[D.I.D.]
Kategoria: Napędy>ŁańcuchyWysyłka: do 3 dni
pogodowych - trakcję oraz zapewniają najlepsze przyspieszenie i
natychmiastową reakcję motocykla na zmianę położenia przepustnicy.
Łańcuch hiper wytrzymały, o najdłuższym
okresie eksploatacji, Seria:...
Pełen opis produktu 'Łańcuch napędowy D.I.D. 525 ZVM-X SUPER STREET X-Ring hiper wzmocniony [112 ogniw]' »
Łańcuchy
z serii ZVM-X to najmocniejsze łańcuchy X-ringowe na
rynku, charakteryzują się większą
wytrzymałością od łańcuchów z poprzedniej serii
ZVM2. Gwarantują najlepszą - niezależnie od
warunków pogodowych - trakcję oraz zapewniają
najlepsze przyspieszenie i natychmiastową
reakcję motocykla na zmianę położenia
przepustnicy.
Łańcuch hiper wytrzymały, o najdłuższym
okresie eksploatacji,
Seria: ZVM-X - Maksymalna
moc, najdłuższa eksploatacja,
Pojemność: 400 - 1300
cm3
Długość
sworznia: 23,2 mm,
Średnica rolki: 10,32
mm,
Grubość płytki
wewnętrznej: 2,4 mm,
Grubość płytki
zewnętrznej: 2,6 mm,
Waga 100 ogniw: 2,11
kg,
Wytrzymałość na
rozciąganie: 46,3 KN,
Wytrzymałość na
zmęczenie: 4000
Ogniwa
łączące: zakuwka ZJ - ogniwo
nitowane
Ilość ogniw:
112
Dostępny w dwóch
kolorach:
B&B -
czarny
G&G -
zewnętrzna płytka ogniwa złota, wewnętrzna
płytka złota,
Jeżeli motocykl fabrycznie był
wyposażony w łańcuch zanitowany to nowy łańcuch musi być
zamontowany wraz z ogniwem nitowanym.
Pasuje do modeli:
Aprilia Dorsoduro 750
[08-16],
Aprilia ETV 1000 Caponord
[01-08],
Aprilia Caponord 1200
[11-16],
Honda CBR 600 R/ RA
[10-16],
Honda CBR 600 RR
[03-16],
Honda CB 750 F2
[92-03],
Honda CB 750 Seven Fifty
[92-03],
Honda CB 750 Nighthawk
[91-03],
Honda VT 750 S
[11-13],
Honda XL 1000 V Varadero
[99-13],
Kawasaki Z 1000 [03-06/
10-17],
Kawasaki Z 1000 SX
[11-17],
Kawasaki Z 1000 SX Tourer
[11-15],
Kawasaki KLV 1000
[04-06],
Kawasaki ZX-10R Ninja [04-07/
11-15],
KTM 1290 Super Duke
[14-16],
Suzuki GSR 750 [11-16]
Suzuki GSX-S 750
[15-16],
Suzuki DL 1000 V-Strom
[02-10],
Triumph Bonneville 800 AM
[02-03],
Triumph Speedmaster 800
[03-05],
Triumph America 865
[07-15],
Triumph Speedmaster 865
[06-15].
________________________________________________________________________________________________________________________________________
WYMIANA ŁAŃCUCHA NAPĘDOWEGO:
Łańcuch
wyciąga się w miarę zużycia. Wyciągnięcie łańcucha bez O-ringowego
nie powinno przekraczać 2,5 do 3% jego oryginalnej długości.
Wyciągnięcie łańcucha O- lub X-ringowego nie powinno przekraczać 1%
jego oryginalnej długości, np. w przypadku łańcucha 530 o długości
110 ogniw wyciągniecie nie powinno przekraczać 20 mm. Wyciągnięty
łańcuch powinien być wymieniony razem z zębatkami.
REGULACJA NAPIĘCIA ŁAŃCUCHA:
Sprawdź
w książce obsługi swojego motocykla zalecany przez producenta luz
łańcucha oraz procedurę jego pomiaru i naciągu.
Ustaw
motocykl na podstawce tak, aby tylne koło było uniesione do góry.
Przycisnij palcem dolny odcinek w połowie miedzy zebatkami,
nastepnie napnij lub poluzuj łancuch.
PAMIĘTAJ: Nadmiernie napięty łańcuch wyciąga się
szybciej, niszczy zębatki napędowe i łożyska wałka głównego skrzyni
biegów. Z kolei zbyt luźny łańcuch oprócz szybkiego zużycia może
się zerwać, powodując uszkodzenia. Zbyt ciasny jak i luźny naciąg
łańcucha powoduje przyspieszone zużycie i uszkodzenia. Prawidłowy
luz/ugięcie łańcucha powinien wynosić około 20-30 mm w motocyklach
szosowych i około 30-45 mm w motocyklach terenowych.
SMAROWANIE:
Łańcuch
motocyklowy musi być regularnie smarowany, aby zapobiec
przedwczesnemu zużyciu. Zawsze przed smarowaniem łańcuch napędowy
powinien być myty naftą lub innym środkiem przeznaczonym do tego
celu.
Nie
wolno myć łańcuch O-ringowego lub X-ringowego za pomocą myjek
ciśnieniowych, rozpuszczalnikami lub benzyną.
Łańcuch
O-ringowy lub X-ringowy powinien być smarowany co 300-400 km i
zawsze po jeździe w deszczu. Wielu motocyklistów jest
nieświadomych, iż właściwa konserwacja i obsługa łańcucha
napędowego przedłuża jego żywotność, poprawia maksymalne osiągi
motocykla i bezpieczeństwo.