[onepress]
Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki
. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski.
Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym. Dziś, w
czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku
zwyc...
Pełen opis produktu 'Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają' »
Powiedz mi coś o sobie!
Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz
jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o
trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką
"z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i
Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.
Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku
zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii
publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego
poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo - Virgin z
Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple.
Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje
wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.
Poznaj reguły marketingu
narracyjnego i zacznij snuć opowieść:
o sobie (personal branding),
o firmie (komunikacja korporacyjna),
o produkcie (komunikacja produktowa),
o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii),
o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).
Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca
strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe
i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale
d...Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich
mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i
1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w
Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i
partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim
rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z
miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem
"Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego
komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w
"Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix",
"L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim
- książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów,
marketingu, PR i polityki.
www.marketingnarracyjny.pl
patronami książki są: