[Helion / One Press / Sensus]
Kategoria: MapyWysyłka: od ręki
jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co
należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy
firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i
...
Pełen opis produktu 'Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja' »
Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!
Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i
przewiduj skutki swoich działań
Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania,
możliwości i zachowania
Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj
formalności: i tak Cię dopadną!
Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego
nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW
i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną,
pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia,
związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami,
budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób
nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim
konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są
najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by
usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt
internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na
co dzień.
W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja"
znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach
dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora
było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia
strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej
technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne.
Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia
określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz
wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron
firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów
internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i...
do dzieła!
Cele przyświecające projektom internetowym
Różne rodzaje stron internetowych
Budowanie strategii i jej założenia
Grupy docelowe i sposoby ich określania
Współpraca z agencją interaktywną
Sponsoring i środki unijne
Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
Logotyp i slogan a znaki towarowe
Ochrona konkurencji i prawo autorskie
Regulamin strony internetowej i umowy związane z
Internetem
Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu
Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa
sukcesu w sieci!