[WYDAWCA]
Kategoria: Książki > Książki naukowe i popularnonaukowe > Książki biznesowe > Książki o marketinguWysyłka: do 7 dni
KOD KULTUROWY MOTYWACJA TŁUM KOD KULTUROWY JAK
ZROZUMIEĆ PREFERENCJE WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA MOTYWACJE WYBORCÓW
CZY ZACHOWANIA TŁUMU C RAPAILLE Kod kulturowy został
dotychczas...
Pełen opis produktu 'KOD KULTUROWY MOTYWACJA TŁUM KOD KULTUROWY JAK ZROZUMIEĆ PREFERENCJE WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA MOTYWACJE WYBORCÓW CZY ZACHOWANIA TŁUMU C RAPAILLE' »
KOD KULTUROWY MOTYWACJA TŁUM KOD KULTUROWY JAK ZROZUMIEĆ
PREFERENCJE WSPÓŁCZESNEGO KONSUMENTA MOTYWACJE WYBORCÓW CZY
ZACHOWANIA TŁUMU C RAPAILLE Kod kulturowy został dotychczas
przetłumaczony na 12 języków (ostatnia edycja w Korei Południowej
sprzedana w 250 000 egzemplarzy). Planowane jest kolejne wydanie
książki w USA, m.in. w związku z premierą książki w Polsce oraz
serialem Netflixa 13 kodów, 13 kultur. Książka jest lekturą
obowiązkową na wielu amerykańskich uczelniach wyższych o profilu
biznesowym. Co różni ludzi na całym świecie? Co takiego sprawia, że
wybieramy jakiś styl życia i kupujemy takie, a nie inne rzeczy? Co
kształtuje nasze podejście do miłości, uwodzenia i seksu?
Odpowiedzią na te pytania jest kod kulturowy. Clotaire Rapaille,
światowej sławy badacz kultur i ekspert rynku, doradca większości
firm z listy Forbes 100, spędził dekady, odkrywając tajemnice
zachowań konsumentów i przekazując je największym firmom świata,
współtworząc produkty trafiające w sedno potrzeb rynku. Tworzył
kampanie dla takich gigantów, jak Boeing, LG, Honda, Lego oraz
kilkudziesięciu innych światowych korporacji. Rapaille złamał
system kodujący nasze zachowania. Częścią tego systemu stajemy się
w chwili naszych narodzin. Nieświadomie przyswajamy programy
funkcjonowania w świecie – kody kulturowe. To właśnie one czynią z
przedstawicieli Homo sapiens Amerykanów, Niemców czy Polaków. To
one sprawiają, że przeżywamy swoje jednostkowe życie według zasad,
których sens pozostaje przed nami głęboko ukryty. System
kulturowego kodowania działa bowiem w sposób milczący i
niewidzialny, delikatnie, acz stanowczo popychając nas w
kierunkach, w których poruszamy się na co dzień. Clotaire Rapaille
zastosował swoją metodę do odkrycia tożsamości USA, przeniknięcia
istoty sera we Francji czy wydobycia idei samochodu w Niemczech.
Odkryte przez niego kody pozwalają zrozumieć fenomen amerykańskiego
prezydenta oraz przyczyniają się do sukcesu rynkowego produktów
pochodzących od firm ze szczytu światowego biznesu. Na szczęście my
również możemy poznać unikalną metodę łamania kodów kulturowych,
zyskując nowy rodzaj wolności w otchłani otaczających nas zjawisk.
*** Książka jest po prostu niesamowita! Sięga do jądra spraw
kluczowych dla nowoczesnej organizacji. To lektura obowiązkowa dla
każdego, kto pragnie zrozumieć współczesnego konsumenta czy
psychologię tłumu. Warren Bennis, pionier badań nad przywództwem,
profesor Uniwersytetu w Południowej Kalifornii, autor On becoming a
leader Autentyczny wgląd w strukturę społeczeństwa konsumpcyjnego.
„Washington Monthly” Kluczem do nieświadomych procesów zachodzących
w naszych umysłach są historie, metafory i symbole związane z
„filtrami”, poprzez które odbieramy świat, nadajemy znaczenia,
podejmujemy decyzje. Wiedza o tym zaszyta jest w antropologicznych
studiach nad mitami, w koncepcji archetypów niezwykłego
psychoanalityka C.G. Junga, a współcześnie potwierdzona w badaniach
nad mózgiem – i w odniesieniu do naszych decyzji ekonomicznych
opisana przez badaczy ekonomii behawioralnej, z odkryciami noblisty
Daniela Kahnemana tak zwanych dwóch ścieżek myślenia – ta szybsza
jest właśnie symboliczna (Thinking, Fast and Slow). Autor tej
niezwykłej książki daje nam do użytku „klucze” do tych
nieświadomych procesów, które – oby etycznie – mogą być
wykorzystane w wielu obszarach marketingu, wpływu społecznego i
perswazji. To równie wymagająca co obiecująca lektura, zaś przed
nami praca nad lokalną – tu w Polsce – adaptacją tych modeli i
narzędzi. Jacek Santorski, twórca i dyrektor programowy Akademii
Psychologii Przywództwa *** Doktor Clotaire Rapaille – prezes
Archetype Discoveries Worldwide, światowej sławy badacz kultur i
ekspert rynku, osobisty doradca pierwszej dziesiątki CEO świata,
konsultant ponad połowy firm z rankingu Forbes 100. Jego wyjątkowe
podejście do marketingu łączy w sobie głębokość analizy
psychoanalityka z uwagą biznesmena na kwestie praktyczne. Dr
Rapaille napisał ponad 17 książek. Doktor Rafał Paprocki – prezes
ADW Eastern Europe, badacz zachowań konsumentów. Ekspert w zakresie
kodów kulturowych oraz utajonych sterowników konsumpcji w Polsce.
Twórca systemu analizy postaw FREQSEM. Wykładowca akademicki,
tłumacz, podróżnik, medalista MŚ w trójboju siłowym klasycznym.
KSIĄŻKA DOSTĘPNA OD 11.10.2019