[WYDAWCA]
Kategoria: GryWysyłka: do 7 dni
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza. Krainy Snów. Gra
planszowa – opis produktu Do rozgrywki wymagana jest gra
Eldritch Horror: Przedwieczna groza. Odkryj nieznane dotąd
miejsca królestwa...
Pełen opis produktu 'ELDRITCH HORROR PRZEDWIECZNA GROZA KRAINY SNÓW' »
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza. Krainy Snów. Gra
planszowa – opis produktu Do rozgrywki
wymagana jest gra Eldritch Horror: Przedwieczna groza.
Odkryj nieznane dotąd miejsca królestwa snów, które wdziera się do
świata jawy. Po raz pierwszy badacze będą mieli możliwość poruszać
się po zakamarkach Podświata, chodzić po soczystej trawie Zaklętego
lasu oraz odbyć podróż na Księżyc.
Rozszerzenie zawiera nową planszę poboczną, ośmiu nowych badaczy
oraz dwóch potężnych Przedwiecznych Hypnosa, pana snów, oraz
Altach-Nachę, prządkę snów, których będą w stanie pokonać tylko
najwytrwalsi badacze wraz z nowym zapleczem zaklęć, stanów i
atutów. Krainy Snów oferują przygodę i zagadki niespotkane w
świecie jawy.
Śniący
Wszyscy śpią, ukojeni błogim stanem, by zregenerować i uzdrowić swe
ciała. Choć spisz, twój umysł jest wciąż aktywny zbiera włókna
twoich wspomnień z życia i splata je w absurdalne historie. Dla
większości sny są odprężającą zabawą lub przerażającym preludium
codzienności, jeśli nie znikną z pamięci po przebudzeniu. Jednak
dla niektórych sny są odbiciem życia prawdziwszego niż to w świecie
jawy.
Wiele lat temu Luke Robinson otrzymał od swego stryja zagadkowe
pudełko. Dzięki niemu odkrył drogę do Krainy Snów, gdzie spędzał
większość dni, poszukując przygód w przestrzeniach marzeń sennych.
Zwiedzał jadeitowe ulice Celephas i rozwikływał tajemnice milionów
śniących w Zaczarowanym lesie. Jednak chaos Przedwiecznych chce
położyć kres nie tylko rzeczywistemu światu, ale także krainie
snów. Losy Ziemi nie zaprzątują uwagi Luke'a, ale prędzej zginie,
niż pozwoli obrócić się w pył swoim snom.
Luke Robinson jest zaznajomiony ze światem snów lepiej niż inni
badacze. Może w ramach akcji przenieść się do każdego miejsca, na
którym znajduje się brama odpowiadająca obecnemu omenowi
potencjalnie podróżując po całym świecie w jednej chwili. Nie jest
dobrym wojownikiem, ale nie ma większego problemu z wymykaniem się
potworom i podróżami do innego świata. Przez poświęcenie odrobiny
Poczytalności lub zdobycie stanu Skupienia, Luke może wejść w
interakcję z bramą, jakby na jego polu nie było żadnego potwora.
Kiedy uda się ją zamknąć i zabezpieczyć światy na dłuższą chwilę,
Pudełko snów pomoże mu zwiększyć Skupienie lub odzyskać
poczytalność. Choć Luke Robinson jest bardziej obywatelem Krain
Snów niż Ziemi, zrobi wszystko, co w jego mocy, by zapobiec
zagładzie i ocalić ukochane światy sennych marzeń.
i sen
Jednym ze sposobów wejścia do Krain Snów jest zejście po
niekończonych się spiralnych schodach podczas snu można to zrobić z
każdego miejsca na świecie. Ale jest wiele miejsc, które łączą
Ziemię z królestwem snów bezpośrednio. Portale są umieszczane na
początku gry razem z planszą Krain Snów i umożliwiają wolne
przejście pomiędzy światami.
Krainy Snów są pełne cudów lecz także niebezpieczne dla tych,
którzy wchodzą tam nieprzygotowani. Droga może zawieść poza granice
centralnych miast Krainy snów lub zmusić do podjęcia zadania, które
poprowadzi prosto do przyszłości.
Bez względu na to, jakie zobaczysz ostrzeżenia lub cuda, nie wolno
zapomnieć o straszliwym powodzie, który zaprowadził Cię do tego
miejsca. Potężne istoty chcą zniszczyć ludzkość; potworna,
pająkopodobna Altach-Nacha zszywa nasz świat z Krainami snów, by
horrory Podświata przeniknęły do rzeczywistości. Hypnos, pan snów,
swymi podszeptami spycha w otchłań szaleństwa coraz więcej umysłów
śpiących. Aby pokonać Przedwiecznych trzeba zejść do Krain snów,
jednak nie ma pewności, że kiedykolwiek się stamtąd powróci.
Objawienie jest domeną snu
Dopiero skuty na pokładzie czarnej galery, podróżującej na Księżyc,
zaczynasz rozumieć, że to sny zaprowadziły cię tutaj. Głupie sny o
pokonaniu istoty, która istniała już miliony lat przed pojawieniem
się ludzkości. Głupie czy nie, tylko sny mogą cię znów uwolnić.