Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    62,10 zł
    69,00 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    informacji zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu konkurencjirynku oszczędności, jak też dla pracowników naukowych wyższych... Pełen opis produktu 'Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce' »

    Książka stanowi studium przedstawiające sytuację podmiotów na rynku oszczędności indywidualnych w Polsce – zarówno gospodarstw domowych reprezentujących podaż środków finansowych, jak i instytucji finansowych zgłaszających popyt na te środki. Część analizy dotycząca gospodarstw domowych obejmuje podejmowane przez nie decyzje finansowe, cele i motywy działania na tle teorii dotyczących konsumpcji i oszczędzania. Przedstawione zmiany w sytuacji dochodowej gospodarstw domowych w Polsce oraz ich postawach i skłonności do oszczędzania znajdują odzwierciedlenie w zmieniającej się wielkości i strukturze oszczędzania. Interesujące wnioski płyną z porównania skłonności do oszczędzania gospodarstw domowych w różnych krajach. Książka zawiera również analizę sytuacji instytucji rywalizujących o oszczędności, tj. banków, towarzystw ubezpieczeniowych, towarzystw funduszy inwestycyjnych, podmiotów maklerskich i towarzystw emerytalnych oraz ocenę i porównanie ich siły i pozycji konkurencyjnej. Ponadto przeprowadzono rozważania dotyczące sposobu i zakresu, w jaki instytucje finansowe wykorzystują poszczególne narzędzia konkurowania, tj. dywersyfikację oferty, cenę, dystrybucję, promocję i czynniki niematerialne – personel i wizerunek. Ocenę skuteczności instrumentów stosowanych przez konkurujące na rynku oszczędności instytucje przeprowadzono na podstawie analizy wyników badania ankietowego, którego celem była m.in. identyfikacja czynników wpływających na decyzje i zachowania klientów dotyczące oszczędzania, w tym determinant wyboru poszczególnych form lokowania nadwyżek finansowych. Książka może stanowić wartościowe źródło informacji zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu konkurencji i rynku oszczędności, jak też dla pracowników naukowych wyższych uczelni. Powinna również zainteresować pracowników instytucji finansowych dążących do zwiększenia efektywności działań konkurencyjnych w zakresie przyciągania oszczędności....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce.

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    informacji zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu konkurencjirynku oszczędności, jak też dla pracowników naukowych wyższych... Pełen opis produktu 'Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce' »

    Książka stanowi studium przedstawiające sytuację podmiotów na rynku oszczędności indywidualnych w Polsce ? zarówno gospodarstw domowych reprezentujących podaż środków finansowych, jak i instytucji finansowych zgłaszających popyt na te środki. Część analizy dotycząca gospodarstw domowych obejmuje podejmowane przez nie decyzje finansowe, cele i motywy działania na tle teorii dotyczących konsumpcji i oszczędzania. Przedstawione zmiany w sytuacji dochodowej gospodarstw domowych w Polsce oraz ich postawach i skłonności do oszczędzania znajdują odzwierciedlenie w zmieniającej się wielkości i strukturze oszczędzania. Interesujące wnioski płyną z porównania skłonności do oszczędzania gospodarstw domowych w różnych krajach. Książka zawiera również analizę sytuacji instytucji rywalizujących o oszczędności, tj. banków, towarzystw ubezpieczeniowych, towarzystw funduszy inwestycyjnych, podmiotów maklerskich i towarzystw emerytalnych oraz ocenę i porównanie ich siły i pozycji konkurencyjnej. Ponadto przeprowadzono rozważania dotyczące sposobu i zakresu, w jaki instytucje finansowe wykorzystują poszczególne narzędzia konkurowania, tj. dywersyfikację oferty, cenę, dystrybucję, promocję i czynniki niematerialne ? personel i wizerunek. Ocenę skuteczności instrumentów stosowanych przez konkurujące na rynku oszczędności instytucje przeprowadzono na podstawie analizy wyników badania ankietowego, którego celem była m.in. identyfikacja czynników wpływających na decyzje i zachowania klientów dotyczące oszczędzania, w tym determinant wyboru poszczególnych form lokowania nadwyżek finansowych. Książka może stanowić wartościowe źródło informacji zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu konkurencji i rynku oszczędności, jak też dla pracowników naukowych wyższych uczelni. Powinna również zainteresować pracowników instytucji finansowych dążących do zwiększenia efektywności działań konkurencyjnych w zakresie przyciągania oszczędności.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Literatura > Socjologia

    informacji zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu konkurencjirynku oszczędności, jak też dla pracowników naukowych wyższych... Pełen opis produktu 'Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce' »

    Książka stanowi studium przedstawiające sytuację podmiotów na rynku oszczędności indywidualnych w Polsce – zarówno gospodarstw domowych reprezentujących podaż środków finansowych, jak i instytucji finansowych zgłaszających popyt na te środki.  Część analizy dotycząca gospodarstw domowych obejmuje podejmowane przez nie decyzje finansowe, cele i motywy działania na tle teorii dotyczących konsumpcji i oszczędzania. Przedstawione zmiany w sytuacji dochodowej gospodarstw domowych w Polsce oraz ich postawach i skłonności do oszczędzania znajdują odzwierciedlenie w zmieniającej się wielkości i strukturze oszczędzania. Interesujące wnioski płyną z porównania skłonności do oszczędzania gospodarstw domowych w różnych krajach.  Książka zawiera również analizę sytuacji instytucji rywalizujących o oszczędności, tj. banków, towarzystw ubezpieczeniowych, towarzystw funduszy inwestycyjnych, podmiotów maklerskich i towarzystw emerytalnych oraz ocenę i porównanie ich siły i pozycji konkurencyjnej. Ponadto przeprowadzono rozważania dotyczące sposobu i zakresu, w jaki instytucje finansowe wykorzystują poszczególne narzędzia konkurowania, tj. dywersyfikację oferty, cenę, dystrybucję, promocję i czynniki niematerialne – personel i wizerunek.  Ocenę skuteczności instrumentów stosowanych przez konkurujące na rynku oszczędności instytucje przeprowadzono na podstawie analizy wyników badania ankietowego, którego celem była m.in. identyfikacja czynników wpływających na decyzje i zachowania klientów dotyczące oszczędzania, w tym determinant wyboru poszczególnych form lokowania nadwyżek finansowych.  Książka może stanowić wartościowe źródło informacji zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu konkurencji i rynku oszczędności, jak też dla pracowników naukowych wyższych uczelni. Powinna również zainteresować pracowników instytucji finansowych dążących do zwiększenia efektywności działań konkurencyjnych w zakresie przyciągania oszczędności.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    ­cow­ni­ków in­sty­tu­cji fi­nan­so­wych dą­żą­cych do zwięk­sze­nia efek­tyw­no­ści dzia­łań kon­ku­ren­cyj­nych wza­kre­sie przy­cią­ga­nia oszczęd­no­ści. Nazwa - Konkurencja na <... Pełen opis produktu 'Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce - Ewa Wójcik' »

    Opis - Książ­ka sta­no­wi stu­dium przed­sta­wia­ją­ce sy­tu­ację podmio­tów na ryn­ku oszczęd­no­ści in­dy­wi­du­al­nych wPol­sce - za­rów­no go­spo­darstw do­mo­wych re­pre­zen­tu­ją­cych po­daż środ­ków fi­nan­so­wych, jak iin­sty­tu­cji fi­nan­so­wych zgła­sza­ją­cych po­pyt na te środ­ki.Część ana­li­zy do­ty­czą­ca go­spo­darstw do­mo­wych obej­mu­je po­dej­mo­wa­ne przez nie de­cy­zje fi­nan­so­we, ce­le imo­ty­wy dzia­ła­nia na tle teo­rii do­ty­czą­cych kon­sump­cji ioszczę­dza­nia. Przed­sta­wio­ne zmia­ny wsy­tu­acji do­cho­do­wej go­spo­darstw do­mo­wych wPol­sce oraz ich po­sta­wach iskłon­no­ści do oszczę­dza­nia znaj­du­ją odzwier­cie­dle­nie wzmie­nia­ją­cej się wiel­ko­ści istruk­tu­rze oszczę­dza­nia. In­te­re­su­ją­ce wnio­ski pły­ną zpo­rów­na­nia skłon­no­ści do oszczę­dza­nia go­spo­darstw do­mo­wych wróż­nych kra­jach.Książ­ka za­wie­ra rów­nież ana­li­zę sy­tu­acji in­sty­tu­cji ry­wa­li­zu­ją­cych ooszczęd­no­ści, tj. ban­ków, to­wa­rzystw ubez­pie­cze­nio­wych, to­wa­rzystw fun­du­szy in­we­sty­cyj­nych, podmio­tów ma­kler­skich ito­wa­rzystw eme­ry­tal­nych oraz oce­nę ipo­rów­na­nie ich si­ły ipo­zy­cji kon­ku­ren­cyj­nej. Po­nad­to prze­pro­wa­dzo­no roz­wa­ża­nia do­ty­czą­ce spo­so­bu iza­kre­su, wja­ki in­sty­tu­cje fi­nan­so­we wy­ko­rzy­stu­ją po­szcze­gól­ne na­rzę­dzia kon­ku­ro­wa­nia, tj. dy­wer­sy­fi­ka­cję ofer­ty, ce­nę, dys­try­bu­cję, pro­mo­cję iczyn­ni­ki nie­ma­te­rial­ne - per­so­nel iwi­ze­ru­nek.Oce­nę sku­tecz­no­ści in­stru­men­tów sto­so­wa­nych przez kon­ku­ru­ją­ce na ryn­ku oszczęd­no­ści in­sty­tu­cje prze­pro­wa­dzo­no na pod­sta­wie ana­li­zy wy­ni­ków ba­da­nia an­kie­to­we­go, któ­re­go ce­lem by­ła m.in. iden­ty­fi­ka­cja czyn­ni­ków wpły­wa­ją­cych na de­cy­zje iza­cho­wa­nia klien­tów do­ty­czą­ce oszczę­dza­nia, wtym de­ter­mi­nant wy­bo­ru po­szcze­gól­nych form lo­ko­wa­nia nadwy­żek fi­nan­so­wych.Książ­ka mo­że sta­no­wić war­to­ścio­we źró­dło in­for­ma­cji za­rów­no dla stu­den­tów uczel­ni eko­no­micz­nych pra­gną­cych po­sze­rzyć swo­ją wie­dzę zza­kre­su kon­ku­ren­cji iryn­ku oszczęd­no­ści, jak też dla pra­cow­ni­ków na­uko­wych wyż­szych uczel­ni. Po­win­na rów­nież za­in­te­re­so­wać pra­cow­ni­ków in­sty­tu­cji fi­nan­so­wych dą­żą­cych do zwięk­sze­nia efek­tyw­no­ści dzia­łań kon­ku­ren­cyj­nych wza­kre­sie przy­cią­ga­nia oszczęd­no­ści. Nazwa - Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce Autor - Ewa Wójcik Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375566253 Kod EAN - 9788375566253 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 283 Typ podręcznika - Podręcznik Przedmiot - Przedsiębiorczość, Ekonomia Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce - Ewa Wójcik

  • Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    54,54 zł
    58,74 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    informacji zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu konkurencjirynku oszczędności, jak też dla pracowników naukowych wyższych... Pełen opis produktu 'Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce' »

    Książka stanowi studium przedstawiające sytuację podmiotów na rynku oszczędności indywidualnych w Polsce – zarówno gospodarstw domowych reprezentujących podaż środków finansowych, jak i instytucji finansowych zgłaszających popyt na te środki. Część analizy dotycząca gospodarstw domowych obejmuje podejmowane przez nie decyzje finansowe, cele i motywy działania na tle teorii dotyczących konsumpcji i oszczędzania. Przedstawione zmiany w sytuacji dochodowej gospodarstw domowych w Polsce oraz ich postawach i skłonności do oszczędzania znajdują odzwierciedlenie w zmieniającej się wielkości i strukturze oszczędzania. Interesujące wnioski płyną z porównania skłonności do oszczędzania gospodarstw domowych w różnych krajach. Książka zawiera również analizę sytuacji instytucji rywalizujących o oszczędności, tj. banków, towarzystw ubezpieczeniowych, towarzystw funduszy inwestycyjnych, podmiotów maklerskich i towarzystw emerytalnych oraz ocenę i porównanie ich siły i pozycji konkurencyjnej. Ponadto przeprowadzono rozważania dotyczące sposobu i zakresu, w jaki instytucje finansowe wykorzystują poszczególne narzędzia konkurowania, tj. dywersyfikację oferty, cenę, dystrybucję, promocję i czynniki niematerialne – personel i wizerunek. Ocenę skuteczności instrumentów stosowanych przez konkurujące na rynku oszczędności instytucje przeprowadzono na podstawie analizy wyników badania ankietowego, którego celem była m.in. identyfikacja czynników wpływających na decyzje i zachowania klientów dotyczące oszczędzania, w tym determinant wyboru poszczególnych form lokowania nadwyżek finansowych. Książka może stanowić wartościowe źródło informacji zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych pragnących poszerzyć swoją wiedzę z zakresu konkurencji i rynku oszczędności, jak też dla pracowników naukowych wyższych uczelni. Powinna również zainteresować pracowników instytucji finansowych dążących do zwiększenia efektywności działań konkurencyjnych w zakresie przyciągania oszczędności....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ksiazki-medyczne.eu

Książki oraz podręczniki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.02.2012
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo lekarskie pzwl, elsevier urban & partner, helion, pascal, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego, impuls, galaktyka, illuminatio, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Produkty w ofercie: 11145
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: