Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: EdukacyjneWysyłka: od ręki

    Rysuję i zgaduję. Zabawy z liczeniem (47 lat) to pakiet pomysłowych ćwiczeń matematycznych dla przedszkolaków i młodszych uczniów, które zachęcają do myślenia, obserwowania świata i szukania kreatywnych... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Zabawy z liczeniem Rysuję i zgaduję Kapitan Nauka' »

    Rysuję i zgaduję. Zabawy z liczeniem (47 lat) to pakiet pomysłowych ćwiczeń matematycznych dla przedszkolaków i młodszych uczniów, które zachęcają do myślenia, obserwowania świata i szukania kreatywnych rozwiązań zadań. W zestawie (książka + karty ścieralne) znajduje się ponad 100 zabaw przygotowanych przez nauczycielkę matematyki i pedagog Annę Grabek. Zadania kształtują pojęcia geometryczne, umiejętność liczenia, porównywania długości, szacowania wagi, określenia kierunków oraz kodowania i odczytywania informacji graficznych. Książka zawiera również wskazówki autorki, jak rozwijać zdolności matematyczne u dzieci w wieku 47 lat. Trening myślenia i kreatywności Porównaj truskawki i określ, która jest największa. Odkoduj zaszyfrowany kod do spiżarek wiewiórek. Pomóż łodziom dotrzeć na wyspy, łącząc działania i ich wyniki. Zestaw Rysuję i zgaduję. Zabawy z liczeniem (47 lat) zawiera różnorodne zadania, dzięki którym przedszkolaki uczą się rozróżniać kształty cyfr i podstawowe figury geometryczne, liczyć do 10 i przeliczać elementy w zbiorach, stosować pojęcia mniej, więcej i tyle samo oraz odczytywać i kodować symbole graficzne. Proste polecenia i atrakcyjne graficznie zadania pozwalają nauczyć się rozwiązywania działań matematycznych w przyjemny sposób podczas zabawy, budując pozytywne skojarzenia dziecka z nauką matematyki. W pakiecie jest ponad 100 wciągających zadań (książka + 30 dwustronnych kart ścieralnych) aktywizujących myślenie, uwagę, koncentrację oraz kreatywność. Dzięki flamastrowi suchościeralnemu łamigłówki można rozwiązywać wielokrotnie i testować swoje pomysły. W książce znajdują się zadania do kolorowania kredkami, dzięki czemu można śledzić postępy dziecka. Rozwój nauka liczenia, dodawanie i odejmowanie, koncentracja, motoryka mała Autorki Anna Grabek pedagog, nauczycielka matematyki. Beata Żurawska rysowała od zawsze, a jej najlepszymi przyjaciółmi były kredki i farby. W 2011 roku ukończyła malarstwo i od tej pory zajmuje się ilustracją i projektowaniem graficznym, co tworzy zgrany duet. Nie może żyć bez gór i górskich wędrówek dłużej niż miesiąc, bo z natury czerpie inspiracje i ilustruje ze zdwojonym zapałem. W serii również Rysuję i zgaduję z mewą Ewą (34 lata) Rysuję i zgaduję z robotem Eliotem (45 lat) Rysuję i zgaduję z królikiem Kazikiem (45 lat) Rysuję i zgaduję. Zabawy logiczne (47 lat) Rysuję i zgaduję. Czytanie sylabowe (58 lat) Rysuję i zgaduję. Koncentracja z detektywem Motywem (69 lat)
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Zabawy z liczeniem Rysuję i zgaduję Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: Gry edukacyjneWysyłka: od ręki

    Leśny bal (37 lat) to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Gra logopedyczna. Leśny bal Kapitan Nauka' »

    Leśny bal (37 lat) to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy. Zabawy rozwijające mowę i motorykę dużą To nie jest zwyczajna gra logopedyczna! Nadszedł czas na logopedyczne leśne przyjęcie! Zapraszam dzieci, rodziców, logopedów i nauczycieli wszystkich, którzy chcą ćwiczyć swoje buzie i języki, rozwijać mowę, gimnastykować, a przy tym przede wszystkim świetnie się bawić! Dla małych gości przygotowano liczne atrakcje, które dostarczą wiele śmiechu i okazji do wartościowych ćwiczeń logopedycznych. Udanej zabawy! Monika Sobkowiak nauczycielka edukacji przedszkolnej, neurologopeda, autorka bloga Pani Monia Leśny bal (3-7 lat) wspiera całościowy rozwój przedszkolaka: intelektualny, społeczny, emocjonalny i ruchowy, a przy tym wspomaga rozwój mowy. Na drużynę czeka mnóstwo atrakcji: przepyszne przekąski i napoje, wesołe tańce i zabawy, podczas których można stroić miny i naśladować swoich zwierzakowych przyjaciół, a także ekscytująca przejażdżka karuzelą. W wyścigu po planszy gracze współpracują i wspierają się w wykonywaniu zilustrowanych na kartach aktywności, zanim wiewiórka przyniesie ostatnią tacę z ptysiami. Barwne grafiki Agnieszki Ulatowskiej ilustrują leśne harce w taki sposób, że codzienna gimnastyka buzi i języka oraz ćwiczenia motoryczne zmienia się w pobudzającą wyobraźnię i motywację zabawę. Plansza została wykonana z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój rozwój mowy, wyobraźnia przestrzenna, koncentracja, koordynacja oko-ręka Autorzy Agnieszka Ulatowska ilustratorka książek, czasopism i gier dla dzieci, samouk. Urodzona w Polsce, od prawie 20 lat mieszka i pracuje we Włoszech. Przez wiele lat pracowała jako graficzka w jednym z włoskich domów wydawniczych. Jednak to ilustracja od zawsze jest jej największą miłością i bardzo ważną częścią jej aktywności. W serii Gra edukacyjna. Co za emocje! Gra edukacyjna. Psi wyścig Gra edukacyjna. Logika
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Gra logopedyczna. Leśny bal Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: EdukacyjneWysyłka: od ręki

    Bazgraki piszą i czytają (3?6 lat) to wciągające zabawy z sympatycznymi bohaterami, dzięki którym dzieci nauczą się czytać i pisać proste wyrazy. Różnorodne zadania i zabawna fabuła rozwijają zainteresowania... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Bazgraki piszą i czytają Kapitan Nauka' »

    Bazgraki piszą i czytają (3?6 lat) to wciągające zabawy z sympatycznymi bohaterami, dzięki którym dzieci nauczą się czytać i pisać proste wyrazy. Różnorodne zadania i zabawna fabuła rozwijają zainteresowania dziecka, a przy okazji ćwiczą wzrok, słuch oraz sprawność manualną, by przedszkolaki przygotowały się do wczesnoszkolnych wyzwań. Tajemnice liter alfabetu Wraz z sympatycznymi Bazgrakami dzieci rozwiązują fascynujące zadania, m.in. łączą sylaby w wyrazy, próbują złamać szyfr literowy, układają domino i wyszukują litery tworzące ich imię. W ten sposób uczą się nazywać głoski, pisać litery, łączyć dźwięki i symbole w wyrazy oraz je odczytywać i zapisywać. Ćwiczą przy tym percepcję i pamięć wzrokową oraz słuchową. Polecenia opracowane przez Monikę Sobkowiak, nauczycielkę i neurologopedę, zostały tak przygotowane, aby dziecko miało wrażenie, że uczestniczy w przygodach przyjacielskich Bazgraków.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Bazgraki piszą i czytają Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: EdukacyjneWysyłka: od ręki

    Zawartość pakietu: plansza + koło losujące + 12 żetonów z pszczołami + 3 garnce + 10 plastrów miodu + pionek misia na podstawce + 2 motyle + ul do samodzielnego złożenia + instrukcja Miś i pszczoły (38... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Miś i pszczoły. Gra kooperacyjna Kapitan Nauka' »

    Zawartość pakietu: plansza + koło losujące + 12 żetonów z pszczołami + 3 garnce + 10 plastrów miodu + pionek misia na podstawce + 2 motyle + ul do samodzielnego złożenia + instrukcja Miś i pszczoły (38 lat) to wesoła gra kooperacyjna dla przedszkolaków, która uczy pracy zespołowej i rozwiązywania problemów. Gracze wcielają się w rolę pracowitych pszczółek i jak najszybciej zamieniają kwiatowy nektar w plastry miodu, zanim łakomy miś sprinter je wyprzedzi. Pszczołom nie jest jednak obojętne, z którego kwiatu czerpią nektar, zawodnicy trenują więc podczas gry umiejętność rozpoznawania kolorów, myślenia strategicznego i przewidywania konsekwencji własnych działań. Wszystko po to, by cieszyć się słodkim zwycięstwem. Trening współdziałania i sprytu Kto może wiedzieć więcej o współpracy niż pszczoły? Wcielcie się w rolę pracowitych owadów i dajcie się porwać grze kooperacyjnej, w której trzeba współdziałać z innymi uczestnikami. To nie tylko nauka pracy w grupie i doskonała zabawa pozbawiona rywalizacji (co jest szczególnie ważne w przypadku młodszych graczy), lecz także trening wyobraźni przestrzennej, myślenia logicznego i motoryki małej. Polecam tę zabawę na pięknej łące, w otoczeniu pszczół i słodkich plastrów miodu. Ania Oka, dziennikarka, redaktorka, autorka bloga Zabawkator.pl Gra kooperacyjna Miś i pszczoły (38 lat) oferuje trzy poziomy zaawansowania rozgrywek. W wariancie podstawowym pszczółki mają jak najszybciej utworzyć poziomy, pionowy lub ukośny rząd i wrzucić plaster miodu do ula, a w tym samym czasie miś biegnie po miód swoją ścieżką. Młodsi zawodnicy mogą skorzystać z ułatwień, zastawiając aż trzy słodkie pułapki na misia, by spowolnić jego bieg. Doświadczeni gracze muszą dodatkowo uwzględniać ruch motyla, zanim zdecydują o tym, gdzie położyć żeton z pszczołą. Gra Miś i pszczoły rozwija przede wszystkim umiejętności niezbędne do działania w zespole: zdolność do współpracy i angażowania się we wspólny cel, negocjowania ustaleń, dokonywania wyborów, konsultowania się z innymi członkami grupy i ponoszenia odpowiedzialności za wspólnie podjęte decyzje. Słodkie niczym miód ilustracje Katarzyny Nowowiejskiej wprowadzają przyjazną atmosferę opartą na współpracy i życzliwości, a przy tym wspierają trening spostrzegawczości, pamięci i koncentracji. Plansze, żetony i pionki zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój wyobraźnia przestrzenna, myślenie logiczne, kreatywność, koncentracja Autorka Katarzyna Nowowiejska ilustratorka, tworzy obrazy do filmów animowanych, aplikacji mobilnych i książek. W serii również Gra edukacyjna. Sprzątanie Gra na kodowanie. Zakodowany zamek Gra rodzinna. Kalambury
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Miś i pszczoły. Gra kooperacyjna Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: EdukacyjneWysyłka: od ręki

    Domino. Kolory (3+) to gra logiczna dla najmłodszych dzieci, z którą będą trenować rozpoznawanie kolorów. Celem zabawy jest dopasowywanie do siebie kafelków i jak najszybsze ułożenie ich tak, by wykorzystać... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Kolory. Domino Kapitan Nauka' »

    Domino. Kolory (3+) to gra logiczna dla najmłodszych dzieci, z którą będą trenować rozpoznawanie kolorów. Celem zabawy jest dopasowywanie do siebie kafelków i jak najszybsze ułożenie ich tak, by wykorzystać wszystkie elementy. Kafelki można układać na dwa sposoby: łącząc w pary takie same obiekty w identycznych kolorach, np. brązowy miś brązowy miś, lub różne elementy w tych samych kolorach, np. czarny nietoperz czarny kot. W grze dzieci trenują spostrzeganie wzrokowe, koncentrację oraz myślenie logiczne. Trening percepcji wzrokowej i myślenia logicznego Domino. Kolory wspiera rozwój spostrzegania wzrokowego i myślenia logicznego przez zabawę. Dziecko może kategoryzować przedmioty na dwa sposoby. W wariancie prostszym szuka identycznych par w tym samym kolorze. W wariancie trudniejszym łączy elementy, które są w identycznym kolorze, ale mają inny kształt, np. żółty słonecznik na zielonym tle z żółtym kurczakiem na tle w tym samym odcieniu w ten sposób mały gracz uczy się zwracać uwagę tylko na kolor, a nie na wielkość czy kształt, rozwijając w ten sposób umiejętność analizy i syntezy wzrokowej. W domino można bawić się w pojedynkę lub z innymi graczami, wówczas kafelki losuje się i układa naprzemiennie. Barwne ilustracje Ewy Iwaniuk przykuwają wzrok i angażują uwagę, wspomagając również trening koncentracji. Kafelki do gry zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój spostrzeganie wzrokowe, myślenie logiczne, koncentracja, motoryka mała Ilustratorka Ewa Iwaniuk graficzka i ilustratorka publikacji dla dzieci. Autorka rysunków do gier, książek i puzzli. W serii również Domino Alfabet Domino Angielski. Pierwsze słowa Domino Jaka to litera? Domino Liczby Domino Pojazdy Domino Zabawki Domino Znasz to zwierzę? Domino Jakie to zwierzę?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Kolory. Domino Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: EdukacyjneWysyłka: od ręki

    Domino. Jakie to zwierzę? (3+) to gra logiczna dla najmłodszych, pełna zabawnych zwierzaków rozciągniętych wzdłuż i wszerz. Celem zabawy jest dopasowanie kafelków z głowami zwierząt do kafelków z ich tułowiami... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Jakie to zwierzę? Domino Kapitan Nauka' »

    Domino. Jakie to zwierzę? (3+) to gra logiczna dla najmłodszych, pełna zabawnych zwierzaków rozciągniętych wzdłuż i wszerz. Celem zabawy jest dopasowanie kafelków z głowami zwierząt do kafelków z ich tułowiami i jak najszybsze ułożenie ich tak, by wykorzystać wszystkie elementy. Gra pomaga ćwiczyć percepcje wzrokową, spostrzegawczość oraz myślenie logiczne. Rozwijanie umiejętności myślenia logicznego i spostrzegawczości Domino. Jakie to zwierzę? to świetny trening myślenia logicznego i spostrzegawczości przez zabawę. Dziecko łączy kafelki tak, aby powstało zwierzę, zwracając uwagę na jego cechy charakterystyczne, takie jak: ułożenie ciała, sierść, umaszczenie czy kolor. Dzięki tej zabawie dzieci ćwiczą analizę i syntezę wzrokową, a także refleks, by jak najszybciej odnaleźć brakującą część, co może okazać się nie lada wyzwaniem, bo zwierzęta można układać wzdłuż, wszerz, a nawet do góry nogami. W domino można bawić się w pojedynkę lub z innymi graczami, wówczas kafelki losuje się i układa naprzemiennie. Przyjazne i pełne humoru ilustracje Katarzyny Nowowiejskiej angażują uwagę i zachęcają do zabawy. Kafelki zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój myślenie logiczne, spostrzegawczość, koncentracja, motoryka mała Ilustratorka Katarzyna Nowowiejska ilustratorka, tworzy obrazy do filmów animowanych, aplikacji mobilnych i książek. W serii również Domino Alfabet Domino Angielski. Pierwsze słowa Domino Jaka to litera? Domino Liczby Domino Pojazdy Domino Zabawki Domino Znasz to zwierzę?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Jakie to zwierzę? Domino Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: EdukacyjneWysyłka: od ręki

    Memory Kociaki (3+) to jedna z najprostszych, a zarazem najbardziej rozwijających gier edukacyjno-rozrywkowych dla przedszkolaków i młodszych uczniów. Idealnie łączy trening pamięci z atrakcyjną tematyką.... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Kociaki. Memory Kapitan Nauka' »

    Memory Kociaki (3+) to jedna z najprostszych, a zarazem najbardziej rozwijających gier edukacyjno-rozrywkowych dla przedszkolaków i młodszych uczniów. Idealnie łączy trening pamięci z atrakcyjną tematyką. Na kafelkach przedstawiono 12 ras kotów, którym można się dokładnie przyjrzeć i zapamiętać ich charakterystyczne cechy. Barwne ilustracje pozwalają utrzymać uwagę i zainteresowanie dzieci rozgrywką, pomagając ćwiczyć pamięć, koncentrację i spostrzegawczość. Trening pamięci, spostrzegawczości i koncentracji W co lubią bawić się kociaki? Czy koty mają poczucie humoru? Co wyraża ich zachowanie? Memory Kociaki (3+) to świetny prezent dla wielbicieli czworonożnych pupili. Dzięki grze dzieci będą miały okazję przyjrzeć się różnym rasom kotów, lecz także poznać ich różnorodne umaszczenie i zachowania. Zabawa polega na dopasowywaniu par kafelków z tymi samymi zwierzętami część kafelków pokazuje koty w całości, a część tylko fragmenty ich ciała. Dzieci ćwiczą w grze pamięć, koncentrację i spostrzegawczość. Ze względu na proste zasady memory sprawdzi się także w zabawach z młodszymi przedszkolakami. Barwne, pełne humoru ilustracje Justyny Karaszewskiej wprowadzają dziecko w świat kotów i ich sekretów. Kafelki zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój pamięć, koncentracja, spostrzegawczość, wyobraźnia Ilustratorka Justyna Karaszewska ilustratorka książek i gier planszowych dla dzieci i dorosłych, projektantka postaci oraz grafik do gier wideo. Miłośniczka kotów, żab i czekolady z miętą. W serii również: Memory Afryka 3+ Memory Dinozaury 3+ Memory Lamy i alpaki 3+ Memory Na wsi 3+ Memory Ocean 3+ Memory Owady i robaczki 3+ Memory Pojazdy 3+
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Kociaki. Memory Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: EdukacyjneWysyłka: od ręki

    Kodowanie na wesoło (4-7 lat) to zestaw edukacyjnych zabaw z bestsellerowej serii Rysuję i zgaduję dla przyszłych programistów i inżynierów. Zawiera ponad 100 kreatywnych zabaw (książka + karty ścieralne),... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Kodowanie na wesoło. Rysuję... Kapitan Nauka' »

    Kodowanie na wesoło (4-7 lat) to zestaw edukacyjnych zabaw z bestsellerowej serii Rysuję i zgaduję dla przyszłych programistów i inżynierów. Zawiera ponad 100 kreatywnych zabaw (książka + karty ścieralne), które doskonalą myślenie logiczne i matematyczne, orientację przestrzenną i wyobraźnię. Zagadki stanowią świetne wprowadzenie w podstawy matematyki, robotyki i informatyki. Książka zawiera również wskazówki, jak rozwijać kompetencje cyfrowe u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Tajniki kodowania w zabawie Kodowanie na wesoło to świetna przygoda wprowadzająca przedszkolaki i uczniów klas pierwszych w podstawy programowania. Zawiera mnóstwo łamigłówek, m.in. zabawy z rytmami, sekwencjami i algorytmami, ćwiczenia na kratownicy przygotowujące do pracy z matą do kodowania, a także ćwiczenia na wyznaczanie tras, pisanie kodu i odgadywanie szyfrów. Dla najmłodszych przygotowano zadania na obrazkach, które są bliskie ich zainteresowaniom. Łamigłówki dla starszych dzieci wykorzystują kody na literach, liczbach i symbolach, aby rozwijać myślenie abstrakcyjne, poszerzać zasób słownictwa oraz utrwalać umiejętności matematyczne. Pakiet zawiera ponad 100 wciągających zadań (książka + 30 dwustronnych kart ścieralnych) kształtujących myślenie, orientację przestrzenną, uwagę oraz percepcję wzrokową. Zadania zostały tak przygotowane, aby nauka programowania kojarzyła się z ciekawym wyzwaniem - zgodnie z ideą STEM. To nowe podejście do nauki polegające na rozwiązywaniu problemów metodą prób i poprawek. Integruje ono nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę, by efektywniej myśleć oraz znajdować nowe pomysły. Dzięki flamastrowi suchościeralnemu dołączonemu do zestawu łamigłówki można rozwiązywać wielokrotnie, a dzięki temu testować swoje pomysły i rozwijać umiejętności. Rozwój kodowanie, myślenie logiczne, kreatywność, grafopercepcja W serii również Rysuję i zgaduję z mewą Ewą (3-4 lata) Rysuję i zgaduję z robotem Eliotem (4-5 lat) Rysuję i zgaduję z królikiem Kazikiem (4-5 lat) Rysuję i zgaduję z kangurem Arturem (4-6 lat) Rysuję i zgaduję z koparką Barbarką (5-6 lat) Rysuję i zgaduję. Czytanie sylabowe (5-8 lat) Rysuję i zgaduję. Zabawy z liczeniem (4-7 lat) Rysuję i zgaduję. Zabawy logiczne (4-7 lat) Zabawy logopedyczne. Gimnastyka języka (3-6 lat) Rysuję i zgaduję. Koncentracja z detektywem Motywem (6-9 lat)
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Kodowanie na wesoło. Rysuję... Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: AngielskiWysyłka: od ręki

    Angielski 46 lat. Zagadki obrazkowe to bogato ilustrowana książeczka do nauki angielskiego dla przedszkolaków. Dzięki atrakcyjnej formie zagadek obrazkowych dzieci intuicyjnie przyswajają angielskie słówka... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Angielski 4-6 lat Zagadki obrazkowe Kapitan Nauka' »

    Angielski 46 lat. Zagadki obrazkowe to bogato ilustrowana książeczka do nauki angielskiego dla przedszkolaków. Dzięki atrakcyjnej formie zagadek obrazkowych dzieci intuicyjnie przyswajają angielskie słówka i zwroty przydatne w rozmowie oraz ułatwiające rozumienie wierszyków, rymowanek i piosenek. Zróżnicowanie stopnia trudności łamigłówek pozwala ćwiczyć i utrwalać znane już wyrazy, a także poznawać nowe. Trening językowy przez zabawę Książeczka Angielski 46 lat. Zagadki obrazkowe zawiera niemal 100 wciągających zabaw, takich jak łączenie wyrazów z rysunkiem, rozwiązywanie labiryntów i plątaninek, wskazywanie położenia przedmiotu czy odgadywanie właściwego obiektu na podstawie wyróżniających go cech. Na każdej stronie znajdują się dwa zadania, a na odwrocie odpowiedzi do nich wraz z tłumaczeniem polecenia. Zagadki rozwijają wiedzę o świecie, spostrzegawczość, pamięć, a także umiejętności komunikacyjne. Zabawne ilustracje Filipa Depy wspomagają zapamiętywanie słówek i zwrotów oraz ich znaczeń, a urozmaicone zadania nie pozwalają dzieciom się nudzić. Zagadki to niezwykle skuteczna forma przyswajania języka angielskiego, a także inspirujący sposób na wspólne spędzenie wolnego czasu w domu, podróży lub na pikniku w plenerze. Książeczka z zaokrąglonymi rogami została wyprodukowana w Polsce z troską o bezpieczeństwo dzieci. Rozwój nauka angielskiego, poznawanie świata, pamięć, koncentracja
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Angielski 4-6 lat Zagadki obrazkowe Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: PuzzleWysyłka: od ręki

    Układanki malucha. Dinozaury (2+) to trzy duuuże układanki w pionie i w poziomie, z którymi maluchy rozpoczną swoją przygodę z puzzlami. Dzieci stopniowo uczą się układać coraz trudniejsze obrazki złożone... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Dinozaury. Układanki malucha Kapitan Nauka' »

    Układanki malucha. Dinozaury (2+) to trzy duuuże układanki w pionie i w poziomie, z którymi maluchy rozpoczną swoją przygodę z puzzlami. Dzieci stopniowo uczą się układać coraz trudniejsze obrazki złożone z 3, 4 i 6 elementów, w orientacji pionowej i poziomej, rozwijając przy tym wyobraźnię przestrzenną oraz sprawność manualną. Barwne puzzle zachęcają również do opowiadania o tym, jak wyglądały dinozaury, co jadły, w co się bawiły i co potrafiły robić. Rozwój wyobraźni przestrzennej i sprawności manualnej Układanie puzzli to fantastyczna zabawa, która rozwija pamięć wzrokową i wyobraźnię przestrzenną. Uczy też cierpliwości i myślenia logicznego, a małe rączki, manipulując, ćwiczą motorykę małą. Katarzyna Dołhun dyrektor pedagogiczny przedszkola językowego, metodyk, lektor języka angielskiego, nauczyciel edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej Które dinozaury latały? Co jadły wielkie jaszczury? Czy dinozaury lubiły się bawić? Scenki przedstawione na puzzlach inspirowane dziecięcymi pytaniami dostarczą maluchom wiele radości, a przy okazji zaspokoją ich ciekawość. W zestawie znajdują się trzy układanki: 3-elementowa pionowa (wymiary: 18 x 42 cm) 4-elementowa o kształcie zbliżonym do kwadratu (wymiary: 18 x 25 cm) 6-elementowa pozioma (wymiary: 68 x 13 cm) Barwne ilustracje Patrycji Grześkowiak zachęcają do układania puzzli oraz pozwalają stopniowo rozwijać umiejętność składania obrazków w całość, jednocześnie zachęcając do opowiadania o życiu wielkich gadów. Układanki zostały wyprodukowane w Polsce z najwyższą troską o bezpieczeństwo najmłodszych. Elementy mają zaokrąglone rogi oraz wykonane są z grubej tektury, aby małym rękom łatwo było je chwycić. Rozwój orientacja przestrzenna, motoryka mała, koncentracja, spostrzegawczość Ilustratorka Patrycja Grześkowiak graficzka i ilustratorka książek dla dzieci. Zajmuje się również identyfikacją wizualną oraz projektowaniem materiałów na potrzeby internetu. W serii również Układanki malucha. Plac budowy (18+ mies.)
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Dinozaury. Układanki malucha Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: EdukacyjneWysyłka: od ręki

    Dotknij i przesuń. Kto mieszka w ogrodzie? to inspirowana zabawą w a kuku książka dla maluchów, która ukazuje zaskakujące zmiany w ogrodzie latem. Wystarczy jeden ruch paluszkiem, by odkryć, kto mieszka... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Dotknij i przesuń. Kto mieszka w.. Kapitan Nauka' »

    Dotknij i przesuń. Kto mieszka w ogrodzie? to inspirowana zabawą w a kuku książka dla maluchów, która ukazuje zaskakujące zmiany w ogrodzie latem. Wystarczy jeden ruch paluszkiem, by odkryć, kto mieszka wśród krzewów lub wolno pełznie po ziemi. Barwne ilustracje pozwalają dostrzec podobieństwa w przyrodzie oraz poznawać kolory i kształty. Dzięki nim dzieci odkryją m.in. brązowego jeża w koszyku z kasztanami, ptasią mamę, która wróciła do gniazda, oraz biedronkę skrytą na czerwonym tulipanie. Wierszowane i rymowane teksty rozwijają wyobraźnię dziecka i wzbogacają słownictwo, a ruchome elementy zachęcają do manipulacji i stymulują sprawność manualną. Książeczka została wykonana z dbałością o szczegóły. Grube, kartonowe strony gwarantują najwyższą jakość i bezpieczeństwo podczas zabawy. Rozwój poznawanie świata, rozwój mowy, spostrzegawczość, motoryka mała W serii również: Dotknij i przesuń. Kto mieszka w dżungli?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Dotknij i przesuń. Kto mieszka w.. Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: Dla dzieciWysyłka: od ręki

    motorykę małą i umiejętność rozpoznawania kształtów. Do współpracy z Kapitanem Nauką zostali zaproszeni utalentowani polscy ilustratorzy. To właśnie ich fascynujące grafiki pobudzają dziecięcą... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Gra Loteryjka Kolory 2+ Kapitan Nauka' »

    Niezwykle proste zasady gry, która polega na wyszukiwaniu szczegółów i dopasowaniu obrazka na żetonie do odpowiedniego miejsca na planszy. Loteryjka rozwija spostrzegawczość, koncentrację, precyzję i koordynację wzrokowo-ruchową, a także umiejętność rozpoznawania i nazywania kolorów. 6 bajecznie kolorowych plansz oraz 36 okrągłych żetonów to propozycja idealnej zabawy dla najmłodszych dzieci. Cztery warianty rodzinnej rozgrywki zachęcą do gry również starsze dzieci i będą okazją do doskonalenia umiejętności porządkowania i grupowania obiektów na żetonach, a także rozwijania pamięci wzrokowej. Trwałe, wykonane z grubej tektury elementy są idealne już dla dwulatków, a zabawa w przyporządkowywanie kolorowych żetonów do dużych ilustracji na planszach dostarczy dzieciom wiele radości, ćwicząc przy tym motorykę małą i umiejętność rozpoznawania kształtów. Do współpracy z Kapitanem Nauką zostali zaproszeni utalentowani polscy ilustratorzy. To właśnie ich fascynujące grafiki pobudzają dziecięcą wyobraźnię i zapraszają do wspólnego spędzania wolnego czasu. Wyjątkowe ilustracje przygotowane przez Jakuba Haremzę do gry Loteryjka Kolory 2+ przedstawiają przygody sympatycznych bohaterów, którzy inspirują do nauki kolorów i dostrzegania ich w najbliższym otoczeniu dziecka. Gra Loteryjka Kolory 2+(wcześniej wydana jakoLotto Kolory 2+) otrzymała wyróżnienie w XV edycji prestiżowego konkursu organizowanego przez Komitet Ochrony Praw DzieckaŚwiat Przyjazny Dziecku. Została wyprodukowana w Polsce, z najwyższą starannością i troską o bezpieczeństwo najmłodszych. W serii także: Loteryjka Zwierzęta 2+ Loteryjka Ubrania 3+ Loteryjka Świat 3+
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Gra Loteryjka Kolory 2+ Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: EdukacyjneWysyłka: od ręki

    Gryzmołki. Zwierzęta? (3?6 lat) to zestaw 60 kreatywnych zadań, które przedstawiają popularne gatunki zwierząt, ich ulubione aktywności, domy i kryjówki oraz pożywienie. Łamigłówki opracowane przez nauczycielki... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Zwierzęta. Gryzmołki Kapitan Nauka' »

    Gryzmołki. Zwierzęta? (3?6 lat) to zestaw 60 kreatywnych zadań, które przedstawiają popularne gatunki zwierząt, ich ulubione aktywności, domy i kryjówki oraz pożywienie. Łamigłówki opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej łączą ciekawostki o zwierzętach i przyrodzie z doskonaleniem umiejętności myślenia logicznego, liczenia i pisania. Kolorowe, realistyczne ilustracje pomogą poznać fascynujący świat zwierząt. Wiedza przyrodnicza dla najmłodszych Czyje to rogi i poroża? Które zwierzęta mają tyle samo odnóży? Do kogo należą cętki, a do kogo paski? Gdzie mieszka pingwin? Kto żywi się rybami? Które ptaki zostają na zimę w Polsce? ?Gryzmołki. Zwierzęta? (3?6 lat) to zestaw zabaw, dzięki którym przedszkolaki poznają ciekawostki związane z życiem zwierząt. Zadania polegają m.in. rysowaniu po śladzie, liczeniu gatunków, wskazywaniu, które zwierzę nie pasuje do innych w rzędzie, wykreślaniu nazw gatunków, łączeniu zwierząt z literą, na którą zaczynają się ich nazwy, rozwiązywaniu labiryntów oraz wskazywaniu rodzin zwierząt. Zagadki ćwiczą w ten sposób rozumienie poleceń, myślenie logiczne oraz rozwijają wiedzę przyrodniczą. W zestawie znajduje się 60 zadań na kartach zmywalnych oraz flamaster suchościeralny, dzięki czemu ćwiczenia można rozwiązywać wielokrotnie. Wszystkie zadania zostały opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej: Bożenę Dybowską i Justynę Perkuszewską-Staniszewską oraz zilustrowane przez Ewę Brzozowską.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Zwierzęta. Gryzmołki Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: Gry edukacyjneWysyłka: od ręki

    Układanka literowa Czytam i układam słowa to 17 pełnych humoru układanek, które stanowią idealną pomoc do nauki czytania dla przedszkolaków i dzieci w wieku wczesnoszkolnym. W zabawie z układankami dzieci... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Czytam i układam sylaby... Sowa Kapitan Nauka' »

    Układanka literowa Czytam i układam słowa to 17 pełnych humoru układanek, które stanowią idealną pomoc do nauki czytania dla przedszkolaków i dzieci w wieku wczesnoszkolnym. W zabawie z układankami dzieci rozwijają umiejętność tworzenia wyrazów z liter i odczytywania ich poprzez dopasowywanie kafelków z obrazkiem. W ten sposób szybciej zapamiętują poszczególne litery, a następnie przechodzą do komponowania z nich wyrazów i łączą je z właściwym znaczeniem, rozwijając w ten sposób motywację do nauki czytania. Złóż litery w wyrazy i odkrywaj obrazy! Czytam i układam słowa zachwycają ilustracjami i gwarantują dobrą zabawę. To pomoc dydaktyczna stanowiąca podstawę edukacji lub jej uzupełnienie. Oprócz nauki czytania dziecko ćwiczy spostrzegawczość, precyzję ruchów dłoni i umiejętność logicznego myślenia. Godna polecenia układanka! Marzena Fenert terapeutka ręki, autorka pomocy logopedyczno-edukacyjnych dla dzieci, prowadzi blog KreatywneWrota.pl Układanka Czytam i układam słowa polega na układaniu prostych wyrazów: nazw zwierząt, pojazdów, maszyn i przedmiotów z najbliższego otoczenia. W skład pakietu wchodzi 60 dwustronnych kafelków, z których można ułożyć 8 trzyliterowych i 9 czteroliterowych nazw. Na odwrocie znajdują się pojedyncze litery, z których można układać własne słowa. Barwne ilustracje Katarzyny Nowowiejskiej przenoszą dziecko w świat, w którym można podpatrzeć siedzącą na gałęzi sówkę i drzemiącego smoka. Elementy układanki zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój nauka czytania, rozwój mowy, koncentracja, motoryka mała Ilustratorka: Katarzyna Nowowiejska ilustratorka, tworzy obrazy do filmów animowanych, aplikacji mobilnych i książek.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Czytam i układam sylaby... Sowa Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: Gry edukacyjneWysyłka: od ręki

    Gra edukacyjna Świat (6-99 lat) to nie lada gratka dla miłośników podróży, w czasie której ścigają się oni o zwycięstwo i odwiedzają najciekawsze miejsca na Ziemi, odkrywają skarby natury oraz architektoniczne... Pełen opis produktu 'Gra edukacyjna. Kapitan Nauka. Świat Kapitan Nauka' »

    Gra edukacyjna Świat (6-99 lat) to nie lada gratka dla miłośników podróży, w czasie której ścigają się oni o zwycięstwo i odwiedzają najciekawsze miejsca na Ziemi, odkrywają skarby natury oraz architektoniczne perełki, a przy tym ćwiczą spostrzegawczość oraz refleks. Kto wymyślił nazwę Grenlandia? Symbolem którego państwa jest ptak kiwi? Kiedy na sawannie pada deszcz? na te i wiele innych pytań można poznać odpowiedzi w czasie rozgrywki. Fascynująca podróż dookoła świata Gra Świat to klasyczny wyścig, w którym wygrywa ten, kto pierwszy dotrze do mety. Ruch graczy przyspieszają trzy rzeczy: udzielenie odpowiedzi na jedno z 90 pytań związanych z różnymi miejscami na Ziemi i ich mieszkańcami, wykonanie działania opisanego na karcie ruchu oraz wypatrzenie na planszy zwierzęcia, rośliny lub innego obiektu przedstawionego na karcie. Niezwykła wyprawa dookoła świata stwarza okazję, by rozwiązać wciągające zagadki oraz sprawdzić swój refleks i spostrzegawczość. Atrakcyjne ilustracje ułatwiają dziecku przyswajanie wiedzy oraz są znakomitym sposobem na poznanie charakterystycznych dla danego kraju miejsc, budowli, pomników czy cudów natury. Plansza została wykonana z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. Rozwój spostrzegawczość, poznawanie świata, przyroda, geografii
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Gra edukacyjna. Kapitan Nauka. Świat Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: EdukacyjneWysyłka: od ręki

    Gryzmołki. Cyferki (36 lat) to zestaw 60 kreatywnych zadań, które wprowadzą przedszkolaki w świat matematyki poprzez zabawę. Łamigłówki opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej pomogą wprowadzić... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Cyferki. Gryzmołki Kapitan Nauka' »

    Gryzmołki. Cyferki (36 lat) to zestaw 60 kreatywnych zadań, które wprowadzą przedszkolaki w świat matematyki poprzez zabawę. Łamigłówki opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej pomogą wprowadzić dzieci w świat liczb w atrakcyjny sposób, tak by matematyka kojarzyła im się pozytywnie. Zadania rozwijają przy tym umiejętność liczenia, dodawania i odejmowania w zakresie 110 oraz myślenia logicznego i grafopercepcji. Trening myślenia matematycznego Gdzie na obrazku ukryła się cyfra cztery? Ile kotków zmieściło się w koszyku? Jaka liczba powstanie przez zapisanie obok siebie cyfr 1 i 0? Jak połączyć kropki, aby powstał robot? Gryzmołki. Cyferki (36 lat) to świetne przygotowanie przedszkolaków do nauki liczenia i wykonywania prostych działań arytmetycznych. Zadania polegają m.in. na pisaniu cyfr po śladzie, liczeniu przedmiotów, dodawaniu i odejmowaniu w zakresie 110, porównywaniu obiektów, uzupełnianiu i kontynuowaniu sekwencji, wskazywaniu obiektu niepasującego do pozostałych, zabawie z odbiciami lustrzanymi czy rozpoznawaniu figur geometrycznych. Zagadki ćwiczą w ten sposób rozumienie poleceń, myślenie logiczne oraz grafopercepcję. W zestawie znajduje się 60 zadań na kartach zmywalnych oraz flamaster suchościeralny, dzięki czemu ćwiczenia można rozwiązywać wielokrotnie. Wszystkie zadania zostały opracowane przez nauczycielki edukacji wczesnoszkolnej: Bożenę Dybowską i Justynę Perkuszewską-Staniszewską, oraz zilustrowane przez Ewę Brzozowską. Rozwój: nauka liczenia, dodawanie i odejmowanie, grafopercepcja, myślenie logiczne Autorzy Bożena Dybowska nauczycielka i pasjonatka edukacji wczesnoszkolnej, prowadzi zajęcia plastyczne i techniczne rozwijające twórcze zdolności dzieci. Justyna Perkuszewska-Staniszewska nauczycielka informatyki i edukacji wczesnoszkolnej. Pasjonuje się programowaniem. Ewa Brzozowska Surface Pattern Designer, graficzka komputerowa i ilustratorka. Z wykształcenia informatyczka, z pasji artystka. W serii również: Gryzmołki Literki Gryzmołki Zwierzęta Gryzmołki Angielski
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Cyferki. Gryzmołki Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: EdukacyjneWysyłka: od ręki

    Kasia i Tonio zapraszają na wycieczkę do gospodarstwa wiejskiego! Poznajcie ich przygody i pomóżcie odnaleźć kaczusię. Podążajcie paluszkami po kaczych śladach, zapytajcie o drogę ćwierkającego ptaszka... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka Na wsi Dotknij, przesuń, potrząśnij Kapitan Nauka' »

    Kasia i Tonio zapraszają na wycieczkę do gospodarstwa wiejskiego! Poznajcie ich przygody i pomóżcie odnaleźć kaczusię. Podążajcie paluszkami po kaczych śladach, zapytajcie o drogę ćwierkającego ptaszka i skaczcie z królikiem przez warzywne grządki w poszukiwaniu zagubionego pisklaka. Ta książeczka to wciągająca, interaktywna zabawa dla Ciebie i Twojego dziecka. Czytajcie wspólnie teksty. Podążajcie za ilustracjami i wykonujcie proste polecenia. Kręćcie i potrząsajcie książeczką. Rozmawiajcie o zwierzątkach i roślinach. Aktywne czytanie z Kasią i Toniem rozwija: mowę, motorykę dużą, sprawność dłoni i palców. Autorki: Maciejka Mazan - autorka książek dla dzieci i tekstów piosenek, tłumaczka, reżyserka spektakli muzycznych. Małgorzata Detner - graficzka i ilustratorka książek i zabawek dla dzieci. Małgorzata Detner - graficzka i ilustratorka książek i zabawek dla dzieci. W serii również: Emocje. Dotknij, przesuń, potrząśnij
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka Na wsi Dotknij, przesuń, potrząśnij Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: AngielskiWysyłka: od ręki

    Gryzmołki. Angielski (3-6 lat) to zestaw 60 kreatywnych, bogato ilustrowanych zabaw dla przedszkolaków, dzięki którym bez wysiłku przyswoją angielskie słówka. Różnorodne zadania angażujące wyobraźnię,... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Angielski. Gryzmołki Kapitan Nauka' »

    Gryzmołki. Angielski (3-6 lat) to zestaw 60 kreatywnych, bogato ilustrowanych zabaw dla przedszkolaków, dzięki którym bez wysiłku przyswoją angielskie słówka. Różnorodne zadania angażujące wyobraźnię, pamięć oraz spostrzegawczość przełożą się na dziecięce zainteresowanie językiem angielskim oraz praktyczną znajomość podstawowego słownictwa. Nauka angielskiego dla przedszkolaków Purple or green? Left or right? Seven bees or ten butterflies? ?Gryzmołki. Angielski? (3-6 lat) to idealny zestaw dla przedszkolaków, które rozpoczynają przygodę z językiem angielskim. Kolorowe ilustracje i urozmaicone zadania zachęcają do liczenia, rozwiązywania krzyżówek i zagadek, wykreślanek, łączenia w pary obrazków z podpisami oraz układania historyjek obrazkowych we właściwej kolejności. Dzięki różnorodnym zabawom dzieci poznają kolory, liczby, nazwy zwierząt, sklepów, owoców i warzyw, a także zabawki. W zestawie znajduje się 60 zadań na kartach zmywalnych oraz flamaster suchościeralny, dzięki czemu ćwiczenia można rozwiązywać wielokrotnie. Rozwój: nauka angielskiego, pamięć, koncentracja, grafomotoryka W serii również: Gryzmołki Cyferki Gryzmołki Literki Gryzmołki Zwierzęta
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Angielski. Gryzmołki Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: EdukacyjneWysyłka: od ręki

    Piszę i zmazuję. Liczby (36 lat) to bogato ilustrowany zestaw zabaw (książka + karty ścieralne + flamaster) do nauki cyfr i liczb, który rozwija umiejętność liczenia oraz wspiera rozwój grafomotoryczny.... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Liczby. Piszę i zmazuję Kapitan Nauka' »

    Piszę i zmazuję. Liczby (36 lat) to bogato ilustrowany zestaw zabaw (książka + karty ścieralne + flamaster) do nauki cyfr i liczb, który rozwija umiejętność liczenia oraz wspiera rozwój grafomotoryczny. Dzięki kolorowym łamigłówkom i zadaniom graficznym przedszkolaki uczą się poprawnego kierunku pisania liczb oraz doskonalą umiejętność przeliczania przedmiotów i rozwiązywania prostych działań arytmetycznych. Rozwijają przy tym również zdolność do koncentracji i myślenia logicznego. Do samodzielnej zabawy i nauki Zestaw zabaw Piszę i zmazuję. Liczby zawiera różnorodne zadania wspierające kompetencje matematyczne oraz przygotowujące do nauki pisania. Dziecko rozwija swoje umiejętności, malując kolorowanki, przechodząc przez matematyczne labirynty, bawiąc się szyframi, dekodując drogę w poszukiwaniu ukrytego skarbu oraz wykonując działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 110. Dzięki zadaniom graficznym przedszkolak ćwiczy koordynację oko-ręka, orientację przestrzenną oraz precyzję ruchów dłoni. Książeczka zawiera różnorodne, fabularyzowane zagadki kształtujące myślenie matematyczne. Odpowiednio dobrane ilustracje, odnoszące się do najbliższego otoczenia dziecka, ułatwiają stawianie pierwszych kroków w świecie cyfr i liczb. Uzupełnieniem książeczki są kolorowe, dwustronne karty ścieralne, na których znajduje się aż 60 zadań do rozwiązania. Rozpoczynają się od łamigłówek rozwijających umiejętność rozpoznawania liczb wśród innych symboli oraz ćwiczących rękę w rysowaniu prostych szlaczków. Kolejne karty służą nauce pisania liczb od 1 do 25. Dołączony do zestawu flamaster pozwala na zmazywanie i wielokrotne rozwiązywanie zadań. Rozwój grafomotoryka, nauka liczenia, dodawanie i odejmowanie, myślenie logiczne W serii również Piszę i zmazuję. Litery (36 lat)
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Liczby. Piszę i zmazuję Kapitan Nauka

  • [Kapitan Nauka]

    Kategoria: EdukacyjneWysyłka: od ręki

    Bazgraki w przedszkolu to doskonała propozycja rozwijającej zabawy dla dzieci w wieku 3-6 lat. Podczas rozwiązywania inspirujących zadań przedszkolaki pomogą puchatym stworkom odszukać takie same klocki,... Pełen opis produktu 'Kapitan Nauka. Bazgraki w przedszkolu Kapitan Nauka' »

    Bazgraki w przedszkolu to doskonała propozycja rozwijającej zabawy dla dzieci w wieku 3-6 lat. Podczas rozwiązywania inspirujących zadań przedszkolaki pomogą puchatym stworkom odszukać takie same klocki, rozwiążą sekretny szyfr i znajdą drogę do przedszkola. Różnorodne ćwiczenia i łamigłówki przygotowują do nauki pisania, rozwijają koncentrację i spostrzegawczość, a także ćwiczą pamięć wzrokową i orientację w przestrzeni. Piękne ilustracje Poli Augustynowicz oswoją maluchy z nowy miejscem albo przypomną znane otoczenie tym, którzy już chodzą do przedszkola. Dzięki dołączonemu do zestawu suchościeralnemu flamastrowi odpowiedzi można zmazywać i poprawiać bez końca, a wygodny, większy format sprawi, że z rozwiązywaniem zadań nie będą miały problemu już trzylatki. Czyja głowa wygląda zza wagonika? Kto zbudował zamek z klocków? Sympatyczne Bazgraki odwiedziły przedszkolaków, by pokazać im swoje ulubione zabawy! Bazgraj i baw się z Bazgrakami!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kapitan Nauka. Bazgraki w przedszkolu Kapitan Nauka


ksiazkitanie.pl

Czasopisma, książki, filmy dvd
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.09.2016
wydawca, wydawnictwo literackie, znak, zysk i s-ka, media rodzina, egmont komiksy, prószyński media, wielka litera, muza, czarne
Produkty w ofercie: 86097
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, muza, zielona sowa, edycja Świętego pawła, trefl, wilga, skrzat, wsip, mega creative
Produkty w ofercie: 97358
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1