Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Monografia jest twĂłrczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrĂłwnowaĹźonym i trwałym oraz nowego, modelowego... Pełen opis produktu 'Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarzÄ dzania rozwojem' »

    Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. W publikacji Autorka przedstawiła: - rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania, - świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem, - procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną, - konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, - implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki. Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni. Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. W publikacji Autorka przedstawiła: - rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania, - świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem, - procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną, - konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, - implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki. Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarzÄ dzania rozwojem

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    W książce poświęconej złoĹźonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposĂłb przedstawia: współczesne teorie przedsiębiorstwa... Pełen opis produktu 'Kreowanie wartości firmy jako cel zarzÄ dzania współczesnym przedsiębiorstwem' »

    W książce poświęconej złożonej problematyce definiowania, kreowania, postrzegania i pomiaru wartości przedsiębiorstwa autor w przystępny sposób przedstawia: współczesne teorie przedsiębiorstwa przedsiębiorstwo jako element systemu dostarczania wartości filozoficzne aspekty wartości instrumenty kreowania wartości dla akcjonariuszy i innych uczestników procesów rynkowych, a także opisuje oraz poddaje krytycznej analizie zachowania inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych w procesach decyzyjnych dotyczących inwestycji na rynku kapitałowym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Kreowanie wartości firmy jako cel zarzÄ dzania współczesnym przedsiębiorstwem

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    . To z kolei jest domeną zarządzania szkołą wyĹźszą. Zebrane w XIV. tomie Prac Naukowych WyĹźszej Szkoły Bankowej w Gdańsku prace pokazują dyle maty i wyzwania związane z zarządzaniem... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie SzkoĹ‚Ä WyĹźszÄ dylematy i wyzwania Tom 14' »

    Nowoczesna gospodarka oparta na wiedzy stawia przed wyższymi uczelniami specyficzne wymagania. Dotyczą one nie tylko samego przekazywania wiedzy, ale także metod jego organizacji i sterowania. To z kolei jest domeną zarządzania szkołą wyższą. Zebrane w XIV. tomie Prac Naukowych Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku prace pokazują dyle maty i wyzwania związane z zarządzaniem nowoczesną uczelnią. W szczególności zaś dotyczą: - wzajemnych zależności pomiędzy szkołą wyższą i jej otoczeniem, - organizacji i metod zarządzania uczelnią, - narzędzi zarządzania jakością w szkole wyższej. Publikacja ta adresowana jest przede wszystkim do menedżerów współczesnych uczelni. W swoich zamierzeniach ma jednocześnie być przyczynkiem do rozpoczęcia dyskusji naukowej nad procesami związanymi z zarządzaniem i organizacją szkoły wyższej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie SzkoĹ‚Ä WyĹźszÄ dylematy i wyzwania Tom 14

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Książka Model systemu społecznego a problemy zarządzania zawiera wielostronny obraz rzeczywistości społecznej stanowiący jednak funkcjonalną całość.Prezentuje całkowicie odmienny i... Pełen opis produktu 'Model systemu społecznego a problemy zarzÄ dzania' »

    Książka Model systemu społecznego a problemy zarządzania zawiera wielostronny obraz rzeczywistości społecznej stanowiący jednak funkcjonalną całość.Prezentuje całkowicie odmienny i ure- alniony obraz rzeczywistości społecznej włączając w nią środowi- sko naturalne,w którym toczy się życie określonego społeczeństwa.W publikacji tej zostały przedstawione m.in.: sformułowania precyzujące istotę aktywności i efektywności, istotę kultury,sztuki zarządzania, podstawowe kierunki aktywności społeczeństwa, główne składniki struktur każdego z kierunków aktywności decydujące o istnieniu określonego rodzaju działania, specyfiki podstawowych kierunków działalności kierowniczej. Opracowanie to jest interesujące i pomocne zarówno dla kadry kierowniczej różnych szczebli zarządzania,jak i dla przedstawicie- li wielu dyscyplin naukowych wspomagających sprawność i sku- teczność działalności kierowniczej. Dr Tadeusz Chudoba, z wykształcenia historyk, pracę doktorską pisaną pod kierunkiem prof.Stanisława Herbsta ukierunkował na badanie ryn- ków w różnych ujęciach:lokalnym,regionalnym i ogólnopolskim. Po uzyskaniu stopnia doktora pracował w Katedrze Turystyki Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie i w Zakładzie Problemów Społecz- nych Instytutu Turystyki.W tym czasie odbył szereg podróży do Holandii, Wielkiej Brytanii,Norwegii i USA połączonych z wykładami gościnnymi, nawiązał liczne kontakty naukowe i zapoznał się z interesującą,niedo- stępną wówczas w Polsce literaturą przedmiotu oraz praktycznym podej- ściem do zarządzania i jego ekonomiczności oraz sprawności. W latach 1984-1996 przebywał w Szwecji gdzie w Skörde m.in.był wy- kładowcą w Högskolan –fili Uniwersytetu w Göteborgu.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Model systemu społecznego a problemy zarzÄ dzania

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Sztuka i kultura / Kultura

    i Kanady. MoĹźe być takĹźe bardzo pomocnym podręcznikiem edukacyjnym dla przedsiębiorcĂłw - menedĹźerĂłw turystyki i pracownikĂłw sfery zarządzania publicznego, kształtujących zrĂłwnow... Pełen opis produktu 'GinÄ ce kultury Australii, Nowej Zelandii i Kanady a zarzÄ dzanie turystykÄ zrĂłwnowaĹźonÄ' »

    Publikacja poświecona jest problematyce turystyki zrównoważonej w aspekcie ochrony ginących kultur. W pracy zilustrowano zarys dziejów rdzennych mieszkańców Australii, Nowej Zelandii i Kanady oraz ich obecną sytuację prawną. Na tle problematyki społecznokulturalnej tych ludów przedstawiono negatywne i pozytywne skutki oddziaływania turystyki na te społeczności. "(...) Książka może być pasjonującą lekturą dla podróżników - poszukiwaczy niezwykłego, unikatowego dziedzictwa cywilizacyjnego ludzkości, jakimi są niewątpliwie rdzenne społeczności Australii, Nowej Zelandii i Kanady. Może być także bardzo pomocnym podręcznikiem edukacyjnym dla przedsiębiorców - menedżerów turystyki i pracowników sfery zarządzania publicznego, kształtujących zrównoważoną politykę turystyczną jak również studentów i słuchaczy studiów o profilu turystycznym". z recenzji prof. zw. dr hab. Małgorzaty Bednarczyk
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o GinÄ ce kultury Australii, Nowej Zelandii i Kanady a zarzÄ dzanie turystykÄ zrĂłwnowaĹźonÄ

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    „Zarządzanie ryzykiem w małym banku" to kontynuacja wcześniejszej książki „Zarządzanie ryzykiem bankowym w praktyce". Pokazuje genezę nowoczesnych regulacji nadzorczych od... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie ryzykiem w małym banku' »

    „Zarządzanie ryzykiem w małym banku" to kontynuacja wcześniejszej książki „Zarządzanie ryzykiem bankowym w praktyce". Pokazuje genezę nowoczesnych regulacji nadzorczych od Bazylei I do Bazylei III i CRD IV, od próby poprawiania bezpieczeństwa biznesu bankowego do szoku regulacyjnego. Wychodząc od definicji ryzyka, niepewności i prawdopodobieństwa zdarzeń odnosi się do metod i technik zarządzania poszczególnymi rodzajami ryzyka. Autor w przystępny sposób omawia: • rolę kapitału w funkcjonowaniu banku, • ryzyko kredytowe w jego podstawowej funkcji, • metody ograniczania ryzyka kredytowego, • aspekty ryzyka rynkowego, • realne uwarunkowania ryzyka stopy procentowej, • obszary ryzyka operacyjnego, • ryzyko płynności i finansowania aktywów, • sens przeprowadzania testów warunków skrajnych, • podporządkowanie organizacji banku regulacjom ładu korporacyjnego, • zasadę proporcjonalności, która powinna być uwzględniona w regulacjach nadzorczych. Żadne regulacje nie działają samoistnie, a poza zdefiniowanymi rodzajami ryzyka występuje jeszcze ryzyko zwykłej głupoty ludzkiej, które trudno zmierzyć, a jeszcze trudniej nim zarządzać.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie ryzykiem w małym banku

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omĂłwione najwaĹźniejsze struktury krajowe, regionalne oraz lokalne Pełen opis produktu 'Organizacja i zarzÄ dzanie turystykÄ w Polsce' »

    W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omówione najważniejsze struktury krajowe, regionalne oraz lokalne. Zaprezentowano w niej: - współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką, - zarys rozwoju struktur organizacyjnych oraz zarządzania turystyką w Polsce, - stan obecny struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką w Polsce na szczeblach: ogólnokrajowym, regionalnym i lokalnym, - otoczenie zewnętrzne (w tym organizacje międzynarodowe i struktury zagraniczne) a rozwiązania organizacyjne w Polsce. Książka jest kierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym: - studentów kierunku "Turystyka i rekreacja" i innych, na których realizowane są specjalności o profilu turystycznym lub wybrane treści programowe z zakresu turystyki, - praktyków, zajmujących się problematyką promocji i rozwoju funkcji turystycznej. Publikacja jest swoistym podsumowaniem przeobrażeń w systemie organizacji i zarządzania turystyką w Polsce w pierwszych latach XXI wieku. (...) Książka powinna zainteresować (...) z wielu powodów. Najważniejszym z nich jest całościowe spojrzenie na poruszaną problematykę, które obejmuje wszystkie szczeble systemu organizacji i zarządzania turystyką w Polsce, wraz z jego uwarunkowaniami zewnętrznymi (międzynarodowymi). z recenzji dr. hab. W. Alejziaka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Organizacja i zarzÄ dzanie turystykÄ w Polsce

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Cechą wyróşniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie jakościÄ i ryzykiem w usługach zdrowotnych' »

    Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian zachodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwijającym się segmentem usług. Szczególnym walorem poznawczym i analitycznym są jednak przykłady (case study), które nie tylko stanowią uzupełnienie rozważań teoretycznych, ale także w sposób bardzo przejrzysty i zrozumiały wyjaśniają zawiłości świadczenia usług zdrowotnych, zwłaszcza z punktu widzenia ryzyka, które towarzyszy działalności podmiotów świadczących tego typu usługi. Poszukiwanie metod i sposobów rozszerzenia zakresu oraz poprawy jakości świadczonych usług medycznych ożywia dyskusja na temat kierunków i zakresu działań, które powinny być podejmowane przez właścicieli, a także kadrę zarządzającą podmiotów dostarczających usługi zdrowotne. Szczególną uwagę należy zwrócić na zamieszczone zestawy rozwiązań i porad ekonomiczno-organizacyjnych, które można wdrożyć lub wykorzystać w każdym podmiocie prowadzącym działalność w sferze usług zdrowotnych. Z recenzji prof. SGH, dr hab. Agnieszki Alińskiej
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie jakościÄ i ryzykiem w usługach zdrowotnych

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentĂłw, przedsiębiorcĂłw oraz pracownikĂłw sektora publicznego i społecznego działają... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie konkurencyjnościÄ biznesu turystycznego w regionach' »

    Książka "Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach" jest adresowana do studentów, przedsiębiorców oraz pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką. Pozwoli na: - przełamywanie stereotypów typowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach, - nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów, - efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie konkurencyjnościÄ biznesu turystycznego w regionach

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Gwałtowne, szybkie i głębokie przeobraĹźenia otoczenia wymuszają zmiany w zarządzaniu i organizacji współczesnych jednostek gospodarczych. Zmianom tym towarzyszy ewolucja wiedzy z zakr... Pełen opis produktu 'Doskonalenie zarzÄ dzania organizacjÄ' »

    Gwałtowne, szybkie i głębokie przeobrażenia otoczenia wymuszają zmiany w zarządzaniu i organizacji współczesnych jednostek gospodarczych. Zmianom tym towarzyszy ewolucja wiedzy z zakresu organizacji i zarządzania. Niniejsze opracowanie, zawierające rezultaty indywidualnych i zbiorowych badań naukowych, stanowi element tego procesu. Celem przedstawionych rozważań jest udział w szerokiej dyskusji na temat aktualnych problemów z zakresu zarządzania, organizacji i technologii informacyjnych w przedsiębiorstwach.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Doskonalenie zarzÄ dzania organizacjÄ

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Prawo / Prawo - książki dla praktyków

    ™ 2014/26/UE w sprawie zbiorowego zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi oraz udzielania licencji wieloterytorialnych dotyczących praw do utworĂłw muzycznych do korzystania online... Pełen opis produktu 'Unijne regulacje zbiorowego zarzÄ dzania prawami autorskimi i pokrewnymi w obszarze muzyki' »

    W niniejszej pracy przeanalizowano skuteczność rozważanych interwencji oraz ich wpływ na kierunek ewolucji tego specyficznego rynku. Szczegółowej analizie poddano niedawno uchwaloną dyrektywę 2014/26/UE w sprawie zbiorowego zarządzania prawami autorskimi i prawami pokrewnymi oraz udzielania licencji wieloterytorialnych dotyczących praw do utworów muzycznych do korzystania online na rynku wewnętrznym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Unijne regulacje zbiorowego zarzÄ dzania prawami autorskimi i pokrewnymi w obszarze muzyki

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Zarządzanie wartością to koncepcja, ktĂłra stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celĂłw działalności przedsiębiorstw... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie wartościÄ spółki kapitałowej' »

    Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celów działalności przedsiębiorstwa o troskę nie tylko o własne interesy, ale także o relacje z jego interesariuszami. Niniejsza książka, którą jej autorzy określili jako podręcznik akademicki, skupia się na tych działaniach, które służą zwiększaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i jednocześnie podnoszą ich wiarygodność na rynkach finansowych. W książce przedstawione są nie tylko podstawowe zasady zarządzania wartością przedsiębiorstwa, ale szeroko opisane zostały, szczególnie użyteczne dla praktyków gospodarczych, sposoby skutecznego korzystania z rynków finansowych. Szczególnie wartościową częścią książki są przykłady praktycznych doświadczeń zarządzania wartością w Banku Pekao SA, Grupie Fiat, Grupie Kapitałowej Allianz oraz GE Money. Doświadczenia te zostały opisane przez wybitnych menedżerów zarządzających tymi podmiotami. Prof. dr hab. Jerzy Bieliński
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie wartościÄ spółki kapitałowej

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    . Konsekwencją tego jest nie tylko redefinicja celĂłw, lecz rĂłwnieĹź poszukiwanie nowych koncepcji, metod i instrumentĂłw zarządzania, szczegĂłlnie w obszarze kosztĂłw. Problemom tym poświęcono... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie kosztami podmiotĂłw gospodarczych w okresie dekoniunktury' »

    Postępujący proces globalizacji przyczynia się do rosnącej współzależności gospodarek narodowych. Stąd też załamanie gospodarcze, jakie nastąpiło w gospodarce światowej w 2008 r., odnosi się zarówno do szczebla globalnego, regionalnego, jak i pojedynczego przedsiębiorstwa. Spowolnienie wzrostu gospodarczego ma miejsce również w Polsce. Dało się ono odczuć w trojaki sposób, poprzez: - osłabienie kursu złotego, - wyraźny spadek dynamiki produkcji oraz - ograniczenie dostępności akcji kredytowych zarówno wobec kredytobiorców indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Wskazane wyżej zjawiska, osłabiając kondycje ekonomiczno-finansową wielu przedsiębiorstw, wymusiły konieczność podejmowania działań ukierunkowanych na poszukiwanie szans na przetrwanie. Konsekwencją tego jest nie tylko redefinicja celów, lecz również poszukiwanie nowych koncepcji, metod i instrumentów zarządzania, szczególnie w obszarze kosztów. Problemom tym poświęcono niniejsze opracowanie, które z uwagi na szerokie spektrum zagadnień koncentruje się na: * zachowaniu i zmianie wartości przedsiębiorstw w okresie dekoniunktury, * koncepcjach, metodach i instrumentach zarządzania kosztami, * wpływie dekoniunktury na poziom i strukturę kosztów pracy, * koncepcjach budowania kapitału klienta * instrumentach zarządzania ryzykiem w okresie dekoniunktury.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie kosztami podmiotĂłw gospodarczych w okresie dekoniunktury

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Strategiczne zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie ma wpływ na skuteczne realizowanie podstawowego celu działania przedsiębiorstwa, jakim jest pomnaĹźanie bogactwa wł... Pełen opis produktu 'Strategiczne zarzÄ dzanie płynnościÄ finansowÄ w przedsiębiorstwie' »

    Strategiczne zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie ma wpływ na skuteczne realizowanie podstawowego celu działania przedsiębiorstwa, jakim jest pomnażanie bogactwa właścicieli, realizowane dzięki zwiększaniu wartości przedsiębiorstwa. Adresatami książki są zarządy, członkowie rad nadzorczych, inwestorzy i doradcy, wyższa i średnia kadra menedżerska, uczestnicy studiów podyplomowych i szkoleń z zakresu zarządzania finansami przedsiębiorstw, zarządzania płynnością finansową, studenci studiów licencjackich jak i magisterskich oraz doktoranckich.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Strategiczne zarzÄ dzanie płynnościÄ finansowÄ w przedsiębiorstwie

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem, definiowanym poprzez jego dynamiczność, innowacyjność i zdolność do szybkich i efektywnych przeobraĹźeń, to obszar interesujący zarĂłwn... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie współczesnym przedsiębiorstwem' »

    Zarządzanie współczesnym przedsiębiorstwem, definiowanym poprzez jego dynamiczność, innowacyjność i zdolność do szybkich i efektywnych przeobrażeń, to obszar interesujący zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i empirycznym. Zarządzanie taką jednostką nakłada na kardę menedżerską, głównych decydentów i pracowników szereg wymagań, którym nie każdy potrafi sprostać. Idealny menedżer powinien bowiem łączyć w swej pracy znajomość teorii i umiejętność praktycznego zastosowania wiedzy z rachunkowości, finansów i analizy finansowej, ale także z bankowości, psychologii czy socjologii. Tę szczególną zależność dostrzegli studenci, kształcący się na kilku kierunkach studiów. Poszczególne dziedziny nauki skupiają się na własnej problematyce, wykorzystując charakterystyczne dla swojego obszaru teorie i narzędzia badawcze; istnieje niedobór opracowań wykorzystujących wiedzę teoretyczną czy badania empiryczne, które łączą nauki ekonomiczne (m.in. ekonomia, finanse, nauki o zarządzaniu) z naukami społecznymi (np. psychologia i socjologia). Pojawił się zatem pomysł konferencji i publikacji interdyscyplinarnej. Monografia skierowana jest zarówno do teoretyków, jak i praktyków życia gospodarczego; teoretycy dostrzegą możliwości wykorzystania interdyscyplinarnych badań w zakresie swoich zainteresowań naukowych, praktycy zaś zapoznają się z nowatorskimi pomysłami, rozwiązaniami, usługami czy wreszcie interpretacjami najnowszych aktów normatywnych, możliwymi do zastosowania w zarządzanych przez nich przedsiębiorstwach.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie współczesnym przedsiębiorstwem

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Książka jest adresowana do osĂłb zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami, poszukujących moĹźliwości doskonalenia systemĂłw zarządzania, jak teĹź do osĂłb zajmujących się... Pełen opis produktu 'Funkcje i narzędzia zarzÄ dzania dla małych i średnich przedsiębiorstw' »

    Książka jest adresowana do osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami, poszukujących możliwości doskonalenia systemów zarządzania, jak też do osób zajmujących się small businessem naukowo. Zaprezentowano w niej takie ujęcia poszczególnych funkcji zarządzania, które mają charakter reinterpretacji znanych koncepcji, bądź mają charakter autorski.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Funkcje i narzędzia zarzÄ dzania dla małych i średnich przedsiębiorstw

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    na rynkach finansowych, - ewolucji podejścia do zarządzania kryzysem finansowym w UE i Eurosystemie, - przedstawienia roli Europejskiego Banku Centralnego w zapobieganiu i łagodzeniu skut... Pełen opis produktu 'Zapobieganie i zarzÄ dzanie kryzysem finansowym' »

    Głównym celem niniejszej publikacji jest identyfikacja przyczyn rosnącego ryzyka systemowego oraz ocena działań podejmowanych w skali międzynarodowej, aby to ryzyko minimalizować, a w konsekwencji zapobiegać kryzysom finansowym lub ograniczać ich skutki. Szczególna uwaga została poświęcona następującym kwestiom: - inicjatywom podejmowanym przez G20 w celu zapobiegania, rozprzestrzeniania się i łagodzenia skutków kryzysów finansowych, - przedstawieniu przedsięwzięć umożliwiających minimalizację zagrożeń związanych z funkcjonowaniem wielkich i systemowo ważnych instytucji finansowych, - znaczeniu systemów wczesnego ostrzegania w przeciwdziałaniu występowania kryzysów finansowych, - roli rekomendacji Komitetu Bazylejskiego (Bazylea III) w zapobieganiu i minimalizowaniu skutków kryzysów finansowych, - działalności Międzynarodowej Organizacji Komisji Papierów Wartościowych (IOSCO) przyczyniającej się do ograniczenia skutków kryzysu i poprawy stabilności na rynkach finansowych, - ewolucji podejścia do zarządzania kryzysem finansowym w UE i Eurosystemie, - przedstawienia roli Europejskiego Banku Centralnego w zapobieganiu i łagodzeniu skutków kryzysów finansowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Zapobieganie i zarzÄ dzanie kryzysem finansowym

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, moĹźliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej.... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne' »

    Monografia stanowi swoistą syntezę badań, dotyczących zarządzania procesami w przedsiębiorstwach medialnych, możliwości i barier występujących w tym zakresie w praktyce gospodarczej. Może być użyteczna dla tych czytelników, którzy są zainteresowani problemami zarządzania współczesnymi przedsiębiorstwami oraz poprawą skuteczności i efektywności ich działania.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie procesami a nowoczesne przedsiębiorstwa medialne

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    We współczesnym podejsćiu do procesĂłw zarządzania wiodącą rolę zasadnie przypisuje się zagadnieniom społecznym. Wyjaśnianie i przewidywanie procesĂłw zarządzania w oparciu... Pełen opis produktu 'Potencjał kulturowy i społeczny oraz zasoby ludzkie w procesach zarzÄ dzania' »

    We współczesnym podejsćiu do procesów zarządzania wiodącą rolę zasadnie przypisuje się zagadnieniom społecznym. Wyjaśnianie i przewidywanie procesów zarządzania w oparciu o społeczne mechanizmy generuje nowy rodzaj wiedzy i przyczynia się do wzmocnienia naukowego statusu nauk o zarządzaniu. Autorzy prezentują zagadnienia przyjmując zarówno odmienne perspektywy teoretyczne, jak i podejmując empiryczne próby odpowiedzi na zróżnicowane pytania badawcze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Potencjał kulturowy i społeczny oraz zasoby ludzkie w procesach zarzÄ dzania

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Podręczniki akademickie

    Zarządzanie zespołem projektowym róşni się znacząco od zarządzania zespołem operacyjnym. Zadaniem zespołu projektowego jest stworzenie unikatowego produktu lub zmodyfikowanie... Pełen opis produktu 'Komunikacja w zarzÄ dzaniu projektami' »

    Zarządzanie zespołem projektowym różni się znacząco od zarządzania zespołem operacyjnym. Zadaniem zespołu projektowego jest stworzenie unikatowego produktu lub zmodyfikowanie istniejącej procedury, procesu, systemu. Dlatego w pracy projektowej od zespołu wymagana jest elastyczność, kreatywność i efektywna koordynacja działań. Skuteczna komunikacja jest fundamentem pracy zespołu projektowego. O sukcesie lub porażce projektu w dużym stopniu decyduje zarządzanie komunikacją. Jest to podstawowa umiejętność kierownika projektu. Wyniki analizy Project Management Institute pokazały, że kierownik projektu 90% czasu poświęca na działalność związaną z komunikacją. Obejmuje to tak różne działania, jak: prowadzenie spotkań statusowych, nieformalne negocjacje z interesariuszami, wystąpienia na konferencjach promujących projekt.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Komunikacja w zarzÄ dzaniu projektami


Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1