[onepress]
Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki
Pisać każdy może… tylko jak? Słowa towarzyszą nam
od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza;
opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z
wyszukiwarki i...
Pełen opis produktu 'Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy' »
Pisać każdy może… tylko jak?
Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu,
co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy
korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno
pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury
obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają
świat, wpływają na czytelników i klientów.
Niezależnie od tego, czy tworzysz opowiadanie, bloga, tekst
naukowy, e-mail marketingowy czy slogan reklamowy — jesteś
pisarzem. Chcesz podzielić się z czytelnikiem swoimi
przemyśleniami, rozbawić go lub wzruszyć. Chcesz, by czytelnik Cię
zrozumiał, ale czy wiesz, jak do niego dotrzeć? Które słowa wybrać,
a których się pozbyć? Marzysz o tym, by Twój tekst czytało się tak,
jak ogląda się przygody Jamesa Bonda? Chciałbyś budować napięcie
jak Agatha Christie?
Magiczną moc opowieści dostrzegają dziś nie tylko literaci i
reżyserzy, lecz również twórcy tekstów reklamowych i internetowych,
ponieważ storytelling buduje świadomość marki. Jeśli chcesz nauczyć
się go stosować, trudno o lepszych mistrzów storytellingu niż
wielcy pisarze. Możesz czerpać garściami z ich doświadczenia, pod
warunkiem, że zamiast się zastanawiać: „Co autor miał na myśli?”,
zapytasz: „Jak on to zrobił?”. Dzięki pisarskim technikom i
stylistycznym sztuczkom, które poznasz w tej książce, Twój tekst
zabłyśnie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki.
Joanna Wrycza-Bekier — jest doktorem nauk
humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentką
filologii polskiej i filologii germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego,
autorką książek: Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla
Internetu (Onepress, 2010 i 2014), Kreatywna praca dyplomowa
(Septem, 2011), Szkoła twórczego pisania (Editio, 2011) i Galaktyka
języka Internetu (Novae Res, 2008), a także licznych artykułów
naukowych poświęconych internetowemu słowu pisanemu.
Prowadzi dwa blogi: Poradnik pisania
(http://niemieckiwpracy.eu/blog).