Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Impuls]

    Kategoria: MetodykaWysyłka: od ręki

    identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Tłem dla porównań są szkoły... Pełen opis produktu 'Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych' »

    Publikacja ma charakter empirycznego studium porównawczego różnych typów niepublicznych szkół podstawowych działających na terenie województwa świętokrzyskiego (badanie pełne). Przeanalizowano identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Tłem dla porównań są szkoły publiczne wybrane do badań na zasadzie doboru celowego. Autorka ma świadomość, że wyniki uzyskane z prób celowych uprawniają do wnioskowania o charakterze ograniczonym, odnoszącym się jedynie do badanych szkół, dlatego dane uzyskane ze szkół publicznych przedstawiono w przypisach.Książka liczy pięć rozdziałów: Rozdziały 1 i 2 tworzą część teoretyczną pracy, natomiast pozostałe ? empiryczną.Część teoretyczna jest próbą usystematyzowania niezbędnej wiedzy na temat definicji i koncepcji potrzeb, ich klasyfikacji oraz kategoryzacji. Stanowi inspirację przeprowadzonych badań empirycznych. Znajduje się w niej także rozdział dotyczący szkoły jako instytucji i organizacji społecznej, a zwłaszcza ?organizacji uczącej się?, której cechą charakterystyczną jest umiejętność nieustającego rozwoju szkoły przez reagowanie na zróżnicowane i zmienne potrzeby należących do niej zbiorowości. Analizie ? na podstawie literatury przedmiotu badań ? poddano również stan wiedzy na temat funkcjonowania niepublicznych szkół podstawowych w kontekście wpływu transformacji ustrojowej na przemiany edukacyjne.W części empirycznej przedstawiono metodologiczne założenia badań własnych (rozdział 3). Ukazano cele, problemy badawcze oraz przyjęty model badań. Ponadto zarysowano przebieg i organizację badań, uwzględniając odpowiednie ? dla przyjętej koncepcji ? metody i narzędzia badawcze. Można tu także znaleźć charakterystykę badanych szkół oraz respondentów (rozdział 4). Rozdział 5 przedstawia szczegółowe wyniki badań własnych odnoszące się do tych kategorii potrzeb społecznych, w zakresie których uzyskano najciekawsze rezultaty. Skoncentrowano się na następujących grupach potrzeb społecznych: łączności, przynależności do grupy, więzi emocjonalnej, społecznej akceptacji, społecznej gratyfikacji, organizacji, współuczestnictwa, ochrony i autonomii?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych

  • [IMPULS]

    Kategoria: / Ebooki / Edukacja

    identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: Pełen opis produktu 'Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych' »

    Publikacja ma charakter empirycznego studium porównawczego różnych typów niepublicznych szkół podstawowych działających na terenie województwa świętokrzyskiego (badanie pełne). Przeanalizowano identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych:
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych

  • [Impuls]

    Kategoria: Pedagogika>Pedagogika ogólnaWysyłka: do 3 dni

    Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowychKraków 2011, wyd 1, format 160 x 235, objętość 308 str., oprawa miękkaPublikacja... Pełen opis produktu 'Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w szkołach' »

    Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowychKraków 2011, wyd 1, format 160 x 235, objętość 308 str., oprawa miękkaPublikacja ma charakter empirycznego studium porównawczego różnych typów niepublicznych szkół podstawowych działających na terenie województwa świętokrzyskiego (badanie pełne). Przeanalizowano identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Tłem dla porównań są szkoły publiczne wybrane do badań na zasadzie doboru celowego. Autorka ma świadomość, że wyniki uzyskane z prób celowych uprawniają do wnioskowania o charakterze ograniczonym, odnoszącym się jedynie do badanych szkół, dlatego dane uzyskane ze szkół publicznych przedstawiono w przypisach.Książka liczy pięć rozdziałów: Rozdziały 1 i 2 tworzą część teoretyczną pracy, natomiast pozostałe – empiryczną.Część teoretyczna jest próbą usystematyzowania niezbędnej wiedzy na temat definicji i koncepcji potrzeb, ich klasyfikacji oraz kategoryzacji. Stanowi inspirację przeprowadzonych badań empirycznych. Znajduje się w niej także rozdział dotyczący szkoły jako instytucji i organizacji społecznej, a zwłaszcza „organizacji uczącej się”, której cechą charakterystyczną jest umiejętność nieustającego rozwoju szkoły przez reagowanie na zróżnicowane i zmienne potrzeby należących do niej zbiorowości. Analizie – na podstawie literatury przedmiotu badań – poddano również stan wiedzy na temat funkcjonowania niepublicznych szkół podstawowych w kontekście wpływu transformacji ustrojowej na przemiany edukacyjne.W części empirycznej przedstawiono metodologiczne założenia badań własnych (rozdział 3). Ukazano cele, problemy badawcze oraz przyjęty model badań. Ponadto zarysowano przebieg i organizację badań, uwzględniając odpowiednie – dla przyjętej koncepcji – metody i narzędzia badawcze. Można tu także znaleźć charakterystykę badanych szkół oraz respondentów (rozdział 4). Rozdział 5 przedstawia szczegółowe wyniki badań własnych odnoszące się do tych kategorii potrzeb społecznych, w zakresie których uzyskano najciekawsze rezultaty. Skoncentrowano się na następujących grupach potrzeb społecznych: łączności, przynależności do grupy, więzi emocjonalnej, społecznej akceptacji, społecznej gratyfikacji, organizacji, współuczestnictwa, ochrony i autonomii…Spis treściWstęp 1. Teoretyczne podstawy badania potrzeb 1.1. Definicje i wybrane koncepcje potrzeb 1.1.1. Pojęcie potrzeby 1.1.2. Wybrane koncepcje potrzeb 1.2. Miejsce potrzeb społecznych w systemie potrzeb człowieka 1.3. Problematyka potrzeb w badaniach własnych 1.3.1. Potrzeby obiektywne a potrzeby subiektywne 1.3.2. Potrzeby jednostek a potrzeby zbiorowości 1.3.3. Stopnie zaspokojenia potrzeb 1.3.4. Zróżnicowanie potrzeb człowieka 1.4. Empiryczna operacjonalizacja potrzeb w badaniach naukowych 2. Szkoła w kontekście .problematyki badawczej 2.1. Szkoła jako instytucja 2.2. Szkoła jako organizacja społeczna 2.2.1. Szkoła jako organizacja ucząca się 2.3. Szkoła jako przedmiot krytyki społecznej 2.4. Transformacja ustrojowa w Polsce i jej wpływ na przemiany edukacyjne 2.5. Potrzeby społeczne jako czynnik stymulujący rozwój szkół niepublicznych 2.6. Funkcjonowanie niepublicznych szkół podstawowych w Polsce po roku 1989 3. Koncepcja metodologiczna własnych badań empirycznych 3.1. Przyjęte założenia badań 3.2. Cele badań; problem i problematyka badawcza 3.3. Operacjonalizacja podstawowych pojęć 3.4. Model badań własnych 3.5. Metody, techniki i narzędzia badań 3.6. Teren i przebieg badań; badane zbiorowości 4. Charakterystyka badanych zbiorowości 4.1. Sytuacja finansowa i infrastruktura materialna badanych szkół 4.2. Oferta programowa i organizacja pracy badanych szkół 4.3. Ogólna charakterystyka badanych społeczności szkolnych 5. Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych podmiotów szkolnych 5.1. Uczniowie klas I–III 5.2. Uczniowie klas IV–VI 5.3. Nauczyciele 5.4. Rodzice Wnioski z badań własnych Podsumowanie Postulaty końcowe Aneks Bibliografia...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w szkołach

  • [Oficyna Wydawnicza Impuls]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Pedagogika. Oświata i szkolnictwo>Oświata. Szkoły. Organizacje wychowawczeWysyłka: do 3 dni

    0x003e4fd800000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Identyfikowanie I Zaspokajanie Potrzeb Społecznych W Niepublicznych Szkołach Podstawowych

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    województwa świętokrzyskiego (badanie pełne). Przeanalizowano identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli,... Pełen opis produktu 'Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych - Zuzanna Zbróg' »

    Opis - Objetosc: 308 stronOprawa: MiękkaRok wydania: 2011Publikacja ma charakter empirycznego studium porównawczego różnych typów niepublicznych szkół podstawowych działających na terenie województwa świętokrzyskiego (badanie pełne). Przeanalizowano identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Tłem dla porównań są szkoły publiczne wybrane do badań na zasadzie doboru celowego. Autorka ma świadomość, że wyniki uzyskane z prób celowych uprawniają do wnioskowania o charakterze ograniczonym, odnoszącym się jedynie do badanych szkół, dlatego dane uzyskane ze szkół publicznych przedstawiono w przypisach.Książka liczy pięć rozdziałów: Rozdziały 1 i 2 tworzą część teoretyczną pracy, natomiast pozostałe ? empiryczną.Część teoretyczna jest próbą usystematyzowania niezbędnej wiedzy na temat definicji i koncepcji potrzeb, ich klasyfikacji oraz kategoryzacji. Stanowi inspirację przeprowadzonych badań empirycznych. Znajduje się w niej także rozdział dotyczący szkoły jako instytucji i organizacji społecznej, a zwłaszcza ?organizacji uczącej się?, której cechą charakterystyczną jest umiejętność nieustającego rozwoju szkoły przez reagowanie na zróżnicowane i zmienne potrzeby należących do niej zbiorowości. Analizie ? na podstawie literatury przedmiotu badań ? poddano również stan wiedzy na temat funkcjonowania niepublicznych szkół podstawowych w kontekście wpływu transformacji ustrojowej na przemiany edukacyjne.W części empirycznej przedstawiono metodologiczne założenia badań własnych (rozdział 3). Ukazano cele, problemy badawcze oraz przyjęty model badań. Ponadto zarysowano przebieg i organizację badań, uwzględniając odpowiednie ? dla przyjętej koncepcji ? metody i narzędzia badawcze. Można tu także znaleźć charakterystykę badanych szkół oraz respondentów (rozdział 4). Rozdział 5 przedstawia szczegółowe wyniki badań własnych odnoszące się do tych kategorii potrzeb społecznych, w zakresie których uzyskano najciekawsze rezultaty. Skoncentrowano się na następujących grupach potrzeb społecznych: łączności, przynależności do grupy, więzi emocjonalnej, społecznej akceptacji, społecznej gratyfikacji, organizacji, współuczestnictwa, ochrony i autonomii? Nazwa - Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych Autor - Zuzanna Zbróg Oprawa - Miękka Wydawca - Impuls Kod ISBN - 9788375876338 Kod EAN - 9788375876338 Rok wydania - 2011 Język - polski Format - 16.0x23.5cm Ilość stron - 308 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5% Premiera - 2011-08-17
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych - Zuzanna Zbróg

  • [impuls]

    Kategoria: Historia. Archeologia>Historia poszczególnych krajów i krain>Historia EuropyWysyłka: od ręki

    identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Tłem dla porównań są szkoły... Pełen opis produktu 'Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych' »

    Publikacja ma charakter empirycznego studium porównawczego różnych typów niepublicznych szkół podstawowych działających na terenie województwa świętokrzyskiego (badanie pełne). Przeanalizowano identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Tłem dla porównań są szkoły publiczne wybrane do badań na zasadzie doboru celowego. Autorka ma świadomość, że wyniki uzyskane z prób celowych uprawniają do wnioskowania o charakterze ograniczonym, odnoszącym się jedynie do badanych szkół, dlatego dane uzyskane ze szkół publicznych przedstawiono w przypisach.Książka liczy pięć rozdziałów: Rozdziały 1 i 2 tworzą część teoretyczną pracy, natomiast pozostałe – empiryczną.Część teoretyczna jest próbą usystematyzowania niezbędnej wiedzy na temat definicji i koncepcji potrzeb, ich klasyfikacji oraz kategoryzacji. Stanowi inspirację przeprowadzonych badań empirycznych. Znajduje się w niej także rozdział dotyczący szkoły jako instytucji i organizacji społecznej, a zwłaszcza „organizacji uczącej się”, której cechą charakterystyczną jest umiejętność nieustającego rozwoju szkoły przez reagowanie na zróżnicowane i zmienne potrzeby należących do niej zbiorowości. Analizie – na podstawie literatury przedmiotu badań – poddano również stan wiedzy na temat funkcjonowania niepublicznych szkół podstawowych w kontekście wpływu transformacji ustrojowej na przemiany edukacyjne.W części empirycznej przedstawiono metodologiczne założenia badań własnych (rozdział 3). Ukazano cele, problemy badawcze oraz przyjęty model badań. Ponadto zarysowano przebieg i organizację badań, uwzględniając odpowiednie – dla przyjętej koncepcji – metody i narzędzia badawcze. Można tu także znaleźć charakterystykę badanych szkół oraz respondentów (rozdział 4). Rozdział 5 przedstawia szczegółowe wyniki badań własnych odnoszące się do tych kategorii potrzeb społecznych, w zakresie których uzyskano najciekawsze rezultaty. Skoncentrowano się na następujących grupach potrzeb społecznych: łączności, przynależności do grupy, więzi emocjonalnej, społecznej akceptacji, społecznej gratyfikacji, organizacji, współuczestnictwa, ochrony i autonomii…...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych

  • [Impuls]

    Kategoria: Książki/Nauka/PedagogikaWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych

  • Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    25,56 zł
    27,53 zł

    [impuls]

    Kategoria: Książki naukowe>SocjologiaWysyłka: od ręki

    identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Tłem dla porównań są szkoły... Pełen opis produktu 'Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych' »

    Publikacja ma charakter empirycznego studium porównawczego różnych typów niepublicznych szkół podstawowych działających na terenie województwa świętokrzyskiego (badanie pełne). Przeanalizowano identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Tłem dla porównań są szkoły publiczne wybrane do badań na zasadzie doboru celowego. Autorka ma świadomość, że wyniki uzyskane z prób celowych uprawniają do wnioskowania o charakterze ograniczonym, odnoszącym się jedynie do badanych szkół, dlatego dane uzyskane ze szkół publicznych przedstawiono w przypisach.Książka liczy pięć rozdziałów: Rozdziały 1 i 2 tworzą część teoretyczną pracy, natomiast pozostałe – empiryczną.Część teoretyczna jest próbą usystematyzowania niezbędnej wiedzy na temat definicji i koncepcji potrzeb, ich klasyfikacji oraz kategoryzacji. Stanowi inspirację przeprowadzonych badań empirycznych. Znajduje się w niej także rozdział dotyczący szkoły jako instytucji i organizacji społecznej, a zwłaszcza „organizacji uczącej się”, której cechą charakterystyczną jest umiejętność nieustającego rozwoju szkoły przez reagowanie na zróżnicowane i zmienne potrzeby należących do niej zbiorowości. Analizie – na podstawie literatury przedmiotu badań – poddano również stan wiedzy na temat funkcjonowania niepublicznych szkół podstawowych w kontekście wpływu transformacji ustrojowej na przemiany edukacyjne.W części empirycznej przedstawiono metodologiczne założenia badań własnych (rozdział 3). Ukazano cele, problemy badawcze oraz przyjęty model badań. Ponadto zarysowano przebieg i organizację badań, uwzględniając odpowiednie – dla przyjętej koncepcji – metody i narzędzia badawcze. Można tu także znaleźć charakterystykę badanych szkół oraz respondentów (rozdział 4). Rozdział 5 przedstawia szczegółowe wyniki badań własnych odnoszące się do tych kategorii potrzeb społecznych, w zakresie których uzyskano najciekawsze rezultaty. Skoncentrowano się na następujących grupach potrzeb społecznych: łączności, przynależności do grupy, więzi emocjonalnej, społecznej akceptacji, społecznej gratyfikacji, organizacji, współuczestnictwa, ochrony i autonomii…...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych

  • [IMPULS]

    Kategoria: Podręczniki akademickie / Pedagogika

    identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Tłem dla porównań są szkoły... Pełen opis produktu 'Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb...' »

    Publikacja ma charakter empirycznego studium porównawczego różnych typów niepublicznych szkół podstawowych działających na terenie województwa świętokrzyskiego (badanie pełne). Przeanalizowano identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Tłem dla porównań są szkoły publiczne wybrane do badań na zasadzie doboru celowego. Autorka ma świadomość, że wyniki uzyskane z prób celowych uprawniają do wnioskowania o charakterze ograniczonym, odnoszącym się jedynie do badanych szkół, dlatego dane uzyskane ze szkół publicznych przedstawiono w przypisach.Książka liczy pięć rozdziałów: Rozdziały 1 i 2 tworzą część teoretyczną pracy, natomiast pozostałe ? empiryczną.Część teoretyczna jest próbą usystematyzowania niezbędnej wiedzy na temat definicji i koncepcji potrzeb, ich klasyfikacji oraz kategoryzacji. Stanowi inspirację przeprowadzonych badań empirycznych. Znajduje się w niej także rozdział dotyczący szkoły jako instytucji i organizacji społecznej, a zwłaszcza ?organizacji uczącej się?, której cechą charakterystyczną jest umiejętność nieustającego rozwoju szkoły przez reagowanie na zróżnicowane i zmienne potrzeby należących do niej zbiorowości. Analizie ? na podstawie literatury przedmiotu badań ? poddano również stan wiedzy na temat funkcjonowania niepublicznych szkół podstawowych w kontekście wpływu transformacji ustrojowej na przemiany edukacyjne.W części empirycznej przedstawiono metodologiczne założenia badań własnych (rozdział 3). Ukazano cele, problemy badawcze oraz przyjęty model badań. Ponadto zarysowano przebieg i organizację badań, uwzględniając odpowiednie ? dla przyjętej koncepcji ? metody i narzędzia badawcze. Można tu także znaleźć charakterystykę badanych szkół oraz respondentów (rozdział 4). Rozdział 5 przedstawia szczegółowe wyniki badań własnych odnoszące się do tych kategorii potrzeb społecznych, w zakresie których uzyskano najciekawsze rezultaty. Skoncentrowano się na następujących grupach potrzeb społecznych: łączności, przynależności do grupy, więzi emocjonalnej, społecznej akceptacji, społecznej gratyfikacji, organizacji, współuczestnictwa, ochrony i autonomii?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb...

  • [IMPULS]

    Kategoria: Nauka / Pedagogika

    wojewĂłdztwa świętokrzyskiego (badanie pełne). Przeanalizowano identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najwaĹźniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli,... Pełen opis produktu 'Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych' »

    Objetosc: 308 stron Oprawa: Miękka Rok wydania: 2011 Publikacja ma charakter empirycznego studium porównawczego różnych typów niepublicznych szkół podstawowych działających na terenie województwa świętokrzyskiego (badanie pełne). Przeanalizowano identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych najważniejszych zbiorowości szkolnych: nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Tłem dla porównań są szkoły publiczne wybrane do badań na zasadzie doboru celowego. Autorka ma świadomość, że wyniki uzyskane z prób celowych uprawniają do wnioskowania o charakterze ograniczonym, odnoszącym się jedynie do badanych szkół, dlatego dane uzyskane ze szkół publicznych przedstawiono w przypisach. Książka liczy pięć rozdziałów: Rozdziały 1 i 2 tworzą część teoretyczną pracy, natomiast pozostałe ? empiryczną. Część teoretyczna jest próbą usystematyzowania niezbędnej wiedzy na temat definicji i koncepcji potrzeb, ich klasyfikacji oraz kategoryzacji. Stanowi inspirację przeprowadzonych badań empirycznych. Znajduje się w niej także rozdział dotyczący szkoły jako instytucji i organizacji społecznej, a zwłaszcza ?organizacji uczącej się?, której cechą charakterystyczną jest umiejętność nieustającego rozwoju szkoły przez reagowanie na zróżnicowane i zmienne potrzeby należących do niej zbiorowości. Analizie ? na podstawie literatury przedmiotu badań ? poddano również stan wiedzy na temat funkcjonowania niepublicznych szkół podstawowych w kontekście wpływu transformacji ustrojowej na przemiany edukacyjne. W części empirycznej przedstawiono metodologiczne założenia badań własnych (rozdział 3). Ukazano cele, problemy badawcze oraz przyjęty model badań. Ponadto zarysowano przebieg i organizację badań, uwzględniając odpowiednie ? dla przyjętej koncepcji ? metody i narzędzia badawcze. Można tu także znaleźć charakterystykę badanych szkół oraz respondentów (rozdział 4). Rozdział 5 przedstawia szczegółowe wyniki badań własnych odnoszące się do tych kategorii potrzeb społecznych, w zakresie których uzyskano najciekawsze rezultaty. Skoncentrowano się na następujących grupach potrzeb społecznych: łączności, przynależności do grupy, więzi emocjonalnej, społecznej akceptacji, społecznej gratyfikacji, organizacji, współuczestnictwa, ochrony i autonomii?
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Identyfikowanie i zaspokajanie potrzeb społecznych w niepublicznych szkołach podstawowych


Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, muza, zielona sowa, edycja Świętego pawła, trefl, wilga, skrzat, wsip, mega creative
Produkty w ofercie: 97358
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Sportowo-Medyczna.pl

Podręczniki akademickie i naukowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 05.01.2007
wydawnictwo lekarskie pzwl, edra urban & partner, harmonia, vital, impuls, medipage, pwn, medpharm polska, difin, uniwersytet jagielloński
Produkty w ofercie: 5016
Promocje: 108
Wysyłka do 3 dni: 5015
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0