[onepress]
Kategoria: SztukaWysyłka: od ręki
przychodzi przy okazji. Albo i nie - pamiętaj bowiem, że
utalentowanych ludzi mamy na pęczki, jednak prawdziwą, także
finansową karierę robią nieliczni. Fortuna najbardziej
sprzyja tym, którzy...
Pełen opis produktu 'Z talentem do gwiazd. Jak robić karierę w show-biznesie' »
Artystą być! I nieźle z tego żyć…
Masz talent? Śpiewem potrafisz wzruszyć nawet kamień?
Parodiujesz wszystkich dookoła i wywołujesz przy tym salwy śmiechu?
Masz radiowy głos? Telewizyjną prezencję? Innymi słowy - masz
zadatki na gwiazdę i chcesz wykorzystać swoją szansę? Świetnie,
znasz już swój życiowy cel! Teraz pozostaje Ci podjąć wyzwanie i
zacząć działać: ciężką pracą ludzie się bogacą, a sukces przychodzi
przy okazji. Albo i nie - pamiętaj bowiem, że utalentowanych ludzi
mamy na pęczki, jednak prawdziwą, także finansową karierę robią
nieliczni. Fortuna najbardziej sprzyja tym, którzy wiedzą, jak
pomóc samym sobie. Zanim więc wyruszysz w drogę ku sławie, dowiedz
się, „jak to się robi w show-biznesie”, od ludzi, którzy naprawdę
wiedzą JAK.
Autorzy, menedżerowie i współojcowie sukcesu wielu polskich
gwiazd, dzielą się z Tobą na kartach tej książki wiedzą i
doświadczeniem, jakie zdobyli w trakcie wieloletnich obserwacji
rynku muzycznego i artystycznego. Na początku pomogą Ci
odpowiedzieć na pytanie, czy na pewno chcesz wieść życie artysty.
Jeśli będziesz na „tak”, podpowiedzą, czy warto korzystać z usług
menedżera, czy lepiej samodzielnie dbać o kontrakty. Odkryją przed
Tobą tajemnice przemysłu fonograficznego i działalności scenicznej,
pokażą, jak właściwie dbać o wizerunek, i wyjaśnią prawne aspekty
„bycia artystą”, a więc doradzą w kwestiach zawierania umów,
negocjacji finansowych i prawa autorskiego.
Uzbrojony w wiedzę z tej książki możesz śmiało ruszyć na
podbój świata show-biznesu!
Adam Grzegorczyk - menedżer wielu artystów,
m.in. Ireny Santor oraz zespołów Pawła Kukiza i Roberta
Gawlińskiego. Dyrektor festiwalu w Jarocinie, dziennikarz muzyczny,
autor przeszło trzydziestu książek opisujących zjawiska reklamy i
marketingu, założyciel i rektor Wyższej Szkoły Promocji w
Warszawie.
Tomasz Kopeć - założyciel i wieloletni (1989 –
2002) dyrektor artystyczno-repertuarowy Kompanii Muzycznej
Pomaton/EMI, współtwórca sukcesów rynkowych płyt Jacka
Kaczmarskiego, Justyny Steczkowskiej, Grzegorza Turnaua, Reni
Jusis, Anity Lipnickiej, Raz-Dwa-Trzy, T.Love i wielu innych.
Pomysłodawca „Złotej Kolekcji” - płyt z największymi przebojami
polskich artystów.
Bardzo żałuję, że książka ta nie trafiła w moje ręce, gdy
miałam 17 lat i dopiero co wygrałam „Idola”. Gorąco polecam ją
wszystkim, którzy stoją u progu kariery i show-biznesu. Mam wielką
nadzieję, że dzięki informacjom zawartym w tej publikacji oraz
opisanym w niej doświadczeniom młodzi artyści, którzy sięgną po
nią, unikną wielu zbędnych rozczarowań. Dla uczestników programów
typu talent show powinna to być lektura obowiązkowa.
Alicja Janosz,
zwyciężczyni pierwszej edycji „Idola”
Książka zawiera wiele rad, jak skutecznie i z łatwością
poruszać się po świecie show-biznesu. Serdecznie polecam.
Brian Poniatowski,
zwycięzca programu „You Can Dance”Czytając tę książkę,
odniosłam wrażenie, że razem z zespołem częściej podejmowałam kroki
zupełnie sprzeczne z tym, co Panowie w niej zawarli. Kilkanaście
lat temu nie było takich książek... Jestem przekonana, że dzisiaj
może stanowić ona zbiór naprawdę cennych podpowiedzi w zakresie
różnych zagadnień związanych z szeroko pojętą branżą muzyczną.
Cieszę się jednocześnie, że Tomek i Adam podkreślają istotę tego
„czegoś nieokreślonego”, co wyróżnia artystę i wraz z wieloma
innymi opisanymi tu elementami stanowi o jego sukcesie. Polecam
wszystkim zainteresowanym :). Magda Wójcik,
zespół GoyaGram w T.Love od 31 lat. Zaczynaliśmy od
zera, wszystkiego uczyliśmy się sami - zarówno życia, jak i bycia
muzykiem na scenie. Jak powiedział Johnny Rotten z Sex Pistols:
lekcja pierwsza - zrób to sam, lekcja druga - zrób to dobrze.
Podpisuję się pod tym obiema rękami. Mimo długiego stażu wciąż
jestem otwarty na naukę. Myślę, że ta książka pomoże Ci się
bardziej otworzyć na wiele spraw związanych z tzw. drogą sceniczną
i nauczy tzw. uczciwości w tym całym pierdolniku zwanym showbizem,
który jest bardzo niebezpiecznym zawodem. Miłej lektury, dziewczęta
i chłopcy. Muniek StaszczykNiezwykle
cenny poradnik dla wszystkich tych, którzy mają zamiar pracować w
show-biznesie i PRZETRWAĆ :). Żałuję, że nie było tej książki,
kiedy sama zaczynałam swoją karierę, bo uchroniłaby mnie ona od
podpisania wielu niekorzystnych umów, których konsekwencje ponoszę
do dziś. Justyna SteczkowskaBardzo
przydatna lektura dla wszystkich, którzy chcą wejść na kręte
ścieżki show-biznesu. Czeka tam na Was pełno zasadzek. Lepiej
bądźcie na nie przygotowani. Kasia Klich i Jarosław
Yaro Płocica
Patroni wydania: