[D.I.D.]
Kategoria: Napędy>ŁańcuchyWysyłka: do 3 dni
pogodowych - trakcję oraz zapewniają najlepsze przyspieszenie i
natychmiastową reakcję motocykla na zmianę położenia przepustnicy.
Łańcuch hiper wytrzymały, o najdłuższym
okresie eksploatacji, Seria:...
Pełen opis produktu 'Łańcuch napędowy D.I.D. 525 ZVM-X SUPER STREET X-Ring hiper wzmocniony [114 ogniw]' »
Łańcuchy
z serii ZVM-X to najmocniejsze łańcuchy X-ringowe na
rynku, charakteryzują się większą
wytrzymałością od łańcuchów z poprzedniej serii
ZVM2. Gwarantują najlepszą - niezależnie od
warunków pogodowych - trakcję oraz zapewniają
najlepsze przyspieszenie i natychmiastową
reakcję motocykla na zmianę położenia
przepustnicy.
Łańcuch hiper wytrzymały, o najdłuższym
okresie eksploatacji,
Seria: ZVM-X - Maksymalna
moc, najdłuższa eksploatacja,
Pojemność: 400 - 1300
cm3
Długość
sworznia: 23,2 mm,
Średnica rolki: 10,32
mm,
Grubość płytki
wewnętrznej: 2,4 mm,
Grubość płytki
zewnętrznej: 2,6 mm,
Waga 100 ogniw: 2,11
kg,
Wytrzymałość na
rozciąganie: 46,3 KN,
Wytrzymałość na
zmęczenie: 4000
Ogniwa
łączące: zakuwka ZJ - ogniwo
nitowane
Ilość ogniw:
114
Uszczelnienie: typ
X-Ring
Dostępny w dwóch
kolorach:
B&B -
czarny
G&G -
zewnętrzna płytka ogniwa złota, wewnętrzna
płytka złota,
Jeżeli motocykl fabrycznie był
wyposażony w łańcuch zanitowany to nowy łańcuch musi być
zamontowany wraz z ogniwem nitowanym.
Pasuje do modeli:
Kawasaki
ZX-10R Ninja [16-17],
Suzuki
GSF 400 Bandit [93-96],
Suzuki GSR
600 [06-10],
Suzuki GSX-R
600 [06-16],
Suzuki SV
650 SA [08-10],
Yamaha
YZF 600 R6 [06-17],
Yamaha
TDM 850 [91-01],
Yamaha
YZF-R1 [15-17].
________________________________________________________________________________________________________________________________________
WYMIANA ŁAŃCUCHA NAPĘDOWEGO:
Łańcuch
wyciąga się w miarę zużycia. Wyciągnięcie łańcucha bez O-ringowego
nie powinno przekraczać 2,5 do 3% jego oryginalnej długości.
Wyciągnięcie łańcucha O- lub X-ringowego nie powinno przekraczać 1%
jego oryginalnej długości, np. w przypadku łańcucha 530 o długości
110 ogniw wyciągniecie nie powinno przekraczać 20 mm. Wyciągnięty
łańcuch powinien być wymieniony razem z zębatkami.
REGULACJA NAPIĘCIA ŁAŃCUCHA:
Sprawdź
w książce obsługi swojego motocykla zalecany przez producenta luz
łańcucha oraz procedurę jego pomiaru i naciągu.
Ustaw
motocykl na podstawce tak, aby tylne koło było uniesione do góry.
Przycisnij palcem dolny odcinek w połowie miedzy zebatkami,
nastepnie napnij lub poluzuj łancuch.
PAMIĘTAJ: Nadmiernie napięty łańcuch wyciąga się
szybciej, niszczy zębatki napędowe i łożyska wałka głównego skrzyni
biegów. Z kolei zbyt luźny łańcuch oprócz szybkiego zużycia może
się zerwać, powodując uszkodzenia. Zbyt ciasny jak i luźny naciąg
łańcucha powoduje przyspieszone zużycie i uszkodzenia. Prawidłowy
luz/ugięcie łańcucha powinien wynosić około 20-30 mm w motocyklach
szosowych i około 30-45 mm w motocyklach terenowych.
SMAROWANIE:
Łańcuch
motocyklowy musi być regularnie smarowany, aby zapobiec
przedwczesnemu zużyciu. Zawsze przed smarowaniem łańcuch napędowy
powinien być myty naftą lub innym środkiem przeznaczonym do tego
celu.
Nie
wolno myć łańcuch O-ringowego lub X-ringowego za pomocą myjek
ciśnieniowych, rozpuszczalnikami lub benzyną.
Łańcuch
O-ringowy lub X-ringowy powinien być smarowany co 300-400 km i
zawsze po jeździe w deszczu. Wielu motocyklistów jest
nieświadomych, iż właściwa konserwacja i obsługa łańcucha
napędowego przedłuża jego żywotność, poprawia maksymalne osiągi
motocykla i bezpieczeństwo.