Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [Onepress]

    Kategoria: Biznes

    menedżerów. Doradza, jak znacząco poprawić swój wizerunek w oczach innych ludzi - zwiększając tym samym własną wiarygodność i szansę na sukces. Teraz i Ty możesz skorzystać z jego porad. Jeśli... Pełen opis produktu 'Inteligencja to za mało... Jak budować wizerunek wiarygodnego lidera' »

    Błyskotliwość to nie wszystko Kompetentne przekazywanie informacji Profesjonalne wyrażanie siebie Utrzymywanie pozytywnych kontaktów ze współpracownikami Kształtowanie swojego zawodowego wizerunku Zyskiwanie wiarygodności w oczach przełożonych i podwładnych Nieskazitelny wizerunek profesjonalistyPracujesz na obecnym stanowisku już kilka lat, ale nikt jeszcze nie zaproponował Ci awansu? Doskonale wywiązujesz się ze swoich obowiązków, masz świetne pomysły i wysoki poziom IQ, jednak nawet Twój najlepszy przyjaciel nie uważa, że mógłbyś zostać rewelacyjnym liderem zespołu? A może rozpoczynasz właśnie współpracę z nową firmą i Twoje zdolności menedżerskie są pod szczególną obserwacją? W każdym z tych przypadków kluczem do sukcesu jest Twoja wiarygodność.Dr Allen Weiner od trzydziestu lat jest konsultantem menedżerów. Doradza, jak znacząco poprawić swój wizerunek w oczach innych ludzi - zwiększając tym samym własną wiarygodność i szansę na sukces. Teraz i Ty możesz skorzystać z jego porad. Jeśli czujesz, że przydałoby Ci się wsparcie w kształtowaniu odpowiednich relacji z innymi, na pewno znajdziesz tu coś dla siebie. Jeżeli chcesz efektywniej przekazywać zgromadzoną wiedzę i doświadczenie, wyzbyć się zachowań hamujących Twoją karierę oraz oprzeć fundamenty Twego przywództwa na mocnych i bezpiecznych podstawach, ta książka powinna stać się dla Ciebie lekturą obowiązkową.Zostań liderem: kompetentnym - opanuj wiedzę umożliwiającą Ci wykonywanie Twojej pracy; z charakterem - wyrażaj szacunek i empatię wobec postaw innych ludzi; opanowanym - miej wszystkie sprawy pod kontrolą; towarzyskim - naucz się pracować zespołowo; ekstrawertycznym - zarażaj ludzi energią i chęcią do działania. Autorzy:Allen N. Weiner, Don Robert Format:A5 ISBN:978-83-246-1753-1 Objętość:320 Oprawa:miękka Rok wydania:2009-02-03 Seria cyklu:Przywództwo Tłumacze:Przemysław Janicki Tytuł oryginalny:So Smart But...: How Intelligent People Lose Credibility - and How They Can Get it Back
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Inteligencja to za mało... Jak budować wizerunek wiarygodnego lidera

  • [onepress]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Niech menedżerowie staną się trenerami, mentorami i doradcami Jak motywować i inspirować ludzi do pracy w dobie redukcji zatrudnienia? Jak stworzyć atmosferę, w której dobry pracownik... Pełen opis produktu 'Coaching, mentoring i zarządzanie. Jak rozwiązywać problemy i budować zespół' »

    Niech menedżerowie staną się trenerami, mentorami i doradcami Jak motywować i inspirować ludzi do pracy w dobie redukcji zatrudnienia? Jak stworzyć atmosferę, w której dobry pracownik jest dla innych przykładem, a nie zagrożeniem? Jak pracowników, którzy stwarzają problemy, zmienić w produktywnych członków zespołu? Dlaczego coaching zamiast tradycyjnego zarządzania ludźmi? W świecie sportu, skąd pochodzi idea coachingu, trener drużyny zajmuje się wszystkim: prowadzi rekrutację, motywuje, ocenia, rozstrzyga konflikty i zatrzymuje najlepszych zawodników. Dobrze zna wszystkich członków zespołu, cieszy się ich szacunkiem, stwarza atmosferę zdrowej rywalizacji i inspiruje do osiągania zadziwiających wyników. Czy jako menedżer w firmie możesz przyjąć tak szeroką odpowiedzialność i zbliżyć się do ludzi w swoim zespole? Owszem, ale dopiero wtedy, gdy porzucisz styl myślenia typowy dla przełożonych -- i staniesz się coachem. Coach ma do odegrania trzy role: jako trener wnosi do pracy entuzjazm i pokazuje ludziom wspólny cel; jako mentor dzieli się wiedzą i doświadczeniem; jako doradca wskazuje drogę i podsuwa rozwiązania. Są to główne założenia modelu StaffCoach™ sprawdzonego przez menedżerów na całym świecie. Wprowadź go w swoim zespole. Poznaj bliżej ludzi, którymi kierujesz, i zaproponuj im lepszy układ. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się: jak tworzyć więzi zespołowe, jak promować w zespole pożądane wartości, jak rozmawiać z członkami zespołu -- a nie tylko mówić do nich, jak usłyszeć to, co naprawdę myślą, jak zwalczać niepożądane zachowania, jak delegować zadania.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Coaching, mentoring i zarządzanie. Jak rozwiązywać problemy i budować zespół

  • [onepress]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    "Cząstki przyciągania" z nagrodą My Company Polska Choice! Książka Natalii Hatalskiej "Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe" zdobyła II miejsce w kategorii... Pełen opis produktu 'Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe' »

    "Cząstki przyciągania" z nagrodą My Company Polska Choice! Książka Natalii Hatalskiej "Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe" zdobyła II miejsce w kategorii "Success story" w konkursie My Company Polska Choice. Dobra reklama jest jak zaraźliwy wirus…     Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle? Były lepsze od innych? Bardziej innowacyjne? W większym stopniu odpowiadały na potrzeby konsumenta? A może po prostu reklamowano je w lepszy, bardziej niestandardowy sposób? Innymi słowy – ktoś skutecznie uświadomił konsumentom, że pragną właśnie takiego smartfona, butów, gry czy samochodu. Idea przekazana przez reklamę tych produktów okazała się na tyle interesująca, by zwrócić na siebie uwagę odbiorcy. Na tyle frapująca, by zostać zapamiętana. Na tyle nośna, by odbiorca reklamy zechciał przekazać dalej myśl stojącą za reklamowanym dobrem. Wytwór umysłu marketera został niczym wirus rozniesiony po całym świecie i zainfekował ludzkie głowy - jedną po drugiej. Stworzenie zaraźliwego przekazu reklamowego to marzenie każdego marketera. Także w Polsce. I niektórym to się udaje. Album, który macie Państwo przed sobą i w którym znalazło się 158 najciekawszych polskich niestandardowych kampanii reklamowych, ma nie tylko pokazywać dobre praktyki, promować je i tym samym zachęcać marketerów do podejmowania niestandardowych działań reklamowych. Ma być także próbą odpowiedzi na zasadnicze pytanie: co takiego musi znaleźć się w niestandardowej kampanii reklamowej, żeby konsument nie tylko ją zauważył i zapamiętał, ale przede wszystkim, żeby chciał o niej opowiedzieć swoim znajomym, wywołując w ten sposób epidemię społeczną? Zachęcamy do odwiedzenia strony książki http://czastkiprzyciagania.pl/. Znajdziecie tam m.in. wypowiedzi Mariusza Pitury z JWT Warszawa, Wojciecha Dagiela z Havas Worldwide oraz Przemysława Wojaka z Q&A Communications wokół albumu "Cząstki przyciągania".     Natalia Hatalska - ekspert w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej, trendwatcher. Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, studiowała również w London Business School. W latach 2005 – 2009 kierowała działem komunikacji w Wirtualnej Polsce. Wcześniej zajmowała stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet. Obecnie współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Jest pomysłodawczynią wielu nagradzanych kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych, a także jurorką w konkursach KTR, Media Trendy, YC Eurobest, Blog Roku. Jest członkiem Rady Marek w konkursie Superbrands oraz członkiem Creative Communication Cluster i Rady Ekspertów Think Tank. W 2013 roku została nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami. Prowadzi bloga http://hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

  • [onepress]

    Kategoria: Komputery i InternetWysyłka: od ręki

    się, jak uchronić się przed takimi sytuacjami. To bezcenna wiedza dla wszystkich, którym zależy na dobrych relacjach z odbiorcami i budowaniu trwałych kontaktów handlowych. Zadbaj o... Pełen opis produktu '33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych' »

    "Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec nich nieetycznie. Nie traktują ich jak partnerów i nie okazują im szacunku, więc szybko tracą ich zaufanie. Tacy handlowcy i przedsiębiorcy nie mają szans na odniesienie sukcesu. Ta książka to poradnik dla wszystkich, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami i chcieliby udoskonalić swoje umiejętności w tym zakresie. Wielu handlowców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dużą rolę odgrywają szczegóły, takie jak oświetlenie pokoju czy porządek na biurku. Nie wiedzą, że klient jest uważnym obserwatorem, który na podstawie drobnych i -- wydawałoby się -- mało znaczących informacji wyciąga ważne wnioski na temat firmy i jej działalności. Czasami wystarczy nieodpowiedni gest lub niewłaściwe słowo, żeby na zawsze stracić potencjalnego klienta. Z tej książki dowiesz się, jak uchronić się przed takimi sytuacjami. To bezcenna wiedza dla wszystkich, którym zależy na dobrych relacjach z odbiorcami i budowaniu trwałych kontaktów handlowych. Zadbaj o odpowiednią atmosferę w trakcie rozmów z klientami. Odkryj zachowania, które najbardziej ich drażnią. Dowiedz się, jakie elementy składają się na pierwsze wrażenie. Naucz się być mądrym, cierpliwym i wyrozumiałym -- bez względu na okoliczności. Czy tego chcesz, czy nie -- klient ma zawsze rację!
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych

  • [onepress]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    pytania w swojej książce. Klient lojalny, klient nielojalny... Budowanie marki , wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i... Pełen opis produktu 'Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem' »

    Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce. Klient lojalny, klient nielojalny... Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga też konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko bardzo się opłaca. Cena, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie produktu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się odporny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół. Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Zaczyna od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji oraz na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie pokazuje, że czasami miłość do marki nie ma znaczenia, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się jedynie twarde fakty - dotyczy to przede wszystkim oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki w trakcie pisania! Maciej Tesławski od lat piętnuje w swoich publikacjach działania quasi-lojalnościowe. W piętnowaniu tym jest stanowczy i konsekwentny. Wynikiem tej konsekwencji jest również ta książka, której lekturę polecam Wszystkim osobom poszukującym marketingowych inspiracji. Lojalność konsumentów to dziś jedno z kluczowych wyzwań coraz bardziej dojrzałych i nasyconych rynków. Tworzenie i utrzymywanie prawdziwej więzi z klientami wymaga nie tylko wyrafinowanych narzędzi, ale także pogłębionej wiedzy i refleksji - na czym ta więź właściwie ma polegać? Tzw. lojalność behawioralna, którą warunkują sztucznie tworzone bariery, zachęty i wyrabiane nawyki to zbyt mało by kształtować trwałe relacje. Zupełnie innym rodzajem więzi jest ta oparta na zrozumieniu, wzajemnej akceptacji, wspólnych przeżyciach i doświadczeniu. Książka Maćka traktuję jako znakomitą bazę wyjściową do dalszej refleksji na temat lojalności konsumentów. Z niecierpliwością czekam też na kolejną! Marek Staniszewski CMO, Canal + CyfrowyZ konsternacją spełniam prośbę autora, który poprosił mnie o recenzję tej książki. Z zakłopotaniem, bo pozostajemy w przyjacielskiej relacji marketingowej. W relacji zbudowanej na wspólnych zainteresowaniach i zaufaniu. Autor odważnie definiuje czym jest lojalność, nie bojąc się obalać mitów i zwyczajowych schematów myślenia. Udowadnia, że marka, która ma lojalnych konsumentów musi mieć osobowość. Pokazuje, że cech ludzkich, budujących lojalność nie może mieć produkt, bo on jest tylko cząstką marki - jej fizycznym bytem. Lojalność konsumenta to obowiązkowa lektura dla pracownika działu marketingu czy agencji reklamowej. To lektura podsumowująca i porządkująca wiedzę o markach, rozwijająca i kształcąca. Pokazująca, że brak myślenia i posługiwanie się w marketingu schematami oraz stereotypami są największym błędem, który prowadzi do porażki.Chapeau bas! Marcin Kalkhoff BrandDoctor Maciej Tesławski - pierwszy filozof marketingu. Był współtwórcą pierwszego polskiego letterhouse...u ABC Direct Contact i pierwszej wersji Ustawy o ochronie danych osobowych, a także współzałożycielem SMB. Współpracował z największymi agencjami w kraju i pracował dla największych firm, takich jak Nestlé czy General Motors. Był prezesem zarządu MRM, pracował też m.in. dla J. Walter Thompson i Grey Worldwide. Jest członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów: Złotej Strzały, Boomerangu i Superbrands. Oprócz pracy w charakterze stratega rozwijał się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, w której przeszkolił kilkaset polskich firm. Od 2010 roku jest związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie wykłada strategię i marketing relacji oraz współtworzy kierunek komunikacja wizerunkowa.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Lojalność konsumenta. Jak budować trwałe relacje z klientem

  • [onepress]

    Kategoria: Zdrowie. UrodaWysyłka: od ręki

    menedżerów. Doradza, jak znacząco poprawić swój wizerunek w oczach innych ludzi - zwiększając tym samym własną wiarygodność i szansę na sukces. Teraz i Ty możesz skorzystać z jego porad. Jeśli... Pełen opis produktu 'Inteligencja to za mało... Jak budować wizerunek wiarygodnego lidera' »

    Błyskotliwość to nie wszystko Kompetentne przekazywanie informacji Profesjonalne wyrażanie siebie Utrzymywanie pozytywnych kontaktów ze współpracownikami Kształtowanie swojego zawodowego wizerunku Zyskiwanie wiarygodności w oczach przełożonych i podwładnych Nieskazitelny wizerunek profesjonalisty Pracujesz na obecnym stanowisku już kilka lat, ale nikt jeszcze nie zaproponował Ci awansu? Doskonale wywiązujesz się ze swoich obowiązków, masz świetne pomysły i wysoki poziom IQ, jednak nawet Twój najlepszy przyjaciel nie uważa, że mógłbyś zostać rewelacyjnym liderem zespołu? A może rozpoczynasz właśnie współpracę z nową firmą i Twoje zdolności menedżerskie są pod szczególną obserwacją? W każdym z tych przypadków kluczem do sukcesu jest Twoja wiarygodność. Dr Allen Weiner od trzydziestu lat jest konsultantem menedżerów. Doradza, jak znacząco poprawić swój wizerunek w oczach innych ludzi - zwiększając tym samym własną wiarygodność i szansę na sukces. Teraz i Ty możesz skorzystać z jego porad. Jeśli czujesz, że przydałoby Ci się wsparcie w kształtowaniu odpowiednich relacji z innymi, na pewno znajdziesz tu coś dla siebie. Jeżeli chcesz efektywniej przekazywać zgromadzoną wiedzę i doświadczenie, wyzbyć się zachowań hamujących Twoją karierę oraz oprzeć fundamenty Twego przywództwa na mocnych i bezpiecznych podstawach, ta książka powinna stać się dla Ciebie lekturą obowiązkową. Zostań liderem: kompetentnym - opanuj wiedzę umożliwiającą Ci wykonywanie Twojej pracy; z charakterem - wyrażaj szacunek i empatię wobec postaw innych ludzi; opanowanym - miej wszystkie sprawy pod kontrolą; towarzyskim - naucz się pracować zespołowo; ekstrawertycznym - zarażaj ludzi energią i chęcią do działania.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Inteligencja to za mało... Jak budować wizerunek wiarygodnego lidera

  • [onepress]

    Kategoria: Poradniki. Informatory. SpisyWysyłka: od ręki

    Charles Richards pokazuje, jak to zrobić. Donald J. Trump Terapia dla Twojego portfela Dlaczego niektórzy ludzie cały czas uważają, że mają za mało pieniędzy, i ciągle się o nie boją, a inni... Pełen opis produktu 'Psychologia dostatku, czyli jak się buduje finansową prosperity' »

    Przystępnie napisana Psychologia dostatku zawiera komplet informacji o umiejętnościach i postawach, które są niezbędne do odniesienia sukcesu. Każdy może zapracować na swój własny dobrobyt, a doktor Charles Richards pokazuje, jak to zrobić. Donald J. Trump Terapia dla Twojego portfela Dlaczego niektórzy ludzie cały czas uważają, że mają za mało pieniędzy, i ciągle się o nie boją, a inni czują, że żyją w dostatku, bez względu na wysokość salda na rachunku bankowym? Z jakich powodów niektórzy z nas drżą na myśl o wyznaczaniu celów finansowych, a inni podchodzą do tego z entuzjazmem i pewnością siebie? Czy istnieją jakieś głębiej ukryte cechy charakteru albo zachowania nawykowe charakteryzujące psychologię dostatku i czy można się ich nauczyć? Czy ludzie, którzy wiodą bogate (w sensie niematerialnym) życie, mogą nam w tym pomóc? Odpowiedzi na wszystkie te pytania oraz szereg innych psychologicznych dylematów dostarczy Ci ta fascynująca książka. Powstała ona na podstawie doświadczeń ludzi, którzy mają zdrowy stosunek do pieniędzy, a zatem praktykują psychologię ekonomiczną na co dzień. Znajdziesz tu także solidne podstawy teoretyczne, wypracowane w drodze dyskusji ze specjalistami w dziedzinie finansów - profesorami, prawodawcami, konsultantami i doradcami kredytowymi. Na kanwie tych poszukiwań autor pokaże Ci, jak sam możesz wypracować właściwy stosunek do pieniędzy oraz zbudować bogate i satysfakcjonujące życie. I żyli długo i dostatnio... Dr Charles Richards jest doktorem psychologii klinicznej, autorem różnych publikacji oraz licencjonowanym psychoterapeutą, prowadzącym prywatną praktykę. Współpracuje jako trener i coach z pracownikami szczebla kierowniczego firm z listy "Fortune 100" w zakresie zarządzania i przywództwa w Center for Creative Leadership w La Jolla. Wśród jego klientów są pracownicy takich firm, jak General Motors, IBM, Apple, Motorola, SAP, Qualcomm, Whirlpool, Honda i Sony. Richards mieszka w San Diego w stanie Kalifornia. www.thepsychologyofwealth.com
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Psychologia dostatku, czyli jak się buduje finansową prosperity

  • [onepress]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    . Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym. Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyc... Pełen opis produktu 'Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają' »

    Powiedz mi coś o sobie! Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym. Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo - Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dziś sprzedaje. To ona buduje wizerunek - firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka. Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść: o sobie (personal branding), o firmie (komunikacja korporacyjna), o produkcie (komunikacja produktowa), o swojej instytucji (stowarzyszeniu, partii), o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju). Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d...Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki. www.marketingnarracyjny.pl patronami książki są:
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

  • [Onepress]

    Kategoria: / Ebooki / Poradniki

    Tytuł Reputacja lidera. Jak budować wizerunek i rozwijać kompetencje, by porwać za sobą ludzi Autor Michał Chmielecki Wydawnictwo Onepress Lektorzy Bartosz Głogowski ISBN 978-83-283-... Pełen opis produktu 'Reputacja lidera. Jak budować wizerunek i rozwijać kompetencje, by porwać za sobą ludzi' »

    Tytuł Reputacja lidera. Jak budować wizerunek i rozwijać kompetencje, by porwać za sobą ludzi Autor Michał Chmielecki Wydawnictwo Onepress Lektorzy Bartosz Głogowski ISBN 978-83-283-9773-6 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Reputacja lidera. Jak budować wizerunek i rozwijać kompetencje, by porwać za sobą ludzi

  • [Onepress]

    Kategoria: / Ebooki / Poradniki

    Tytuł Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Autor Dale Carnegie & Associates Wydawnictwo Onepress Lektorzy Michał Podsiadło ISBN 978-83-289-0443-9 Rok Pełen opis produktu 'Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie' »

    Tytuł Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie Autor Dale Carnegie & Associates Wydawnictwo Onepress Lektorzy Michał Podsiadło ISBN 978-83-289-0443-9 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sztuka budowania relacji. Jak nawiązywać kontakty i zdobywać zaufanie

  • [Onepress]

    Kategoria: / Ebooki / Poradniki

    Tytuł Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Autor Dale Carnegie & Associates Wydawnictwo Onepress Lektorzy Artur Bocheński ISBN 978-83-289-0444-6 ... Pełen opis produktu 'Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły' »

    Tytuł Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły Autor Dale Carnegie & Associates Wydawnictwo Onepress Lektorzy Artur Bocheński ISBN 978-83-289-0444-6 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Sztuka przywództwa. Jak być liderem i budować wyjątkowo skuteczne zespoły

  • [Onepress]

    Kategoria: / Ebooki / Poradniki

    Tytuł Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu Autor Ewa Wilmanowicz Wydawnictwo Onepress Lektorzy Ewa Wilmanowicz ISBN 978-83-283-9949-5 Rok wydania 2019 Format mp3 Czas... Pełen opis produktu 'Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu' »

    Tytuł Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu Autor Ewa Wilmanowicz Wydawnictwo Onepress Lektorzy Ewa Wilmanowicz ISBN 978-83-283-9949-5 Rok wydania 2019 Format mp3 Czas 6:48:10
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu

  • [Onepress]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Autor Tomasz Sędzimir Wydawnictwo Onepress Lektorzy Marcin Fugiel ISBN 978-83-289-0448-4 Rok wydania... Pełen opis produktu 'Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy' »

    Tytuł Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy Autor Tomasz Sędzimir Wydawnictwo Onepress Lektorzy Marcin Fugiel ISBN 978-83-289-0448-4 Rok wydania 2023 Format mp3 Czas 5:17:13
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Budowanie zaangażowania w zespołach. Jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy

  • [Onepress]

    Kategoria: / Ebooki / Poradniki

    Tytuł NLP - najwyższy stopień wtajemniczenia, czyli jak budować własny sukces Autorzy Owen Fitzpatrick, Alessio Roberti, Richard Bandler Język polski Wydawnictwo Onepress Lektorzy Ag... Pełen opis produktu 'NLP - najwyższy stopień wtajemniczenia, czyli jak budować własny sukces' »

    Tytuł NLP - najwyższy stopień wtajemniczenia, czyli jak budować własny sukces Autorzy Owen Fitzpatrick, Alessio Roberti, Richard Bandler Język polski Wydawnictwo Onepress Lektorzy Agnieszka Ornatowska ISBN 978-83-283-0040-8 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o NLP - najwyższy stopień wtajemniczenia, czyli jak budować własny sukces

  • [Onepress]

    Kategoria: / Ebooki / Poradniki

    Tytuł Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II Autor Maciej Sasin Język polski Wydawnictwo Onepress Lektorzy Maciej Jabłoński ISBN... Pełen opis produktu 'Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II' »

    Tytuł Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II Autor Maciej Sasin Język polski Wydawnictwo Onepress Lektorzy Maciej Jabłoński ISBN 978-83-283-4420-4 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał. Wydanie II

  • [Onepress]

    Kategoria: Książki/Poradniki/PozostałeWysyłka: do 7 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami

  • [Onepress]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 7 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

  • [Onepress]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 7 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Inteligencja to za mało... Jak budować wizerunek wiarygodnego lidera

  • [Onepress]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny

  • [Onepress]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces. Pozornie niewinne rozmowy z klientami i kontrahentami tak naprawdę są polem bitwy na argumenty, którą Ty możesz zwyciężyć. Sam zdecyduj czy chcesz.... Pełen opis produktu 'Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny' »

    Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces. Pozornie niewinne rozmowy z klientami i kontrahentami tak naprawdę są polem bitwy na argumenty, którą Ty możesz zwyciężyć. Sam zdecyduj czy chcesz. Jeśli tak -- sięgnij po profesjonalne, użyteczne narzędzia handlowe i windykacyjne, które pomogą Ci osiągać zdumiewające efekty w Twojej pracy.Zawiera 3 CD-ROMy i 2 DVD
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny


Księgarnia-Techniczna.com

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.10.2009
helion, onepress, wkŁ, wnt, pwn, owpw, btc, kabe, promise, arkady
Produkty w ofercie: 2812
Promocje: 22
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2