[]
Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni
perswazji. Dowiedz się, jak wykorzystać potrzebę więzi,
rywalizację, nawyki, instynkty i nagrody, by zmotywować
innych do działania. Przekonaj się, co możesz osiągnąć, dzięki
wiedzy...
Pełen opis produktu 'Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni robili to, co chcesz - Susan Weinschenk' »
Opis - Zastanawiasz się, jak skutecznie zachęcić klienta
do zakupu twojego produktu, jak namówić dziecko do wykonywania
obowiązków domowych albo przekonać szefa, że należy ci się
podwyżka? Możesz użyć znanych ci sposobów, ale po co ryzykować,
skoro właśnie trzymasz w ręku pełen arsenał strategii, które
zadziałają na każdego? Skorzystaj ze zdobyczy psychologii oraz
nauki o mózgu, aby zachęcić innych by zrobili właśnie to, co
chcesz. A może nawet - by sami zaczęli tego pragnąć! Poznaj 7
najważniejszych bodźców motywacyjnych, które kierują ludzkimi
pragnieniami i wykorzystaj je jako narzędzia perswazji. Dowiedz
się, jak wykorzystać potrzebę więzi, rywalizację, nawyki, instynkty
i nagrody, by zmotywować innych do działania. Przekonaj się, co
możesz osiągnąć, dzięki wiedzy o złudzeniach poznawczych i
opowieściach, jakie każdy z nas tworzy o sobie. Bądź przekonujący
już od dziś! Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno? - odkrywa 7
podstawowych czynników, które motywują ludzi do działania -
prezentuje niezliczone strategie opracowane na podstawie
najważniejszych bodźców, które sprawdzą się w pracy i w domu -
zawiera proste przykłady i konkretne, krótko sformułowane techniki,
które można stosować od razu - podpowiada jak wykorzystać nawyki,
mowę ciała, chęć rywalizacji czy złudzenia poznawcze do motywowania
i przekonania innych - radzi, kiedy warto prowokować, a kiedy
lepiej się wycofać O autorze: Susan Weinschenk - doktor psychologii
behawioralnej. Założyła Weinschenk Institute, którym także kieruje.
Swoją wiedzę psychologiczną i neurobiologiczną przystosowuje do
wykorzystania w biznesie. Jest konsultantką placówek edukacyjnych,
rządu amerykańskiego i organizacji pozarządowych.
Nazwa - Motywacja i perswazja. Jak sprawić, by inni
robili to, co chcesz
Oryginalny tytuł - How to Get People to Do Stuff: Master
the art and science of persuasion and motivation
Autor - Susan Weinschenk
Oprawa - Miękka
Wydawca - Edgard
Kod ISBN - 9788377884515
Kod EAN - 9788377884515
Wydanie - 1
Rok wydania - 2014
Język - polski
Tłumacz - Kalinowski Marian Leon
Seria wydawnicza - samo sedno
Format - 14.8x21.0cm
Ilość stron - 288
Podatek VAT - 5%
Premiera - 2014-11-12