[]
Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Biznes, ekonomia, finanse > PozostałeWysyłka: od ręki
ekonomice mediów i zarządzaniu mediami, komunikacji
rynkowej i reklamie. Autor 7 monografii oraz
kilkudziesięciu artykułów naukowych dotyczących mediów, reklamy,
zarządzania i komunikacji...
Pełen opis produktu 'Reklama jako element procesu komunikacji rynkowej' »
Tania książka - prof. zw. dr hab. Bogusław Nierenberg,
dziennikarz i ekonomista, Kierownik Zakładu Zarządzania i Ekonomiki
Mediów w Instytucie Kultury Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Specjalizuje się ekonomice mediów i zarządzaniu mediami,
komunikacji rynkowej i reklamie. Autor 7 monografii oraz
kilkudziesięciu artykułów naukowych dotyczących mediów, reklamy,
zarządzania i komunikacji rynkowej, ale także dziennikarstwa oraz
gatunków dziennikarskich. Najważniejsze prace to: Reklama jako
element komunikacji rynkowej, Wyd. PAN, Oddział Katowice i WSZiA w
Opolu, Opole 2004; Media elektroniczne w procesie komunikacji
rynkowej (współautor), Wyd. WSZiA w Opolu, Opole 2005; Publiczne
przedsiębiorstwo medialne, Wydawnictwo Uniwersytetu
Jagiellońskiego, Kraków 2007; Wojna w mediach, (współautor),
Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2007; Ryszard
Kapuściński. Portret dziennikarza i myśliciela, (red.) K.
Wolny-Zmorzyński, W. Piątkowska-Stepaniak, B. Nierenberg, W.
Furman, Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, Opole 2008. Był
kierownikiem redakcji Teatru, Widowisk i Publicystyki Kulturalnej
Ośrodka Telewizyjnego w Katowicach, kierownikiem Ośrodka TVP w
Opolu, prezesem i redaktorem naczelnym Radia Opole SA. Zrealizował
kilkadziesiąt reportaży radiowych i telewizyjnych, a także widowisk
telewizyjnych, m.in. "Faust Goes Rock", "Radość Tworzenia". Za
reżyserię adaptacji 8 opowiadań Andrzeja Warchała otrzymał
uprawnienia reżyserskie. Był stypendystą Instytutu Goethego w
Berlinie. Ukończył Studium Menedżerskie oparte o strukturę MBA w
Szkole Głównej Handlowej w zakresie zarządzania. Jest wiceprezesem
Stowarzyszenia Wigilia dla Samotnych i Bezdomnych, które od 1994
roku organizuje dla ponad tysiąca samotnych i bezdomnych kolacje
wigilijne.Reklama jako element procesu komunikacji
rynkowejAUTORBogusław NierenbergOpisKsiążka w bardzo
dobrym stanie, używana, posiada pieczątkęOkładka
miękkaWydanie 1Liczba stron: 254Wydawnictwo Instytut
ŚląskiEAN / ISBN 8388980165