Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [C.H. BECK]

    Kategoria: Komentarze i opracowania prawneWysyłka: od ręki

    Stan prawny: kwieciń 2015 r.Niniejsza publikacja została przygotowana, aby pomóc Państwu w opracowaniu i wdrożeniu w instytucjach i organizacjach działających na obszarze kultury i s... Pełen opis produktu 'Zarządzanie instytucją kultury' »

    Stan prawny: kwieciń 2015 r.Niniejsza publikacja została przygotowana, aby pomóc Państwu w opracowaniu i wdrożeniu w instytucjach i organizacjach działających na obszarze kultury i sztuki, nowoczesnych systemów zarządzania aktywnością administracyjną i programową.Dzięki tej książce będą Państwo mogli: poznać zasady prawne funkcjonowania instytucji kultury ? tworzenie, łączenie, przekazywania, podział, likwidacja IK, jak również działalność statutowa, forma prawna przekazania mienia przez organ założycielski itp., poznać zasady zatrudniania (powołanie, odwołanie, konkursy), i wynagradzania dyrektora IK, jego zastępców oraz głównego księgowego ? przedstawiamy również zakres ich obowiązków i odpowiedzialności, przygotować strategiczny plan rozwoju instytucji i organizacji zajmujących się kulturą i sztuką z podziałem na poszczególne etapy pracy nad strategią (zdefiniowanie misji i wizji IK, analiza SWOT, cele i mierniki, planowanie strategiczne, budżet strategiczny), zarządzać zasobami ludzkimi, przygotować plan finansowy instytucji kultury, opracować budżet zadaniowy dla poszczególnych działań w podziale na przychody i koszty, przygotować i zrealizować interesującą ofertę programową ? zapewni to placówce frekwencję przez długi okres jej istnienia (formy aktywności zawarte w ofercie, etapy planowania oferty, grupa docelowa, sposoby planowania wydarzeń, program zajęć prezentowany w ofercie, konstruowanie budżetu oferty, wykorzystanie Internetu w prezentacji oferty) zarządzać projektami (planowanie projektu i jego budżetu, problem jako źródło projektu, tworzenie celów projektu, określenie rezultatów i wskaźników realizacji projektu, opis grupy docelowej, analiza rozwiązań alternatywnych, harmonogram realizacji projektu, koordynacja projektu, personel w projekcie, zarządzanie informacją w projekcie, jego sprawozdawczość i monitoring, przedstawienie projektu do konkursu dotacyjnego, studium wykonalności projektu, umowa o dofinansowanie projektu, przekazywanie płatności, projekty partnerskie, ) poznać metody konstrukcji i realizacji projektów społecznych i inwestycyjnych, opracować formularze ewaluacyjne ? omawiamy poszczególne etapy, kryteria, metody i techniki badań ewaluacyjnych i rezultaty, które powstają w wyniku jej przeprowadzenia zapewnić swojej instytucji dobrą kondycję finansową ? pokazujemy jak pozyskać znaczące środki finansowe pochodzące z programów dotacyjnych i od sponsorów prywatnych wybrać narzędzia promocji w Internecie odpowiednie do prowadzonej działalności.Książka wyjaśnia m.in.: jaką działalność inną niż kulturalna może prowadzić Instytucji kultury, jak opracować zadania, podzadania i działania w ramach funkcji 9 do projektu budżetu na rok 2015 w układzie zadaniowym oraz ich mierniki, jak zaplanować przychody i koszty w układzie zadaniowym, jak pozyskać środki na działalność kulturalną od sponsorów, jakie są zasady współpracy instytucji z innymi partnerami (współpraca z samorządowe, z organizacjami pozarządowymi, zarządzanie partycypacyjne), jak pozyskać finansowanie na działalność kulturalną ze środków krajowych (dotacje podmiotowe, celowe, dotacje z pożytku publicznego ? otwarty konkurs ofert, tryb uproszczony, programy Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego), jak pozyskać finansowanie na działalność kulturalną ze środków zagranicznych (Programy Operacyjne), jak przygotować program imprezy okazjonalnej rozbudowanej o szereg wydarzeń towarzyszących, jak przygotować wzorcową ofertę kulturalną, jak wyznaczyć wskaźniki rezultatu projektu, jak opracować budżet projektu, jakie są etapy, kryteria, metody i techniki badań ewaluacyjnych, jak przygotować raport ewaluacyjny, jak prowadzić działania promocyjne w Internecie.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie instytucją kultury

  • [CeDeWu]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Książka stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu i marketingu w instytucjach kultury. Ogromnym walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami... Pełen opis produktu 'Zarządzanie w instytucjach kultury' »

    Książka stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu i marketingu w instytucjach kultury. Ogromnym walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków takich instytucji kultury, jak: teatr, muzeum, filharmonia, opera czy centrum kultury. Publikacja prezentuje skomplikowany charakter złożoności między dwoma światami bardzo często rozpatrywanymi oddzielnie - kulturą i zarządzaniem.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zarządzanie w instytucjach kultury

  • [Oficyna Prawa Polskiego]

    Kategoria: Komentarze i opracowania prawneWysyłka: od ręki

    Podatnicy wykonujący czynności opodatkowane i nieopodatkowane, którzy będą stosowali ?nową? proporcję do odliczenia VAT, po zakończeniu roku podatkowego będą zobowiązani do dokonania korekty odliczonego... Pełen opis produktu 'Podatek VAT w instytucjach kultury 2016' »

    Podatnicy wykonujący czynności opodatkowane i nieopodatkowane, którzy będą stosowali ?nową? proporcję do odliczenia VAT, po zakończeniu roku podatkowego będą zobowiązani do dokonania korekty odliczonego VAT. Z książki dowiesz się, jak to zrobić. Znajdziesz w niej również odpowiedzi na pytania, jak w codziennej pracy rozliczać podatek VAT, a także najważniejsze interpretacje i wyroki dotyczące podatku VAT oraz przydatne terminy i zestawienia.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podatek VAT w instytucjach kultury 2016

  • [Oficyna Prawa Polskiego]

    Kategoria: Komentarze i opracowania prawneWysyłka: od ręki

    W polityce rachunkowości powinniśmy określić:1) rok obrotowy i wchodzące w jego skład okresy sprawozdawcze;2) metody wyceny aktywów i pasywów oraz ustalić wynik finansowy;3) sposób prowadzenia ksiąg rachunkowych,... Pełen opis produktu 'Polityka rachunkowości 2017 dla instytucji kultury z komentarzem' »

    W polityce rachunkowości powinniśmy określić:1) rok obrotowy i wchodzące w jego skład okresy sprawozdawcze;2) metody wyceny aktywów i pasywów oraz ustalić wynik finansowy;3) sposób prowadzenia ksiąg rachunkowych, w tym, zakładowego planu kont, wykazu ksiąg rachunkowych, opisu systemu przetwarzania danych,4) system służący ochronie danych i ich zbiorów.W książce znajdziesz te informacje wraz komentarzem doświadczonego eksperta.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Polityka rachunkowości 2017 dla instytucji kultury z komentarzem

  • [C.H. BECK]

    Kategoria: Komentarze i opracowania prawneWysyłka: od ręki

    podatku naliczonego w części Instytucji Kultury. Obecnie (po zmianach) część z tych Instytucji Kultury do odliczania podatku naliczonego musi stosować tzw. prewspółczynnik... Pełen opis produktu 'Rachunkowość i podatki w instytucjach kultury' »

    Książka omawia następujące zmiany w przepisach:Nowelizacja ustawy o rachunkowości z dnia 11.01.2017 r. (Dz.U z 2017 r. poz. 61) , która weszła w życie 25 stycznia 2017 r. wprowadziła uproszczenia dotyczące leasingu (art. 3 ust. 6 RachunkU). Umożliwia to IK dokonywanie kwalifikacji umów leasingu według zasad określonych w przepisach podatkowych.W dniu 28.7.2016 r. opublikowano Stanowisko Komitetu Standardu Rachunkowości w sprawie inwentaryzacji, która zmienia zasady księgowań różnic inwentaryzacyjnych.Wszystkie te zmiany mają wpływ na politykę rachunkowości, którą należy zaktualizować na obecny stan prawny (jej wzór prezentujemy w publikacji).Książka uwzględnia też nowe zasady ustalania wysokości odsetek ustawowych kapitałowych, odsetek ustawowych za opóźnienie oraz odsetek ustawowych za opóźnienie w transakcjach handlowych.Od 1.1.2016 r. obowiązuje art. 86 ust. 2a ustawy o podatku od towarów i usług oraz rozporządzenie Ministra Finansów z 17.12.2015 r. w sprawie sposobu określania zakresu wykorzystywania nabywanych towarów i usług do celów działalności gospodarczej w przypadku niektórych podatników (Dz.U. z 2015 r. poz. 2193). Art. 86 ust. 2a wskazanej ustawy wprowadził nowe ? dodatkowe - zasady odliczania podatku naliczonego w części Instytucji Kultury. Obecnie (po zmianach) część z tych Instytucji Kultury do odliczania podatku naliczonego musi stosować tzw. prewspółczynnik odliczenia. Część, poza prewspółczynnikiem, jeszcze dodatkowo wskaźnik proporcji. Pozostałe nie muszą stosować ani prewspółczynnika, ani współczynnika. W publikacji wyjaśniono jak obecnie Instytucje Kultury winny rozeznać się w tej skomplikowanej sytuacji. Jednocześnie przybliżono określony w rozporządzeniu z 17.12.2015 r. sposób obliczania prewspółczynnika.W dniu 1.7.2016 r. weszły w życie przepisy wprowadzające instytucję Jednolity Plik Kontrolny do polskiego systemu prawnego. Te przepisy to przede wszystkim art. 82 § 1b oraz art. 193a OrdPU. Jednocześnie, na podstawie przepisów przejściowych, nowe obowiązki związane z JPK przesunięto w czasie dla części podmiotów, tj. dla mikroprzedsiębiorców oraz małych i średnich przedsiębiorców. Instytucje kultury najczęściej mieszczą się kategorii małego i średniego przedsiębiorcy.W dniu 1.1.2017 r. weszła w życie ustawa z 22.7.2016 r. o zmianie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz niektórych innych ustaw (poz. 1265). W wyniku wejścia w życie tej ustawy wynagrodzenie w umowach zlecenia lub umowach o świadczenie usług, do których stosujemy przepisy o zleceniu musi być ustalane z uwzględnieniem minimalnej stawki godzinowej (w 2017 r. wynosi ona 13 zł).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rachunkowość i podatki w instytucjach kultury

  • [Universitas]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    , w książce pokazano, iż jest to już dość dobrze ugruntowane pole badań w ramach ekonomii kultury, łączące się ze spojrzeniem na tego typu instytucje w szerszym kontekście rozwoju cywilizacyjnego.... Pełen opis produktu 'Instytucje muzealne z perspektywy ekonomii kultury' »

    Dla przedstawicieli nauk społeczno-ekonomicznych placówki muzealne są szczególnym rodzajem przedsiębiorstw non-profit. Działalność muzeów, prowadzona w kontekście szerokiej gamy uwarunkowań o charakterze ekonomicznym i pozaekonomicznym, jest wypadkową wielości funkcji i specyficznych celów kolekcjonerskich, konserwatorskich, naukowych, edukacyjnych, integracyjnych, tożsamościowych, wizerunkowych oraz w zakresie przyciągania publiczności i stymulowania ruchu turystycznego, stawianych przed nimi przez muzealników, organizatorów i społeczeństwo. Definiując obszary badawcze ekonomii muzeów, w książce pokazano, iż jest to już dość dobrze ugruntowane pole badań w ramach ekonomii kultury, łączące się ze spojrzeniem na tego typu instytucje w szerszym kontekście rozwoju cywilizacyjnego. Wkład ekonomistów w rozważania na temat muzeów nie dotyczy zatem, wbrew stereotypowym oczekiwaniom, oceny krótkoterminowej efektywności finansowej muzeów, lecz polega przede wszystkim na wskazywaniu potencjalnych uwarunkowań i implikacji podejmowania decyzji oraz wyborów związanych z działalnością muzeów i dążeniem przez nie do osiągnięcia złożonych celów. Opracowanie to jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją łączącą refleksje teoretyczne z zakresu ekonomii muzeów ze szczegółowymi badaniami empirycznymi prowadzonymi na terenie Polski. Zgłębiając jedną z ważnych kwestii dotyczących muzeów, obecną w dyskursie z zakresu ekonomii kultury, posługując się zarówno danymi zastanymi, jak i wynikami autorskich badań studiów przypadku, w opracowaniu omówiono determinanty popytu prywatnego i społecznego na muzea. Szczegółowej analizie poddano problem interesariuszy muzeów oraz wartościowania muzeów przez ich szeroko rozumianą publiczność, w tym kwestie skłonności do wnoszenia opłat na rzecz muzeów w formie biletów za wstęp oraz podatków, a także sprawę wkładu muzeów w budowanie i wzmacnianie kapitału społecznego w kontekście lokalnym i regionalnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Instytucje muzealne z perspektywy ekonomii kultury

  • [Oficyna Prawa Polskiego]

    Kategoria: Komentarze i opracowania prawneWysyłka: od ręki

    Instytucja kultury, która prowadzi ewidencję VAT w formie elektronicznej, może mieć obowiązek comiesięcznego przesyłania do ministra finansów tzw. jednolitego pliku kontrolnego. Sprawdź,... Pełen opis produktu 'Podatek VAT w instytucjach kultury 2017 Jednolity plik kontrolny Prewspółczynnik Stanowiska organów' »

    Instytucja kultury, która prowadzi ewidencję VAT w formie elektronicznej, może mieć obowiązek comiesięcznego przesyłania do ministra finansów tzw. jednolitego pliku kontrolnego. Sprawdź, czy dotyczy to Twojej instytucji kultury. Przekonaj się także, jak rozliczać się za pomocą prewspółczynnika i jakie kolejne zmiany w VAT czekają instytucje kultury w 2017 roku.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podatek VAT w instytucjach kultury 2017 Jednolity plik kontrolny Prewspółczynnik Stanowiska organów

  • [Oficyna Prawa Polskiego Wydawnictwo wiedza i praktyka]

    Kategoria: Różne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o PREWSPÓŁCZYNNIK I PREPROPORCJA W INSTYTUCJACH KULTURY 2017

  • [Ośrodek Doradztwa i Doskonalenia Kadr ODDK]

    Kategoria: Ró?ne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o PLAN KONT Z KOMENTARZEM DLA INSTYTUCJI KULTURY WYD.3 /E-SUP

  • [Presshause Wrocław]

    Kategoria: Ró?ne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RACHUNKOWO?Ć PODATKI I FINANSE INSTYTUCJI KULTURY

  • [C.H.Beck]

    Kategoria: Różne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o RACHUNKOWOŚĆ I PODATKI W INSTYTUCJACH KULTURY WYD.3

  • [Oficyna Prawa Polskiego Wydawnictwo wiedza i praktyka]

    Kategoria: Różne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o PODATEK VAT W INSTYTUCJACH KULTURY 2017 JEDNOLITY PLIK KONTR

  • [C.H.Beck]

    Kategoria: Różne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o SPRAWOZDANIA I DEKLARACJE W INSTYTUCJACH KULTURY WYD.2

  • [Presshause Wrocław]

    Kategoria: Ró?ne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Obowiązki instytucji kultury związane z wdrożeniem predefiniowanego VAT od 1 stycznia 2016r.

  • [Oficyna Prawa Polskiego Wydawnictwo wiedza i praktyka]

    Kategoria: Ró?ne

    Instytucje kultury wciąż mają problemy z rozliczaniem nieodpłatnych świadczeń dla pracowników. Z jednej strony sytuacja pracodawców i pracowników polepszyła się, gdyż Trybunał Konstytucyjny... Pełen opis produktu 'Podatek CIT i PIT w instytucjach kultury 2016. 30 pytań i odpowiedzi.' »

    Instytucje kultury wciąż mają problemy z rozliczaniem nieodpłatnych świadczeń dla pracowników. Z jednej strony sytuacja pracodawców i pracowników polepszyła się, gdyż Trybunał Konstytucyjny podał reguły opodatkowania bonusów pracowniczych. Z drugiej strony w wielu sytuacjach trudno jest te reguły jednoznacznie zastosować. Problemy dotyczą też skutków podatkowych prowadzenia przez instytucje kultury spraw sądowych, kwalifikowania wynagrodzeń dla artystów świadczących usługi dla teatrów czy centrum kultury jako przedsiębiorcy, wypłaty honorariów podlegających prawu autorskiemu. Nie inaczej jest z rozliczaniem podatku CIT. Dlatego też w tej książce znajdą Państwo odpowiedzi na kilkadziesiąt najtrudniejszych pytań dotyczących rozliczania podatku PIT i CIT w 2016 roku.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podatek CIT i PIT w instytucjach kultury 2016. 30 pytań i odpowiedzi.

  • [Oficyna Prawa Polskiego Wydawnictwo wiedza i praktyka]

    Kategoria: Ró?ne

    Instytucje kultury jak każde inne formy prawne prowadzenia działalności gospodarczej są zobligowane do prowadzenia księgowości w celu odzwierciedlenia zdarzeń gospodarczych oraz ustalenia... Pełen opis produktu 'Księgowość w instytucjach kultury 2016 50 pytań z praktyki.' »

    Instytucje kultury jak każde inne formy prawne prowadzenia działalności gospodarczej są zobligowane do prowadzenia księgowości w celu odzwierciedlenia zdarzeń gospodarczych oraz ustalenia wyniku finansowego na koniec roku obrotowego. Często księgowi stają prze dylematem, jak rozgryźć zagadnienie pod katem zarówno rachunkowym, jak i podatkowym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Księgowość w instytucjach kultury 2016 50 pytań z praktyki.

  • [Oficyna Prawa Polskiego Wydawnictwo wiedza i praktyka]

    Kategoria: Ró?ne

    Podatnicy wykonujący czynności opodatkowane i nieopodatkowane, którzy będą stosowali ,,nową" proporcję do odliczenia VAT, po zakończeniu roku podatkowego będą zobowiązani do dokonania korekty odliczonego... Pełen opis produktu 'Podatek VAT w instytucjach kultury 2016 Zmiany w przepisach odpowiedzi na pytania.' »

    Podatnicy wykonujący czynności opodatkowane i nieopodatkowane, którzy będą stosowali ,,nową" proporcję do odliczenia VAT, po zakończeniu roku podatkowego będą zobowiązani do dokonania korekty odliczonego VAT. Z książki dowiesz się, jak to zrobić. Znajdziesz w niej również odpowiedzi na pytania, jak w codziennej pracy rozliczać podatek VAT, a także najważniejsze interpretacje i wyroki dotyczące podatku VAT oraz przydatne terminy i zestawienia.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Podatek VAT w instytucjach kultury 2016 Zmiany w przepisach odpowiedzi na pytania.

  • [Oficyna Prawa Polskiego Wydawnictwo wiedza i praktyka]

    Kategoria: Ekonomia, Finanse, Zarządzanie

    Podstawą prowadzenia działalności przez instytucje kultury jest majątek. W jego skład wchodzą zarówno wartości niematerialne i prawne, jak i rzeczowy majątek trwały w formie środków trwałych.... Pełen opis produktu 'Wartości niematerialne i prawne oraz środki trwałe w instytucjach kultury. Rozliczaj bez błędów i korekt.' »

    Podstawą prowadzenia działalności przez instytucje kultury jest majątek. W jego skład wchodzą zarówno wartości niematerialne i prawne, jak i rzeczowy majątek trwały w formie środków trwałych. Z książki dowiedzą się Państwo, jak prawidłowo ujmować wartości niematerialne i prawne w księgach rachunkowych, jak je wyceniać, aktualizować oraz jakie stawki amortyzacyjne stosować.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wartości niematerialne i prawne oraz środki trwałe w instytucjach kultury. Rozliczaj bez błędów i korekt.

  • [Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne]

    Kategoria: Marketing, Zarządzanie

    wysokiej. Najważniejsza z nich to prywatyzacja przejawiająca się m.in. w przekazaniu samorządom większości publicznych instytucji kultury. Państwo przestało być jedynym zarządcą i mecenasem... Pełen opis produktu 'Strategie marketingowe w instytucjach kultury' »

    Przemiany rynkowe, rozwój technologiczny i cywilizacyjny oraz globalizacja konsumpcji i jej wirtualizacja wywołały istotne zmiany w funkcjonowaniu podmiotów rynkowych w Polsce, w tym w sferze kultury wysokiej. Najważniejsza z nich to prywatyzacja przejawiająca się m.in. w przekazaniu samorządom większości publicznych instytucji kultury. Państwo przestało być jedynym zarządcą i mecenasem kultury, w związku z czym jego udział w finansowaniu tego typu instytucji wyraźnie się zmniejszył, wzrósł natomiast udział innych sektorów-- głównie sektora samorządowego, ale również pozarządowego (non profit) i prywatnego. W instytucjach kultury, które przyjęły orientację rynkową, niezbędne okazało się zatem określenie potrzeb rynku docelowego i dostosowanie do nich komponentów marketingu-mix przy jednoczesnym aktywnym kreowaniu potrzeb za pomocą określonych instrumentów marketingowych. Równie istotne stało się przyjęcie długofalowego spojrzenia na potrzeby społeczeństwa i w konsekwencji strategicznego podejścia do podejmowanych działań marketingowych. Podstawą funkcjonowania instytucji kultury jest bowiem nie tylko upowszechnianie wybranych przez kierownictwo określonych dzieł sztuki, lecz także respektowanie woli słuchaczy w procesie podejmowania decyzji. Autor - Łukasz Wróblewski - w książce Strategie marketingowe w instytucjach kultury: o przedstawia marketing instytucji kultury i jego specyfikę; o wyjaśnia kształtowanie strategii marketingowej na rynku upowszechniania dzieł sztuki; o wskazuje instrumenty marketingu i ich miejsce w sferze kultury wysokiej; o przybliża narzędzia marketingowe oparte na relacjach z głównymi uczestnikami rynku; o omawia działania i strategie marketingowe stosowane przez takie instytucje kultury, jak filharmonie. Książka jest adresowana przede wszystkim do menedżerów kultury, osób zatrudnionych w instytucjach kultury, animatorów kultury, impresariów, a także niezależnych artystów, którzy samodzielnie upowszechniają swoją twórczość. Konstrukcja pracy oraz poruszone w niej zagadnienia sprawią, że będzie ona przydatna dla studentów zgłębiających wiedzę z zakresu marketingu kultury. Na uczelniach ekonomicznych można już zaobserwować pierwsze udane próby wprowadzenia marketingu kultury jako przedmiotu specjalizacyjnego w ramach studiów podyplomowych: ,,Zarządzanie w kulturze". Niniejsza publikacja może również stanowić uzupełnienie kursów akademickich z zakresu podstaw marketingu, marketingu usług, marketingu organizacji non profit czy zarządzania marketingowego. SPIS TREŚCI Wprowadzenie CZĘŚĆ I: MARKETING INSTYTUCJI KULTURY I JEGO SPECYFIKA Rozdział 1. Wprowadzenie do marketingu kultury Pojęcie kultury i jej podział Kultura wysoka i jej charakterystyka Sztuka i jej podział Pojęcie upowszechniania kultury Typologia instytucji kultury Rozdział 1. Wybrane zagadnienia rynku sztuki Mechanizm funkcjonujący na rynku sztuki Rynek upowszechniania dzieł sztuki i jego specyfika Identyfikacja odbiorców na rynku sztuki Kryteria segmentacji na rynku upowszechniania dzieł sztuki Rozdział 3. Marketing w działalności instytucji kultury Pojęcie marketingu kultury Przydatność koncepcji marketingu w sferze kultury wysokiej Model koncepcji marketingowej w instytucjach kultury wysokiej Przedmiot i cele marketingu w instytucjach kultury wysokiej CZĘŚĆ II: KSZTAŁTOWANIE STRATEGII MARKETINGOWEJ NA RYNKU UPOWSZECHNIANIA DZIEŁ SZTUKI Rozdział 4. Formułowanie i wybór strategii marketingowych Określenie misji i głównych celów strategicznych instytucji kultury Informacja jako podstawa formułowania i wyboru strategii marketingowych Wybór rynku docelowego Wybór sposobów postępowania i instrumentów marketingu Wdrożenie i kontrola strategicznych przedsięwzięć Rozdział 5. Instrumenty marketingu i ich miejsce w sferze kultury wysokiej Produkt a twórczość i dobra kultury Cena a dostępność dóbr kultury Dystrybucja i problemy upowszechniania Promocja kultury Personel a jakość wykonania artystycznego Rozdział 6. Narzędzia marketingowe oparte na relacjach z głównymi uczestnikami rynku Proces kształtowania relacji Kształtowanie relacji z odbiorcami oferty kulturalnej Kształtowanie relacji z donatorami Kształtowanie relacji z pracownikami CZĘŚĆ III: STRATEGIE MARKETINGOWE W SFERZE KULTURY NA PRZYKŁADZIE FILHARMONII Rozdział 7. Działania strategiczne filharmonii Misja i cele strategiczne filharmonii Segmentacja rynku Pozycjonowanie produktów w filharmoniach Preferowane elementy marketingu-mix Problemy wdrożeniowe strategii w filharmoniach Rozdział 8. Działania marketingowe filharmonii w osiąganiu przewagi konkurencyjnej Rodzaje konkurencji na rynku upowszechniania dzieł sztuki Identyfikacja źródeł przewagi konkurencyjnej w filharmoniach Jakość usług jako źródło trwałej przewagi konkurencyjnej Wizerunek jako narzędzie osiągania długookresowej przewagi nad konkurentami Strategie osiągania przewagi konkurencyjnej Rozdział 9. Strategie narzędziowe stosowane przez filharmonie Strategie produktowe Strategie cenowe Strategie dystrybucyjne Strategie promocyjne Strategie kształtowania personelu Rozdział 10. Modele strategii marketingowych filharmonii dotyczące wyspecyfikowanych rynków docelowych Kryteria doboru i charakterystyka analizowanych rynków Strategia sztuki elitarnej Strategia uwydatniania sztuki Strategia uwrażliwiania na sztukę Strategia popularyzacji sztuki Słownik użytecznych terminów Wybrane pozycje bibliograficzne
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Strategie marketingowe w instytucjach kultury

  • [Oficyna Prawa Polskiego Wydawnictwo wiedza i praktyka]

    Kategoria: Ró?ne

    finansowego oraz ustalenia prawidłowego wyniku finansowego instytucji kultury. Podpowiemy także, jak długo należy przetrzymywać sprawozdania finansowe, co zrobić z błędami z lat ubiegłych... Pełen opis produktu 'Zamknięcie roku 2015 w księgach instytucji kultury. Praktyczna instrukcja.' »

    Niniejsza instrukcja ułatwi Państwu wykonanie wszystkich prac związanych z zamknięciem ksiąg rachunkowych w celu sporządzenia sprawozdania finansowego - począwszy od prawidłowego sporządzenia inwentaryzacji na koniec roku, a skończywszy na zmianach w VAT, które zaczną obowiązywać od 1 stycznia 2016 r. Instrukcja wskaże także, na które pozycje należy zwrócić uwagę przy sporządzaniu sprawozdania finansowego oraz ustalenia prawidłowego wyniku finansowego instytucji kultury. Podpowiemy także, jak długo należy przetrzymywać sprawozdania finansowe, co zrobić z błędami z lat ubiegłych oraz jak kształtuje się odpowiedzialność kierownika instytucji kultury dotycząca nieprawidłowości związanych ze złożeniem sprawozdania. W książce znajdą Państwo wzory kilkudziesięciu formularzy związanych z rozliczeniami księgowymi.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zamknięcie roku 2015 w księgach instytucji kultury. Praktyczna instrukcja.


KrainaKsiazek.pl

Książki sprowadzane na zamówienie z zagranicy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 16.05.2006
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2328
Opinie neutralne: 16
Opinie negatywne: 10

Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, muza, zielona sowa, edycja Świętego pawła, trefl, wilga, skrzat, wsip, mega creative
Produkty w ofercie: 97358
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ikep.pl

Książki z dziedziny ekonomiczno-prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.08.2011
oficyna ekonomiczna wolters kluwer polska, c.h.beck, lexisnexis, ośrodek doradztwa i doskonalenia kadr oddk, polskie wydawnictwo ekonomiczne, difin, oficyna prawa polskiego wydawnictwo wiedza i praktyka
Produkty w ofercie: 4947
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1