Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie i inĹźynieria jakości' »

    Nowy i kompleksowy podręcznik akademicki na temat zarządzania jakością na polskim rynku. Został on przygotowany na podstawie cieszącej się od ponad 10 lat niesłabnącym zainteresowaniem książki „Zarządzanie jakością z przykładami”. W związku z tym, że w zarządzaniu jakością coraz więcej uwagi przywiązuje się do działań operacyjnych, dotyczących procesów podstawowych, a zatem wchodzących w obszar inżynierii jakości, w nowym podręczniku mocno uwypuklona została problematyka inżynierii jakości. Od ostatniego wydania poprzedniego podręcznika radykalnej nowelizacji została poddana również norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część nowej publikacji. Poza wiadomościami podstawowymi, dotyczącymi projektowania, utrzymywania i doskonalenia systemów zarządzania jakością, autor przedstawia również takie problemy, jak: ocena jakości, koncepcje, metody i narzędzia wspomagające zarządzanie jakością, zastosowanie statystyki w podejmowaniu decyzji dotyczących zarządzania jakością, koszty jakości. Ogromną wartość publikacji stanowią nowe rysunki, tabele, przykłady i zadania. Książka kierowana do studentów kierunków studiów technicznych, ekonomicznych i o zarządzaniu. Jest ona również znakomitym poradnikiem dla praktyków. Czytelnicy z pewnością docenią w książce to, że w przystępny sposób, poprzez ilustrowanie rozważań teoretycznych przykładami z praktyki, autor opisuje systemy, zasady, metody i narzędzia inżynierii jakości oraz zarządzania jakością. Daje wskazówki jak rozwiązywać problemy przy ich wprowadzaniu i stosowaniu. Prof. Adam Hamrol kieruje Katedrą Zarządzania i Inżynierii Produkcji na Wydziale Budowy Maszyn i Zarządzania Politechniki Poznańskiej. W latach 2005-2012 był rektorem tej uczelni. Jest laureatem Polskiej Nagrody Jakości w kategorii nauka. Opublikował ponad 200 prac, w tym wznawianą co roku, już od ponad 10 lat, książkę Zarządzanie jakością z przykładami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie i inĹźynieria jakości

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    ‚en proces: od strategii e-biznesu aĹź po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadkĂłw z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarzÄ... Pełen opis produktu 'E-commerce Strategia ZarzÄ dzanie Finanse' »

    Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego. Świetne kompendium wiedzy na temat handlu elektronicznego, w którym autorka zawarła podstawowe pojęcia i definicje dotyczące tego rynku, zarówno w wymiarze makro-, jak i mikrootoczenia. Wskazuje, w jaki sposób rozwija się e-commerce i jakie są główne determinanty tego wzrostu. Istotnym elementem poradnika są zasady budowania strategii dla e-handlu w kontekście modelowania tego biznesu, budowania unikatowych wartości dla klienta oraz stawiania celów i zwrotu z inwestycji w podejmowane działania. Ważnym elementem książki jest charakterystyka specyfiki klienta online oraz budowanie efektywnych i korzystnych doświadczeń nie tylko w kontekście samej architektury sklepu, ale szeroko rozumianych taktyk i narzędzi e-marketingowych w ramach całego procesu zakupowego i punktów styku sklepu internetowego z klientem. Książkę rekomenduję wszystkim zajmującym się budowaniem i rozwojem handlu elektronicznego, w szczególności właścicielom sklepów i platform handlowych online, przedsiębiorcom skoncentrowanym na biznesie online, studentom i wszystkim, których interesują elementy budowania dynamicznych modeli e-commerce. Jacek Kotarbiński
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o E-commerce Strategia ZarzÄ dzanie Finanse

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Nowoczesny podręcznik akademicki, dedykowany studentom uczelni ekonomicznych, w pełni dostosowany do programĂłw takich przedmiotĂłw, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie przedsiębiorstwem' »

    Nowoczesny podręcznik akademicki, dedykowany studentom uczelni ekonomicznych, w pełni dostosowany do programów takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie przedsiębiorstwem, planowanie i zarządzanie. Autor w jasny i przystępny sposób wyjaśnia zawiłe kwestie związane z zarządzaniem przedsiębiorstwem, sięgając po przykłady zaczerpnięte z polskiej gospodarki, co pozwala Czytelnikowi na lepsze zrozumienie praktycznego wykorzystania przedstawionych zagadnień. Dużą zaletą książki jest jej struktura, w której zostały wyodrębnione pytania i polecenia, kwestie dyskusyjne i studia przypadków, umożliwiające łatwe powtórzenie materiału. Podręcznik jest podzielony na 14 rozdziałów-wykładów, w których autor omawia m.in.: ·teorie zarządzania, ·społeczny kontekst działania przedsiębiorstwa, ·środowisko przedsiębiorstwa, ·proces podejmowania decyzji, ·planowanie, ·organizowanie, ·zarządzanie kadrami, ·zachowania organizacyjne, ·przewodzenie, ·przedsiębiorczość, ·kontrolowanie. Eugeniusz Michalski jest profesorem zwyczajnym i kierownikiem Katedry Zarządzania na Wydziale Nauk Ekonomicznych Politechniki Koszalińskiej, gdzie był dyrektorem Instytutu Ekonomii i Zarządzania i kierownikiem Katedry Marketingu Międzynarodowego. Prowadził wykłady w Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, na Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Gdańskim.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie przedsiębiorstwem

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Książka jest cenionym na świecie ĹşrĂłdłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedĹźerĂłw i studentĂłw studiĂłw MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawiera niezbędn... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie finansami' »

    Książka jest cenionym na świecie źródłem wiedzy o zarządzaniu finansami, przeznaczonym dla menedżerów i studentów studiów MBA. Publikacja jest doskonale napisana, zawiera niezbędną teorię, jasne pomysły i przykłady praktyczne. Mocną stroną książki jest skupienie uwagi na codziennych, finansowych decyzjach podejmowanych w przedsiębiorstwie, takich jak budżetowanie, obracanie kapitałem. Książka prezentuje gotowe narzędzia, możliwe do wykorzystania przez praktyków. Publikacja bez wątpienia ma szansę stać się kultową pozycją również na rynku polskim. Do jej najważniejszych zalet należą: •Całościowe ujęcie tematu •Klarowna struktura •Dydaktyczny charakter •Najbardziej aktualne casy W książce opisane zostały takie zagadnienia jak: analiza finansowa, wartość pieniądze w czasie, akcje i obligacje oraz ich wycena, koszt kapitału, szacowanie przepływów pieniężnych, dźwignia finansowa oraz wiele innych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie finansami

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    dla interesariuszy. Osiągnięcie wyznaczonych celĂłw szczegółowych dzięki realizacji pojedynczych, często zróşnicowanych projektĂłw, wymaga umiejętności zarządzania programami i portfelami... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie portfelami projektĂłw' »

    W dzisiejszych czasach wiele organizacji przyjmuje w swojej działalności orientację projektową, która pozwala realizować cel strategiczny, jakim jest np. zwiększanie wartości dla interesariuszy. Osiągnięcie wyznaczonych celów szczegółowych dzięki realizacji pojedynczych, często zróżnicowanych projektów, wymaga umiejętności zarządzania programami i portfelami projektów oraz przełożenia ich na strategię organizacji. Podstawą zarządzania portfelem projektów jest właściwy wybór realizowanych przedsięwzięć, będący wynikiem dekompozycji celów strategicznych organizacji. Selekcja projektów powinna być oparta na metodach i technikach zapewniających zarówno realizację celów szczegółowych, jak i równowagę całego portfela. Wybrane projekty muszą się nawzajem uzupełniać i generować dodatkową wartość dla organizacji. Aby to osiągnąć, konieczna jest ich prawidłowa ocena i kategoryzacja, a także kontrola i monitorowanie ich rezultatów. Autorka omawia w pracy te i inne zagadnienia związane z zarządzaniem portfelami i programami projektów w kontekście strategii. Korzysta z dorobku najnowszej światowej literatury oraz z własnych badań, prowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw. W pracy zostały uwzględnione najbardziej popularne i sprawdzone standardy i metodyki zarządzania projektami - PMI, PRINCE2, TenStep, a także nowoczesne narzędzia i koncepcje, takie jak: opcje realne, Model INVEST, metody dywersyfikacji ryzyka w ramach portfela projektów, dźwignia kontroli strategicznej. Omówione zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane przykładami z praktyki gospodarczej polskich przedsiębiorstw. Książka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy interesują się zarządzaniem projektami a także zarządzaniem strategicznym w przedsiębiorstwie. Jest ona znakomitym uzupełnieniem szkoleń i kursów z dziedziny zarządzania projektami, a także pozycją obowiązkową dla osób studiujących tę dziedzinę w ramach specjalności lub studiów podyplomowych. Alina Kozarkiewicz jest pracownikiem AGH Akademii Górniczno-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie oraz kierownikiem studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie portfelami projektĂłw

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczegĂłlnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji... Pełen opis produktu 'Wycena i zarzÄ dzanie wartościÄ przedsiębiorstwa' »

    Głównym celem podręcznika jest przedstawienie, rozwinięcie i usystematyzowanie teoretyczno-metodologicznej koncepcji wyceny i kreowania wartości przedsiębiorstwa oraz określenie na tym gruncie ram ich praktycznej aplikacji w systemie strategicznego zarządzania podmiotem gospodarczym, szczególnie - długoterminowego zarządzania finansami. Aktualne tendencje w rozwoju i ewolucji działalności inwestycyjnej oraz finansowej przedsiębiorstw stwarzają obiektywne zapotrzebowanie na analizę i interpretację procesu wyceny czy oceny strategii maksymalizacji wartości. Strategia taka i jej ocena powinny koncentrować się przede wszystkim na: prawidłowym zdefiniowaniu nośników wartości dla właścicieli; wyborze odpowiednich mierników oceny kształtowania tej wartości; analizie korzyści dla właścicieli osiąganych z programów restrukturyzacyjnych i strategii wzrostu zewnętrznego; włączeniu wszystkich stron zainteresowanych funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (interesariuszy), a szczególnie menedżerów i pracowników, w proces kreowania wartości dla właścicieli. Autor wyjaśnia podstawowe pojęcia w sposób przystępny, a przydatność aplikacyjną zapewniają liczne przykłady oraz praktyczne studia przypadków.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wycena i zarzÄ dzanie wartościÄ przedsiębiorstwa

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Książka zawiera minimum programowe zagadnień związanych z zarządzaniem projektami. Autor kładzie nacisk na interdyscyplinarny charakter tej wiedzy, wyróşnia zarządzanie projektami... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie projektami' »

    Książka zawiera minimum programowe zagadnień związanych z zarządzaniem projektami. Autor kładzie nacisk na interdyscyplinarny charakter tej wiedzy, wyróżnia zarządzanie projektami w sensie instrumentalnym, funkcjonalnym, instytucjonalnym i społecznym. Nie odwołuje się przy tym do projektów z konkretnej dziedziny, np. informatycznych czy budowlanych, lecz skupia się na zarządzaniu projektami organizacyjnymi, związanymi z funkcjonowaniem każdej organizacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie projektami

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Celem niniejszej książki jest przedstawienie wybranych zagadnień zarządzania bankiem, przede wszystkim bankiem uniwersalnym, traktowanym jako specyficzne przedsiębiorstwo – instytucja ... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie bankiem' »

    Celem niniejszej książki jest przedstawienie wybranych zagadnień zarządzania bankiem, przede wszystkim bankiem uniwersalnym, traktowanym jako specyficzne przedsiębiorstwo – instytucja zaufania publicznego, której działalność opiera się na środkach pieniężnych pozyskanych od klientów (...). Ze Wstępu W publikacji zostały uwzględnione najnowsze regulacje nadzorcze wprowadzone w Polsce oraz ostatnie zmiany w zarządzaniu bankiem, w tym Nowa Umowa Kapitałowa. Autorka precyzyjnie definiuje kluczowe pojęcia i prezentuje kierunki ewolucji koncepcji zarządzania w kontekście bankowości. Omawia nie tylko poszczególne obszary zarządzania bankiem oraz stosowane techniki, ale również zagadnienia związane z oceną działalności, nadzorem i kontrolą. Podręcznik został napisany precyzyjnym i klarownym językiem, a jego dużym atutem jest oryginalne ujęcie tematu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie bankiem

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Nie wystarczy zajmować kierowniczego stanowiska, aby być dobrym menedĹźerem. Właściwe zarządzanie opiera się na odpowiedniej wiedzy, umiejętnościach, kompetencjach i doświadczeniu Pełen opis produktu 'Odkryć zarzÄ dzanie' »

    Nie wystarczy zajmować kierowniczego stanowiska, aby być dobrym menedżerem. Właściwe zarządzanie opiera się na odpowiedniej wiedzy, umiejętnościach, kompetencjach i doświadczeniu, zdobywanych w pracy oraz podczas studiów i szkoleń. Wbrew temu, o czym przekonują nas krzykliwe tytuły książek zapełniających półki księgarskie, nie można zostać liderem w trzy dni czy też zdobyć wystarczających umiejętności negocjacyjnych trenując przez sen. Można natomiast uczyć się od najlepszych i poznać teoretyczne podstawy ich sukcesu. Autorka przedstawia zastosowanie wybranych koncepcji zarządzania w praktyce i poszukuje w teorii zarządzania wskazówek dla menedżerów, które będą pomocne w ich codziennej pracy. Podkreślając interdyscyplinarność zarządzania, prezentuje najważniejsze teorie w powiązaniu z innymi dziedzinami nauki, np. psychologią, pedagogiką i andragogiką. Nowatorskie ujęcie tematu, oryginalny dobór przykładów oraz żywy język sprawiają, że po książkę sięgną czytelnicy zainteresowani tematyką zarządzania, przede wszystkim menedżerowie, słuchacze studiów podyplomowych, a także studenci.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Odkryć zarzÄ dzanie

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Podręczniki akademickie

    Zaawansowany podręcznik z zakresu zarządzania ryzykiem. W części pierwszej, ogĂłlnej, omĂłwione zostały narządzia zarządzania ryzykiem, bez odnoszenia ich do konkretnego podmiotu... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie ryzykiem' »

    Zaawansowany podręcznik z zakresu zarządzania ryzykiem. W części pierwszej, ogólnej, omówione zostały narządzia zarządzania ryzykiem, bez odnoszenia ich do konkretnego podmiotu gospodarczego. W części drugiej problematyka zarządzania ryzykiem została przedstawiona w odniesieniu do 3 rodzajów podmiotów gospodarczych, którymi są: bank, zakład ubezpieczeń i przedsiębiorstwo.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie ryzykiem

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Informatyka

    przeznaczona dla osĂłb, ktĂłre zamierzają przystąpić do egzaminu ECDL/ICDL Zarządzanie projektami, Moduł S5, a takĹźe dla tych, ktĂłre chcą poznać podstawy zarządzania projektami... Pełen opis produktu 'ECDL S5 ZarzÄ dzanie projektami' »

    Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych (European Computer Driving Licence – ECDL) potwierdza zdobycie umiejętności w zakresie obsługi komputera i programów użytkowych po odbyciu międzynarodowego systemu szkoleń. W Polsce licencji na szkolenia udziela Polskie Towarzystwo Informatyczne (PTI), ono także wydaje certyfikaty. Korzyści dla posiadacza certyfikatu ECDL: potwierdzenie posiadanych kompetencji, wzrost pozycji na rynku pracy, większa pewność utrzymania zatrudnienia, wzrost mobilności, wzrost szans na rynku pracy w Europie i na świecie. Książka jest przeznaczona dla osób, które zamierzają przystąpić do egzaminu ECDL/ICDL Zarządzanie projektami, Moduł S5, a także dla tych, które chcą poznać podstawy zarządzania projektami w ramach realizowanego przedsięwzięcia. Niniejsze opracowanie obejmuje zagadnienia ściśle związane z Syllabusem v. 1.0: kluczowe pojęcia związane z zarządzaniem projektami; tworzenie projektu; rodzaje zadań, ich tworzenie, ustalanie powiązań oraz ustalanie harmonogramu; rodzaje zasobów i przydzielanie ich do zadań; monitorowanie projektu; przygotowywanie raportów i drukowanie. Prezentowana książka jest rekomendowana przez PTI jako materiał szkoleniowy.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ECDL S5 ZarzÄ dzanie projektami

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Informatyka

    Publikacja w sposĂłb wyczerpujący podejmuje tematykę funkcjonalności systemĂłw informatycznych wspomagających zarządzanie (SIZ). W książce zostały szczegółowo opisane funkcje Pełen opis produktu 'Funkcjonalność informatycznych systemĂłw zarzÄ dzania Tom 2' »

    Publikacja w sposób wyczerpujący podejmuje tematykę funkcjonalności systemów informatycznych wspomagających zarządzanie (SIZ). W książce zostały szczegółowo opisane funkcje informatycznych systemów rachunkowości finansowej przeznaczonych dla małych i średnich firm, funkcje kompleksowych zintegrowanych systemów transakcyjnych stosowanych przez duże przedsiębiorstwa oraz funkcje i zastosowania uzupełniających je systemów informacyjno-analitycznych klasy Business Intelligence. Tom 2 książki poświęcono funkcjonalności i zastosowaniom analitycznych systemów klasy Business Intelligence (BI), wykorzystujących technologię hurtowni danych, koncepcję wielowymiarowego przetwarzania analitycznego (OLAP) oraz metody i narzędzia eksploracji danych (Data Mining). Przedstawiono zastosowania systemów BI w zarządzaniu relacjami z klientami, controllingu i rachunkowości zarządczej oraz wskazano na tendencje rozwoju tych systemów. Publikacja skierowana jest do: studentów kierunków zarządzania, którzy poszukują wiedzy na temat zastosowań informatyki w biznesie; studentów kierunków informatyki zainteresowanych poznaniem funkcjonalności systemów informatycznych i możliwościami ich wykorzystania w zarządzaniu; wykładowców akademickich prowadzących przedmioty obejmujące zagadnienia informatycznych systemów rachunkowości, systemów informatycznych zarządzania klasy MRP II, ERP, CRM, WMS, SCM i rynków elektronicznych oraz hurtowni danych i systemów Business Intelligence; kadry zarządzającej przedsiębiorstw poszukującej wiedzy na temat możliwości usprawnienia wspomagania informatycznego bieżącej działalności oraz zastosowania systemów analitycznych klasy Business Intelligence.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Funkcjonalność informatycznych systemĂłw zarzÄ dzania Tom 2

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    … redukcję zuĹźycia energii. Idee te zostały pogrupowane tematycznie w czterech działach, zawierających praktyczne koncepcje zarządzania zrĂłwnowaĹźonym zuĹźyciem energii i wydajnością.... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie energiÄ w przedsiębiorstwie' »

    W dzisiejszej globalnej gospodarce firmy nieustannie walczą o obniżenie kosztów i zwiększenie zysku przy spełnieniu przepisów dotyczących bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony środowiska naturalnego. Dlatego redukcja zużycia energii w przedsiębiorstwach jest gorącym tematem. W niniejszej książce zostało omówione wiele aspektów mogących pomóc osiągnąć i utrzymać maksymalną redukcję zużycia energii. Idee te zostały pogrupowane tematycznie w czterech działach, zawierających praktyczne koncepcje zarządzania zrównoważonym zużyciem energii i wydajnością. Część 1 – Strategia Ogólna strategia projektowania, wdrażania i trwałego utrzymania zrównoważonej redukcji zużycia energii oraz przeszkody utrudniające poprawę wydajności energetycznej. Część 2 – Narzędzia i techniki Przegląd różnych narzędzi i technik stosowanych przez konsultantów i wykonawców do oceny i rekomendacji redukcji zużycia energii. Część 3 – Możliwe do uniknięcia straty energii Sposoby osiągnięcia szybkich rezultatów przy niskich nakładach finansowych oraz lista rzeczy, na które menedżer lub inżynier powinien zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego dla firmy konsultanta lub wykonawcy. Część 4 – Zarządzanie Zagadnienia związane z uzyskaniem zaangażowania kadry menedżerskiej wyższego szczebla oraz z systemem zarządzania w celu osiągnięcia długoterminowej redukcji zużycia energii. Relacje pracownik-menedżer, których charakterystykę należy znać, by stworzyć taki program redukcji zużycia energii, jaki odpowie na potrzeby zarówno kadry zarządzającej jak i pracowników fizycznych. Prezentacja prostego systemu monitoringu energii, który dostarcza informacji istotnych z biznesowego punktu widzenia. Publikacja skierowana do menedżerów i osób zarządzających w przedsiębiorstwach produkcyjnych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie energiÄ w przedsiębiorstwie

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Termin "system zarządzania przedsiębiorstwem" występuje w powszechnym uĹźyciu. Trudno go jednak znaleźć, choćby w słowniku, kiedy szukamy lepszego zrozumienia zarządzania istniejącym... Pełen opis produktu 'Natura i kształtowanie systemu zarzÄ dzania przedsiębiorstwem' »

    Termin "system zarządzania przedsiębiorstwem" występuje w powszechnym użyciu. Trudno go jednak znaleźć, choćby w słowniku, kiedy szukamy lepszego zrozumienia zarządzania istniejącym już biznesem. W części pierwszej książka pokazuje, że stan i wartość poznawczej wiedzy naukowej nie jest zadowalający, zarówno jeśli chodzi o podstawy systemu zarządzania (geneza i istota przedsiębiorstwa oraz zarządzania), jak i sam system zarządzania przedsiębiorstwem. W drugiej części przedstawia koncepcję zniesienia tej luki poznawczej. Jej przedmiotem jest w pierwszej kolejności wyjaśnienie genezy i istoty zarządzania oraz przedsiębiorstwa w kategoriach skuteczności, nadwyżki ekonomicznej i samozasilania się. Następnie określa kształtowanie natury, budowę i mechanizm funkcjonowania oraz strukturę i rolę systemu zarządzania przedsiębiorstwem. W literaturze jest to pierwsze monograficzne, poznawcze opracowanie tej problematyki. Bez naukowej wiedzy o systemie zarządzania nie możemy go profesjonalnie projektować oraz stosować z nadzieją na osiągnięcie sukcesu przed przedsiębiorstwo. Z książką powinien się zapoznać każdy dydaktyk i student zajmujący się systemem zarządzania przedsiębiorstwem. Warstwa koncepcyjna może być szczególnie przydatna dla menedżerów najwyższego szczebla przedsiębiorstw. To oni przecież decydują o adaptacji rozwiązań zarządczych, ale także ponoszą za ich skuteczność najwyższą odpowiedzialność.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Natura i kształtowanie systemu zarzÄ dzania przedsiębiorstwem

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Autor zajmuje się sprawami administrowania własnością intelektualną od wielu lat. Jest członkiem trzech instytucji mających siedzibę w Szwajcarii. Autor ponadto nawiązał bliską współpracę... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie własnościÄ intelektualnÄ' »

    Autor zajmuje się sprawami administrowania własnością intelektualną od wielu lat. Jest członkiem trzech instytucji mających siedzibę w Szwajcarii. Autor ponadto nawiązał bliską współpracę z WIPO. W trakcie tej współpracy narodziła się nowa metoda budowania zastrzeżeń patentowych. Metoda ta, zwana systemem SSM, jest obiektem pierwszego rozdziału tej książki.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie własnościÄ intelektualnÄ

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    ‡ firm consultingowych. Wszystkie te aspekty wymagają od przedsiębiorstw uwzględnienia tak waĹźnego czynnika, jakim jest zaufanie. Autorka wnikliwie analizuje takie aspekty zaufania w zarządzaniu,... Pełen opis produktu 'Zaufanie w zarzÄ dzaniu' »

    Obecna rzeczywistość gospodarcza wymusza na przedsiębiorstwach konieczność współpracy w strategicznych, często bardzo kosztownych i ryzykownych obszarach działalności, takich jak np. badania i rozwój. Jednocześnie zadania delegowane na pracowników są coraz bardziej złożone, a wiedza i informacja są główną wartością organizacji, czego przykładem może być działalność firm consultingowych. Wszystkie te aspekty wymagają od przedsiębiorstw uwzględnienia tak ważnego czynnika, jakim jest zaufanie. Autorka wnikliwie analizuje takie aspekty zaufania w zarządzaniu, jak: zaufanie w teoriach zarządzania zasobami ludzkimi, zarządzania wiedzą oraz zarządzania kryzysem, zarządzanie i kreowanie zaufania w zarządzaniu przedsiębiorstwem, zaufanie w relacjach między współpracownikami, podwładnymi i przełożonymi, zaufanie między partnerami biznesowymi oraz między firmą i jej klientami. Teorie przedstawione w książce poparte są badaniami przeprowadzonymi na grupie polskich przedsiębiorstw. Książka adresowana jest do osób zajmujących się badaniami kapitału ludzkiego, menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania i socjologii zarządzania. Może być wykorzystana również w procesie dydaktycznym na uczelniach wyższych do przedmiotu - zarządzanie zaufaniem.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zaufanie w zarzÄ dzaniu

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych StandardĂłw Rachunkowości, wymaga wiedzy menedĹźerskiej i umiejętności korzystania z systemĂłw informacji Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym' »

    Zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym, z wykorzystaniem Międzynarodowych Standardów Rachunkowości, wymaga wiedzy menedżerskiej i umiejętności korzystania z systemów informacji w zakresie zakupów, sprzedaży, marketingu, personelu i finansów. Jest to pierwszy polski podręcznik kompleksowo ujmujący tę tematykę, a w szczególności obszar zarządzania finansami. Autor uwzględnił specyfikę branży turystycznej, przeprowadził analizę wskaźnikową przykładowego przedsiębiorstwa turystycznego, omówił jego działalność bieżącą oraz kwestie podatkowe. Poruszył również problematykę głośnych ostatnio bankructw biur turystycznych. Podręcznik kierowany jest do studentów turystyki i rekreacji oraz do osób pracujących w branży turystycznej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarĂłwno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka Pełen opis produktu 'Psychologia zarzÄ dzania w organizacji' »

    Autorzy prezentują psychologiczne podejście do zarządzania organizacją. Problematyka rozpatrywana jest zarówno w aspekcie wewnętrznym, odnoszącym się do funkcjonowania człowieka w strukturach biznesowych oraz postrzegania ludzkiego aspektu organizacji, jak i zewnętrznym, budując wizerunek i markę przedsiębiorstwa. Podział książki na cztery części wynika z prezentowanej tematyki. W części pierwszej Autorzy koncentrują się na kwestiach ogólnych, takich jak kultura organizacyjna i wielokulturowość, część druga poświęcona jest zarządzaniu kompetencjami zawodowymi pracowników, motywowaniu i szkoleniom, w części trzeciej punkt centralny stanowi jednostka, jej zaangażowanie i emocje, natomiast w czwartej części poruszono kwestie wizerunku i utrzymania dobrej reputacji, a także kształtowania marki przedsiębiorstwa. W książce zostały połączone elementy psychologii i teorii organizacji. Autorzy skupili się na kwestiach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, takich jak: wielokulturowość w organizacji, kariera i rozwój zawodowy, motywowanie, zaangażowanie i emocje w pracy, wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa. Psychologiczne ujęcie pomaga w zrozumieniu mechanizmów zachodzących wewnątrz organizacji i przyczynić się do bardziej efektywnego jej funkcjonowania. Ta interdyscyplinarna publikacja jest ciekawą propozycją dla studentów i wykładowców kierunków psychologicznych i nauk o zarządzaniu, specjalizujących się w psychologii organizacji. Stanowi też cenne źródło wiedzy dla praktyków, którzy chcieliby spojrzeć na swoją organizację nie tylko z ekonomicznego, ale i z psychologicznego punktu widzenia.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Psychologia zarzÄ dzania w organizacji

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: _Niesklasyfikowane

    Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu logistyki w przemyśle spoĹźywczym. Prezentuje liczne rozwiązania logistyczne i metody zarządzania łańcuchami dostaw w sektorze Ĺźywnościowym... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie łańcuchem dostaw Ĺźywności' »

    Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu logistyki w przemyśle spożywczym. Prezentuje liczne rozwiązania logistyczne i metody zarządzania łańcuchami dostaw w sektorze żywnościowym oraz aktualne trendy obecne w branży. W publikacji zawarto informacje dotyczące: • logistyki dostaw artykułów spożywczych, • przetwórstwa żywności, • zarządzania ryzykiem w łańcuchu dostaw produktów żywnościowych, • innowacji i trendów technologicznych, • aspektów bezpieczeństwa żywności, • wyzwań w międzynarodowych łańcuchach żywności, Ponadto zaprezentowano liczne studia przypadków. Książka jest skierowana do menedżerów i pracowników sektora żywnościowego, zarządzających łańcuchami dostaw oraz menedżerów logistyki współpracujących z firmami spożywczymi, studentów szkół wyższych, na kierunku logistyka, a także studentów kierunków związanych z produkcją żywności. Autor książki, Samir Dani, jest profesorem Katedry logistyki i łańcucha dostaw na Uniwersytecie Huddersfield. Ma bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów badawczych dotyczących tematyki zarządzania łańcuchem dostaw, szacowania ryzyka, zrównoważonego rozwoju przemysłu spożywczego. Swoje publikacje kieruje zarówno do odbiorcy akademickiego, jak i praktyków.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie łańcuchem dostaw Ĺźywności

  • [WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    terminĂłw, indeks rzeczowy, bogata bibliografia. Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunkĂłw zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedĹźerskich. Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie działem sprzedaĹźy firmy' »

    Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży; formułowanie strategii sprzedaży; organizowanie procesu sprzedaży; kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców; kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy, bogata bibliografia. Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie działem sprzedaĹźy firmy


Libristo.pl

Książki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
createspace independent publishing platform, independently published, cambridge university press, oxford university press, penguin books, taylor & francis ltd, little, brown book group, legare street pr, john wiley & sons inc
Produkty w ofercie: 600000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1