[ebookpoint]
Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki
Zyski z kryzysu Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą
kolejne klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają
dziesięć razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka
popadła w stagnację,...
Pełen opis produktu 'Jak sprzedawać, gdy nikt nie kupuje. I jak sprzedawać więcej, kiedy już zaczną' »
Zyski z kryzysu
Wskaźniki rynkowe lecą w dół, ekonomiści wieszczą kolejne
klęski, klienci zaciskają pasa i każdy grosz oglądają dziesięć
razy, zanim go wydadzą. Jednak czy to, że gospodarka popadła w
stagnację, oznacza, że ludzie przestali kupować? Oczywiście, że
nie! Po prostu dotychczasowy model oferowania im towarów i usług,
szyty na miarę lat tłustych, okazał się nieefektywny w trudnej
sytuacji rynkowej w dobie internetu. Klienci mają dziś szybki
dostęp do informacji, żądają natychmiastowej satysfakcji, a ich
oczekiwania są coraz większe. Musisz zrozumieć ich potrzeby, zanim
przedstawisz swoje produkty lub usługi. Musisz zacząć korzystać z
narzędzi, które pomogą Ci zbudować więź z klientami, poszerzyć sieć
kontaktów i stworzyć przekonujący komunikat, który dotrze do
konsumentów.
Czasy kryzysu to okazja dla tych sprzedawców, którzy umieją
myśleć kreatywnie. Lakhani daje Ci narzędzia i wiedzę potrzebne do
tego, żebyś odzyskał pewność siebie, stworzył cenne sojusze,
znalazł wspaniałych klientów i osiągnął niewiarygodne zyski. Nie ma
znaczenia, czy pracujesz w handlu detalicznym, sprzedajesz swoje
rozwiązania innym firmom, handlujesz nieruchomościami, oferujesz
usługi, czy prowadzisz firmę. Informacje, które znajdziesz w tej
książce, pomogą Ci natychmiast zwiększyć sprzedaż, odnieść większy
sukces i wykorzystać możliwości, jakie daje nowa sytuacja na rynku.
Pamiętaj - kryzys się kiedyś skończy, a ci, którzy wyjdą z niego
obronną ręką, będą pierwsi w kolejce po wielkie zyski w czasie
prosperity!
Jesteś gotów zarabiać w kryzysie?