Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [ATUT]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Prezentowana czytelnikom kolejna książka z serii "Teorie Komunikacji i Mediów" jest, w tym samym stopniu, co pozostałe wydane już tomy tej serii, bez wątpienia pozycją cenną i... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów Tom 8 Horyzonty komunikacji' »

    Prezentowana czytelnikom kolejna książka z serii "Teorie Komunikacji i Mediów" jest, w tym samym stopniu, co pozostałe wydane już tomy tej serii, bez wątpienia pozycją cenną i potrzebną w aktualnym stanie dyskusji nad projektem nowej teorii komunikacji, dostosowanej do aktualnego stanu wiedzy, wiedzy nie tylko dotyczącej samej komunikacji i jej wyznaczników teoretycznych, ale również - szerzej - miejsca tego pola eksploracji badawczej wśród innych nauk, nauk pokrewnych zbliżonych do badań językowych, a także ogólnie - teorii systemów i dyskursów w ich odniesieniach do komunikacji społecznej, elementem której język i jego produkty jako system znaków służących komunikacji wraz z jego realizacjami właśnie są. Książka pokazuje szerokie pole możliwych zastosowań metod i perspektyw badawczych w dziedzinie komunikacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów Tom 8 Horyzonty komunikacji

  • [Atut]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Socjologia. Społeczeństwo>Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: do 3 dni

    0x0085367700000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie Komunikacji I Mediów Tom 8 Horyzonty Komunikacji

  • Teorie komunikacji i mediów część 2 w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    30,24 zł
    33,60 zł

    [atut]

    Kategoria: Nauki humanistyczne >Kulturoznawstwo. AntropologiaWysyłka: od ręki

    komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać,... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów część 2' »

    Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać, a medializacja jest ceną, jaką za to płacą. Na przykład społecznego zainteresowania rozmaitymi epidemiami, które przecież nie są charakterystyczne wyłącznie dla naszych czasów, nie da się wytłumaczyć jakimiś osobliwymi postępami nauk przyrodniczych, w tym szczególnie medycznych. Natomiast świetnie się one tłumaczą zainteresowaniem medialnym. Nie inaczej jest ze sportem, edukacją oraz polityką.Redaktorzy tomu...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów część 2

  • Teorie komunikacji i mediów część 3 w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    40,64 zł
    45,15 zł

    [atut]

    Kategoria: Nauki humanistyczne >Kulturoznawstwo. AntropologiaWysyłka: od ręki

    Kolejny tom z serii Teorie komunikacji i mediów, przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów część 3' »

    Kolejny tom z serii Teorie komunikacji i mediów, przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania oraz przyczynków koncentrujących się na analizie materiału empirycznego zgodnie z przyjętymi założeniami teoretycznymi....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów część 3

  • [ATUT]

    Kategoria: Książki / Wydawnictwa naukowe

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Via Communicandi. Prace z Antropologii Komunikacji i Epistemologii Społecznej

  • [Atut]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Filozofia i socjologia/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów część 3

  • Teorie komunikacji i mediów 5 w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    39,60 zł
    44,00 zł

    [atut]

    Kategoria: Nauki humanistyczne >Kulturoznawstwo. AntropologiaWysyłka: od ręki

    refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public relations, filozofii dziennikarstwa, etyki, rywalizacji o medialnego odbiorcę, narracji. Zaletą publikacji... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów 5' »

    Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych. Jest to przegląd ich warsztatu badawczego; w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public relations, filozofii dziennikarstwa, etyki, rywalizacji o medialnego odbiorcę, narracji. Zaletą publikacji jest to, że Autorzy poszczególnych tekstów porządkują dany wycinek wiedzy w sposób klarowny, przywołują najnowsze badania i dyskusje, wyciągają ciekawe wnioski, które inspirują do przemyśleń.Kazimierz Wolny-Zmorzyński...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów 5

  • Teorie komunikacji i mediów część 4 w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    43,20 zł
    48,00 zł

    [atut]

    Kategoria: Nauki humanistyczne >Kulturoznawstwo. AntropologiaWysyłka: od ręki

    Dominik Lewiński - Zarys komunikologii krytyki medialnejJacek Grębowiec, Katarzyna Konarska - Dysfunkcje kampanii negatywnej, erystyczna niemoc - studium plakatu wyborczegoMarek Jeziński - Teledysk muzyczny... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów część 4' »

    Dominik Lewiński - Zarys komunikologii krytyki medialnejJacek Grębowiec, Katarzyna Konarska - Dysfunkcje kampanii negatywnej, erystyczna niemoc - studium plakatu wyborczegoMarek Jeziński - Teledysk muzyczny jako forma komunikacjiPaweł Gregorczyk - Katastrofa smoleńska w mediach na przykładzie wybranych zagranicznych programów informacyjnychRafał Zimny - O medialnej debacie publicznej na przykładzie sporu o krzyż pod Pałacem Prezydenckim (lipiec-wrzesień 2010)Katarzyna Niemyska - Wizerunek Jana Pawła IIAgnieszka Sekułowicz - Prasa drukowana a prasa on-line we Włoszech...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów część 4

  • [ATUT]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Kolejny tom z serii Teorie komunikacji i mediów, przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów część 3' »

    Kolejny tom z serii Teorie komunikacji i mediów, przygotowany do druku przez Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego, jest zbiorem rozmaitych artykułów z obszaru teorii komunikowania oraz przyczynków koncentrujących się na analizie materiału empirycznego zgodnie z przyjętymi założeniami teoretycznymi.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów część 3

  • [ATUT]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Socjologia. Społeczeństwo

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów 5.

  • [ATUT]

    Kategoria: Służba zdrowia. Opieka zdrowotnaWysyłka: od ręki

    tylko lepiej zrozumieć komunikację międzygrupową w warunkach instytucjonalnych w ogóle, ale także wskazać na pozytywne i negatywne strony relacji asymetrii w tym szczególnym kontekś... Pełen opis produktu 'Władza i tożsamość w komunikacji lekarz pacjent' »

    Przedstawiona w książce próba opisu komunikacji lekarz ? pacjent w Polsce może pomóc zrozumieć, co faktycznie dzieje się za drzwiami gabinetu lekarskiego, a także ułatwić bardziej świadome, a przez to skuteczne kształtowanie relacji między lekarzem a pacjentem. Odpowiedź na pytanie, czy i w jakim stopniu strategie językowe lekarza i pacjenta zorientowane są na reprodukcję relacji asymetrii, pozwoli nie tylko lepiej zrozumieć komunikację międzygrupową w warunkach instytucjonalnych w ogóle, ale także wskazać na pozytywne i negatywne strony relacji asymetrii w tym szczególnym kontekście.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Władza i tożsamość w komunikacji lekarz pacjent

  • [ATUT]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Swoje badania nad książką i biblioteką w procesie komunikacji społecznej prezentują pracownicy wrocławskiego Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa, a także innych... Pełen opis produktu 'Książka i biblioteka w procesie komunikacji społecznej' »

    Swoje badania nad książką i biblioteką w procesie komunikacji społecznej prezentują pracownicy wrocławskiego Instytutu Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa, a także innych ośrodków akademickich. W książce zgromadzono refleksje teoretyczne, terminologiczne i historyczne, ponadindywidualne ? pokazujące szerszą perspektywę artykuły problemowe, oparte na materiale źródłowym wąskospecjalistyczne analizy wybranych wątków, bibliometryczne studia przypadków oraz szczegółowe opracowania odnoszące się do funkcjonowania poszczególnych instytucji bibliotecznych. Są to więc zarówno wypowiedzi bibliologów, jak i głosy czynnych zawodowo bibliotekarzy, którzy skupili się głównie na współczesnych formach komunikowania się z czytelnikami oraz na dostosowywaniu swojej działalności do ich potrzeb. Pierwszą część książki poświęcono myśli naukowej profesora Karola Głombiowskiego, twórcy wrocławskiej (polskiej) szkoły bibliologicznej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Książka i biblioteka w procesie komunikacji społecznej

  • [ATUT]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    Dominik Lewiński - Zarys komunikologii krytyki medialnejJacek Grębowiec, Katarzyna Konarska - Dysfunkcje kampanii negatywnej, erystyczna niemoc - studium plakatu wyborczegoMarek Jeziński - Teledysk muzyczny... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów część 4' »

    Dominik Lewiński - Zarys komunikologii krytyki medialnejJacek Grębowiec, Katarzyna Konarska - Dysfunkcje kampanii negatywnej, erystyczna niemoc - studium plakatu wyborczegoMarek Jeziński - Teledysk muzyczny jako forma komunikacjiPaweł Gregorczyk - Katastrofa smoleńska w mediach na przykładzie wybranych zagranicznych programów informacyjnychRafał Zimny - O medialnej debacie publicznej na przykładzie sporu o krzyż pod Pałacem Prezydenckim (lipiec-wrzesień 2010)Katarzyna Niemyska - Wizerunek Jana Pawła IIAgnieszka Sekułowicz - Prasa drukowana a prasa on-line we Włoszech
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów część 4

  • [ATUT]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public relations, filozofii dziennikarstwa, etyki, rywalizacji o medialnego odbiorcę, narracji. Zaletą publikacji... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów 5' »

    Na tom składają się rozprawy badaczy mediów, kulturoznawców oraz socjologów z różnych polskich ośrodków naukowych. Jest to przegląd ich warsztatu badawczego; w swych tekstach dzielą się z odbiorcami refleksjami na tematy obecnie bardzo popularne: teorii komunikacji wizualnej, public relations, filozofii dziennikarstwa, etyki, rywalizacji o medialnego odbiorcę, narracji. Zaletą publikacji jest to, że Autorzy poszczególnych tekstów porządkują dany wycinek wiedzy w sposób klarowny, przywołują najnowsze badania i dyskusje, wyciągają ciekawe wnioski, które inspirują do przemyśleń.Kazimierz Wolny-Zmorzyński
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów 5

  • [Atut]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Socjologia. Społeczeństwo>Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: do 3 dni

    0x0011ccd000000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie Komunikacji I Mediów. Część 2

  • [Atut]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Socjologia. Społeczeństwo>Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: do 3 dni

    0x004c912800000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie Komunikacji I Mediów. Tom 5

  • [Atut]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Socjologia. Społeczeństwo>Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: do 3 dni

    0x00418aea00000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie Komunikacji I Mediów. Tom 4

  • [Atut]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Socjologia. Społeczeństwo>Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: do 3 dni

    0x003a2b7900000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie Komunikacji I Mediów. Część 3

  • [ATUT]

    Kategoria: Sztuka i kultura / Kultura

    Prezentowana czytelnikom kolejna książka z serii "Teorie Komunikacji i MediĂłw" jest, w tym samym stopniu, co pozostałe wydane juĹź tomy tej serii, bez wątpienia pozycją cenną i... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediĂłw Tom 8 Horyzonty komunikacji' »

    Prezentowana czytelnikom kolejna książka z serii "Teorie Komunikacji i Mediów" jest, w tym samym stopniu, co pozostałe wydane już tomy tej serii, bez wątpienia pozycją cenną i potrzebną w aktualnym stanie dyskusji nad projektem nowej teorii komunikacji, dostosowanej do aktualnego stanu wiedzy, wiedzy nie tylko dotyczącej samej komunikacji i jej wyznaczników teoretycznych, ale również - szerzej - miejsca tego pola eksploracji badawczej wśród innych nauk, nauk pokrewnych zbliżonych do badań językowych, a także ogólnie - teorii systemów i dyskursów w ich odniesieniach do komunikacji społecznej, elementem której język i jego produkty jako system znaków służących komunikacji wraz z jego realizacjami właśnie są. Książka pokazuje szerokie pole możliwych zastosowań metod i perspektyw badawczych w dziedzinie komunikacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediĂłw Tom 8 Horyzonty komunikacji

  • [atut]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Socjologia. Społeczeństwo>Komunikacja społeczna. Media. DziennikarstwoWysyłka: od ręki

    komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać,... Pełen opis produktu 'Teorie komunikacji i mediów część 2' »

    Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać, a medializacja jest ceną, jaką za to płacą. Na przykład społecznego zainteresowania rozmaitymi epidemiami, które przecież nie są charakterystyczne wyłącznie dla naszych czasów, nie da się wytłumaczyć jakimiś osobliwymi postępami nauk przyrodniczych, w tym szczególnie medycznych. Natomiast świetnie się one tłumaczą zainteresowaniem medialnym. Nie inaczej jest ze sportem, edukacją oraz polityką.Redaktorzy tomu...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Teorie komunikacji i mediów część 2


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0