Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Studio Emka]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Psychologia. Psychoterapia / Relacje interpersonalne

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi Oryginalny tytuł - To sell is human Autor - Daniel H. Pink Oprawa... Pełen opis produktu 'Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi - Daniel H. Pink' »

    Opis - Autor bestsellera "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" przedstawia zaskakującą - a także niespodziewanie przydatną - nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu.Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. "Jak być dobrym sprzedawcą" proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce "Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację" Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje - często sprzeczne z intuicją - spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę "zawsze finalizuj transakcję"), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu. Nazwa - Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi Oryginalny tytuł - To sell is human Autor - Daniel H. Pink Oprawa - Miękka Wydawca - Studio Emka Kod ISBN - 9788363773762 Kod EAN - 9788363773762 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Tłumacz - Tiropolski Witold Seria wydawnicza - N/d Format - 14.5x22.5cm Ilość stron - 272 Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-04-29
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi - Daniel H. Pink

  • [one press]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    Zostań adeptem w szkole perswazji Rola podświadomości w wywieraniu wpływu Poprawianie wrażenia, jakie robisz na innych Niezawodny sposób na zapamiętywanie imion Umiejętne... Pełen opis produktu 'Jak wywierać wpływ na ludzi' »

    Zostań adeptem w szkole perswazji Rola podświadomości w wywieraniu wpływu Poprawianie wrażenia, jakie robisz na innych Niezawodny sposób na zapamiętywanie imion Umiejętne stosowanie konstruktywnej krytyki Mówienie właściwych rzeczy i zadawanie odpowiednich pytań Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu Budowanie prawdziwej empatii Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów Lojalność i wynikające z niej zaangażowanie Wykorzystywanie unikalności na swoją korzyść Wywoływanie atrakcyjności emocjonalnej Kreowanie zaufania na całe życie Granie w przekonywanie Kiedy podczas gry w bilard przyjmiesz prawidłową pozycję ciała, odpowiednio ułożysz kij i trafisz w to miejsce bili, które sobie upatrzyłeś, cała gra pójdzie po Twojej myśli. Bila wpadnie do odpowiedniej łuzy, trącając i przesuwając pozostałe tak, by ułatwić Ci kolejny ruch. Kolorowa mozaika sukcesu. Czy nie byłoby wspaniale, gdyby podobnie dało się zrobić z ludźmi? Gdybyś zawsze mógł skłaniać innych do podejmowania odpowiednich decyzji na pokrytym suknem stole, na którym prowadzisz swoje interesy? Gdyby te decyzje pozwoliły Ci na wygranie każdej partii? Trudno zajść daleko w świecie biznesu, jeśli nie umie się przekonać ludzi do swojego sposobu myślenia. To niemal niemożliwe bez umiejętności wzbudzania pozytywnych uczuć i skutecznego komunikowania się ze światem. Jednak by opanować sztukę perswazji, potrzebujesz odrobiny pomocy. Oto kompletny przewodnik, pokazujący, jak stać się bardziej przekonującą i wpływową osobą. Zawiera nowe narzędzia, odkrywcze badania, analizy przypadków oraz mnóstwo praktycznych ćwiczeń, które pomogą Ci: znaleźć idealny sposób na przekonanie do siebie ludzi; stać się zwycięskim negocjatorem; szanować punkt widzenia drugiej osoby; zrozumieć, dlaczego ludzie kupują to, co kupują; upewnić się, że inni pamiętają o tym, na czym Ci zależy; budować długotrwałe zaufanie i wiarygodność.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak wywierać wpływ na ludzi

  • [Studio EMKA]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. `Jak być dobrym sprzedawcą` proponuje... Pełen opis produktu 'Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi' »

    Autor bestsellera `Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację` przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. `Jak być dobrym sprzedawcą` proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce `Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację` Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – często sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję”), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

  • [Studio Emka]

    Kategoria: Poradniki - inne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

  • [Onepress]

    Kategoria: Książki/Poradniki/PozostałeWysyłka: do 7 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak wywierać wpływ na ludzi

  • [Studio Emka]

    Kategoria: Książki > Nauka > Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. `Jak być dobrym sprzedawcą` proponuje... Pełen opis produktu 'Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi' »

    Autor bestsellera `Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację` przedstawia zaskakującą – a także niespodziewanie przydatną – nową książkę, w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba, czy nie, dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy, którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu, czy to jako przedsiębiorcy, którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału, czy jako rodzice lub nauczyciele, którzy nakłaniają dzieci do nauki, cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. `Jak być dobrym sprzedawcą` proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce `Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację` Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych, opierając na nich swoje – często sprzeczne z intuicją – spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy (zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę „zawsze finalizuj transakcję”), wyjaśnia, dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami, i pokazuje, że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy, niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji, które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie, trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby, pięć sposobów tworzenia przekazu, które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym, oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka, która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy, szkole i domu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

  • [Philip Hesketh]

    Kategoria: Literatura popularnonaukowa>PsychologiaWysyłka: do 7 dni

    Zostań adeptem w szkole perswazji Rola podświadomości w wywieraniu wpływu Poprawianie wrażenia, jakie robisz na innych Niezawodny sposób na zapamiętywanie imion Umiejętne... Pełen opis produktu 'Jak wywierać wpływ na ludzi' »

    Zostań adeptem w szkole perswazji Rola podświadomości w wywieraniu wpływuPoprawianie wrażenia, jakie robisz na innychNiezawodny sposób na zapamiętywanie imionUmiejętne stosowanie konstruktywnej krytyki Mówienie właściwych rzeczy i zadawanie odpowiednich pytań Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływuBudowanie prawdziwej empatiiMyślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celówLojalność i wynikające z niej zaangażowanieWykorzystywanie unikalności na swoją korzyśćWywoływanie atrakcyjności emocjonalnejKreowanie zaufania na całe życie Granie w przekonywanie Kiedy podczas gry w bilard przyjmiesz prawidłową pozycję ciała, odpowiednio ułożysz kij i trafisz w to miejsce bili, które sobie upatrzyłeś, cała gra pójdzie po Twojej myśli. Bila wpadnie do odpowiedniej łuzy, trącając i przesuwając pozostałe tak, by ułatwić Ci kolejny ruch. Kolorowa mozaika sukcesu. Czy nie byłoby wspaniale, gdyby podobnie dało się zrobić z ludźmi? Gdybyś zawsze mógł skłaniać innych do podejmowania odpowiednich decyzji na pokrytym suknem stole, na którym prowadzisz swoje interesy? Gdyby te decyzje pozwoliły Ci na wygranie każdej partii?Trudno zajść daleko w świecie biznesu, jeśli nie umie się przekonać ludzi do swojego sposobu myślenia. To niemal niemożliwe bez umiejętności wzbudzania pozytywnych uczuć i skutecznego komunikowania się ze światem. Jednak by opanować sztukę perswazji, potrzebujesz odrobiny pomocy. Oto kompletny przewodnik, pokazujący, jak stać się bardziej przekonującą i wpływową osobą. Zawiera nowe narzędzia, odkrywcze badania, analizy przypadków oraz mnóstwo praktycznych ćwiczeń, które pomogą Ci: znaleźć idealny sposób na przekonanie do siebie ludzi;stać się zwycięskim negocjatorem;szanować punkt widzenia drugiej osoby;zrozumieć, dlaczego ludzie kupują to, co kupują;upewnić się, że inni pamiętają o tym, na czym Ci zależy;budować długotrwałe zaufanie i wiarygodność.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jak wywierać wpływ na ludzi


Planetaksiazki.pl

Podręczniki, literatura popularnonaukowa oraz audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
opracowanie zbiorowe, pwm, edgard, nomos, opracowanie zbiorowe, pozostałe, contra, storybox, gamma, mck
Produkty w ofercie: 15278
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Matras.pl

Książki i podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
nieznany, clementoni, helion, universal music polska sp. z o.o., zielona sowa, znak, amber, best film, Świat książki, bellona
Produkty w ofercie: 10292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Rema.com.pl

Książki i albumy oraz kalendarze i gry oraz zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.03.2009
bellona, skrzat, zysk i s-ka, greg, wilga, amber, aksjomat - kraków, zielona sowa, prószyński i s-ka, kos
Produkty w ofercie: 31632
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 31632
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: