Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • E-konsument na rynku usług w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    39,60 zł
    44,00 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    -usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi:- e-administracja,- e-bankowość,- e-handel,- e-kultura,- e-edukcja,- e-turystyka,- e-ubezpieczenia,- e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [CeDeWu]

    Kategoria: InformatykaWysyłka: od ręki

    -usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi:- e-administracja,- e-bankowość,- e-handel,- e-kultura,- e-edukcja,- e-turystyka,- e-ubezpieczenia,- e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [DIFIN]

    Kategoria: Historia EuropyWysyłka: od ręki

    świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług... Pełen opis produktu 'Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej' »

    Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadczyć na odległość, przy wykorzystaniu komputera, Internetu czy mobilnego aparatu telefonicznego. Zachodzące we współczesnym świecie dynamiczne zmiany technologiczne oddziałują na funkcjonowanie rynku usług i sposób ich świadczenia, a także na zaspokajanie potrzeb przez konsumentów i ich gospodarstwa domowe. Należy także podkreślić, że współcześnie konsumenci mogą korzystać nie tylko z e-usług świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki ? usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • [CeDeWu]

    Kategoria: / Książki naukowe i popularnonaukowe / Biznes, nauki ekonomiczne

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    o korzystaniu z nich?Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług - Tomasz Szopiński' »

    Opis - Usługi elektroniczne (e-ustugi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej.Przedmiotem pracy są następujące ustugi:e-administracja,e-bankowość,e-handel,e-kultura,e-edukcja,e-turystyka,e-ubezpieczenia,e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym. Nazwa - E-konsument na rynku usług Autor - Tomasz Szopiński Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375564280 Kod EAN - 9788375564280 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 191 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług - Tomasz Szopiński

  • [C.H. Beck]

    Kategoria: Literatura > Prawo

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku usług

  • E-konsument na rynku usług w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,78 zł
    37,46 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    -usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi:- e-administracja,- e-bankowość,- e-handel,- e-kultura,- e-edukcja,- e-turystyka,- e-ubezpieczenia,- e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [difin]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług... Pełen opis produktu 'Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej' »

    Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadczyć na odległość, przy wykorzystaniu komputera, Internetu czy mobilnego aparatu telefonicznego. Zachodzące we współczesnym świecie dynamiczne zmiany technologiczne oddziałują na funkcjonowanie rynku usług i sposób ich świadczenia, a także na zaspokajanie potrzeb przez konsumentów i ich gospodarstwa domowe. Należy także podkreślić, że współcześnie konsumenci mogą korzystać nie tylko z e-usług świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki – usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Książki>Podręczniki / Edukacja>Podręczniki akademickie. SkryptyWysyłka: do 3 dni

    Korzystający Z E-usług I Co Decyduje O Korzystaniu Z Nich? - Jakie Czynniki Determinują Zachowania Konsumentów Na Rynku E-usług? Ważnym... Pełen opis produktu 'E-konsument Na Rynku Usług' »

    Usługi Elektroniczne (e-usługi) Odgrywają Coraz Większą Rolę W Rozwoju Sektora Usług I W Zaspokajaniu Potrzeb Konsumentów I Przedsiębiorstw. Rozwojowi E-usług Sprzyja Wzrastający Dostęp Do Internetu, W Tym Szerokopasmowego, I Telefonii Komórkowej. Przedmiotem Pracy Są Następujące Usługi:- E-administracja,- E-bankowość,- E-handel,- E-kultura,- E-edukcja,- E-turystyka,- E-ubezpieczenia,- E-zdrowie.Główny Nurt Rozważań Koncentrował Się Na Identyfikacji Zakresu Korzystania Z Usług Elektronicznych Przez E-konsumentów Oraz Czynników Warunkujących Ich Konsumpcję. Na Podstawie Analizy Danych Wtórnych Oraz Wyników Badań Własnych Autor Odpowiada W Swojej Pracy Na Następujące Pytania:- Co Determinuje Popyt Na E-usługi W Polskich Gospodarstwach Domowych?- Jakie Korzyści Postrzegają Konsumenci Korzystający Z E-usług I Co Decyduje O Korzystaniu Z Nich?- Jakie Czynniki Determinują Zachowania Konsumentów Na Rynku E-usług?Ważnym Czynnikiem Wpływającym Na Zachowania Polskich Konsumentów Korzystających Z E-usług Okazał Się Poziom Ich świadomości Konsumenckiej. Istnieje Konieczność Edukacji Konsumenckiej Oraz Ujednolicenie Prawa Dotyczącego Sprzedaży Towarów I Usług świadczonych Na Odległość Na Poziomie Transgranicznym Oraz Transkontynentalnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument Na Rynku Usług

  • [Difin]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • [difin]

    Kategoria: Książki techniczne>Informatyka. Cybernetyka. KomputeryWysyłka: od ręki

    świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług... Pełen opis produktu 'Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej' »

    Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadczyć na odległość, przy wykorzystaniu komputera, Internetu czy mobilnego aparatu telefonicznego. Zachodzące we współczesnym świecie dynamiczne zmiany technologiczne oddziałują na funkcjonowanie rynku usług i sposób ich świadczenia, a także na zaspokajanie potrzeb przez konsumentów i ich gospodarstwa domowe. Należy także podkreślić, że współcześnie konsumenci mogą korzystać nie tylko z e-usług świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki – usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • [import]

    Kategoria: Wszystkie produkty

    Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie,... Pełen opis produktu 'Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej' »

    Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki – usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia).
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • [CeDeWu]

    Kategoria: GospodarkaWysyłka: od ręki

    -usług i co decyduje o korzystaniu z nich? Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług? Ważnym czynnikiem wpływającym na... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi: - e-administracja,- e-bankowość,- e-handel,- e-kultura,- e-edukcja,- e-turystyka,- e-ubezpieczenia,- e-zdrowie. Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:   Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych? Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich? Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług? Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [cedewu]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>GospodarkaWysyłka: od ręki

    -usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi:- e-administracja,- e-bankowość,- e-handel,- e-kultura,- e-edukcja,- e-turystyka,- e-ubezpieczenia,- e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Lideria.pl &qt; Książki &qt; Lit. Pop.-nauk. &qt; Naukowe &qt; Nowe technologieWysyłka: od ręki

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług (Tomasz Szopiński)' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi:
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług (Tomasz Szopiński)

  • [Difin]

    Kategoria: Lideria.pl &qt; Książki &qt; Lit. Pop.-nauk. &qt; Biznes &qt; HandelWysyłka: od ręki

    Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że... Pełen opis produktu 'Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło)' »

    Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadczyć na odległość, przy wykorzystaniu komputera, Internetu czy mobilnego aparatu telefonicznego.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło)

  • [Difin]

    Kategoria: Ekonomia BiznesWysyłka: od ręki

    Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że... Pełen opis produktu 'Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej' »

    Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadczyć na odległość, przy wykorzystaniu komputera, I...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Ekonomia BiznesWysyłka: od ręki

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. P...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [DIFIN]

    Kategoria: Książki > Przedmioty > Ekonomia

    świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług... Pełen opis produktu 'Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej' »

    Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadczyć na odległość, przy wykorzystaniu komputera, Internetu czy mobilnego aparatu telefonicznego. Zachodzące we współczesnym świecie dynamiczne zmiany technologiczne oddziałują na funkcjonowanie rynku usług i sposób ich świadczenia, a także na zaspokajanie potrzeb przez konsumentów i ich gospodarstwa domowe. Należy także podkreślić, że współcześnie konsumenci mogą korzystać nie tylko z e-usług świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki – usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług. Autorzy: Dąbrowska Anna, Janoś-Kresło Mirosława Ciężar: 0.32 ISBN: 9788376412993 Języki: polski Kod wydawcy: 20629 Objętość: 204 Oprawa: Miękka PKWiU: 22.11.20 Redakcja: wydawnictwo Difin Rok wydania: 2010 Wydawca: DIFIN
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • [Difin]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej


Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 162278
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 162278
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, warner music poland, emi, sbme special mkts.
Produkty w ofercie: 1280350
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 141586
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

sklep.koyto.pl

Sprzęt i akcesoria komputerowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 01.02.2009
incore, gembird, games workshop, hp, greg, skrzat, umcs, rebis, cenega polska, epson
Produkty w ofercie: 27065
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prawnicza.info

Książki o tematyce prawniczej.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.06.2009
import, translegis, gall, oddk, wszechnica podatkowa, tnoik, instytut multimedialny, ch beck, iuris, grupa image
Produkty w ofercie: 4601
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, cambridge university press, wolters kluwer, zielona sowa, olesiejuk, egmont, pzwl, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, lektorklett
Produkty w ofercie: 95700
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Lideria.pl

Książki, filmy, muzyka, multimedia oraz zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.04.2010
naukowe pwn, wolters kluwer, firma księgarska jacek olesiejuk, egmont, c.h.beck, wam, bellona, helion, rebis, zielona sowa
Produkty w ofercie: 93816
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 93816
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ksiazki-medyczne.eu

Książki oraz podręczniki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.02.2012
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, wydawnictwo lekarskie pzwl, helion, elsevier urban & partner, c.h. beck, pascal, difin, impuls, wnt
Produkty w ofercie: 16783
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, amber, zielona sowa
Produkty w ofercie: 296079
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 296079
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, wolters kluwer, cambridge university press, nasza księgarnia warszawa, olesiejuk, kiw warszawa, helion
Produkty w ofercie: 171594
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 2
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, c.h. beck, zielona sowa, egmont, umcs, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego
Produkty w ofercie: 91206
Promocje: 90505
Wysyłka do 3 dni: 91206
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, zielona sowa, wolters kluwer, bellona, olesiejuk, egmont, helion, zysk i s-ka, skrzat
Produkty w ofercie: 110843
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 110843
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

E-Fun24.pl

Artykuły wielobranżowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.11.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, olesiejuk, egmont, c.h. beck, difin, umcs, bellona, rebis
Produkty w ofercie: 85364
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 81807
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0