Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Elipsa Dom Wydawniczy]

    Kategoria: PrawoWysyłka: od ręki

    winien możliwie szeroko uwzględniać zasadę kolegialności oraz zasadę udziału czynnika społecznego w orzekaniu. W kontekście powyższego kolegialność działania sądu w procesie karnym należy uznać... Pełen opis produktu 'Ławnicy jako forma udziału czynnika społecznego..' »

    Autor dokonuje analizy udziału czynnika społecznego w formie ławników w kompozycji składu sądu w polskim procesie karnym. Udział czynnika społecznego w składach orzekających w sprawach karnych został ukazany w szerszej aniżeli tylko karnoprocesowej perspektywie normatywnej. Wywody stricte karnoprocesowe zostały uzupełnione rozważaniami natury historycznoprawnej, ustrojowej oraz aksjologicznej. Analizie poddano ewolucję regulacji karnoprocesowej poświęconej udziałowi czynnika społecznego w orzekaniu, począwszy od regulacji obowiązującej w okresie II Rzeczypospolitej, przez ustawodawstwo doby PRL, na zmianach mających miejsce już pod rządami kpk z 1997 r. kończąc. Odrębne rozważania poświęcono kwestiom ustrojowym, dotyczącym statusu oraz sposobu powoływania ławników, jak również ich pozycji prawnej. Analizie poddano także udział ławników w poszczególnych składach orzekających w procesie karnym. Główna teza rozprawy sprowadza się do konstatacji, że pożądany sposób kompozycji składu sądu w procesie karnym winien możliwie szeroko uwzględniać zasadę kolegialności oraz zasadę udziału czynnika społecznego w orzekaniu. W kontekście powyższego kolegialność działania sądu w procesie karnym należy uznać za formę bardziej demokratyczną od działania jednoosobowego. Ponadto kolegialność w większym stopniu gwarantuje wszechstronną ocenę sprawy, jak również istotnie podnosi autorytet i przekonywalność wydawanych decyzji, zwiększa ona niezawisłość organu sądowego, urealnia instytucję zdania odrębnego czy też narady sędziowskiej, jak również sprzyja zniwelowaniu wpływu na treść decyzji cech indywidualnych sędziego, stanowiących przejaw jego wrażliwości, uczuciowości, uprzedzeń, poglądów społecznych, politycznych czy religijnych. Udział czynnika społecznego w orzekaniu w sprawach karnych wiąże się z kolei ze wzbogaceniem organu orzekającego o cenne doświadczenie życiowe sędziów niezawodowych, poszerzeniem perspektywy oceny faktyczno-prawnej sprawy, zwiększeniem akceptowalności społecznej wydawanych rozstrzygnięć, wzmocnieniem kontroli społecznej nad aparatem sędziów zawodowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ławnicy jako forma udziału czynnika społecznego..

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    , badaczom marketingu, jak i praktykom pomagającym tworzyć wizerunki ludzi i instytucji. Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski Nazwa - Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu... Pełen opis produktu 'Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym - Piotr Olszewski' »

    Opis - Wizerunek należy do kategorii wzbudzających zainteresowanie zarówno teoretyków politologii, jak i praktyków polityki. Przez wiele lat termin ten używany wyłącznie przez specjalistów (zamiennie ze słowem "image"), obecnie wszedł do języka potocznego. Dziennikarze, komentatorzy, badacze, ale także zwykli ludzie używają słowa "wizerunek" dla opisania obrazu jakiegoś podmiotu. Warto jednak zwrócić uwagę, że bardzo często określenie "kreowanie wizerunku" przywoływane bywa w znaczeniu pejoratywnym ? jako synonim działań manipulacyjnych i stosowania socjotechniki w polityce. [...]Książka, którą oddajemy w ręce czytelników, jakkolwiek stworzona przez wybitnych znawców problematyki, napisana została językiem barwnym i przystępnym. Mamy nadzieję, iż posłuży ona zarówno studentom nauk społecznych, badaczom marketingu, jak i praktykom pomagającym tworzyć wizerunki ludzi i instytucji.Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski Nazwa - Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym Autor - Piotr Olszewski Oprawa - Miękka Wydawca - Adam Marszałek Kod ISBN - 9788377801895 Kod EAN - 9788377801895 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 15.5x22.5cm Ilość stron - 442 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym - Piotr Olszewski

  • Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    40,32 zł
    44,80 zł

    [adam marszałek]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    oddajemy w ręce czytelników, jakkolwiek stworzona przez wybitnych znawców problematyki, napisana została językiem barwnym i przystępnym. Mamy nadzieję, iż posłuży ona zarówno studentom nauk społe... Pełen opis produktu 'Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym' »

    Wizerunek należy do kategorii wzbudzających zainteresowanie zarówno teoretyków politologii, jak i praktyków polityki. Przez wiele lat termin ten używany wyłącznie przez specjalistów (zamiennie ze słowem „image”), obecnie wszedł do języka potocznego. Dziennikarze, komentatorzy, badacze, ale także zwykli ludzie używają słowa „wizerunek” dla opisania obrazu jakiegoś podmiotu. Warto jednak zwrócić uwagę, że bardzo często określenie „kreowanie wizerunku” przywoływane bywa w znaczeniu pejoratywnym – jako synonim działań manipulacyjnych i stosowania socjotechniki w polityce. [...]Książka, którą oddajemy w ręce czytelników, jakkolwiek stworzona przez wybitnych znawców problematyki, napisana została językiem barwnym i przystępnym. Mamy nadzieję, iż posłuży ona zarówno studentom nauk społecznych, badaczom marketingu, jak i praktykom pomagającym tworzyć wizerunki ludzi i instytucji.Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kampanie społeczne jako forma socjotechniki.

  • Kampanie społeczne jako forma socjotechniki w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    53,10 zł
    59,00 zł

    [wolters kluwer]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych.Szczegółowo omówiono w niej:-... Pełen opis produktu 'Kampanie społeczne jako forma socjotechniki' »

    Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych.Szczegółowo omówiono w niej:- problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze,- kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna,- elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych,- związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym,- zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu,tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych,- perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych.Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kampanie społeczne jako forma socjotechniki

  • [Aspra]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Socjologia. Społeczeństwo

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Telepraca jako nietypowa forma zatrudnienia w Polsce. Aspekty prawne i społeczne

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Nazwa - Kampanie społeczne jako forma socjotechniki Autor - Piotr Pawełczyk Oprawa - Miękka Wydawca - Wolters... Pełen opis produktu 'Kampanie społeczne jako forma socjotechniki - Piotr Pawełczyk' »

    Opis - Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej: - problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, - kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, - elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, - związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, - zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, - perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych. Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Nazwa - Kampanie społeczne jako forma socjotechniki Autor - Piotr Pawełczyk Oprawa - Miękka Wydawca - Wolters Kluwer Kod ISBN - 9788326482717 Kod EAN - 9788326482717 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 16.5x24.0cm Ilość stron - 171 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-07-13
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kampanie społeczne jako forma socjotechniki - Piotr Pawełczyk

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    "Praca poświęcona jest nowemu zjawisku społecznemu: lokalnym grupom działania. To nowe struktury społeczne, powstające na wsi dla wdrażania oddolną metodą nowego modelu rozwoju wiejskiego.... Pełen opis produktu 'Nowe formy kapitału społecznego wsi' »

    "Praca poświęcona jest nowemu zjawisku społecznemu: lokalnym grupom działania. To nowe struktury społeczne, powstające na wsi dla wdrażania oddolną metodą nowego modelu rozwoju wiejskiego. W Polsce pojawiły się po 2004 roku, tj. akcesji do Unii Europejskiej wraz z Pilotażowym Programem LEADER+ (...) Do tej pory lokalne grupy działania istniejące w Polsce nie doczekały się całościowego opisu. Istniejące w literaturze opracowania dotyczą albo ich funkcjonowania w innych krajach Unii Europejskiej, albo są opracowaniami sprawozdawczo-technicznymi lub propagandowymi. Naukowe analizy, przeważnie poświęcone studiom przypadków, zaczynają się pojawiać dopiero teraz. Praca Katarzyny Zajdy wypełnia więc lukę w wiedzy, dotyczącej najnowszych zjawisk zachodzących na wsi a wpisujących się w nowy model rozwoju wiejskiego (...) W istocie jest to więc studium przypadku powstawania lokalnych grup działania, studium powstawania (budowy) nowych form społecznych, pomnażających kapitał społeczny na wsi. Dodać należy, że wnioski płynące z badań zjawiska in statu nascendi mogą mieć duże znaczenie dla praktyki społecznej".
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe formy kapitału społecznego wsi

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    oddajemy w ręce czytelników, jakkolwiek stworzona przez wybitnych znawców problematyki, napisana została językiem barwnym i przystępnym. Mamy nadzieję, iż posłuży ona zarówno studentom nauk społe... Pełen opis produktu 'Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym' »

    Wizerunek należy do kategorii wzbudzających zainteresowanie zarówno teoretyków politologii, jak i praktyków polityki. Przez wiele lat termin ten używany wyłącznie przez specjalistów (zamiennie ze słowem ?image?), obecnie wszedł do języka potocznego. Dziennikarze, komentatorzy, badacze, ale także zwykli ludzie używają słowa ?wizerunek? dla opisania obrazu jakiegoś podmiotu. Warto jednak zwrócić uwagę, że bardzo często określenie ?kreowanie wizerunku? przywoływane bywa w znaczeniu pejoratywnym ? jako synonim działań manipulacyjnych i stosowania socjotechniki w polityce. [...]Książka, którą oddajemy w ręce czytelników, jakkolwiek stworzona przez wybitnych znawców problematyki, napisana została językiem barwnym i przystępnym. Mamy nadzieję, iż posłuży ona zarówno studentom nauk społecznych, badaczom marketingu, jak i praktykom pomagającym tworzyć wizerunki ludzi i instytucji.Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych.Szczegółowo omówiono w niej:-... Pełen opis produktu 'Kampanie społeczne jako forma socjotechniki' »

    Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych.Szczegółowo omówiono w niej:- problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze,- kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna,- elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych,- związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym,- zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu,tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych,- perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych.Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kampanie społeczne jako forma socjotechniki

  • [Wydawnictwo KUL]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    Autorzy książki podjęli się opracowania ważnej kategorii socjologicznej, jaką jest świadomość społeczna. Mimo że od wielu dziesiątków lat funkcjonuje ona w literaturze przedmiotu oraz w prowa... Pełen opis produktu 'Formy świadomości społecznej' »

    Autorzy książki podjęli się opracowania ważnej kategorii socjologicznej, jaką jest świadomość społeczna. Mimo że od wielu dziesiątków lat funkcjonuje ona w literaturze przedmiotu oraz w prowadzonych przez gremia uczonych dyskusjach, to dotychczas nie doczekała się systematycznego i wieloaspektowego omówienia. Prezentowana publikacja jest próbą wyjścia naprzeciw tym zaniedbaniom. Dzielą się w niej swoją wiedzą z czytelnikiem znawcy problematyki z ośrodków akademickich z całego kraju: Katowic, Krakowa, Lublina, Poznania, Warszawy, Wrocławia. Opracowanie będzie przydatną lekturą nie tylko dla osób zajmujących się zawodowo poruszanymi w nim zagadnieniami, ale i dla każdego zainteresowanego kondycją współczesnego człowieka.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Formy świadomości społecznej

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: Literatura > Informatyka

    Książka jest poświęcona dwóm ważnym i komplementarnym względem siebie zagadnieniom dotyczącym rozwoju europejskiej przestrzeni szkolnictwa wyższego oraz technologii informacyjno-komunikacyjnej. Autorka... Pełen opis produktu 'Nowe formy komunikacji społecznej' »

    Książka jest poświęcona dwóm ważnym i komplementarnym względem siebie zagadnieniom dotyczącym rozwoju europejskiej przestrzeni szkolnictwa wyższego oraz technologii informacyjno-komunikacyjnej. Autorka podejmuje próbę omówienia najczęściej wykorzystywanych form komunikacji elektronicznej w edukacji, takich jak: biblioteki wirtualne, uniwersytety wirtualne, czat, e-forum, wirtualne laboratoria, e-testy, technologia Wiki, telekonferencje i audiokonferencje, weblogi, Web 2.0. Zastosowanie różnych metod badawczych pozwolą nie tylko na wskazanie możliwości wykorzystania nowych technologii informacyjnych w edukacji, lecz także na scharakteryzowanie działalności wirtualnej organizacji. Analiza zachowań użytkowników wykazała również, że efektywność elektronicznych środków komunikacji można zwiększyć, jeśli występują one w pewnym kompleksie wraz z tradycyjnymi formami komunikowania. Dopiero wówczas elektroniczne narzędzia komunikacji mogą być w pełni wykorzystane w procesie kształtowania europejskiej przestrzeni edukacyjnej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Nowe formy komunikacji społecznej

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Literatura > Socjologia

    Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej:... Pełen opis produktu 'Kampanie społeczne jako forma socjotechniki' »

    Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej: - problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, - kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, - elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, - związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, - zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, - perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych. Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kampanie społeczne jako forma socjotechniki

  • [AWF Kraków]

    Kategoria: Sport>Wychowanie fizyczne>Rekreacja i turystykaWysyłka: do 3 dni

    Kraków 2007, wydanie 1, format 235 x 165, objętość 58 str., oprawa miękkaTurystyka osób upośledzonych intelektualnie nie jest tylko formą rekreacji i wypoczynku, lecz ważnym elementem terape... Pełen opis produktu 'Turystyka osób niepełnosprawnych intelektualnie jako forma rehabilitacji fizycznej psychicznej i społecznej' »

    Kraków 2007, wydanie 1, format 235 x 165, objętość 58 str., oprawa miękkaTurystyka osób upośledzonych intelektualnie nie jest tylko formą rekreacji i wypoczynku, lecz ważnym elementem terapeutycznym w rewalidacji, środkiem pozwalającym na utrzymanie kontaktów międzyludzkich i pełniejszą integrację społeczną. Integracja osób upośledzonych umysłowo ze zdrowymi nie jest jednak łatwa. Ludzie zdrowi zazwyczaj unikają kontaktów z osobami upośledzonymi. Te negatywne postawy wynikają z braku doświadczeń i osobistych kontaktów, braku treningu we wzajemnej komunikacji, niewykształconej umiejętności zachowania się wobec nich lub też z powodu dezinformacji. Dlatego istotne znaczenie w akceptowaniu osób z obniżoną sprawnością umysłową ma ich poznanie przez stały kontakt z otoczeniem, a nie izolacja. Pozytywne postawy społeczeństwa wobec osób upośledzonych intelektualnie, to warunek konieczny dla ich poczucia bezpieczeństwa, dla prawidłowego przystosowania społecznego. Szacunek i akceptacja, wyrażane przez otoczenie, wyzwalają subiektywne poczucie dodatniej jakości życia pomimo dysfunkcji, rozwijają mechanizmy radzenia sobie ze stresem i kryzysem oraz pobudzają mechanizmy kompensacyjne, pozwalające na przezwyciężanie własnych ograniczeń. Kształtują też właściwy, życzliwy stosunek osób niepełnosprawnych intelektualnie do osób pełnosprawnych.Celem opracowania jest wykazanie wartości uprawiania turystyki przez osoby niepełnosprawne intelektualnie na równi z innymi, dla poprawy ogólnego stanu zdrowotnego, a także ubogacenia duchowego i usprawnienia fizycznego oraz psychicznego, w holistycznym podejściu do rehabilitacji kompleksowej.Spis treściWstęp1. Materiał i metody2. Turystyka osób niepełnosprawnych3. Charakterystyka osób dotkniętych niepełnosprawnością intelektualną4. Turystyka osób niepełnosprawnych intelektualnie5. Wnioski i postulaty...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Turystyka osób niepełnosprawnych intelektualnie jako forma rehabilitacji fizycznej psychicznej i społecznej

  • [AWF Kraków]

    Kategoria: / Ebooki / Turystyka Hotelarstwo

    Tytuł Turystyka osób niepełnosprawnych intelektualnie jako forma rehabilitacji fizycznej, psychicznej i społecznej Autor Kazimierz Chojnacki Język polski Wydawnictwo AWF Kraków ISBN ... Pełen opis produktu 'Turystyka osób niepełnosprawnych intelektualnie jako forma rehabilitacji fizycznej, psychicznej i społecznej' »

    Tytuł Turystyka osób niepełnosprawnych intelektualnie jako forma rehabilitacji fizycznej, psychicznej i społecznej Autor Kazimierz Chojnacki Język polski Wydawnictwo AWF Kraków ISBN 978-83-891-2108-0 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Turystyka osób niepełnosprawnych intelektualnie jako forma rehabilitacji fizycznej, psychicznej i społecznej

  • [Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego]

    Kategoria: / Ebooki / Socjologia

    Tytuł Życie po meczu Podtytuł Formy wykorzystania kapitału społecznego kibiców piłkarskich w Polsce Autor Mateusz Grodecki Język polski Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ISBN... Pełen opis produktu 'Życie po meczu Formy wykorzystania kapitału społecznego kibiców piłkarskich w Polsce' »

    Tytuł Życie po meczu Podtytuł Formy wykorzystania kapitału społecznego kibiców piłkarskich w Polsce Autor Mateusz Grodecki Język polski Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego ISBN 978-83-235-3558-4 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Życie po meczu Formy wykorzystania kapitału społecznego kibiców piłkarskich w Polsce

  • [Aspra]

    Kategoria: / Ebooki / Socjologia

    Tytuł Telepraca jako nietypowa forma zatrudnienia w Polsce Podtytuł Aspekty prawne i społeczne Autor Grażyna Spytek-Bandurska Język polski Wydawnictwo Aspra ISBN 978-83-7545-632-5 Ro... Pełen opis produktu 'Telepraca jako nietypowa forma zatrudnienia w Polsce Aspekty prawne i społeczne' »

    Tytuł Telepraca jako nietypowa forma zatrudnienia w Polsce Podtytuł Aspekty prawne i społeczne Autor Grażyna Spytek-Bandurska Język polski Wydawnictwo Aspra ISBN 978-83-7545-632-5 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Telepraca jako nietypowa forma zatrudnienia w Polsce Aspekty prawne i społeczne

  • [ELIPSA Dom Wydawniczy]

    Kategoria: / Ebooki / Prawo Podręczniki

    Tytuł Ławnicy jako forma udziału czynnika społecznego w polskim procesie karnym Autor Jan Kil Język polski Wydawnictwo Elipsa Dom Wydawniczy ISBN 978-83-8017-384-2 Rok wydania 2021 Pełen opis produktu 'Ławnicy jako forma udziału czynnika społecznego w polskim procesie karnym' »

    Tytuł Ławnicy jako forma udziału czynnika społecznego w polskim procesie karnym Autor Jan Kil Język polski Wydawnictwo Elipsa Dom Wydawniczy ISBN 978-83-8017-384-2 Rok wydania 2021
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ławnicy jako forma udziału czynnika społecznego w polskim procesie karnym

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego]

    Kategoria: / Ebooki / Socjologia

    Tytuł Społeczne i polityczne formy oporu na Bliskim Wschodzie Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ISBN 978-83-233-5080-4 Rok wydania 2021 Kraków Liczba stron... Pełen opis produktu 'Społeczne i polityczne formy oporu na Bliskim Wschodzie' »

    Tytuł Społeczne i polityczne formy oporu na Bliskim Wschodzie Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego ISBN 978-83-233-5080-4 Rok wydania 2021 Kraków Liczba stron 146 Format pdf Spis
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Społeczne i polityczne formy oporu na Bliskim Wschodzie

  • [Wolters Kluwer]

    Kategoria: Książki > Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne > Ekonomia > Marketing. Badania marketingowe

    "Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej:... Pełen opis produktu 'Kampanie społeczne jako forma socjotechniki' »

    "Książka podejmuje tematykę kampanii społecznych rozumianych jako działania socjotechniczne, ukierunkowane na rozwiązywanie ważnych problemów społecznych. Szczegółowo omówiono w niej: - problematykę inżynierii społecznej traktowanej jako socjotechniczna próba przebudowy świata, zgodnie z systemem wartości dominującym w danej kulturze, - kwestie pojęciowe oraz charakterystykę terminów: marketing społeczny, kampania społeczna i reklama społeczna, - elementy krytyki kampanii społecznych ukazujące je jako swoisty wyrzut sumienia społeczeństwa konsumpcyjnego, socjotechniczne i prakseologiczne źródła kampanii społecznych, - związki marketingu społecznego z marketingiem komercyjnym, - zagadnienie cause related marketing i społecznej odpowiedzialności biznesu, tematykę kampanii profrekwencyjnych, stanowiących specyficzną postać kampanii społecznych związanych z legitymizacją władzy w systemach demokratycznych, - perspektywy nowych mediów jako narzędzia popularyzowania reklam społecznych. Autorzy książki zajmują się problematyką socjotechniki i marketingu, w tym marketingu społecznego, na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu."
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kampanie społeczne jako forma socjotechniki


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiazki-naukowe.pl

Książki naukowe
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 22.03.2017
wydawnictwo naukowe pwn, pzwl, zielona sowa, cambridge university press, edra urban & partner, pascal, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, wydawnictwo szkolne pwn, literat, helion
Produkty w ofercie: 10393
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

ksiegarnia-marki.pl

Książki, artykuły szkolne, gry i zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.02.2018
egmont, olesiejuk sp. z o.o., novae res, znak, revell, adam marszałek, helion, leantoys, prószyński i s-ka, wsip
Produkty w ofercie: 70000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 70000
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Ksiazki-medyczne.eu

Książki oraz podręczniki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.02.2012
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo lekarskie pzwl, elsevier urban & partner, helion, pascal, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego, impuls, galaktyka, illuminatio, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Produkty w ofercie: 11145
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Sportowo-Medyczna.pl

Podręczniki akademickie i naukowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 05.01.2007
wydawnictwo lekarskie pzwl, edra urban & partner, harmonia, vital, medipage, impuls, pwn, medpharm polska, difin, uniwersytet jagielloński
Produkty w ofercie: 5018
Promocje: 105
Wysyłka do 3 dni: 5017
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0