[MT Biznes]
Kategoria: AudiobookiWysyłka: od ręki
skuteczna komunikacja jest ważna;? o złożoności procesu
komunikacji;? o podstawowych błędach w
komunikacji;? o tym, jak unikać błędów i co powinno się
robić w zamian;?...
Pełen opis produktu 'Komunikacja bez barier (Płyta CD)' »
Nieumiejętne komunikowanie się spowalnia, a czasami wręcz hamuje
swobodny rozwój. Utrudnia nawiązywanie kontaktów i przeszkadza w
osiąganiu porozumienia. I co najboleśniejsze, nie sprzyja
nawiązywaniu bliskich, głębokich więzi. Jednak osoby, które
potrafią efektywnie się porozumiewać, zazwyczaj dużo łatwiej
znajdują pracę, pozyskują klientów, są doceniane w pracy, mają
udane związki oraz relacje z przyjaciółmi. Możemy zatem stwierdzić,
że komunikowanie się jest podstawą w układach biznesowych, sprawach
rodzinnych i relacjach uczuciowych. Jest kluczową umiejętnością
człowieka. Potwierdzają to moje wieloletnie obserwacje. Ludzie,
którzy potrafili rozmawiać, naprawdę zmieniali swoje życie na
lepsze. Odnosili sukcesy w pracy i życiu prywatnym. Stawali się
szczęśliwsi.Nawet jeśli uważasz, że nie masz większych problemów z
porozumiewaniem się, weź pod uwagę, iż zawsze można robić to
szybciej, bardziej skutecznie i bez stresu.Ta książka jest
poradnikiem, który traktuje:? o tym, dlaczego skuteczna komunikacja
jest ważna;? o złożoności procesu komunikacji;? o podstawowych
błędach w komunikacji;? o tym, jak unikać błędów i co powinno się
robić w zamian;? o podstawowych narzędziach utrzymywania rozmowy na
właściwym kursie i docierania do wybranego portu;? o tym, jak sobie
radzić z reakcjami swoimi i innych.Jeśli jesteś: * mężem bądź żoną;
* dziewczyną swojego chłopaka lub chłopakiem swojej dziewczyny; *
rodzicem bądź dzieckiem; * nauczycielem lub uczniem; * szefem bądź
pracownikiem?to niewątpliwie książka dla ciebie! Dlaczego? Ponieważ
to bardzo praktyczna książka z przykładami typowych błędów w
komunikacji i prostymi radami, jak poprawić swoje stosunki
międzyludzkie za pomocą skutecznego porozumiewania się. Książka
jest bogato ilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer. Jest
śmieszna, w zabawny sposób mówi o poważnych problemach z
komunikacją. Po jej przeczytaniu będziesz wiedzieć, jak: *
prowadzić właściwie rozmowę, * budować pozytywne relacje z
rozmówcą, * przekonywać do swojego zdania, * interpretować
zachowania innych, * radzić sobie z trudnymi rozmówcami, * panować
nad swoimi emocjami, * mówić tak, aby być zrozumianym, * zostać
Ekspertem Skutecznego Porozumiewania się (ESP).OPINIETa książka
jest doskonałym dowodem na to, że nawet pozornie nieatrakcyjny czy
nudny temat można przedstawić w sposób niezwykle interesujący.
Jeśli do tej pory przestudiowali państwo wiele opracowań na temat
komunikacji, po przeczytaniu tej książki na pewno zadacie sobie
pytanie: ?Po co było tracić na nie czas??. Macie bowiem przed sobą
bardzo ciekawą mieszankę dobrego humoru (zapewniam, że będziecie
śmiać się przy jej czytaniu i cytować ją w towarzystwie) oraz
praktycznej wiedzy, dotyczącej tego, jak lepiej rozumieć innych i
być przez nich rozumianym. Po przeczytaniu tej książki będziecie
mieli tylko jeden problem: jak podrzucić ją żonie, teściowej i
szefowi?- Jerzy Paluch wiceprezes firmy Emerson PolskaDoskonały
podręcznik dla tych, którzy chcą lepiej porozumiewać się z innymi;
dla tych, którzy cenią sobie dobre relacje w pracy; dla tych,
którzy chcą wpływać na swoich klientów. Ale też dla klientów,
którzy chcą być przygotowani na manipulacje innych. To książka,
która nauczy początkujących, jak komunikować się z innymi, a
znawcom tematu podpowie wiele praktycznych rozwiązań, które tylko
wydają się oczywiste. (?) Tę książkę powinniśmy mieć zawsze pod
ręką. Wszyscy. Nie tylko specjaliści od komunikacji.- Wojciech
Łukowski Dyrektor Marketingu Net Instytut, Instytut Lotnictwa w
WarszawiePonadczasowa, przenikliwa, intrygująca, prowokująca i na
wskroś praktyczna. Do tego zabawna. Dla każdego. Bez względu na to,
kim jest. Obowiązkowa lektura dla każdego człowieka, dla którego
komunikacja z innymi ludźmi to jeden z kluczowych czynników
sukcesu. (?)