Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [WYDAWCA]

    Kategoria: GryWysyłka: do 7 dni

    Horror w Arkham. 3 edycja  – opis produktu Nowa edycja kultowej gry planszowej w świecie H.P. Lovecrafta „Horror w Arkham” to gra kooperacyjna, której macki wciągną od jednego do sześciu... Pełen opis produktu 'HORROR W ARKHAM 3 EDYCJA GALAKTA NOWA' »

    Horror w Arkham. 3 edycja – opis produktu Nowa edycja kultowej gry planszowej w świecie H.P. Lovecrafta „Horror w Arkham” to gra kooperacyjna, której macki wciągną od jednego do sześciu graczy w lovecraftiańską opowieść o potworach, szaleństwie i przedwiecznej grozie. Horror w Arkham od lat 80. niezmiennie znajduje się w ścisłej czołówce kooperacyjnych gier z klimatem, a trzecia edycja jeszcze wyżej podnosi tę poprzeczkę. Co czeka na graczy w nowej edycji gry? W trzeciej edycji „Horroru w Arkham” gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod cienką zasłoną egzystencji. Czy zaryzykują swoją poczytalność, aby rozwikłać niebezpieczną tajemnicę? Wszechogarniającej ciemności przeciwstawi się dwunastu badaczy – każdy ze swoimi wyjątkowymi umiejętnościami i sposobami na powstrzymanie wzbierającej nad miastem grozy. Poza umiejętnościami i tłem fabularnym każda z postaci otrzymuje także swój zestaw startowy – teraz to gracz decyduje, jak przygotować swojego badacza na potworności, które go czekają. Podczas każdej rozgrywki w trzecią edycję Horroru w Arkham gracze wezmą udział w jednym z czterech scenariuszy, rozgrywających się w mrocznym i pełnym niebezpieczeństw mieście. Każda przygoda zaprowadzi ich na granicę szaleństwa, a nierzadko także poza nią. W każdym scenariuszu badacze będą desperacko walczyć o kolejne wskazówki, które pozwolą im popchnąć fabułę do przodu. Jednak agenci mrocznych sił nie poddadzą się łatwo i będą szerzyć zagładę, aby zniweczyć plany graczy. Co więcej zagłada nie tylko spowalnia badaczy i przeszkadza w wykonaniu zadania, ale także może doprowadzić scenariusz do... mniej szczęśliwego dla świata końca. Tym razem, aby powstrzymać zagładę, nie wystarczy po prostu po zamknąć bramy do innych wymiarów. Na początku każdej rozgrywki główny cel scenariusza nie będzie znany, ale wraz z postępem śledztwa do kodeksu dodawane będą kolejne karty archiwum. Każda z nich wprowadza do gry nowe cele, których wykonanie przybliży badaczy do zwycięstwa. Zebrane wskazówki pomogą odkryć pozytywne karty archiwum, podczas gdy rosnąca zagłada doprowadzi nie raz do odkrycia kart archiwum, które nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego. Każdy wybór graczy i każde wydarzenie w grze popchnie badaczy do przodu na ścieżce scenariusza i otworzy nowe możliwości osiągnięcia celu. Zawartość opakowania: • 5 kafelków dzielnic, • 7 kafelków ulic, • 12 badaczy, • podajnik na karty, • 4 scenariusze, • 469 kart, • 6 kości, • 265 znaczników.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o HORROR W ARKHAM 3 EDYCJA GALAKTA NOWA

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: GryWysyłka: do 7 dni

    Horror w Arkham. Ostatnia godzina  – opis produktu Jak odwrócić tajemniczy rytuał? Kampus Uniwersytetu Miskatonic w Arkham spowił mrok. Ktoś odprawia niebezpieczne rytuały, których skutki mogą... Pełen opis produktu 'HORROR W ARKHAM OSTATNIA GODZINA REBEL' »

    Horror w Arkham. Ostatnia godzina – opis produktu Jak odwrócić tajemniczy rytuał? Kampus Uniwersytetu Miskatonic w Arkham spowił mrok. Ktoś odprawia niebezpieczne rytuały, których skutki mogą być opłakane: oprócz szerzących się kultystów, na ulicach zaczynają pojawiać się stworzenia nie z tego świata. A największe zło wciąż pozostaje ukryte w cieniu... „Horror w Arkham. Ostatnia godzina” to kooperacyjna gra planszowa, w której 1 do 4 badaczy stawia czoła hordzie potworów, próbując odwrócić straszliwy rytuał przywołujący Przedwiecznego. Aby tego dokonać, muszą znaleźć odpowiednie składniki do rytuału, analizując wskazówki pozostawione przez nikczemne hordy kultystów. Na czym to polega? Rozgrywka w „Horror w Arkham. Ostatnią godzinę” składa się z serii następujących po sobie rund. Każda z nich dzieli się na dwie fazy (podczas pierwszej działają gracze, podczas drugiej kontrolę na planszy przejmuje Przedwieczny). Naszym zadaniem jest niedopuszczenie do rozprzestrzeniania się potworów oraz zebranie symboli koniecznych do odwrócenia mrocznego rytuału. W tym celu będziemy wybierali dostępne karty akcji i rozpatrywali ich efekty związane z walką z potworami i poruszaniem się po planszy. Dlaczego pokochasz tę grę? „Horror w Arkham. Ostatnia godzina” to gra w pełni kooperacyjna, co oznacza że wszyscy walczymy z mechanizmem gry i wspólnie wygrywamy lub przegrywamy. Musimy skutecznie współpracować, by pokonać siły ciemności. Oryginalny mechanizm programowania akcji zapewnia dodatkowe emocje. Uczestnicy nie mogą się komunikować podczas wybierania kart, więc nigdy nie wiemy do końca, czy uda nam się zrealizować wymyślony plan. Dzięki temu, że każdy z badaczy ma własną talię akcji, a także dzięki trzem dostępnym Przedwiecznym, każda rozgrywka w „Horror w Arkham. Ostatnia godzina” jest zupełnie inna. Zawartość opakowania: • 6 znaczników badaczy, • 3 arkusze Przedwiecznych, • plansza, • 103 karty, • 120 żetonów i znaczników.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o HORROR W ARKHAM OSTATNIA GODZINA REBEL

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: GryWysyłka: do 7 dni

    Horror w Arkham. Gra karciana  – opis produktu „Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed niezna... Pełen opis produktu 'HORROR W ARKHAM GRA KARCIANA FRENCH NOWA' »

    Horror w Arkham. Gra karciana – opis produktu „Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym”. – H.P. Lovecraft. W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowieszcza siła kryje się za spiskiem, który zagraża istnieniu ludzkości. Jednak zachowajcie czujność! Świat magii skrywa niezliczone koszmary i badacze muszą niezwykle uważać, aby zachować zdrowe zmysły i przetrwać. „Horror w Arkham: Gra karciana” to gra kooperacyjna, w której jeden lub dwoje graczy wciela się w rolę badaczy rozwiązujących przerażające tajemnice. W przypadku posiadania dwóch zestawów podstawowych w grze może wziąć udział nawet czterech graczy. Każda rozgrywka to fragment większej kampanii, a podejmowane przez graczy decyzje wiążą się z zaskakującymi, długofalowymi konsekwencjami. „Horror w Arkham: Gra karciana” jest grą LCG, do której regularnie wydawane są nowe karty, pozwalające graczom na modyfikowanie zawartości tego zestawu podstawowego, jak również na tworzenie zupełnie nowych, oryginalnych talii.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o HORROR W ARKHAM GRA KARCIANA FRENCH NOWA

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: GryWysyłka: do 7 dni

    Eldritch Horror: Przedwieczna Groza. Krainy Snów. Gra planszowa  – opis produktu Do rozgrywki wymagana jest gra Eldritch Horror: Przedwieczna groza. Odkryj nieznane dotąd miejsca królestwa... Pełen opis produktu 'ELDRITCH HORROR PRZEDWIECZNA GROZA KRAINY SNÓW' »

    Eldritch Horror: Przedwieczna Groza. Krainy Snów. Gra planszowa – opis produktu Do rozgrywki wymagana jest gra Eldritch Horror: Przedwieczna groza. Odkryj nieznane dotąd miejsca królestwa snów, które wdziera się do świata jawy. Po raz pierwszy badacze będą mieli możliwość poruszać się po zakamarkach Podświata, chodzić po soczystej trawie Zaklętego lasu oraz odbyć podróż na Księżyc. Rozszerzenie zawiera nową planszę poboczną, ośmiu nowych badaczy oraz dwóch potężnych Przedwiecznych Hypnosa, pana snów, oraz Altach-Nachę, prządkę snów, których będą w stanie pokonać tylko najwytrwalsi badacze wraz z nowym zapleczem zaklęć, stanów i atutów. Krainy Snów oferują przygodę i zagadki niespotkane w świecie jawy. Śniący Wszyscy śpią, ukojeni błogim stanem, by zregenerować i uzdrowić swe ciała. Choć spisz, twój umysł jest wciąż aktywny zbiera włókna twoich wspomnień z życia i splata je w absurdalne historie. Dla większości sny są odprężającą zabawą lub przerażającym preludium codzienności, jeśli nie znikną z pamięci po przebudzeniu. Jednak dla niektórych sny są odbiciem życia prawdziwszego niż to w świecie jawy. Wiele lat temu Luke Robinson otrzymał od swego stryja zagadkowe pudełko. Dzięki niemu odkrył drogę do Krainy Snów, gdzie spędzał większość dni, poszukując przygód w przestrzeniach marzeń sennych. Zwiedzał jadeitowe ulice Celephas i rozwikływał tajemnice milionów śniących w Zaczarowanym lesie. Jednak chaos Przedwiecznych chce położyć kres nie tylko rzeczywistemu światu, ale także krainie snów. Losy Ziemi nie zaprzątują uwagi Luke'a, ale prędzej zginie, niż pozwoli obrócić się w pył swoim snom. Luke Robinson jest zaznajomiony ze światem snów lepiej niż inni badacze. Może w ramach akcji przenieść się do każdego miejsca, na którym znajduje się brama odpowiadająca obecnemu omenowi potencjalnie podróżując po całym świecie w jednej chwili. Nie jest dobrym wojownikiem, ale nie ma większego problemu z wymykaniem się potworom i podróżami do innego świata. Przez poświęcenie odrobiny Poczytalności lub zdobycie stanu Skupienia, Luke może wejść w interakcję z bramą, jakby na jego polu nie było żadnego potwora. Kiedy uda się ją zamknąć i zabezpieczyć światy na dłuższą chwilę, Pudełko snów pomoże mu zwiększyć Skupienie lub odzyskać poczytalność. Choć Luke Robinson jest bardziej obywatelem Krain Snów niż Ziemi, zrobi wszystko, co w jego mocy, by zapobiec zagładzie i ocalić ukochane światy sennych marzeń. i sen Jednym ze sposobów wejścia do Krain Snów jest zejście po niekończonych się spiralnych schodach podczas snu można to zrobić z każdego miejsca na świecie. Ale jest wiele miejsc, które łączą Ziemię z królestwem snów bezpośrednio. Portale są umieszczane na początku gry razem z planszą Krain Snów i umożliwiają wolne przejście pomiędzy światami. Krainy Snów są pełne cudów lecz także niebezpieczne dla tych, którzy wchodzą tam nieprzygotowani. Droga może zawieść poza granice centralnych miast Krainy snów lub zmusić do podjęcia zadania, które poprowadzi prosto do przyszłości. Bez względu na to, jakie zobaczysz ostrzeżenia lub cuda, nie wolno zapomnieć o straszliwym powodzie, który zaprowadził Cię do tego miejsca. Potężne istoty chcą zniszczyć ludzkość; potworna, pająkopodobna Altach-Nacha zszywa nasz świat z Krainami snów, by horrory Podświata przeniknęły do rzeczywistości. Hypnos, pan snów, swymi podszeptami spycha w otchłań szaleństwa coraz więcej umysłów śpiących. Aby pokonać Przedwiecznych trzeba zejść do Krain snów, jednak nie ma pewności, że kiedykolwiek się stamtąd powróci. Objawienie jest domeną snu Dopiero skuty na pokładzie czarnej galery, podróżującej na Księżyc, zaczynasz rozumieć, że to sny zaprowadziły cię tutaj. Głupie sny o pokonaniu istoty, która istniała już miliony lat przed pojawieniem się ludzkości. Głupie czy nie, tylko sny mogą cię znów uwolnić.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ELDRITCH HORROR PRZEDWIECZNA GROZA KRAINY SNÓW

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Czasopisma > Czasopisma kultura, sztukaWysyłka: do 7 dni

    1/2020 PRZEKRÓJ HORROR TYGRYSI ANTARKTYDA

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 1/2020 PRZEKRÓJ HORROR TYGRYSI ANTARKTYDA

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Gry > Gry planszoweWysyłka: do 7 dni

    GRA ABOMINACJA DZIEDZICTWO FRANKENSTEINA STRATEGIA HORROR Tchnij iskrę życia w nowego Frankensteina Od śmierci Wiktora Frankensteina na arktycznym morzu minęło 20 lat, ale jego monstrum nadal... Pełen opis produktu 'GRA ABOMINACJA DZIEDZICTWO FRANKENSTEINA STRATEGIA HORROR' »

    GRA ABOMINACJA DZIEDZICTWO FRANKENSTEINA STRATEGIA HORROR Tchnij iskrę życia w nowego Frankensteina Od śmierci Wiktora Frankensteina na arktycznym morzu minęło 20 lat, ale jego monstrum nadal żyje i pragnie zemsty. Przy życiu pozostaje również Robert Walton, kapitan, który przyrzekł zabić diabła, zanim litość zatrzymała jego rękę. Jest rok 1819, a złowieszcze ciemności kryją Paryż. W społeczności naukowej pojawił się tajemniczy sponsor gigantycznej postury, ukrywający twarz, który twierdzi, że zna sekret Frankensteina. Jest gotów sfinansować konkurs dla naukowców, ale nagroda, którą oferuje, jest znacznie ważniejsza niż pieniądze: to poznanie tajemnicy śmierci! Naukowcy z całego świata zjeżdżają do Paryża wiedzeni chęcią rozwiązania zagadki. Ale wśród nich czai się również pewien kapitan – sceptyk, który ma nadzieję wreszcie dopełnić niegdyś złożonej obietnicy.   „Abominacja. Dziedzictwo Frankensteina” to gra strategiczna o tworzeniu własnych kreatur, zainspirowana gotyckim horrorem Mary Shelley. Podczas zabawy 2-4 graczy wciela się w naukowców, którzy dołożą wszelkich starań, by zwyciężyć w wyścigu o stworzenie nowego Frankensteina. Monstrum potrzebuje Waszej pomocy, by zrobić to, czego nie zdążył dokonać jej twórca: ożywić kreaturę podobną do niej; towarzysza, który rozjaśni mroki samotności. Na czym to polega? Dzięki odpowiedniemu rozmieszczeniu pracowników i mądremu zarządzaniu zasobami w postaci elementów rozkładających się ciał, będziecie starali się osiągnąć jak najszybszy postęp w badaniach. Zatrudniając mniej lub bardziej renomowanych pracowników będziecie musieli zbierać materiał z okolicznych cmentarzy i kostnic, a także przeprowadzać ważne badania w Akademii Nauk oraz we własnym laboratorium. Monstrum będzie składać Wam niespodziewane wizyty – ci, którzy pracują sprawnie, otrzymają nagrodę, jednak pozostający w tyle powinni mieć się na baczności. Gra kończy się, gdy któremuś z uczestników uda się ożywić swoje dzieło, lub gdy kapitan zabije monstrum. Zwycięża gracz z najwyższą liczbą punktów. Zawartość opakowania: • plansza Paryża, • plansza wydarzeń, • 4 plansze laboratoriów, • 8 kości wstrząsów elektrycznych, • 4 karty anatomii (8.9 x 14.0 cm), • 40 dużych kart, • 100 małych kart, • 29 pionków, • 243 znaczniki, • 98 żetonów, • 4 karty pomocy (8.9 x 14.0 cm), • 12 zestawów łączników.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o GRA ABOMINACJA DZIEDZICTWO FRANKENSTEINA STRATEGIA HORROR

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Gry > Gry planszoweWysyłka: do 7 dni

    GRA HORROR W ARKHAM 3 EDYCJA LOVECRAFT POTWORY ZADANIA Nowa edycja kultowej gry planszowej w świecie H.P. Lovecrafta „Horror w Arkham” to gra kooperacyjna, której macki wciągną od jednego... Pełen opis produktu 'GRA HORROR W ARKHAM 3 EDYCJA LOVECRAFT POTWORY ZADANIA' »

    GRA HORROR W ARKHAM 3 EDYCJA LOVECRAFT POTWORY ZADANIA Nowa edycja kultowej gry planszowej w świecie H.P. Lovecrafta „Horror w Arkham” to gra kooperacyjna, której macki wciągną od jednego do sześciu graczy w lovecraftiańską opowieść o potworach, szaleństwie i przedwiecznej grozie. „Horror w Arkham” od lat 80. niezmiennie znajduje się w ścisłej czołówce kooperacyjnych gier z klimatem, a trzecia edycja jeszcze wyżej podnosi tę poprzeczkę. W trzeciej edycji „Horroru w Arkham” gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod cienką zasłoną egzystencji. Czy zaryzykują swoją poczytalność, aby rozwikłać niebezpieczną tajemnicę? Wszechogarniającej ciemności przeciwstawi się dwunastu badaczy – każdy ze swoimi wyjątkowymi umiejętnościami i sposobami na powstrzymanie wzbierającej nad miastem grozy. Poza umiejętnościami i tłem fabularnym każda z postaci otrzymuje także swój zestaw startowy – teraz to gracz decyduje, jak przygotować swojego badacza na potworności, które go czekają. Podczas każdej rozgrywki w trzecią edycję „Horroru w Arkham” gracze wezmą udział w jednym z czterech scenariuszy, rozgrywających się w mrocznym i pełnym niebezpieczeństw mieście. Każda przygoda zaprowadzi ich na granicę szaleństwa, a nierzadko także poza nią. W każdym scenariuszu badacze będą desperacko walczyć o kolejne wskazówki, które pozwolą im popchnąć fabułę do przodu. Jednak agenci mrocznych sił nie poddadzą się łatwo i będą szerzyć zagładę, aby zniweczyć plany graczy. Co więcej zagłada nie tylko spowalnia badaczy i przeszkadza w wykonaniu zadania, ale także może doprowadzić scenariusz do... mniej szczęśliwego dla świata końca. Tym razem, aby powstrzymać zagładę, nie wystarczy po prostu po zamknąć bramy do innych wymiarów. Na początku każdej rozgrywki główny cel scenariusza nie będzie znany, ale wraz z postępem śledztwa do kodeksu dodawane będą kolejne karty archiwum. Każda z nich wprowadza do gry nowe cele, których wykonanie przybliży badaczy do zwycięstwa. Zebrane wskazówki pomogą odkryć pozytywne karty archiwum, podczas gdy rosnąca zagłada doprowadzi nie raz do odkrycia kart archiwum, które nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego. Każdy wybór graczy i każde wydarzenie w grze popchnie badaczy do przodu na ścieżce scenariusza i otworzy nowe możliwości osiągnięcia celu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o GRA HORROR W ARKHAM 3 EDYCJA LOVECRAFT POTWORY ZADANIA

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Gry > Gry planszoweWysyłka: do 7 dni

    GRA HORROR W ARKHAM OSTATNIA GODZINA STRATEGICZNA TOWARZYSKA Jak odwrócić tajemniczy rytuał? Kampus Uniwersytetu Miskatonic w Arkham spowił mrok. Ktoś odprawia niebezpieczne rytuały, których ... Pełen opis produktu 'GRA HORROR W ARKHAM OSTATNIA GODZINA STRATEGICZNA TOWARZYSKA' »

    GRA HORROR W ARKHAM OSTATNIA GODZINA STRATEGICZNA TOWARZYSKA Jak odwrócić tajemniczy rytuał? Kampus Uniwersytetu Miskatonic w Arkham spowił mrok. Ktoś odprawia niebezpieczne rytuały, których skutki mogą być opłakane: oprócz szerzących się kultystów, na ulicach zaczynają pojawiać się stworzenia nie z tego świata. A największe zło wciąż pozostaje ukryte w cieniu... „Horror w Arkham. Ostatnia godzina” to kooperacyjna gra planszowa, w której 1 do 4 badaczy stawia czoła hordzie potworów, próbując odwrócić straszliwy rytuał przywołujący Przedwiecznego. Aby tego dokonać, muszą znaleźć odpowiednie składniki do rytuału, analizując wskazówki pozostawione przez nikczemne hordy kultystów. Na czym to polega? Rozgrywka w „Horror w Arkham. Ostatnią godzinę” składa się z serii następujących po sobie rund. Każda z nich dzieli się na dwie fazy (podczas pierwszej działają gracze, podczas drugiej kontrolę na planszy przejmuje Przedwieczny). Naszym zadaniem jest niedopuszczenie do rozprzestrzeniania się potworów oraz zebranie symboli koniecznych do odwrócenia mrocznego rytuału. W tym celu będziemy wybierali dostępne karty akcji i rozpatrywali ich efekty związane z walką z potworami i poruszaniem się po planszy. Dlaczego pokochasz tę grę? „Horror w Arkham. Ostatnia godzina” to gra w pełni kooperacyjna, co oznacza że wszyscy walczymy z mechanizmem gry i wspólnie wygrywamy lub przegrywamy. Musimy skutecznie współpracować, by pokonać siły ciemności. Oryginalny mechanizm programowania akcji zapewnia dodatkowe emocje. Uczestnicy nie mogą się komunikować podczas wybierania kart, więc nigdy nie wiemy do końca, czy uda nam się zrealizować wymyślony plan. Dzięki temu, że każdy z badaczy ma własną talię akcji, a także dzięki trzem dostępnym Przedwiecznym, każda rozgrywka w „Horror w Arkham. Ostatnia godzina” jest zupełnie inna. Zawartość opakowania: • 6 znaczników badaczy, • 3 arkusze Przedwiecznych, • plansza, • 103 karty, • 120 żetonów i znaczników.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o GRA HORROR W ARKHAM OSTATNIA GODZINA STRATEGICZNA TOWARZYSKA

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Gry > Gry planszoweWysyłka: do 7 dni

    GRA PLANSZOWA ELDRITCH HORROR PRZEDWIECZNA GROZA GÓRY SZALEŃSTWA Budzi się pradawna groza. Na długo przed pojawieniem się ludzi na Ziemi żyły Starsze Istoty. Teraz, w roku 1926, coś zakłóciło... Pełen opis produktu 'GRA PLANSZOWA ELDRITCH HORROR PRZEDWIECZNA GROZA GÓRY SZALEŃSTWA' »

    GRA PLANSZOWA ELDRITCH HORROR PRZEDWIECZNA GROZA GÓRY SZALEŃSTWA Budzi się pradawna groza. Na długo przed pojawieniem się ludzi na Ziemi żyły Starsze Istoty. Teraz, w roku 1926, coś zakłóciło ich długi sen. Zaczęły rozszerzać swój mroczny wpływ, wpełzając do ludzkich umysłów i zmuszając do realizacji tajemniczego celu. Kilku odważnych badaczy przeczuwa zbliżającą się katastrofę i wyrusza na Antarktydę, aby odnaleźć źródło zagrożenia. Tylko oni mogą powstrzymać nadciągającą zagładę, więc doprowadzą zadanie do końca albo popadną w obłęd próbując. Rozszerzenie wprowadza dodatkową planszę Antarktydy, surowej krainy, pełnej dziwnych tajemnic i ukrytych niebezpieczeństw. Ośmiu nowych badaczy gotowych jest odkryć prawdziwą przyczynę tajemniczych wydarzeń, nękających świat. Towarzyszyć im będą nowi sprzymierzeńcy, między innymi profesor William Dyer. Dla dobra misji badacze mogą podjąć się specjalnych zadań, dzięki którym zdobędą potężne nagrody. W trakcie wyprawy natrafią na wiele przydatnych przedmiotów, magicznych zaklęć, paskudnych stanów i przerażających spotkań, czekających w Górach Szaleństwa. Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagana jest gra Eldritch Horror: Przedwieczna groza. ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: ● 1 Plansza ● 1 Instrukcja ● 8 Arkuszy Badaczy ● 2 Arkusze Przedwiecznych ● 26 Kart Mitów ● 48 Karty Spotkań z Obszarów ● 64 Karty Spotkań Badawczych ● 6 Kart Spotkań w Innych Światach ● 6 Kart Spotkań Ekspedycyjnych ● 24 Karty Spotkań Specjalnych ● 14 Kart Tajemnic ● 12 Kart Przygód ● 6 Kart Preludium ● 8 Kart Artefaktów ● 16 Kart Zasobów ● 32 Karty Stanów ● 16 Kart Zaklęć ● 42 Karty Zasobów Unikatowych ● 4 Karty Opisu Rundy ● 22 Żetony Potworów ● 6 Żetonów Wskazówek ● 8 Żetonów Skupienia ● 6 Żetonów Bram ● 1 Żeton Przygody ● 1 Żeton Tajemnicy ● 8 Plastikowych Podstawek
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o GRA PLANSZOWA ELDRITCH HORROR PRZEDWIECZNA GROZA GÓRY SZALEŃSTWA

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Gry > Gry planszoweWysyłka: do 7 dni

    GRA PLANSZOWA ELDRITCH HORROR PRZEDWIECZNA GROZA Nadchodzi koniec Świata! Świat stoi na krawędzi katastrofy. Jest rok 1926, a pradawne istoty o niewyobrażalnej potędze budzą się powoli z długiego... Pełen opis produktu 'GRA PLANSZOWA ELDRITCH HORROR PRZEDWIECZNA GROZA' »

    GRA PLANSZOWA ELDRITCH HORROR PRZEDWIECZNA GROZA Nadchodzi koniec Świata! Świat stoi na krawędzi katastrofy. Jest rok 1926, a pradawne istoty o niewyobrażalnej potędze budzą się powoli z długiego snu, przynosząc ludziom śmierć i szaleństwo. Dziwne kulty i przerażające stwory sieją spustoszenie na każdym kontynencie, a struktura rzeczywistości rozpada się, otwierając bramy do dziwacznych, obcych wymiarów. Tylko garstka dzielnych badaczy rozumie, co tak naprawdę się dzieje. Ci zdeterminowani, całkowicie oddani sprawie bohaterowie wykorzystują każdą dostępną umiejętność i broń, by odeprzeć straszliwych Przedwiecznych. Będą musieli zbadać najodleglejsze zakątki świata, pokonać koszmarne potwory czające się w cieniach i znaleźć informacje, które pozwolą odkryć tajemnice Przedwiecznej Grozy! Eldritch Horror: Przedwieczna Groza to kooperacyjna gra dla 1-8 osób, inspirowana popularną grą planszową Horror w Arkham. ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA: ● 1 Plansza ● 1 Almanach ● 1 Instrukcja ● 12 Arkuszy Badaczy ● 4 Arkusze Przedwiecznych ● 51 Kart Mitów ● 16 Kart Tajemnic ● 36 Kart Spotkań Obszarowych ● 32 Karty Spotkań Badawczych ● 24 Karty Spotkań w Innych Światach ● 18 Kart Spotkań Ekspedycyjnych ● 12 Kart Spotkań Specjalnych ● 40 Kart Zasobów ● 36 Kart Stanów ● 20 Kart Zaklęć ● 14 Kart Artefaktów ● 4 Karty Schematu ● 78 Żetonów Zdrowia i Poczytalności ● 43 Żetony Potworów ● 36 Żetonów Wskazówek ● 30 Żetonów Ulepszeń ● 20 Żetonów Biletów ● 20 Żetonów Plugastwa ● 9 Żetonów Bram ● 4 Żetony Pogłosek ● 1 Żeton Aktywnej Ekspedycji ● 1 Żeton Zagłady ● 1 Żeton Omenu ● 1 Żeton Głównego Badacza ● 1 Żeton Tajemnicy ● 4 Kości ● 12 Plastikowych Podstawek Liczba graczy: 1-8. Czas rozgrywki: 2-4 h.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o GRA PLANSZOWA ELDRITCH HORROR PRZEDWIECZNA GROZA

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Gry > Gry planszoweWysyłka: do 7 dni

    GRA PLANSZOWA OSTATNI PIĄTEK SURVIVAL HORROR Lato 1980 Na terenie Camp Apache miały miejsce liczne tajemnicze wypadki, które przez lata stały się zarzewiem wielu lokalnych legend, w tym o sza... Pełen opis produktu 'GRA PLANSZOWA OSTATNI PIĄTEK SURVIVAL HORROR' »

    GRA PLANSZOWA OSTATNI PIĄTEK SURVIVAL HORROR Lato 1980 Na terenie Camp Apache miały miejsce liczne tajemnicze wypadki, które przez lata stały się zarzewiem wielu lokalnych legend, w tym o szalonym, nieśmiertelnym mordercy. Miejscowi mówią, że to przeklęte miejsce powinno zostać zamknięte na zawsze, ale nowi właściciele - Antony Christy i Sebastian King zdecydowali się po latach odnowić zaniedbany obiekt i otworzyć go ponownie. Na miejscu okazało się jednak, że przyda im się kilka par rąk do pomocy, oferują więc wakacje w zamian za pomoc przy ponownym otwarciu obozu. Ostatni Piątek to przerażająca gra planszowa o obozie, nad którym ciąży klątwa. To historia mordercy, który zginął, lecz powrócił zza grobu. Czy wcielając się w młodego obozowicza, spróbujesz przetrwać przerażający weekend? Uciekniesz czy odważysz się stanąć twarzą w twarz z przerażającym szaleńcem? Czy może jako psychopatyczny morderca powracający zza grobu będziesz przemierzać leśne ostępy w poszukiwaniu zemsty? Czy uda ci się schwytać wszystkich obozowiczów, zanim wstanie świt? Ostatni Piątek podzielony jest na cztery rozdziały pełne przerażenia i niepewności. Ścigający szybko okazuje się ściganym, a pozorna droga ucieczki może okazać się jedynie początkiem horroru Zawartość pudełka: instrukcja plansza zasłonka zabójcy 15 kart obozowiczów 7 drewnianych pionków 65 kartonowych żetonów 30 plastikowych żetonów Liczba graczy: 2 - 6 Wiek: 14+ Czas gry: ok. 120 minut
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o GRA PLANSZOWA OSTATNI PIĄTEK SURVIVAL HORROR

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Czasopisma > Czasopisma popularnonaukoweWysyłka: do 7 dni

    6/2019 ENIGMA PODZIEMIA MOSKWY  HORRORY

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 6/2019 ENIGMA PODZIEMIA MOSKWY HORRORY

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: CzasopismaWysyłka: do 7 dni

    11/2021 FANTASTYKA DIUNA HAWKEYE AZJATYCKI HORROR

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o 11/2021 FANTASTYKA DIUNA HAWKEYE AZJATYCKI HORROR

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Podręczniki, artykuły szkolne > Podręczniki do szkół podst. i średnichWysyłka: do 7 dni

    Horror w Arkham: Szlak do Carcosy GALAKTA  – opis produktu W Szlaku do Carcosy 1-4 badaczy spróbuje poznać prawdę na temat owianej niesławą sztuki, badając Teatr Warda i biorąc udział w urocz... Pełen opis produktu 'HORROR W ARKHAM SZLAK DO CARCOSY GALAKTA' »

    Horror w Arkham: Szlak do Carcosy GALAKTA – opis produktu W Szlaku do Carcosy 1-4 badaczy spróbuje poznać prawdę na temat owianej niesławą sztuki, badając Teatr Warda i biorąc udział w uroczystej kolacji zorganizowanej dla aktorów i producentów. Z każdą uzyskaną odpowiedzią tajemnica tylko się pogłębi, spychając badaczy coraz bardziej w odmęty szaleństwa. To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Szlak do Carcosy. W pudełku znajdują się również nowi badacze i karty graczy, które zwiększają różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę. Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której gracze wcielają się w badaczy tajemnic i odkrywają przerażające sekrety nie z tego świata.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o HORROR W ARKHAM SZLAK DO CARCOSY GALAKTA

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Podręczniki, artykuły szkolne > Podręczniki do szkół podst. i średnichWysyłka: do 7 dni

    Horror w Arkham LCG: Przerwany Krąg   Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham: Gra Karciana. Zalecenia wiekowe: od 14 lat... Pełen opis produktu 'HORROR W ARKHAM LCG PRZERWANY KRĄG FRENCH' »

    Horror w Arkham LCG: Przerwany Krąg   Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham: Gra Karciana. Zalecenia wiekowe: od 14 lat Liczba graczy: 1-2 Sąd Ostateczny. Umiarkowanie. Sprawiedliwość. Wieża. Nie potrafisz zapomnieć o ponurej przyszłości, którą wróżbitka wyczytała ci z kart tarota. Jednak gdy dowiadujesz się, że z posiadłości w French Hill nagle zniknęły bez śladu cztery osoby, zaczynasz się zastanawiać, czy okrutny los jest przeznaczony tylko tobie, czy może całemu Arkham... W ramach kolejnego, czwartego już cyklu rozszerzeń do Horror w Arkham: Gra karciana zgłębicie skrywane od dawna tajemnice Arkham. Loża Srebrnego Świtu bez wątpienia planuje coś podejrzanego, na samotnych wzgórzach wokół miasta słyszano złowrogie rytuały czarownic, a duchy zmarłych nie mogą zaznać upragnionego spokoju. Arkham zawsze pogrążone było w niepokoju, ale ostatnio wydaje się prawdziwie nawiedzone... Podobnie jak w poprzednich dużych rozszerzeniach do gry karcianej Horror w Arkham, Przerwany krąg zawiera dwa pełne scenariusze, które wystawią na próbę waszą odwagę w walce z koszmarami czyhającymi w zakątkach Arkham. Swoją przygodę rozpoczniecie jednak nieco wcześniej - w historię tajemniczych zniknięć wprowadzi was scenariusz-prolog „Zaginięcia w Posiadłości Świtu”. Pomimo mroku, który ogarnął Arkham, życie toczy się dalej. Nathaniel Rhodes, ku zadowoleniu najbardziej wpływowych członków miasta, został właśnie wybrany do senatu, a dziś wieczorem Josef Meiger z Loży Srebrnego Świtu organizuje w swojej posiadłości przyjęcie charytatywne. Jednak gwiazdy jednoznacznie mówią, że temu wydarzeniu przeznaczony jest mroczny koniec...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o HORROR W ARKHAM LCG PRZERWANY KRĄG FRENCH

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: do 7 dni

    HORROR LICEALISTY PIOTR ZAREMBA Horror licealny  Piotra Zaremby to książka korzystająca z najlepszych wzorców zarówno kryminału jak i literatury grozy. Akcja dzieje się w środowisku ... Pełen opis produktu 'HORROR LICEALISTY PIOTR ZAREMBA ZEMSTA DOSWIADCZENIE' »

    HORROR LICEALISTY PIOTR ZAREMBA Horror licealny Piotra Zaremby to książka korzystająca z najlepszych wzorców zarówno kryminału jak i literatury grozy. Akcja dzieje się w środowisku warszawskiej młodzieży, nie do końca typowej, bo mowa o uczniach katolickiej szkoły średniej. Mamy motyw brutalnej zemsty dokonywanej przez dziewczynę na swoich kolegach. Padają pytania. Czy łatwo z ofiary stać się sprawcą? I jak została rozkręcona spirala zdarzeń? Czy powodem są tylko toksyczne relacje między ludźmi, czy także tajemnicze zdarzenia nie z tego świata? Czy okrutne doświadczenie czyni cię lepszym czy upadla? Bohaterowie przeglądają się zarówno w świecie popkultury jak i kultury wysokiej. Bawią się słowami i wątkami, które potem wywierają przerażający wpływ na ich życie. Piotr Zaremba – polski historyk, dziennikarz, publicystka, komentator polityczny i krytyk teatralny. Ukończył studia na Wydziale Historii Uniwersytetu Warszawskiego. Przez kilka lat pracował jako nauczyciel historii w XXIII liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej-Curie. Od 1991 pracuje jako dziennikarz, m. in. w „Życiu Warszawy”, „Życiu”, „Nowym Państwie”, „Newsweeku”, „Rzeczpospolitej”, „Uważam Że”. Publikuje swoje teksty również m. in. w: „Gazecie Polskiej”, „Gazecie Wyborczej”, „Dzienniku”, „Polsat he Times”. Wydał m. in.: książki wywiady-rzeki z Marianem Krzaklewskim, Janem Rokitą, Lechem i Jarosławem Kaczyńskimi, Kazimierzem Marcinkiewiczem, Bronisławem Wildsteinem oraz powieści: Plama na suficie , Romans licealny oraz Zgliszcza.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o HORROR LICEALISTY PIOTR ZAREMBA ZEMSTA DOSWIADCZENIE

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: do 7 dni

    może pomyśleć, czego pragnąć, w czym i z czym eksperymentować. Kataklizmy, horrory, przewroty wyrastają z ciemnego ziarna tego, czym człowiek jest. Jeśli może - człowiek, sprawca rzeczy, które... Pełen opis produktu 'PROROCTWA LEONARDI DA VINCI KATAKLIZMY HORRORY' »

    PROROCTWA LEONARDI DA VINCI  Rzec by można - natura oszalała. Gdyby nie to, że dużo proroctw Leonarda da Vinci już się spełniło, właśnie spełnia się na naszych oczach i naszych organizmach, a wiele wskazuje, że inne, te najstraszniejsze, niebawem się spełnią. Porzućcie wszelką nadzieję wy, którzy wchodzicie, powtórzy za Dantem ktoś, kto ma już za sobą lekturę profecji. Ale powtórzy to z oniemiałym przejęciem, z dreszczem i zadziwieniem. Przecież siłą tego gatunku - który Leonardo uprawiał równolegle z innymi drobiazgami, jak bajki czy aforyzmy - jest to, że nasze małe i wielkie apokalipsy, które znajdziemy w tej książce (Księdze) wydają się nam spełnione lub prawdopodobne, na pewno bardziej, niż mogły wydawać się jego współczesnym. ( ) Leonardo wie, bo widzi, jakie jest przeznaczenie tego, co człowiek może pomyśleć, czego pragnąć, w czym i z czym eksperymentować. Kataklizmy, horrory, przewroty wyrastają z ciemnego ziarna tego, czym człowiek jest. Jeśli może - człowiek, sprawca rzeczy, które dzieją się w proroctwach artysty - zmienić się w Boga, ustanowić kapryśnie własne reguły, poddać świat, siebie i bliźnich szalonej próbie, dzikiemu doświadczeniu, zrobi to. I właśnie na tym, na ludzkiej perwersji, opiera Leonardo swoje wizje. Dopowiada ich skutki i kres .
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o PROROCTWA LEONARDI DA VINCI KATAKLIZMY HORRORY

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: do 7 dni

    Spotkania z gatunkami filmowymi. Horror Prezentowany tom stanowi wkład w badania poświęcone kinu grozy oraz poszerzenie dotychczasowej wiedzy na ten temat. Publikację tworzy dwanaście artykuł... Pełen opis produktu 'SPOTKANIE Z GATUNKAMI FILMOWYMI HORROR' »

    Spotkania z gatunkami filmowymi. Horror Prezentowany tom stanowi wkład w badania poświęcone kinu grozy oraz poszerzenie dotychczasowej wiedzy na ten temat. Publikację tworzy dwanaście artykułów przygotowanych przez studentów i doktorantów z różnych ośrodków akademickich. Monografia składa się z trzech części. Pierwsza – odwołując się już w tytułach tekstów do pojęć strachu, lęku i przerażenia – stanowi niezwykle ciekawe wprowadzenie do dalszych rozważań. W części drugiej autorzy ukazują kierunki rozwoju kina grozy. Ostatnia część to studia przypadków, omawiające pojedyncze dzieła.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o SPOTKANIE Z GATUNKAMI FILMOWYMI HORROR

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > KomiksyWysyłka: do 7 dni

    Jest rok 1965. Dwa wampiry z gatunku amerykańskiego, Skinner Sweet i Pearl Jones, od dziesięciu lat nie wchodzą sobie w drogę. Pearl wróciła na rodzinną farmę w Kansas, gdzie prowadzi azyl dla młodych... Pełen opis produktu 'AMERYKAŃSKI WAMPIR TOM 7 KOMIKS HORROR STR 144' »

    Jest rok 1965. Dwa wampiry z gatunku amerykańskiego, Skinner Sweet i Pearl Jones, od dziesięciu lat nie wchodzą sobie w drogę. Pearl wróciła na rodzinną farmę w Kansas, gdzie prowadzi azyl dla młodych krwiopijców prześladowanych przez ludzi oraz agresywnych przedstawicieli gatunku karpackiego. Tymczasem Skinner żyje na granicy meksykańskiej, gdzie napada na przemytników broni i handlarzy narkotyków. W końcu jednak bohaterowie będą musieli się ponownie spotkać, gdyż na horyzoncie pojawi się Szary Kupiec, przerażająca istota narodzona przed tysiącleciami. Chce on całkowicie odmienić świat, zaczynając od wymordowania obecnie żyjących wampirów. Kupiec ma legion pradawnych wyznawców i niewyobrażalną moc. Czy ktokolwiek będzie w stanie mu się przeciwstawić? Głównymi autorami bestsellerowej serii są gwiazdy komiksu amerykańskiego: scenarzysta Scott Snyder (Batman, Detective Comics, Swamp Thing) i rysownik Rafael Albuquerque (Blue Beetle, Superman/Batman).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o AMERYKAŃSKI WAMPIR TOM 7 KOMIKS HORROR STR 144

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > KomiksyWysyłka: do 7 dni

    Wielka niespodzianka dla fanów postaci Sandmana i miłośników niezwykłej twórczości Neila Gaimana! Oto Sandman – znany w całym Stworzeniu pod niezliczonymi imionami. To on wraz z szóstką ponadczasowych... Pełen opis produktu 'SANDMAN UWERTURA GAIMAN NEIL KOMIKS HORROR STR 232' »

    Wielka niespodzianka dla fanów postaci Sandmana i miłośników niezwykłej twórczości Neila Gaimana! Oto Sandman – znany w całym Stworzeniu pod niezliczonymi imionami. To on wraz z szóstką ponadczasowych sióstr i braci kieruje siłami, które kształtują istnienie. Nadszedł rok 1915. I zaraz skończy się wszechświat. Co w tej sytuacji zrobią Pan Snów i jego krewni? Czy będą ingerować w bieg wydarzeń, czy wręcz przeciwnie – postanowią z wyżyn nieskończoności obserwować rozwój sytuacji? Sandman – Uwertura to dla mistrza współczesnej fantasy Neila Gaimana pierwszy od prawie dwudziestu lat powrót do świata Władcy Snów. Album został zilustrowany przez artystów wychwalanych przez krytyków oraz uwielbianych przez czytelników: rysownika J. H. Williamsa III i kolorystę Dave’a Stewarta. W tej edycji zebrano wszystkie sześć zeszytów nowej serii, a także ponad 40 stron dodatków o cyklu i jego twórcach. Neil Gaiman urodził się w Anglii, obecnie mieszka w Stanach Zjednoczonych. Oprócz scenariuszy do komiksów z serii Sandman jest autorem wielu bestsellerowych powieści i zbiorów opowiadań z gatunków fantasy i grozy, m.in. Koraliny, Nigdziebądź, Amerykańskich bogów, Chłopaków Anansiego, Gwiezdnego pyłu, Dymu i lustra. Za komiksy i książki zdobył wiele nagród: Eisnera, Hugo, Nebulę, World Fantasy i Brama Stokera. Także J. H. Williams III jest znanym i nagradzanym autorem, a stworzył rysunki do takich komiksów jak: Batman, Starman, Jonah Hex, Promethea, Detective Comics, Batwoman.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o SANDMAN UWERTURA GAIMAN NEIL KOMIKS HORROR STR 232


ksiazkitanie.pl

Czasopisma, książki, filmy dvd
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.09.2016
wydawca, wydawnictwo literackie, znak, zysk i s-ka, media rodzina, egmont komiksy, prószyński media, wielka litera, muza, czarne
Produkty w ofercie: 86097
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0