Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Difin]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • E-konsument na rynku usług w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    39,60 zł
    44,00 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    -usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi:- e-administracja,- e-bankowość,- e-handel,- e-kultura,- e-edukcja,- e-turystyka,- e-ubezpieczenia,- e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [DIFIN]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług... Pełen opis produktu 'Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej' »

    Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadczyć na odległość, przy wykorzystaniu komputera, Internetu czy mobilnego aparatu telefonicznego. Zachodzące we współczesnym świecie dynamiczne zmiany technologiczne oddziałują na funkcjonowanie rynku usług i sposób ich świadczenia, a także na zaspokajanie potrzeb przez konsumentów i ich gospodarstwa domowe. Należy także podkreślić, że współcześnie konsumenci mogą korzystać nie tylko z e-usług świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki ? usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia / Gospodarka / Handel. Usługi / e-commerce

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług.

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    -usług i co decyduje o korzystaniu z nich? Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług? Ważnym czynnikiem wpływającym na... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi: - e-administracja,- e-bankowość,- e-handel,- e-kultura,- e-edukcja,- e-turystyka,- e-ubezpieczenia,- e-zdrowie. Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:   Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych? Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich? Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług? Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Literatura > Informatyka

    korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich? - Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług? Ważnym czynnikiem... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi: - e-administracja, - e-bankowość, - e-handel, - e-kultura, - e-edukcja, - e-turystyka, - e-ubezpieczenia, - e-zdrowie. Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania: - Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych? - Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich? - Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług? Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Książki>Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia i Biznes>Gospodarka>Handel. UsługiWysyłka: do 3 dni

    0x004298b600000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument Na Rynku Usług

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    Opis - Konsument na rynku usług Nazwa - Konsument na rynku usług Oryginalny tytuł - B Autor - Grażyna... Pełen opis produktu 'Konsument na rynku usług - Grażyna Rosa' »

    Opis - Konsument na rynku usług Nazwa - Konsument na rynku usług Oryginalny tytuł - B Autor - Grażyna Rosa Oprawa - Miękka Wydawca - C.H. Beck Kod ISBN - 9788325566814 Kod EAN - 9788325566814 Rok wydania - 2015 Język - polski Format - 16.5x23.8cm Ilość stron - 256 Podatek VAT - 5% Premiera - 2015-01-28
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku usług - Grażyna Rosa

  • [C.H. BECK]

    Kategoria: Komentarze i opracowania prawneWysyłka: od ręki

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku usług

  • Konsument na rynku usług w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    53,10 zł
    59,00 zł

    [c.h. beck]

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Prawo i administracjaWysyłka: od ręki

    ....

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku usług

  • [C.H. Beck]

    Kategoria: Książki>Prawo i administracja>Prawo>Działy prawa>Prawo gospodarcze i handloweWysyłka: do 3 dni

    0x0009a89600000000

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument Na Rynku Usług

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego]

    Kategoria: Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: od ręki

    opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu... Pełen opis produktu 'E-komunikacja na rynku usług bankowych' »

    Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-komunikacja na rynku usług bankowych

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    o korzystaniu z nich?Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług - Tomasz Szopiński' »

    Opis - Usługi elektroniczne (e-ustugi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej.Przedmiotem pracy są następujące ustugi:e-administracja,e-bankowość,e-handel,e-kultura,e-edukcja,e-turystyka,e-ubezpieczenia,e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym. Nazwa - E-konsument na rynku usług Autor - Tomasz Szopiński Oprawa - Miękka Wydawca - CeDeWu Kod ISBN - 9788375564280 Kod EAN - 9788375564280 Wydanie - 1 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 16.5x23.5cm Ilość stron - 191 Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług - Tomasz Szopiński

  • [cedewu]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>GospodarkaWysyłka: od ręki

    -usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi:- e-administracja,- e-bankowość,- e-handel,- e-kultura,- e-edukcja,- e-turystyka,- e-ubezpieczenia,- e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [difin]

    Kategoria: Książki techniczne>Informatyka. Cybernetyka. KomputeryWysyłka: od ręki

    świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług... Pełen opis produktu 'Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej' »

    Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadczyć na odległość, przy wykorzystaniu komputera, Internetu czy mobilnego aparatu telefonicznego. Zachodzące we współczesnym świecie dynamiczne zmiany technologiczne oddziałują na funkcjonowanie rynku usług i sposób ich świadczenia, a także na zaspokajanie potrzeb przez konsumentów i ich gospodarstwa domowe. Należy także podkreślić, że współcześnie konsumenci mogą korzystać nie tylko z e-usług świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki – usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • [CeDeWu]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [Difin]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • E-konsument na rynku usług w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,78 zł
    37,46 zł

    [cedewu]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    -usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na... Pełen opis produktu 'E-konsument na rynku usług' »

    Usługi elektroniczne (e-usługi) odgrywają coraz większą rolę w rozwoju sektora usług i w zaspokajaniu potrzeb konsumentów i przedsiębiorstw. Rozwojowi e-usług sprzyja wzrastający dostęp do internetu, w tym szerokopasmowego, i telefonii komórkowej. Przedmiotem pracy są następujące usługi:- e-administracja,- e-bankowość,- e-handel,- e-kultura,- e-edukcja,- e-turystyka,- e-ubezpieczenia,- e-zdrowie.Główny nurt rozważań koncentrował się na identyfikacji zakresu korzystania z usług elektronicznych przez e-konsumentów oraz czynników warunkujących ich konsumpcję. Na podstawie analizy danych wtórnych oraz wyników badań własnych autor odpowiada w swojej pracy na następujące pytania:- Co determinuje popyt na e-usługi w polskich gospodarstwach domowych?- Jakie korzyści postrzegają konsumenci korzystający z e-usług i co decyduje o korzystaniu z nich?- Jakie czynniki determinują zachowania konsumentów na rynku e-usług?Ważnym czynnikiem wpływającym na zachowania polskich konsumentów korzystających z e-usług okazał się poziom ich świadomości konsumenckiej. Istnieje konieczność edukacji konsumenckiej oraz ujednolicenie prawa dotyczącego sprzedaży towarów i usług świadczonych na odległość na poziomie transgranicznym oraz transkontynentalnym....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-konsument na rynku usług

  • [difin]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług... Pełen opis produktu 'Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej' »

    Dynamiczny rozwój nowoczesnych form komunikacji wywiera zasadniczy wpływ na zmiany procesów gospodarowania i spojrzenie na usługi. Jeszcze niedawno nikt nie przypuszczał, że usługi będzie można świadczyć na odległość, przy wykorzystaniu komputera, Internetu czy mobilnego aparatu telefonicznego. Zachodzące we współczesnym świecie dynamiczne zmiany technologiczne oddziałują na funkcjonowanie rynku usług i sposób ich świadczenia, a także na zaspokajanie potrzeb przez konsumentów i ich gospodarstwa domowe. Należy także podkreślić, że współcześnie konsumenci mogą korzystać nie tylko z e-usług świadczonych w kraju zamieszkania, ale także z e-usług transgranicznych. Publikacja poświęcona jest analizie zachowań konsumentów na rynku e-usług w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, tj. w Estonii, na Litwie, Łotwie, w Polsce i na Ukrainie. Zaprezentowano e-usługi pogrupowane w trzy bloki – usługi publiczne (e-administracja, e-zdrowie, e-edukacja), usługi związane z czasem wolnym (e-handel, e-kultura, e-turystyka) i usługi finansowe (e-bankowość, e-ubezpieczenia). Są to sfery, które będą miały w bliższej i dalszej przyszłości znaczący wpływ na kształtowanie nowoczesnego społeczeństwa. Jest to także element tworzenia społeczeństwa bez granic. Wyniki badań pozwoliły stworzyć profil e-konsumentów korzystających z poszczególnych usług....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

  • [wydawnictwo uniwersytetu Łódzkiego]

    Kategoria: Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne>Ekonomia>Finanse>BankowośćWysyłka: do 3 dni

    opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu... Pełen opis produktu 'E-komunikacja na rynku usług bankowych' »

    Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych....
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-komunikacja na rynku usług bankowych


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, warner music, naxos classical, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2183576
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163230
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ksiazki-medyczne.eu

Książki oraz podręczniki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.02.2012
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo lekarskie pzwl, elsevier urban & partner, helion, pascal, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego, impuls, galaktyka, illuminatio, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Produkty w ofercie: 11145
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Bonusmedia

Książki, audiobooki, filmy oraz nagrania muzyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 17.01.2013
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, helion, c.h. beck, bellona, zysk i s-ka, egmont, lexisnexis, literackie, rebis
Produkty w ofercie: 51304
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 51299
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0