex ante). Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla przedstawicieli środowiska nauki, zainteresowanych problematyką konkurencji na rynku usług transportowych oraz praktyków działających na tym rynku.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konkurencja na rynku usług transportowych.

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: PrawoWysyłka: od ręki

    Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji chroni rynek w niezwykle wrażliwym zakresie dotyczącym przeciwdziałania podejmowaniu na nim działań nieetycznych, zakłócających prawidłowe konkurow... Pełen opis produktu 'Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wolters Kluwer' »

    Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji chroni rynek w niezwykle wrażliwym zakresie dotyczącym przeciwdziałania podejmowaniu na nim działań nieetycznych, zakłócających prawidłowe konkurowanie. Mimo wielu lat obowiązywania, jej stoso­wanie powoduje rozbieżności interpretacyjne, zarówno w odniesieniu do przepisów zakazowych, jak i proceduralnych. Komentarz zawiera rozwiązania problemów budzą­cych największe wątpliwości w praktyce stosowania ustawy i orzecznictwie sądowym. W nowym wydaniu autorki omawiają m.in. wprowadzone dużą nowelizacją regulacje dotyczące ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa, a także nowy czyn nieuczciwej konkurencji w postaci nieuzasadnionego wydłużania terminów zapłaty za dostarczone towary lub wykonane usługi. W komentarzu uwzględniono również inne krajowe akty prawne związane z prezen­towaną tematyką, a także normy prawa międzynarodowego i unijnego. Przedstawiono występujące w wybranych krajach systemy prawnej ochrony uczestników rynku przed nieuczciwą konkurencją. Komentarz został przygotowany z myślą o prawnikach, którzy zajmują się problema­tyką zwalczania nieuczciwej konkurencji. Ułatwi on także przedsiębiorcom stosowanie obowiązujących standardów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wolters Kluwer

  • [C.H. BECK]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Przedsiębiorczość i innowacyjność terytorialna. Region w warunkach konkurencji

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Książka zawiera zbiór referatów wygłoszonych w dniach 13-15 kwietnia 2015 r. w trakcie Pierwszego Polskiego Kongresu Prawa Konkurencji zatytułowanego "25 lat transformacji. 25 lat... Pełen opis produktu 'Prawo konkurencji 25 lat - Skoczny Tadeusz' »

    Opis - Książka zawiera zbiór referatów wygłoszonych w dniach 13-15 kwietnia 2015 r. w trakcie Pierwszego Polskiego Kongresu Prawa Konkurencji zatytułowanego "25 lat transformacji. 25 lat prawa konkurencji w Polsce", a także sesji okolicznościowej oraz sesji otwierającej kongres. Było to wydarzenie najwyższej rangi naukowej, obejmujące swym zakresem przedmiotowym całe prawo konkurencji, tj. zarówno publiczne prawo ochrony konkurencji, jak i prywatne prawo zwalczania nieuczciwej konkurencji. Uczestnikami kongresu byli wybitni przedstawiciele świata nauki oraz praktycy związani z tą dziedziną prawa.W opracowaniu przedstawiono wiele zagadnień związanych z prawem konkurencji, w tym m.in. takie kwestie, jak: stosowanie prawa konkurencji na rynkach regulowanych, zwalczanie karteli a prawo do rzetelnego procesu i prawo do prywatności, negocjacyjne stosowanie prawa ochrony konkurencji, czyny nieuczciwej konkurencji jako podstawa dochodzenia roszczeń w postępowaniach grupowych, instytucja sprzedaży premiowanej z punktu widzenia prawa zwalczania nieuczciwej konkurencji. Nazwa - Prawo konkurencji 25 lat Autor - Skoczny Tadeusz Oprawa - Twarda Wydawca - Wolters Kluwer Kod ISBN - 9788326493867 Kod EAN - 9788326493867 Rok wydania - 2016 Język - polski Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 728 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Prawo konkurencji 25 lat - Skoczny Tadeusz

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    doprowadzić konkurencję do szaleństwa, Rewolucyjne pomysły: zasady marketingu nowych produktów i usług oraz The Macintosh Way. Nazwa - Powrót do rzeczywistości. Prześmiewcza książka... Pełen opis produktu 'Powrót do rzeczywistości. Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję - Guy Kawasaki' »

    Opis - Jak przekonać inwestora, że twój pomysł zrewolucjonizuje rynek?Jaką długość powinny mieć biznesplan, e-mail do kontrahenta czy prezentacja multimedialna oraz jakich treści nie należy w nich poruszać?Jak pisać oferty pracy, żeby nie odstraszyć kompetentnych kandydatów?Są to kwestie, przed którymi staje każdy przedsiębiorca w trakcie swojej kariery. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w książce Guya Kawasakiego.Powrót do rzeczywistości to książka dla wszystkich, którzy chcieliby: zasięgnąć porady u prawdziwego geniusza marketingu, współautora między innymi legendarnej kampanii marketingowej Apple Macintosh z 1984 roku, uniknąć najczęstszych błędów i pułapek w zakładaniu i prowadzeniu przedsiębiorstwa, znaleźć praktyczne i poparte doświadczeniem wskazówki i dowiedzieć się, jak naprawdę działa świat biznesu. Książka ta obfituje w zabawne historie i anegdoty z Doliny Krzemowej, lekkie i humorystyczne, a jednocześnie pouczające i zapadające w pamięć.Guy Kawasaki - założyciel Garage Technology Ventures, firmy venture capital specjalizującej się w rynku nowych technologii, prowadzi również kolumnę w czasopiśmie "Entrepreneur". Jest autorem wielu książek, m.in.: Sztuka rozpoczynania, Jak doprowadzić konkurencję do szaleństwa, Rewolucyjne pomysły: zasady marketingu nowych produktów i usług oraz The Macintosh Way. Nazwa - Powrót do rzeczywistości. Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję Oryginalny tytuł - Reality Check: The Irreverent Guide to Outsmarting, Outmanaging, and Outmarketing Your Competition Autor - Guy Kawasaki Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788326484056 Kod EAN - 9788326484056 Wydanie - 3 Rok wydania - 2015 Język - PL Tłumacz - Lipa Michał Format - 17.0x24.0cm Ilość stron - 510 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-05-28
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Powrót do rzeczywistości. Prześmiewcza książka o tym, jak przechytrzyć, prześcignąć i pokonać konkurencję - Guy Kawasaki

  • Reklama w procesach konkurencji w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    44,10 zł
    49,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkuren­cyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą... Pełen opis produktu 'Reklama w procesach konkurencji' »

    Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkuren­cyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy tymi zagadnieniami. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na różnych aspektach tego procesu: zjawiskach kon­kurencji i konkurencyjności, międzynarodowym kontekście prowadzenia działań reklamowych, przebiegu procesów reklamowych w przedsiębiorstwie oraz zagad­nieniach postrzegania reklamy wśród jej odbiorców, spinając je odniesieniami do tendencji rozwojowych rynku reklamowego. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne poświęcone wskazanej problematyce, jak i praktycznie nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych na grupie 608 przedsiębiorstw, a dotyczących realizowanych w nich procesów zarządzania działalnością reklamową....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reklama w procesach konkurencji

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. "Strategia błękitnego oceanu" przekonuje, że zaciekła konkurencja... Pełen opis produktu 'Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna - Kim W. Chan, Mauborgne Renée' »

    Opis - Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. "Strategia błękitnego oceanu" przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia "błękitnego oceanu" - niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka "Strategia błękitnego oceanu" przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna. Nazwa - Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna Oryginalny tytuł - Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competiti Autor - Kim W. Chan, Mauborgne Renée Oprawa - Twarda Wydawca - MT Biznes Kod ISBN - 9788377469477 Kod EAN - 9788377469477 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 15.8x23.3cm Ilość stron - 352 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-09-25
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone. Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna - Kim W. Chan, Mauborgne Renée

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    . Nazwa - Między integracją a konkurencją Autor - Sagan Iwona, Canowiecki Zbigniew Oprawa - Twarda Wydawca - Scholar Kod ISBN - 9788373835313 ... Pełen opis produktu 'Między integracją a konkurencją - Sagan Iwona, Canowiecki Zbigniew' »

    Opis - Autorzy tomu są przekonani, iż podjęta przez nich analiza (case study) Gdańsko-Gdyńskiego Obszaru Metropolitalnego będzie stanowiła wkład w ogólną debatę na temat powstania i funkcjonowania metropolii, a jednocześnie mają nadzieję, iż książka konstruktywnie przyczyni się do postępu procesu tworzenia metropolii w regionie pomorskim.Niniejsze opracowanie, podejmuje niezwykle złożone i dynamicznie zmieniające się zagadnienie. Choć nie stanowi wyczerpującej analizy, zapewne pozwoli odkryć nieznane dotychczas wymiary procesu metropolizacja polskich miast i spojrzeć nań w nowy sposób. Nazwa - Między integracją a konkurencją Autor - Sagan Iwona, Canowiecki Zbigniew Oprawa - Twarda Wydawca - Scholar Kod ISBN - 9788373835313 Kod EAN - 9788373835313 Wydanie - 1 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 15.0x21.5cm Ilość stron - 104 Podatek VAT - 5% Premiera - 2011-11-23
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Między integracją a konkurencją - Sagan Iwona, Canowiecki Zbigniew

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    kompromisy. Kiedy zaś to nie wystarcza, zbroimy się w nowe metody zarządzania, kreujemy strategie zwalczania konkurencji i ruszamy do boju. Szkolimy kadry, doskonalimy narzędzia, zdobywamy nowe... Pełen opis produktu 'RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone - Paulina Polko, Roman Polko' »

    Opis - W życiu jak na wojnie - wygrywa skuteczniejszyClausewitz powiedział, że wojna jest kontynuacją polityki, tyle że prowadzoną innymi środkami. To prawda. Tam, gdzie kończą się możliwości dyplomacji, wkracza wojsko. Zmieniają się środki, lecz cel pozostaje - zwycięstwo! Co to ma wspólnego z biznesem? Bardzo wiele! W interesach jak w polityce - współpracujemy, tworzymy sojusze, osiągamy kompromisy. Kiedy zaś to nie wystarcza, zbroimy się w nowe metody zarządzania, kreujemy strategie zwalczania konkurencji i ruszamy do boju. Szkolimy kadry, doskonalimy narzędzia, zdobywamy nowe obszary sprzedaży...Oficer w wojsku tym różni się od menedżera w firmie, że od jego decyzji zależy często nie tylko coś tak banalnego, jak zysk czy strata przedsiębiorstwa. Jednym złym ruchem może przekreślić szanse na zwycięstwo, podpisać wyrok na własnych żołnierzy, zmienić układ sił na froncie. Z drugiej jednak strony dobra decyzja potrafi błyskawicznie odwrócić losy wojny. Historia wojskowości uczy nas, że od wielkiej wiktorii lub sromotnej klęski generałów dzieli często jeden ruch. Dlatego też warto uczyć się zarządzania od żołnierzy - wojsko to najlepsza, najszybsza i najlepiej sprawdzona w boju szkoła strategii na świecie!Drugie wydanie książki uzupełnione zostało o niezwykle istotne zagadnienie - kwestię odpowiedzialności. Na wojnie i w zarządzaniu.ROMAN POLKO - jako lider sprawdzał się od chwili, gdy w szkole oficerskiej został dowódcą dziesięcioosobowej drużyny podchorążych. Weryfikował się w boju (b. Jugosławia, Kosowo, Irak, Afganistan) i strukturach sztabowo-administracyjnych (stołeczny ratusz, MSWiA, Biuro Bezpieczeństwa Narodowego) w Polsce i poza jej granicami, podczas szkoleń w najlepszych armiach świata. Dwukrotnie dowodził elitarną jednostką specjalną GROM. Z żołnierzami tej jednostki nie tylko zdobywał platformy wiertnicze na wodach Zatoki Perskiej, ale również skoczył na spadochronie z wysokości 10 tys. metrów. W wojskowej hierarchii doszedł do stopnia generała dywizji. Obronił rozprawę doktorską na temat zarządzania i dowodzenia jednostkami specjalnymi. Od dziesięciu lat biega maratony, których ma na koncie już ponad 30.PAULINA POLKO - była dziennikarzem, urzędnikiem i analitykiem w Kancelarii Prezydenta RP i BBN, ale to przywództwo w różnych systemach, okolicznościach i instytucjach jest tym, co od lat pasjonuje ją prywatnie i zawodowo. Analizuje leadership, od polityków, poprzez biznesmenów, aż do liderów organizacji terrorystycznych - i wciąż ze zdumieniem odkrywa, jak wiele mają oni ze sobą wspólnego. W swojej rozprawie doktorskiej opisała przywódczy fenomen Silvia Berlusconiego. Na co dzień pracuje jako adiunkt w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Patroni medialni: Nazwa - RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone Oryginalny tytuł - Growth Hacker Marketing (Revised & Expanded) Autor - Paulina Polko, Roman Polko Oprawa - Miękka Wydawca - Helion Kod ISBN - 9788324697540 Kod EAN - 9788324697540 Wydanie - - Rok wydania - 2014 Język - PL Tłumacz - Michał Lipa Seria wydawnicza - - Format - 200x230 Ilość stron - 256 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-09-04
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania. Wydanie II rozszerzone - Paulina Polko, Roman Polko

  • Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów Komentarz w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    242,10 zł
    269,00 zł

    [wolters kluwer]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Prawo i administracjaWysyłka: do 3 dni

    Komentarz jest praktycznym przewodnikiem po skomplikowanych i wysoce specjalistycznych dziedzinach prawa, jakimi są prawo konkurencji i prawo konsumenckie. Jego autorzy - wysokiej klasy specj... Pełen opis produktu 'Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów Komentarz' »

    Komentarz jest praktycznym przewodnikiem po skomplikowanych i wysoce specjalistycznych dziedzinach prawa, jakimi są prawo konkurencji i prawo konsumenckie. Jego autorzy - wysokiej klasy specjaliści pracujący zarówno w kancelariach prawniczych, jak i w administracji państwowej - postawili sobie za cel przystępne i jasne wyłożenie wszystkich kluczowych zagadnień, kompleksowo i wyczerpująco omawiając m.in. ostatnie nowelizacje ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów.Publikacja ta, jako jedyna na rynku, tłumaczy nie tylko prawne, lecz także ekonomiczne uwarunkowania ingerencji organów państwa w funkcjonowanie mechanizmów rynkowych. Wpisuje się tym samym znakomicie w zjawisko postępującej ekonomizacji stosowania przepisów prawa konkurencji....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów Komentarz

  • Pozew grupowy jako instrument prywatnoprawnej ochrony interesów konsumentów z tytułu naruszenia reguł konkurencji w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    107,10 zł
    119,00 zł

    [wolters kluwer]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Prawo i administracjaWysyłka: od ręki

    Monografia jest pierwszą na rynku publikacją prezentującą instytucję pozwu grupowego jako instrumentu prywatnoprawnej ochrony interesów konsumentów z tytułu naruszenia reguł konkurencji (krajowych... Pełen opis produktu 'Pozew grupowy jako instrument prywatnoprawnej ochrony interesów konsumentów z tytułu naruszenia reguł konkurencji' »

    Monografia jest pierwszą na rynku publikacją prezentującą instytucję pozwu grupowego jako instrumentu prywatnoprawnej ochrony interesów konsumentów z tytułu naruszenia reguł konkurencji (krajowych i unijnych). Szczególny nacisk został położony na analizę przepisów ustawy o dochodzeniu roszczeń w postępowaniu grupowym z punktu widzenia przezwyciężania przeszkód w skutecznym dochodzeniu przez konsumentów roszczeń z tytułu złamania reguł konkurencji. Wnikliwie omówiono przesłanki odpowiedzialności odszkodowawczej, instytucje ujednolicenia roszczeń pieniężnych i prejudycjalności prawomocnych decyzji Prezesa UOKiK, które wpływają na usprawnienie procesu dochodzenia roszczeń odszkodowawczych z tytułu złamania reguł konkurencji. Monografia przedstawia ponadto bogaty dorobek doktryny polskiej i zagranicznej, a także orzecznictwo krajowe oraz wyroki Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.Stan prawny na 1 grudnia 2011 roku....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Pozew grupowy jako instrument prywatnoprawnej ochrony interesów konsumentów z tytułu naruszenia reguł konkurencji

  • Aktualne wyzwania prawa własności intelektualnej i prawa konkurencji w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    215,10 zł
    239,00 zł

    [wolters kluwer]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Prawo i administracjaWysyłka: od ręki

    Księga pamiątkowa jest nie tylko podziękowaniem i hołdem złożonym Profesorowi Michałowi du Vallowi. Jest też dowodem, że wiele tez naukowych zawartych w jego publikacjach i obszarów zainteresowań badawczych... Pełen opis produktu 'Aktualne wyzwania prawa własności intelektualnej i prawa konkurencji' »

    Księga pamiątkowa jest nie tylko podziękowaniem i hołdem złożonym Profesorowi Michałowi du Vallowi. Jest też dowodem, że wiele tez naukowych zawartych w jego publikacjach i obszarów zainteresowań badawczych stanowi inspirację do dalszych studiów, dyskusji i polemik. Potwierdzają to artykuły nawiązujące do jego twórczości zawarte w tej szczególnej publikacji.Mamy nadzieję, że Księga będzie symbolicznym pożegnalnym akordem w przerwanej "symfonii życia" człowieka, naukowca, mentora i kolegi, którego bardzo nam brakuje...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Aktualne wyzwania prawa własności intelektualnej i prawa konkurencji

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Prawo/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nadużywanie pozycji dominującej w prawie konkurencji


ksiazkitanie.pl

Czasopisma, książki, filmy dvd
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.09.2016
wydawca, wydawnictwo literackie, znak, zysk i s-ka, media rodzina, egmont komiksy, prószyński media, wielka litera, muza, czarne
Produkty w ofercie: 86097
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4947
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

DobreLodowki.pl

Sprzęt turystyczny.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 02.08.2013
cruzber, uvex, leki, viking, thule - 5 lat gwarancji!, elan, fischer, reusch, brenderup, pphu mi?…ecki
Produkty w ofercie: 2731
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0