[S4H]
Kategoria: Oprogramowanie > HoteloweWysyłka: od ręki
Projektując nasze oprogramowanie hotelowe pamiętaliśmy o Twoich
pracownikach. Do obsługi S4H HOTEL & SPA nie
potrzebujesz wielogodzinnych szkoleń czy zapoznawania się z
wielostronicowymi inst...
Pełen opis produktu 'S4H Hotel&Spa - zarządzaj pensjonatem, hotelem, bazą SPA - 1 stanowisko' »
Projektując nasze oprogramowanie hotelowe pamiętaliśmy o Twoich
pracownikach. Do obsługi S4H HOTEL & SPA nie potrzebujesz
wielogodzinnych szkoleń czy zapoznawania się z wielostronicowymi
instrukcjami obsługi – wystarczy kilka chwil z programem, aby
sprawnie poruszać się po jego modułach. Używaj bogatego w funkcje,
a jednocześnie czytelnego grafiku rezerwacji, aby obsługiwać gości
w Twoim hotelu, jednocześnie planując ich zabiegi spa i wyżywienie.
Na końcu pobytu swoich Klientów wydrukujesz rachunek lub fakturę
jednym kliknięciem. Oprócz prezentowania rezerwacji w formie
czytelnego grafiku możliwe jest również wyświetlanie ich w formie
interaktywnej listy, za pośrednictwem której w szybki sposób
wyszukamy interesujących nas wpisów. Obsługa pojedynczej rezerwacji
pokoju hotelowego jest bardzo prosta i intuicyjna. Wszystkie dane z
nią związane wyświetlane są w sposób czytelny i posegregowany
dzięki zastosowaniu zakładek oraz elementów graficznych. Takie
rozwiązanie sprawia, że nawet początkujący personel nie będzie miał
problemów ze sprawnym odczytywaniem danych i ich interpretacją.
czytelne i intuicyjne wyświetlanie danych,
łatwa edycja i wprowadzanie nowych informacji,
zaawansowane możliwości wyszukiwania,
rezerwacje grupowe,
obsługa zaliczek,
zestawienie obciążenia pokoi,
czytelny grafik i lista rezerwacji,
planowanie żywienia dla gości hotelowych,
wprowadzanie notatek na temat klientów,
wyszukiwanie dostępności pokoi,
sprawne rozliczanie gości,
obsługa zamków i kart magnetycznych, chipowych i
zbliżeniowych,
czytelne wyświetlanie informacji o pokojach.
Diagram rezerwacji jest podstawowym narzędziem pracy recepcjonisty.
Na nim wykonuje się operacje rezerwacji, meldunku, sprzedaży. Jest
on też przejrzystym obrazem stanu obiektu hotelowego, z którego
można szybko odczytać informacje o rezerwacjach jak i o statusie
pokoi (Housekepping). Rezerwacje, meldunki, grupy są rozróżnione
kolorami zgodnie ze zdefiniowanymi schematami kolorów. Diagram
rezerwacji to również miejsce do wykonywania takich operacji jak:
zakładanie nowych rezrwacji,
zmiana terminu pobytu,
zmiana czasu trwania pobytu,
przenoszenie rezerwacji/meldunków do innych pokoi,
szybki podgląd rezerwacji,
otwarcie istniejących rezerwacji.
Dodatkowo na diagramie znajdują się funkcje:
wyszukiwania rezerwacji po zadanym ciągu znaków (nazwisku
gościa, grupie, opisie itp.),
wyświetlenia informacji o obłożeniu hotelu,
wyświetlenia informacji o dostępności miejsc
parkingowych,
wyświetlenie meldunków archiwalnych.
Okno rezerwacji służy do zarządzania rezerwacją. Z jego poziomu
można dokonać wszelkich operacji na rezerwacji m.in:
przypisywać pokoje do rezerwacji,
usuwać pokoje z rezerwacji,
przenosić rezerwacje pomiędzy pokojami,
drukować/wysyłać bezpośrednio na maila potwierdzenie
rezerwacji,
meldować/wymeldowywać gości (pojedyńczo, wybranych lub
grupowo),
dodwać/usuwać rachunki do gości oraz dokonywać ich
rozliczeń,
planować wyżywienie,
dodawać usługi dodatkowe,
wprowadzać wszelkiego rodzaju informacje o gościach i ich
życzeniach,
rezerwować miejsca parkingowe,
sprawdzać historię pobytów gościa.
Inne funkcje to:
kontrola powiązań rodzinnych gości,
przywracanie anulowanej rezerwacji,
cofanie wymeldowania gościa,
ustawianie dla każdego gościa innego rodzaju pobytu,
wycena pokoju w walucie,
wprowadzanie dodatkowych uwag/życzeń do pokoju i gościa.
Funkcje w programie S4H wspierające HouseKeeping:
5 statusów pokoi: brudny, czysty, sprzątanie pobytowe, żądanie
sprzątania, odświeżanie,
automatyczne ustawianie statusów pokoi,
informacja o statusie pokoju na diagramie rezerwacji,
zarządzanie statusami pokoi,
raport statusów pokoi dla personelu (z uwzględnieniem
meldunków, wyjazdów i najbliższych przyjazdów),
raport pracy personelu Housekeping,
moduł "Usterki" do zgłaszania drobnych napraw w pokojach,
pomieszczeniach dodatkowych itd. zintegrowany z aplikacją
'CleanRoom'.
aplikacja mobilna 'CleanRoom' przeznaczona dla pokojowych,
które mogą za jej pośrednictwem śledzić status pokoi oraz oznaczać
posprzątanie pokoju. Personel techniczny natomiast otrzymuje
informacje o zgłaszonych usterkach. Udostępniona jest także opcja
kontroli wykonanych prac.
Program S4H wspiera rozliczenia gościa na każdym etapie rezerwacji:
Rezerwowanie
wprowadzanie do rezerwacji rachunków zaliczkowych z terminem
ich opłacenia,
raport rezerwacji z przekroczonym terminem opłaty
zaliczki,
automatyczne oznaczanie rezerwacji jako potwierdzonej po
opłaceniu zaliczki,
wykorzystanie ofert pobytowych do naliczenia obciążeń za
pobyt,
możliwość dodawania ręcznego rachunków do konta
gościa,
podsumowanie kosztów rezerwacji w oknie Rezerwacji, w
potwierdzeniu rezerwacji, w raporach rezerwacji.
Zameldowanie
autoamtyczne naliczenie rachunkow wynikających z konfiguracji
rodzaju pobytu,
możliwość dodawania ręcznego rachunków do konta
gościa,
przesyłanie obciążeń z systemu restauracyjnego na konto
gościa,
ustawianie limitów obciążeń kont gości.
Wymeldowanie
możliwość scalania obciążeń,
rozliczanie gościa za wybrane rachunki,
rozliczanie gościa fakturą końcową,
rozliczenia indywidualne i grupowe,
przesyłanie obciążeń na listę rachunków odroczonych.
Funkcja wyżywienia gościa hotelowego jest w programie bardzo
rozbudowana i w zależności od potrzeb hotelu może być w mniejszym
lub większym stopniu wykorzystana. Zaczynając od minimalnej
funkcjonalności, czyli ustawianiu ręcznym żywienia gościa aż do
uzyskania pełnej automatyki przypisującej odpowiednie posiłki,
diety i obciążenia.
Do tego dochodzą funkcje przypisywania stolików i zmian, na których
gość może spożywać posiłek, kontrola korzystania z posiłków
przez gości oraz planowanie i kontrola posiłków wydawanych gościom
zewnętrznym. Zaplanowane wyżywienie gościa (ręczne lub
automatyczne), w każdym momencie może zostać poddane edycji,
zgodnie z życzeniami gościa. Słownik Przedziałów wiekowych pozwala
określić nie tylko żywienie dzieci (tzw. połówki) ale zastosować
kilka wariantów posiłków zależnych od wieku (np. inne porcje nie
tylko dla dzieci, ale również dla seniorów). Program S4H posiada
oczywiście odpowiednie moduły raportujące wyżywienie. Przedstawiają
one m.in. wyżywienie gości szczegółowo lub sumowane wg dni,
typów posiłków diet. Oprogramowanie hotelowe S4H HOTEL & SPA
posiada rozbudowany moduł planowania zabiegów. Dzięki niemu nie
tylko zaplanujemy dany zabieg realizowany w konkretnym
pomieszczeniu, ale również w szybki sposób dokonamy rozliczenia
usługi lub przypiszemy do rezerwacji w hotelu kwotę, którą
gość ureguluje na koniec pobytu. Dla wielbicieli dobrego
samopoczucia przygotowaliśmy możliwość definicji i
realizacji karnetów na zabiegi lub grupy zabiegów w
promocyjnych cenach.
przypisanie terminu, miejsca, rodzaju i pracownika do
rezerwacji zabiegu,
rozliczanie po zakończonym zabiegu lub na końcu pobytu,
grafik zaplanowanych zabiegów,
rozkład dnia pracowników,
łatwe i szybkie tworzenie i modyfikacja rezerwacji,
karnety na dane usługi lub grupy usług.
Dzięki rozbudowanym funkcjom zawartym w module raportów, każdy
manager hotelu będzie miał możliwość przeglądania zestawienia
danych w wygodny dla siebie sposób. Z raportów
wyciągnie wnioski, dzięki którym będzie mógł dokonywać
zmian, wpływających na rozwój obiektu. To niezbędne narzędzie
również dla każdej osoby realizującej działania marketingowe i
promocyjne.
prezentowanie danych w formie tabeli przestawnych;
prezentowanie danych za pomocą wykresów graficznych;
zaawansowane możliwości filtrowania danych;
eksport zestawień do popularnych formatów plików (odf, xls,
jpg, html).
Podstawowe zestawienia hotelowe to:
finansowe zmianowe i okresowe;
zaplanowanych i wykonanych rezerwacji;
żywienia gości hotelowych;
obłożenia hotelu;
KT-1 oraz DNU dla GUS;
oraz dodatkowo
lista faktur;
lista zamkniętnych rachunków wg zmian.
