[Helion]
Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki
Obierz kurs na... zaawansowany Unity!Oto zaawansowany kurs jeszcze
bardziej zaawansowanego środowiska do tworzenia gier 3D —
Unity. Gry komputerowe to prawdziwy fenomen. Dziś trudno
znaleźć...
Pełen opis produktu 'Unity. Kurs video. Poziom drugi. Tworzenie gier komputerowych 3D' »
Obierz kurs na... zaawansowany Unity!Oto zaawansowany kurs jeszcze
bardziej zaawansowanego środowiska do tworzenia gier 3D — Unity.
Gry komputerowe to prawdziwy fenomen. Dziś trudno znaleźć dom, w
którym w nic się nie gra. Jeśli chcesz zostać pełnoprawnym twórcą
strzelanek, gier taktycznych lub symulatorów, sięgnij po Unity.
Kurs video. Poziom drugi. Tworzenie gier komputerowych 3D. Z tym
szkoleniem samodzielnie, od A do Z, zaprojektujesz grę według
własnego scenariusza.Cały świat gra w Twoją grę!Co więcej, pracując
w Unity, większość czasu spędzisz nie w edytorze kodu, ale w swojej
grze. Kurs przedstawia kulisy produkcji gier, nie zaciemniając
treści skomplikowanymi terminami informatycznymi. Dzięki metodzie
od ogółu do szczegółu tworzenie gier jest taką samą przyjemnością
jak granie w nie!Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego
szkolenia?
Poznasz program Unity na poziomie ponadpodstawowym.
Nauczysz się importowania modelu postaci do gry.
Skonfigurujesz postać w Unity oraz dodasz niezbędne
animacje.
Zaprogramujesz sterowanie postacią za pomocą klawiszy.
Rozszerzysz swoją znajomość języka C#.
Wypróbujesz kilka sposobów obsługi kamery (dla różnych rodzajów
gier).
Opracujesz przygody bohatera gry na podstawie scenariusza.
Uruchomisz dźwięki w aplikacji.
Dodasz efekty audiowizualne do gry.
Spróbujesz użycia podstaw symulacji fizycznych w Unity oraz
połączeń fizycznych pomiędzy obiektami.
Przygotujesz prototyp prostej gry fizycznej.
Skonfigurujesz środowisko do kompilacji dla urządzeń mobilnych
(Android).
Dowiesz się więcej na temat optymalizacji gier.
A po zakończeniu kursu...
Samodzielne stworzysz grę 3D dla platformy PC/Mac, a także dla
systemu Android.
Profesjonalne szkolenie Unity. Kurs video. Poziom drugi. Tworzenie
gier komputerowych 3D przygotuje Cię do pisania własnych, prostych
gier. To także świetny start dla kogoś, kto chce podjąć pracę jako
programista gier 3D oraz prezentacji i animacji interaktywnych,
zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wraz z naszym
ekspertem przygotujesz postać do użycia w grze oraz tchniesz w nią
życie i wprawisz ją w ruch. Wybierzesz i zaimplementujesz kamerę
tak, by ukazywała obraz z punktu widzenia osoby trzeciej.
Wprowadzisz aktywację podpowiedzi w odpowiednich miejscach gry.
Dodasz mgłę, wzmocnisz wrażenia dźwiękowe. Co istotne, poznasz
różnice pomiędzy grą tradycyjną a ściśle fizyczną. Dowiesz się, w
jaki sposób wykorzystać jeden kod, niezależnie od platformy. Czy to
nie brzmi fascynująco?Granie się opłacaUnity. Kurs video. Poziom
drugi. Tworzenie gier komputerowych 3D jest oparty na programie
Unity Pro w wersji 5. Przyjęta metoda od ogółu do szczegółu pozwoli
Ci dość szybko zaprojektować działającą interaktywną aplikację 3D,
aby w dalszych krokach uszczegółowić poznane już informacje. W
pierwszej części kursu samodzielnie zbudujesz mechanizm sterowania
postacią oraz kamerą i nauczysz się tworzyć prosty scenariusz misji
dla bohatera. W drugiej części natomiast stworzysz prostą grę
fizyczną — prototyp gry typu flipper.
Skomplikowany etap portowania gry na urządzenia mobilne z systemem
Android został przedstawiony szczegółowo, krok po kroku.
Przygotowanie środowiska do kompilacji dla Androida oraz testowanie
gier na tablecie również jest objaśnione w sposób zwięzły i
zrozumiały.Tylko dla wtajemniczonychPrzygotowaliśmy dla Ciebie
informacje, które pozwolą Ci zrozumieć specjalistyczną
terminologię, posługiwać się nią — i będą dostępne od ręki. Nie
będziesz już musiał wertować opasłych tomów ani przeszukiwać
internetowej otchłani. Zajmij się projektowaniem gier, a przy
okazji dowiedz się więcej o Mecanim — systemie animacji postaci
wbudowanym w edytor Unity. Zapoznaj się także z PhysX, silnikiem
fizycznym do gier opracowanym przez firmę Nvidia i
zaimplementowanym w Unity.
Interaktywna instrukcja Unity. Kurs video. Poziom drugi. Tworzenie
gier komputerowych 3D w jednej z czterdziestu pięciu lekcji wyjaśni
Ci, dlaczego podczas pracy nad grą powinno się monitorować ilość
draw call i jaki wpływ mają one na wydajność gry. Po prostu musisz
to wiedzieć!Poznaj naszego ekspertaArkadiusz
Brzegowy — rocznik 1977. Od dzieciństwa pasjonat
komputerów. Pierwsze programy pisał na Atari 65XE w Basicu. Kontakt
z grafiką 3D miał pod koniec szkoły średniej, jeszcze na DOS-owej
wersji 3D Studio. Karierę w branży gier rozpoczął pod koniec
studiów na krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej przy projekcie
Hell-Copter wydanym przez Ubisoft. Projektowanie gier i
interaktywnych multimediów kontynuował, pracując w Onet.pl oraz w
założonych przez siebie firmach: najpierw w Artystach Nowych
Mediów, a później w Feel3D. Jego podstawową działalnością jest
projektowanie i programowanie aplikacji 3D dla przemysłu i na rynek
rozrywkowy. Tworzył między innymi gry, symulatory przemysłowe,
aplikacje z wykorzystaniem hełmów VR i rękawic zanurzeniowych oraz
aplikacje rzeczywistości rozszerzonej. Aktualnie prawie wszystkie
swoje projekty wykonuje w Unity, od kilku lat jest też resellerem
Unity w Polsce — prowadzi doradztwo i szkolenia w zakresie tej
technologii.
Po godzinach stara się oderwać od komputera, aby czerpać radość z
wielu dziedzin życia. Gra na perkusji, ściga się gokartami, piecze
domowy chleb i pokazuje dzieciom świat. To wszystko zresztą jest
inspiracją do tworzenia gier i aplikacji.
„Zaczynajcie od małych projektów, ale każdy starajcie się
doprowadzić do końca. To ważne. Napotkane problemy rozwiązujcie,
zamiast je omijać. Właśnie na tym etapie najszybciej nabywa się
doświadczenia”.
Arkadiusz Brzegowy