Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Emka Studio Sp.z o.o.]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/Zarządzanie i Kierowanie/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Firma zrównoważonego rozwoju

  • [onepress]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    >> Możesz kupić komplet w niższej cenie! Ekspansja nie jest kwestią wyboru -- to konieczność! Jak stworzyć skuteczny model ekspansji? Jak wykorzystać mocne strony firmy w nowych obszarach Pełen opis produktu 'Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności' »

    >> Możesz kupić komplet w niższej cenie! Ekspansja nie jest kwestią wyboru -- to konieczność! Jak stworzyć skuteczny model ekspansji? Jak wykorzystać mocne strony firmy w nowych obszarach działalności? Jak podejmować działania w wielu różnych obszarach jednocześnie, nie rozpraszając przy tym zasobów organizacji? W jakim kierunku pójść, kiedy firma wyeksploatuje swoje szanse strategiczne w rdzennym obszarze działalności? Oto pytanie, z jakim muszą się zmierzyć zarządzający korporacjami na całym świecie -- wzrost firmy w jednej branży nie może trwać w nieskończoność. Ekspansja to najważniejszy cel organizacji. Nawet jeżeli firma osiągnie doskonałość w rdzennym obszarze działalności, bez ekspansji utraci przewagę konkurencyjną. Ostatnie dekady zmieniły reguły gry rynkowej. Już nie wystarczy proste powiększanie zdolności produkcyjnych. Trzeba szukać innowacyjnych rozwiązań i zaprzęgać do tego cały potencjał organizacji. Ale czy to znaczy, że firma musi zabiegać o wzrost za wszelką cenę i realizować wszystkie "gorące" pomysły? Zdecydowanie nie -- w tej książce szczegółowo to wyjaśnimy. Tylko 25% strategicznych planów ekspansji kończy się sukcesem. Przyczyną porażek są nierealne cele strategiczne. Jednak istnieją firmy -- jak IBM, Li & Fung, STMicroelectronics, Dell, Vodafone czy Nike -- które rozwijają się kilkakrotnie szybciej od swoich konkurentów. W tej książce omówimy wiele takich przypadków i wyciągniemy z ich analizy użyteczne wnioski. W tej książce nie promujemy brawury ani pokazowych wyczynów w zarządzaniu, ale konsekwentne planowanie i realizowanie strategii wzrostu przedsiębiorstwa wchodzącego w nowe obszary działalności. Przeczytaj tę książkę, a znajdziesz odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące ekspansji firmy: Jak poszukiwać atrakcyjnych nowych obszarów, o które można poszerzyć działalność? Jak często udaje się osiągnąć w nich sukces? Jak decydować, który nowy segment zaatakować? Jakie są cechy i źródła najtrwalszych strategii wzrostu w nowych obszarach działalności? Kiedy ekspansja ma największy sens, a kiedy jest ostatnią deską ratunku? Jakie są najważniejsze czynniki organizacyjne pobudzające i hamujące wzrost w nowych obszarach? Jak zmieniać strukturę organizacji i jej model działalności w procesie ekspansji "Chris Zook uczy budować wartość firmy w oparciu o mocne strony i przewagę konkurencyjną organizacji w rdzennym obszarze jej działalności. Każdy zarządzający, menedżer i obserwator życia gospodarczego znajdzie tu całe mnóstwo użytecznych, z życia wziętych przykładów oraz przemyślanych spostrzeżeń". James M. Kilts, prezes i dyrektor zarządzający, Gillette Company "Ta książka to klasyka, która będzie chwalona i czytana przez liderów biznesu poważnie traktujących ekspansję. To jedna z najlepszych książek biznesowych ostatniej dekady". Tom Meredith, dyrektor zarządzający, MFI Capital, były dyrektor zarządzający Dell Computer
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności

  • [Studio EMKA]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    i ekologiczna. ?Firma zrównoważonego rozwoju? ze szczegółami przedstawia case studies takich wiodących firm, wspierając ten nowy paradygmat ilustracją praktyczną. Dzięki części zawierającej... Pełen opis produktu 'Firma zrównoważonego rozwoju' »

    Szybkie zyski to wciąż priorytet dla wielu firm z listy Fortune 500. Są jednak również firmy, które rozumieją, że podstawowym elementem skutecznej strategii biznesowej jest odpowiedzialność społeczna i ekologiczna. ?Firma zrównoważonego rozwoju? ze szczegółami przedstawia case studies takich wiodących firm, wspierając ten nowy paradygmat ilustracją praktyczną. Dzięki części zawierającej zestaw narzędzi dla menedżerów, czyli Osiem Obszarów Budowania Wartości dla akcjonariuszy i interesariuszy, ?Firma zrównoważonego rozwoju? przewyższa inne dostępne na rynku książki o proekologicznym biznesie. To praktyczna pozycja dla menedżerów dwudziestego pierwszego wieku.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Firma zrównoważonego rozwoju

  • [onepress]

    Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki

    doświadczeń, uzupełniony wnioskami z historii sukcesów i porażek największych korporacji. Wykorzystaj doświadczenie autorów i prowadź swoją firmę ścieżką zrównoważonego wzrostu, tworząc... Pełen opis produktu 'Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian' »

    >> Możesz kupić komplet w niższej cenie! Jak zarządzać rozwojem i tworzyć trwałą wartość firmy w złożonym i niepewnym otoczeniu rynkowym? Jak odkryć i wykorzystać ukryty potencjał organizacji? Jak ocenić strategię już na etapie jej formułowania? Jak przewidywać działania konkurentów i zabezpieczać się przed przyszłymi zagrożeniami? Odkryj sekrety trwałego i zrównoważonego wzrostu Dlaczego jedynie 10% firm na całym świecie podąża ścieżką trwałego i zrównoważonego wzrostu, osiągając przy tym zyski? Dlaczego duże korporacje, wieloletni liderzy rynku, padają jak muchy w starciach z nowymi -- zdawałoby się, słabymi -- konkurentami? W którym momencie zarządzający -- świadomie lub nie -- wprowadzają firmę na drogę, z której nie można zawrócić? Dobra strategia rozwoju umożliwia pełne wykorzystanie potencjału firmy w jej podstawowym, dobrze rozpoznanym obszarze działalności. Ten ponadczasowy i uniwersalny priorytet strategiczny jest źródłem przewagi konkurencyjnej i najlepszym punktem wyjścia na drodze rozwoju. Drugim ważnym elementem strategii jest ekspansja w nowych segmentach rynku "otaczających" ten podstawowy -- w ten sposób firma buduje pierścień chroniący jej rdzeń przed atakami konkurentów. Trzeci zasadniczy element każdej dobrej strategii to ciągłe dostosowywanie koncepcji rozwoju do zmian sytuacji w coraz bardziej turbulentnym otoczeniu rynkowym. Problem wzrostu leży w pełnym wykorzystaniu fundamentalnych praw rynku i ekonomii. Autorzy dochodzą do tego wniosku w oparciu o 10-letnie badania ponad dwóch tysięcy firm technologicznych, usługowych i produkcyjnych w różnych branżach, a także wywiady przeprowadzone z ponad setką dyrektorów zarządzających. Większość koncepcji rozwoju powszechnie uważanych za skuteczne nie tworzy trwałej wartości -- a czasami nawet ją niszczy. Dzieje się tak dlatego, że twórcy i wykonawcy większości strategii rozwoju nie dostrzegają ukrytych możliwości ekspansji w podstawowym obszarze działalności firmy. Autorzy rzucają nowe światło na klasyczne problemy strategii rozwoju firm. Wyciągając wnioski z błędów korporacji na całym świecie, wyjaśniają, jak pokonywać trudności w obecnym otoczeniu rynkowym -- erze zmian. Ta książka zawiera praktyczne wskazówki dla menedżerów na całym świecie, jak kreować trwałą wartość firmy, przesuwając granice podstawowego obszaru działalności firmy i podążać za zmianami sytuacji rynkowej w długim okresie czasu. Ta książka stanowi zapis wiedzy i doświadczeń, uzupełniony wnioskami z historii sukcesów i porażek największych korporacji. Wykorzystaj doświadczenie autorów i prowadź swoją firmę ścieżką zrównoważonego wzrostu, tworząc jej trwałą wartość i zyski w szerokim horyzoncie strategicznym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian

  • []

    Kategoria: Literatura popularnonaukowa>Polityka i ekonomiaWysyłka: do 7 dni

    >> Możesz kupić komplet w niższej cenie! Ekspansja nie jest kwestią wyboru -- to konieczność! Jak stworzyć skuteczny model ekspansji? Jak wykorzystać mocne strony firmy w nowych obszarach Pełen opis produktu 'Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności' »

    >> Możesz kupić komplet w niższej cenie! Ekspansja nie jest kwestią wyboru -- to konieczność! Jak stworzyć skuteczny model ekspansji? Jak wykorzystać mocne strony firmy w nowych obszarach działalności? Jak podejmować działania w wielu różnych obszarach jednocześnie, nie rozpraszając przy tym zasobów organizacji? W jakim kierunku pójść, kiedy firma wyeksploatuje swoje szanse strategiczne w rdzennym obszarze działalności? Oto pytanie, z jakim muszą się zmierzyć zarządzający korporacjami na całym świecie -- wzrost firmy w jednej branży nie może trwać w nieskończoność. Ekspansja to najważniejszy cel organizacji. Nawet jeżeli firma osiągnie doskonałość w rdzennym obszarze działalności, bez ekspansji utraci przewagę konkurencyjną. Ostatnie dekady zmieniły reguły gry rynkowej. Już nie wystarczy proste powiększanie zdolności produkcyjnych. Trzeba szukać innowacyjnych rozwiązań i zaprzęgać do tego cały potencjał organizacji. Ale czy to znaczy, że firma musi zabiegać o wzrost za wszelką cenę i realizować wszystkie "gorące" pomysły? Zdecydowanie nie -- w tej książce szczegółowo to wyjaśnimy. Tylko 25% strategicznych planów ekspansji kończy się sukcesem. Przyczyną porażek są nierealne cele strategiczne. Jednak istnieją firmy -- jak IBM, Li & Fung, STMicroelectronics, Dell, Vodafone czy Nike -- które rozwijają się kilkakrotnie szybciej od swoich konkurentów. W tej książce omówimy wiele takich przypadków i wyciągniemy z ich analizy użyteczne wnioski. W tej książce nie promujemy brawury ani pokazowych wyczynów w zarządzaniu, ale konsekwentne planowanie i realizowanie strategii wzrostu przedsiębiorstwa wchodzącego w nowe obszary działalności. Przeczytaj tę książkę, a znajdziesz odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące ekspansji firmy: Jak poszukiwać atrakcyjnych nowych obszarów, o które można poszerzyć działalność? Jak często udaje się osiągnąć w nich sukces? Jak decydować, który nowy segment zaatakować? Jakie są cechy i źródła najtrwalszych strategii wzrostu w nowych obszarach działalności? Kiedy ekspansja ma największy sens, a kiedy jest ostatnią deską ratunku? Jakie są najważniejsze czynniki organizacyjne pobudzające i hamujące wzrost w nowych obszarach? Jak zmieniać strukturę organizacji i jej model działalności w procesie ekspansji"Chris Zook uczy budować wartość firmy w oparciu o mocne strony i przewagę konkurencyjną organizacji w rdzennym obszarze jej działalności. Każdy zarządzający, menedżer i obserwator życia gospodarczego znajdzie tu całe mnóstwo użytecznych, z życia wziętych przykładów oraz przemyślanych spostrzeżeń". James M. Kilts, prezes i dyrektor zarządzający, Gillette Company "Ta książka to klasyka, która będzie chwalona i czytana przez liderów biznesu poważnie traktujących ekspansję. To jedna z najlepszych książek biznesowych ostatniej dekady". Tom Meredith, dyrektor zarządzający, MFI Capital, były dyrektor zarządzający Dell Computer
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności

  • [Onepress]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 7 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian

  • [Onepress]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 7 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności

  • []

    Kategoria: Literatura popularnonaukowa>Polityka i ekonomiaWysyłka: do 7 dni

    książka stanowi zapis wiedzy i doświadczeń, uzupełniony wnioskami z historii sukcesów i porażek największych korporacji. Wykorzystaj doświadczenie autorów i prowadź swoją firmę ścieżką z... Pełen opis produktu 'Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian' »

    >> Możesz kupić komplet w niższej cenie! Jak zarządzać rozwojem i tworzyć trwałą wartość firmy w złożonym i niepewnym otoczeniu rynkowym? Jak odkryć i wykorzystać ukryty potencjał organizacji? Jak ocenić strategię już na etapie jej formułowania? Jak przewidywać działania konkurentów i zabezpieczać się przed przyszłymi zagrożeniami? Odkryj sekrety trwałego i zrównoważonego wzrostu Dlaczego jedynie 10% firm na całym świecie podąża ścieżką trwałego i zrównoważonego wzrostu, osiągając przy tym zyski? Dlaczego duże korporacje, wieloletni liderzy rynku, padają jak muchy w starciach z nowymi -- zdawałoby się, słabymi -- konkurentami? W którym momencie zarządzający -- świadomie lub nie -- wprowadzają firmę na drogę, z której nie można zawrócić? Dobra strategia rozwoju umożliwia pełne wykorzystanie potencjału firmy w jej podstawowym, dobrze rozpoznanym obszarze działalności. Ten ponadczasowy i uniwersalny priorytet strategiczny jest źródłem przewagi konkurencyjnej i najlepszym punktem wyjścia na drodze rozwoju. Drugim ważnym elementem strategii jest ekspansja w nowych segmentach rynku "otaczających" ten podstawowy -- w ten sposób firma buduje pierścień chroniący jej rdzeń przed atakami konkurentów. Trzeci zasadniczy element każdej dobrej strategii to ciągłe dostosowywanie koncepcji rozwoju do zmian sytuacji w coraz bardziej turbulentnym otoczeniu rynkowym.Problem wzrostu leży w pełnym wykorzystaniu fundamentalnych praw rynku i ekonomii. Autorzy dochodzą do tego wniosku w oparciu o 10-letnie badania ponad dwóch tysięcy firm technologicznych, usługowych i produkcyjnych w różnych branżach, a także wywiady przeprowadzone z ponad setką dyrektorów zarządzających. Większość koncepcji rozwoju powszechnie uważanych za skuteczne nie tworzy trwałej wartości -- a czasami nawet ją niszczy. Dzieje się tak dlatego, że twórcy i wykonawcy większości strategii rozwoju nie dostrzegają ukrytych możliwości ekspansji w podstawowym obszarze działalności firmy.Autorzy rzucają nowe światło na klasyczne problemy strategii rozwoju firm. Wyciągając wnioski z błędów korporacji na całym świecie, wyjaśniają, jak pokonywać trudności w obecnym otoczeniu rynkowym -- erze zmian. Ta książka zawiera praktyczne wskazówki dla menedżerów na całym świecie, jak kreować trwałą wartość firmy, przesuwając granice podstawowego obszaru działalności firmy i podążać za zmianami sytuacji rynkowej w długim okresie czasu. Ta książka stanowi zapis wiedzy i doświadczeń, uzupełniony wnioskami z historii sukcesów i porażek największych korporacji. Wykorzystaj doświadczenie autorów i prowadź swoją firmę ścieżką zrównoważonego wzrostu, tworząc jej trwałą wartość i zyski w szerokim horyzoncie strategicznym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian

  • [Helion]

    Kategoria: Biznes

    . Przeczytaj tę książkę, a znajdziesz odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące ekspansji firmy: Jak poszukiwać atrakcyjnych nowych obszarów, o które można poszerzyć działalność? Jak często udaje... Pełen opis produktu 'Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Glo' »

     tej książce nie promujemy brawury ani pokazowych wyczynów w zarządzaniu, ale konsekwentne planowanie i realizowanie strategii wzrostu przedsiębiorstwa wchodzącego w nowe obszary działalności. Przeczytaj tę książkę, a znajdziesz odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące ekspansji firmy: Jak poszukiwać atrakcyjnych nowych obszarów, o które można poszerzyć działalność? Jak często udaje się osiągnąć w nich sukces? Jak decydować, który nowy segment zaatakować? Jakie są cechy i źródła najtrwalszych strategii wzrostu w nowych obszarach działalności? Kiedy ekspansja ma największy sens, a kiedy jest ostatnią deską ratunku? Jakie są najważniejsze czynniki organizacyjne pobudzające i hamujące wzrost w nowych obszarach? Jak zmieniać strukturę organizacji i jej model działalności w procesie ekspansji
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Glo

  • [EMKA]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    i ekologiczna. ?Firma zrównoważonego rozwoju? ze szczegółami przedstawia case studies takich wiodących firm, wspierając ten nowy paradygmat ilustracją praktyczną. Dzięki części zawierającej... Pełen opis produktu 'Firma zrównoważonego rozwoju' »

    Szybkie zyski to wciąż priorytet dla wielu firm z listy Fortune 500. Są jednak również firmy, które rozumieją, że podstawowym elementem skutecznej strategii biznesowej jest odpowiedzialność społeczna i ekologiczna. ?Firma zrównoważonego rozwoju? ze szczegółami przedstawia case studies takich wiodących firm, wspierając ten nowy paradygmat ilustracją praktyczną. Dzięki części zawierającej zestaw narzędzi dla menedżerów, czyli Osiem Obszarów Budowania Wartości dla akcjonariuszy i interesariuszy, ?Firma zrównoważonego rozwoju? przewyższa inne dostępne na rynku książki o proekologicznym biznesie. To praktyczna pozycja dla menedżerów dwudziestego pierwszego wieku.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Firma zrównoważonego rozwoju


Planetaksiazki.pl

Podręczniki, literatura popularnonaukowa oraz audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 13.07.2011
opracowanie zbiorowe, pwm, edgard, nomos, opracowanie zbiorowe, pozostałe, contra, storybox, gamma, mck
Produkty w ofercie: 15278
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Księgarnia-Techniczna.com

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.10.2009
helion, onepress, wkŁ, wnt, pwn, owpw, btc, kabe, promise, arkady
Produkty w ofercie: 2812
Promocje: 22
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2