[Rebel]
Kategoria: ♥ Gry i puzzle > REBELWysyłka: do 3 dni
momencie złapać totem. Jeśli się pomyli, albo w ogóle tego nie
zrobi - będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników. Ta
wersja Jungle Speeda zostanie z nami jeszcze dłużej dzięki
specj...
Pełen opis produktu 'Jungle Speed Plaża' »
Nowe wydanie bezkonkurencyjnej gry imprezowej, w której liczy się
zręczność, spostrzegawczość i szybkość! Tutaj każdy stara się jak
najszybciej pozbyć swoich kart - aby to zrobić, musi w odpowiednim
momencie złapać totem. Jeśli się pomyli, albo w ogóle tego nie
zrobi - będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników. Ta
wersja Jungle Speeda zostanie z nami jeszcze dłużej dzięki
specjalnym, mocniejszym kartom. Są one wodoodporne, dzięki czemu
możemy bawić się dosłownie w każdych warunkach: na plaży, w lesie,
a nawet… w wodzie! Dlaczego ta gra jest taka rewelacyjna?
Pozwala siąść zupełnie obcym ludziom przy stole i razem
świetnie się bawić! Nie wymaga żmudnego tłumaczenia zasad ani
ich zapamiętywania. Wytyczne są dosłownie cztery, trudno o którejś
z nich zapomnieć. ;) Jest idealna na imprezę, pod namiot i
rodzinne spotkanie, gdzie trudno znaleźć wspólny mianownik dla osób
o różnych upodobaniach i w różnym wieku. Można grać przez
trzy dni niemal non-stop i nie mieć dość! SPRAWDZONE! Edycja
Jungle Speed: Plaża to 64 karty pokryte specjalną powłoką, która
zapobiega zamoczeniu. Dzięki temu niegroźne nam będą deszcz, burza,
rozlana lemoniada czy tytułowa mieszanka piasku i wody. Stwarza to
niezliczoną liczbę dodatkowych okazji do walki o tytuł wodza
plemienia… albo chociaż do satysfakcjonującego pokonania znajomych.
Skrócone zasady: Totem postaw na równej powierzchni,
uczestnicy zabawy siadają dookoła. Rozdaj wszystkie karty
uczestnikom, jeśli karty podzielą się nierówno - trudno, sytuacja
nie raz się jeszcze zmieni! Nie zaglądamy w karty, każdy
kładzie swój stosik przed sobą, zakryty. Każdy z graczy, po
kolei, kładzie jedną kartę na stole, rysunkiem do góry. Każdą
kolejną odsłanianą kartę kładzie na swojej wcześniej odsłoniętej
karcie. W momencie gdy na stole pojawi się druga taka sama
karta (kolory się nie liczą, tylko kształty), właściciele takich
samych kart mają pojedynek i muszą czym prędzej złapać za totem!
Ważne: łapią tylko osoby przed którymi leżą identyczne karty, a nie
wszyscy! Osoba, która przegrała pojedynek wkłada pod zakryty
stosik swoich kart swoje karty wyłożone i wyłożone karty
przeciwnika. Tak, że wygrany nie ma przed sobą żadnych odsłoniętych
kart, tylko stosik zakrytych. Celem gry jest pozbycie się
wszystkich kart - zarówno tych zakrytych jak i odkrytych!
Jeśli ktoś się pomyli łapiąc za totem, czyli myślał że ma
pojedynek, ale tak naprawdę go nie miał, "wciąga" wszystkie
odsłonięte karty wszystkich graczy! Więc uwaga na podobne, ale nie
identyczne symbole! Jeśli kilka osób na raz trzyma totem,
wygrał ten, kto ma najwięcej palców na totemie, jeśli tutaj jest
też remis, wygrywa osoba, która ma rękę najniżej na totemie.
Specjalne karty: Pomarańczowe strzałki skierowane do środka
- jak tylko ta karta zostanie położona, wszyscy na raz mają złapać
za totem! Kto wygra, ten kładzie swoje odsłonięte karty pod totem -
zgarnia je pierwsza osoba "wciągająca" karty z dowolnego powodu
(pomyłki lub przegranego pojedynku). Pomarańczowe strzałki
skierowane na zewnątrz - pojawienie się tej karty oznacza, że
wszyscy gracze na "trzy, cztery" odsłaniają po jednej nowej karcie
i reagują zgodnie z tym, co się dzieje. Często zdarza się, że nagle
3 lub więcej osób ma pojedynek! Białe strzałki czyli nowy,
opcjonalny moduł, który działa identycznie jak pomarańczowe
strzałki skierowane do wewnątrz. Po złapaniu totemu gracz rzuca nim
na odległość około 10 metrów. Aby wygrać następny pojedynek będzie
trzeba przebiec (lub przepłynąć) do totemu aby go złapać! Dodatkowe
emocje gwarantowane!
EAN: 5902650612044