Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    , badaczom marketingu, jak i praktykom pomagającym tworzyć wizerunki ludzi i instytucji. Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski Nazwa - Forma czy treść? Rzecz... Pełen opis produktu 'Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym - Piotr Olszewski' »

    Opis - Wizerunek należy do kategorii wzbudzających zainteresowanie zarówno teoretyków politologii, jak i praktyków polityki. Przez wiele lat termin ten używany wyłącznie przez specjalistów (zamiennie ze słowem "image"), obecnie wszedł do języka potocznego. Dziennikarze, komentatorzy, badacze, ale także zwykli ludzie używają słowa "wizerunek" dla opisania obrazu jakiegoś podmiotu. Warto jednak zwrócić uwagę, że bardzo często określenie "kreowanie wizerunku" przywoływane bywa w znaczeniu pejoratywnym ? jako synonim działań manipulacyjnych i stosowania socjotechniki w polityce. [...]Książka, którą oddajemy w ręce czytelników, jakkolwiek stworzona przez wybitnych znawców problematyki, napisana została językiem barwnym i przystępnym. Mamy nadzieję, iż posłuży ona zarówno studentom nauk społecznych, badaczom marketingu, jak i praktykom pomagającym tworzyć wizerunki ludzi i instytucji.Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski Nazwa - Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym Autor - Piotr Olszewski Oprawa - Miękka Wydawca - Adam Marszałek Kod ISBN - 9788377801895 Kod EAN - 9788377801895 Rok wydania - 2012 Język - polski Format - 15.5x22.5cm Ilość stron - 442 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym - Piotr Olszewski

  • [Adam Marszałek]

    Kategoria: Marketing. Badania marketingoweWysyłka: od ręki

    Wizerunek należy do kategorii wzbudzających zainteresowanie zarówno teoretyków politologii, jak i praktyków polityki. Przez wiele lat termin ten używany wyłącznie przez specjalistów (zamiennie ze słowem... Pełen opis produktu 'Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym' »

    Wizerunek należy do kategorii wzbudzających zainteresowanie zarówno teoretyków politologii, jak i praktyków polityki. Przez wiele lat termin ten używany wyłącznie przez specjalistów (zamiennie ze słowem ?image?), obecnie wszedł do języka potocznego. Dziennikarze, komentatorzy, badacze, ale także zwykli ludzie używają słowa ?wizerunek? dla opisania obrazu jakiegoś podmiotu. Warto jednak zwrócić uwagę, że bardzo często określenie ?kreowanie wizerunku? przywoływane bywa w znaczeniu pejoratywnym ? jako synonim działań manipulacyjnych i stosowania socjotechniki w polityce. [...]Książka, którą oddajemy w ręce czytelników, jakkolwiek stworzona przez wybitnych znawców problematyki, napisana została językiem barwnym i przystępnym. Mamy nadzieję, iż posłuży ona zarówno studentom nauk społecznych, badaczom marketingu, jak i praktykom pomagającym tworzyć wizerunki ludzi i instytucji.Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym

  • Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    33,05 zł
    35,60 zł

    [adam marszałek]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    Wizerunek należy do kategorii wzbudzających zainteresowanie zarówno teoretyków politologii, jak i praktyków polityki. Przez wiele lat termin ten używany wyłącznie przez specjalistów (zamiennie ze słowem... Pełen opis produktu 'Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym' »

    Wizerunek należy do kategorii wzbudzających zainteresowanie zarówno teoretyków politologii, jak i praktyków polityki. Przez wiele lat termin ten używany wyłącznie przez specjalistów (zamiennie ze słowem „image”), obecnie wszedł do języka potocznego. Dziennikarze, komentatorzy, badacze, ale także zwykli ludzie używają słowa „wizerunek” dla opisania obrazu jakiegoś podmiotu. Warto jednak zwrócić uwagę, że bardzo często określenie „kreowanie wizerunku” przywoływane bywa w znaczeniu pejoratywnym – jako synonim działań manipulacyjnych i stosowania socjotechniki w polityce. [...]Książka, którą oddajemy w ręce czytelników, jakkolwiek stworzona przez wybitnych znawców problematyki, napisana została językiem barwnym i przystępnym. Mamy nadzieję, iż posłuży ona zarówno studentom nauk społecznych, badaczom marketingu, jak i praktykom pomagającym tworzyć wizerunki ludzi i instytucji.Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym

  • Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    40,32 zł
    44,80 zł

    [adam marszałek]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    Wizerunek należy do kategorii wzbudzających zainteresowanie zarówno teoretyków politologii, jak i praktyków polityki. Przez wiele lat termin ten używany wyłącznie przez specjalistów (zamiennie ze słowem... Pełen opis produktu 'Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym' »

    Wizerunek należy do kategorii wzbudzających zainteresowanie zarówno teoretyków politologii, jak i praktyków polityki. Przez wiele lat termin ten używany wyłącznie przez specjalistów (zamiennie ze słowem „image”), obecnie wszedł do języka potocznego. Dziennikarze, komentatorzy, badacze, ale także zwykli ludzie używają słowa „wizerunek” dla opisania obrazu jakiegoś podmiotu. Warto jednak zwrócić uwagę, że bardzo często określenie „kreowanie wizerunku” przywoływane bywa w znaczeniu pejoratywnym – jako synonim działań manipulacyjnych i stosowania socjotechniki w polityce. [...]Książka, którą oddajemy w ręce czytelników, jakkolwiek stworzona przez wybitnych znawców problematyki, napisana została językiem barwnym i przystępnym. Mamy nadzieję, iż posłuży ona zarówno studentom nauk społecznych, badaczom marketingu, jak i praktykom pomagającym tworzyć wizerunki ludzi i instytucji.Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym


Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: