[KOS]
Kategoria: Poradniki, albumy, atlasy, leksykony / Poradniki inne
Niniejsza ksiÄ
Ĺźka jest wprowadzeniem do tematu o
Dzieciach Indygo i zostaĹa napisana z myĹlÄ
o
rodzicach, opiekunach i nauczycielach, ktĂłrzy w gĹĂłwnej mierze
odczuwajÄ
i obserwujÄ
...
Pełen opis produktu 'Dzieci Indygo' »
ZjawiĹy siÄ nowe dzieci. JeĹli macie maĹe dzieci, ta ksiÄ
Ĺźka
jest wĹaĹnie dla was! Lee Carroll, Jan Tober Wasze dzieci to nie
sÄ
wasze dzieci. To synowie i cĂłrki Ĺźycia, ktĂłre tÄskni samo
za sobÄ
PrzychodzÄ
na Ĺwiat za waszym poĹrednictwem, ale nie od
was A choÄ sÄ
z wami, nie sÄ
waszÄ
wĹasnoĹciÄ
. MoĹźecie im
dawaÄ miĹoĹÄ, ale nie wasze myĹli PoniewaĹź majÄ
swoje
wĹasne. MoĹźecie zapewniÄ dom ich ciaĹom, ale nie duszom, GdyĹź
ich dusze ĹźyjÄ
w domu jutra, ktĂłrego nie moĹźecie odwiedziÄ,
nawet w snach. MoĹźecie siÄ staraÄ byÄ tacy jak one, ale nie
prĂłbujcie zmieniaÄ ich na swoje podobieĹstwo. Wasze dzieci sÄ
jak strzaĹy, a wy niczym Ĺuk wysyĹajÄ
cy je w Ĺwiat. Niech
napinajÄ
ca Ĺuk rÄka Ĺucznika przyniesie wam radoĹÄ. Kahlil
Gibran, The Prophet Niniejsza ksiÄ
Ĺźka jest wprowadzeniem do
tematu o Dzieciach Indygo i zostaĹa napisana z myĹlÄ
o
rodzicach, opiekunach i nauczycielach, ktĂłrzy w gĹĂłwnej mierze
odczuwajÄ
i obserwujÄ
zmiany, jakie zachodzÄ
w zachowaniach
dzieci. Autorzy ksiÄ
Ĺźki âDzieci Indygoâ caĹÄ
wiedzÄ
zebranÄ
z wĹasnych obserwacji, doĹwiadczeĹ rodzicĂłw, uwag i
obserwacji nauczycieli, postanowili przekazaÄ w formie ksiÄ
Ĺźki.
Powodem powyĹźszego byĹy rĂłwnieĹź pytania, jakie kierowali
rodzice do Lee Carroll i Jan Tober podczas prowadzonych przez nich
seminariĂłw. Celem tej ksiÄ
Ĺźki jest pokazanie szerokiego spektrum
róşnego rodzaju problemĂłw z jakimi spotykajÄ
siÄ obecnie
rodzice w wychowaniu dzieci. Dotyczy to rĂłwnieĹź nauczycieli w
przedszkolach i szkoĹach. Dzieci, ktĂłre przychodzÄ
w
dzisiejszych czasach na ZiemiÄ w znaczny sposĂłb swoim zachowaniem
i sposobem bycia róşniÄ
siÄ od dotychczas funkcjonujÄ
cych
stereotypĂłw do ktĂłrych jesteĹmy przyzwyczajeni. Odczuwamy to
wszyscy, bez wzglÄdu na to, czy uczestniczymy bezpoĹrednio w
wychowaniu dzieci, czy teĹź jesteĹmy osobami z otoczenia. Echo
tych zmian znajduje rĂłwnieĹź odbicie w wiadomoĹciach
przekazywanych w gazetach, radio i telewizji oraz na forach
internetowych. Obecnie wszystkie dzieci, ktĂłre siÄ rodzÄ
, to sÄ
dzieci z nowÄ
energiÄ
,energiÄ
dajÄ
cÄ
moĹźliwoĹÄ sposobu
Ĺźycia ktĂłre odbiega od stereotypĂłw do jakich jesteĹmy
przyzwyczajeni. A to oznacza, Ĺźe my, doroĹli, potrzebujemy siÄ
otworzyÄ na te wszystkie zachodzÄ
ce zmiany i szybko siÄ ich
uczyÄ, by rozumieÄ dzisiejsze dzieci. Potrzebujemy siÄ tego
uczyÄ i akceptowaÄ oraz stworzyÄ tym dzieciom warunki do ich
samorealizacji. ĹwiadomoĹÄ tych zmian i ĹwiadomoĹÄ
zmieniajÄ
cej siÄ energii to jednoczeĹnie ĹwiadomoĹÄ Ĺźe
wszystkie dzieci ktĂłre obecnie przychodzÄ
na ZiemiÄ sÄ
w tej
energii i wszystkie potrzebujÄ szczegĂłlnej uwagi i aktywnego
udziaĹu rodzicĂłw i otaczajÄ
cego ich Ĺrodowiska w ich
wychowaniu. Ponadto informacje znajdujÄ
ce siÄ w ksiÄ
Ĺźce sÄ
doskonaĹym materiaĹem dla rodzicĂłw (oraz wszystkich dorosĹych
osĂłb zainteresowanych wĹasnym rozwojem), dziÄki ktĂłremu mogÄ
siÄ rozwijaÄ razem z dzieÄmi i zrozumieÄ, Ĺźe na rĂłwni z
dzieÄmi jesteĹmy przede wszystkim bytem duchowym i stanowimy w
tym zakresie jednoĹÄ