Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • E-konsument na rynku usług w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    39,60 zł
    44,00 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    -usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi:- e-administracja,- e-bankowość,- e-handel,- e-kultura,- e-edukcja,- e-turystyka,- e-ubezpieczenia,- e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [CeDeWu]

    Kategoria: InformatykaWysyłka: od ręki

    -usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi:- e-administracja,- e-bankowość,- e-handel,- e-kultura,- e-edukcja,- e-turystyka,- e-ubezpieczenia,- e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [DIFIN]

    Kategoria: Historia EuropyWysyłka: od ręki

    świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług... Pełen opis produktu 'Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej' »

    Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadczyć na odległość, przy wykorzystaniu komputera, Internetu czy mobilnego aparatu telefonicznego. Zachodzące we współczesnym świecie dynamiczne zmiany technologiczne oddziałują na funkcjonowanie rynku usług i sposób ich świadczenia, a także na zaspokajanie potrzeb przez konsumentów i ich gospodarstwa domowe. Należy także podkreślić, że współcześnie konsumenci mogą korzystać nie tylko z e-usług świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki ? usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • [CeDeWu]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Biznes, nauki ekonomiczne

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [Difin]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • [CeDeWu]

    Kategoria: GospodarkaWysyłka: od ręki

    -usług i co decyduje o korzystaniu z nich? Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług? Ważnym czynnikiem wpływającym na... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi: - e-administracja,- e-bankowość,- e-handel,- e-kultura,- e-edukcja,- e-turystyka,- e-ubezpieczenia,- e-zdrowie. Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:   Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych? Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich? Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług? Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [Difin]

    Kategoria: Podręczniki. Ćwiczenia i zadania

    świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług... Pełen opis produktu 'Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej' »

    Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadczyć na odległość, przy wykorzystaniu komputera, Internetu czy mobilnego aparatu telefonicznego. Zachodzące we współczesnym świecie dynamiczne zmiany technologiczne oddziałują na funkcjonowanie rynku usług i sposób ich świadczenia, a także na zaspokajanie potrzeb przez konsumentów i ich gospodarstwa domowe. Należy także podkreślić, że współcześnie konsumenci mogą korzystać nie tylko z e-usług świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki ? usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Książki>Podręczniki / Edukacja>Podręczniki akademickie. SkryptyWysyłka: do 3 dni

    Korzystający Z E-usług I Co Decyduje O Korzystaniu Z Nich? - Jakie Czynniki Determinują Zachowania Konsumentów Na Rynku E-usług? Ważnym... Pełen opis produktu 'E-konsument Na Rynku Usług' »

    Usługi Elektroniczne (e-usługi) Odgrywają Coraz Większą Rolę W Rozwoju Sektora Usług I W Zaspokajaniu Potrzeb Konsumentów I Przedsiębiorstw. Rozwojowi E-usług Sprzyja Wzrastający Dostęp Do Internetu, W Tym Szerokopasmowego, I Telefonii Komórkowej. Przedmiotem Pracy Są Następujące Usługi:- E-administracja,- E-bankowość,- E-handel,- E-kultura,- E-edukcja,- E-turystyka,- E-ubezpieczenia,- E-zdrowie.Główny Nurt Rozważań Koncentrował Się Na Identyfikacji Zakresu Korzystania Z Usług Elektronicznych Przez E-konsumentów Oraz Czynników Warunkujących Ich Konsumpcję. Na Podstawie Analizy Danych Wtórnych Oraz Wyników Badań Własnych Autor Odpowiada W Swojej Pracy Na Następujące Pytania:- Co Determinuje Popyt Na E-usługi W Polskich Gospodarstwach Domowych?- Jakie Korzyści Postrzegają Konsumenci Korzystający Z E-usług I Co Decyduje O Korzystaniu Z Nich?- Jakie Czynniki Determinują Zachowania Konsumentów Na Rynku E-usług?Ważnym Czynnikiem Wpływającym Na Zachowania Polskich Konsumentów Korzystających Z E-usług Okazał Się Poziom Ich świadomości Konsumenckiej. Istnieje Konieczność Edukacji Konsumenckiej Oraz Ujednolicenie Prawa Dotyczącego Sprzedaży Towarów I Usług świadczonych Na Odległość Na Poziomie Transgranicznym Oraz Transkontynentalnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument Na Rynku Usług

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego]

    Kategoria: BankowośćWysyłka: od ręki

    opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu... Pełen opis produktu 'E-komunikacja na rynku usług bankowych' »

    Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-komunikacja na rynku usług bankowych

  • E-konsument na rynku usług w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,78 zł
    37,46 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    -usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi:- e-administracja,- e-bankowość,- e-handel,- e-kultura,- e-edukcja,- e-turystyka,- e-ubezpieczenia,- e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [difin]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług... Pełen opis produktu 'Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej' »

    Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadczyć na odległość, przy wykorzystaniu komputera, Internetu czy mobilnego aparatu telefonicznego. Zachodzące we współczesnym świecie dynamiczne zmiany technologiczne oddziałują na funkcjonowanie rynku usług i sposób ich świadczenia, a także na zaspokajanie potrzeb przez konsumentów i ich gospodarstwa domowe. Należy także podkreślić, że współcześnie konsumenci mogą korzystać nie tylko z e-usług świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki – usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • [difin]

    Kategoria: Książki techniczne>Informatyka. Cybernetyka. KomputeryWysyłka: od ręki

    świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług... Pełen opis produktu 'Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej' »

    Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadczyć na odległość, przy wykorzystaniu komputera, Internetu czy mobilnego aparatu telefonicznego. Zachodzące we współczesnym świecie dynamiczne zmiany technologiczne oddziałują na funkcjonowanie rynku usług i sposób ich świadczenia, a także na zaspokajanie potrzeb przez konsumentów i ich gospodarstwa domowe. Należy także podkreślić, że współcześnie konsumenci mogą korzystać nie tylko z e-usług świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki – usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • [cedewu]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>GospodarkaWysyłka: od ręki

    -usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi:- e-administracja,- e-bankowość,- e-handel,- e-kultura,- e-edukcja,- e-turystyka,- e-ubezpieczenia,- e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [Difin]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • []

    Kategoria: Podręczniki. Ćwiczenia i zadania > Podręczniki akademickie. Skrypty

    korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich? - Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług? Ważnym... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi:- e-administracja,- e-bankowość,- e-handel,- e-kultura,- e-edukcja,- e-turystyka,- e-ubezpieczenia,- e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    o korzystaniu z nich?Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług - Tomasz Szopiński' »

    Opis - Usługi elektroniczne (e-ustugi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej.Przedmiotem pracy są następujące ustugi:e-administracja,e-bankowość,e-handel,e-kultura,e-edukcja,e-turystyka,e-ubezpieczenia,e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym. Nazwa - E-konsument na rynku usług Autor - Tomasz Szopiński Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375564280 Kod EAN - 9788375564280 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 191 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług - Tomasz Szopiński

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Literatura > Informatyka

    korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich? - Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług? Ważnym czynnikiem... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi: - e-administracja, - e-bankowość, - e-handel, - e-kultura, - e-edukcja, - e-turystyka, - e-ubezpieczenia, - e-zdrowie. Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania: - Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych? - Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich? - Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług? Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia / Gospodarka / Handel. Usługi / e-commerce

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług.

  • [C.H. Beck]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Biznes, nauki ekonomiczne

    . Tytuł Konsument na rynku usług Tytuł oryginalny B Autor Rosa Grażyna Język polski Wydawnictwo C.H. Beck ISBN 9788325566814 Seria ZARZĄDZANIE Rok Pełen opis produktu 'Konsument na rynku usług' »

    . Tytuł Konsument na rynku usług Tytuł oryginalny B Autor Rosa Grażyna Język polski Wydawnictwo C.H. Beck ISBN 9788325566814 Seria ZARZĄDZANIE Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku usług


InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 167252
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 167252
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, pzwl, trefl, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, egmont, clementoni
Produkty w ofercie: 94838
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

iBook.net.pl

Książki popularno-naukowe i podręczniki szkolne oraz albumy i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 29.03.2007
wydawnictwo naukowe pwn, greg, wolters kluwer, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., wsip, muza, egmont, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 79225
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 3
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ksiazki-medyczne.eu

Książki oraz podręczniki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.02.2012
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo lekarskie pzwl, elsevier urban & partner, helion, pascal, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego, impuls, galaktyka, illuminatio, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Produkty w ofercie: 11145
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, bellona, zysk i s-ka, helion, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 109573
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 109573
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, warner music poland, bis records, chandos
Produkty w ofercie: 1149416
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 149767
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, czytelnik warszawa, piw warszawa, cambridge university press, olesiejuk, nasza księgarnia warszawa, wolters kluwer, helion, kiw warszawa
Produkty w ofercie: 172290
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, amber
Produkty w ofercie: 316910
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 316910
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2