Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
Włączyłeś filtrowanie wyników wyszukiwania. Aby znaleźć więcej produktów wyłącz część lub wszystkie filtry.
  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Zarządzanie wartością to koncepcja, ktĂłra stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celĂłw dzialalności przedsiębiorstwa Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie wartościÄ spółki kapitałowej' »

    Zarządzanie wartością to koncepcja, która stała się obecnie podstawowym narzędziem kierowania przedsiębiorstwem. Poszerza ona zakres finansowych celów dzialalności przedsiębiorstwa o troskę nie tylko o własne interesy, ale także o relacje z jego interesariuszami.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie wartościÄ spółki kapitałowej

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Książka jest efektem dyskusji przedstawicieli polskich i zagranicznych ośrodkĂłw naukowych z praktykami róşnych poziomĂłw zarządzania współczesną turystyką. Takie połączenie zaowo... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie turystykÄ w kryzysie' »

    Książka jest efektem dyskusji przedstawicieli polskich i zagranicznych ośrodków naukowych z praktykami różnych poziomów zarządzania współczesną turystyką. Takie połączenie zaowocowało identyfikacją kluczowych problemów branży turystycznej w kontekście aktualnych problemów politycznych i gospodarczych, procesów i zdarzeń naturalnych, jak również zmieniających się potrzeb klientów.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie turystykÄ w kryzysie

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Europejskiej Zarządzanie wiedzą i innowacyjność w Unii Europejskiej Konkurencyjność i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa Pełen opis produktu 'Strategia lizbońska a zarzÄ dzanie wartościÄ' »

    Uwarunkowania konkurencyjności systemowej krajów Unii Europejskiej Ekologiczno-społeczne aspekty zrównoważonego rozwoju w Unii Europejskiej Procesy integracji rynku finansowego w Unii Europejskiej Zarządzanie wiedzą i innowacyjność w Unii Europejskiej Konkurencyjność i zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Strategia lizbońska a zarzÄ dzanie wartościÄ

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Zarządzanie przedsiębiorstwem w nowych uwarunkowaniach jest dużą umiejętnością, wymaga lat doświadczeń, ogromnej wiedzy, jest wyzwaniem dla kierujących przedsiębiorstwami. Podejmuj... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie przedsiębiorstwem' »

    Zarządzanie przedsiębiorstwem w nowych uwarunkowaniach jest dużą umiejętnością, wymaga lat doświadczeń, ogromnej wiedzy, jest wyzwaniem dla kierujących przedsiębiorstwami. Podejmując różne decyzje, w różnych obszarach działalności przedsiębiorstwa, muszą być świadomi ryzyka, zarządzając przedsiębiorstwem muszą to ryzyko, jego skalę i zakres, starać się rozpoznać i wykorzystując swoją wiedzę i zgromadzoną informację, ale również kierując się intuicją, ocenić jego skutki dla przedsiębiorstwa.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie przedsiębiorstwem

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    domowe, przedsiębiorstwa oraz państwa, posiada inną charakterystykę, w aspekcie zagroĹźeń, ale takĹźe szans. Proces zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym jest niezwykle zinternacjonalizowany,... Pełen opis produktu 'Wymiary zarzÄ dzania ryzykiem w obrocie gospodarczym' »

    Ryzyko było, jest i będzie naturalną częścią obrotu gospodarczego, jednak w dobie dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości jest ono bardziej złożone i trudne do jednoznacznego określenia. Obejmuje aspekty ekonomiczne, prawne, zarządcze i bardzo często determinowane jest politycznie. Ryzyko z perspektywy każdego podmiotu gospodarującego, do którego zaliczyć można gospodarstwa domowe, przedsiębiorstwa oraz państwa, posiada inną charakterystykę, w aspekcie zagrożeń, ale także szans. Proces zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym jest niezwykle zinternacjonalizowany, a jednocześnie oparty na wymianie informacji i ich przenoszeniu - również do cyberprzestrzeni, co generuje dodatkowe rodzaje ryzyka. Poza tym, szeroko rozwinięta współpraca międzynarodowa w obrocie handlowym wymusza nie tylko stosowanie się do licznych przepisów zarówno krajowych, jak i międzynarodowych, ale także wspólne działania na rzecz ograniczania ryzyka, przynajmniej w wersji deklaratywnej. Z tych względów właściwa identyfikacja ryzyka i wprowadzenie rozwiązań eliminujących to ryzyko lub przynajmniej je redukujących, stanowią jedno z ważniejszych wyzwań stojących przed wszystkimi uczestnikami obrotu gospodarczego. Wychodząc z założenia, że niepewność otoczenia, przyczynowo-skutkowe zachowania decydenta o nie zawsze pożądanym charakterze, jak i brak dostatecznie pełnej informacji tłumaczą tytułowe wymiary zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym, w opracowaniu przyjęto podział tekstu na dwie części. Część pierwsza Finansowy wymiar zarządzania ryzykiem, dotyczy ryzyka finansowego w obrocie gospodarczym. W części drugiej, pt. Systemowy i organizacyjny wymiar zarządzania ryzykiem, przedstawiono ryzyko oraz metody jego stabilizacji zarówno z perspektywy całego systemu gospodarczego, jak i poszczególnych jego uczestników. Książa stanowi pozycję w sposób kompleksowy przedstawiającą problem zarządzania ryzykiem oraz metod jego wdrażania i stosowania. Mamy nadzieję, że treści zawarte w niniejszej publikacji pozwolą Czytelnikowi znaleźć opracowania dotyczące interesującej go tematyki z zakresu wielopłaszczyznowych wymiarów zarządzania ryzykiem w obrocie gospodarczym.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Wymiary zarzÄ dzania ryzykiem w obrocie gospodarczym

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    W tomie: - jakość nauczania - potrzeby rynku pracy - kształtowanie procesĂłw edukacyjnych - formy komunikacji szkół z rynkiem. Książka łączy rozwaĹźania poparte doświadczeniem i praktyką, wskazuje... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie szkoĹ‚Ä wyĹźszÄ Tom 24' »

    W tomie: - jakość nauczania - potrzeby rynku pracy - kształtowanie procesów edukacyjnych - formy komunikacji szkół z rynkiem. Książka łączy rozważania poparte doświadczeniem i praktyką, wskazuje na problemy, które wymagają rozwiązania i zmuszają do dalszej refleksji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie szkoĹ‚Ä wyĹźszÄ Tom 24

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Książka podejmuje aktualną i istotną zarĂłwno dla teorii finansĂłw, jak i praktyki Ĺźycia gospodarczego problematykę zarządzania płynnością finansową, ktĂłra stanowi jedną z Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie płynnościÄ finansowÄ przedsiębiorstw' »

    Książka podejmuje aktualną i istotną zarówno dla teorii finansów, jak i praktyki życia gospodarczego problematykę zarządzania płynnością finansową, która stanowi jedną z najważniejszych dziedzin zarządzania przedsiębiorstwem. Utrzymanie płynności finansowej decyduje o sytuacji finansowej przedsiębiorstwa, jego stabilności, a tym samym przetrwaniu. Główne obszary tematyczne poruszane w opracowaniu to: - istota i znaczenie płynności finansowej, - instrumenty zarządzania płynnością, - czynniki wpływające na poziom bezpieczeństwa transakcji z odroczonym terminem zapłaty. Treść książki nawiązuje do praktyki gospodarczej. Może być zatem wykorzystywana przez studentów kierunków ekonomicznych i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu rachunkowości i finansów, jak również praktyków zajmujących się finansami przedsiębiorstwa oraz osoby pragnące pogłębić wiedzę z zakresu zapewnienia bezpieczeństwa prowadzonej działalności poprzez zachowywanie przez przedsiębiorstwa płynności finansowej.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie płynnościÄ finansowÄ przedsiębiorstw

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    ). Niniejsza książka jest jedną z pierwszych prĂłb podjęcia obszernej i kompleksowej analizy rynku usług zarządzania aktywami finansowymi. Zawiera definicję i klasyfikację działalności... Pełen opis produktu 'Rynek usług zarzÄ dzania aktywami finansowymi' »

    Współczesny rynek finansowy stwarza szerokie możliwości inwestowania wolnych środków pieniężnych, poprzez różnorodne instrumenty finansowe. Inwestycje są jednakże obarczone różnym poziomem ryzyka. W rezultacie można osiągnąć wysoki zwrot z poczynionych inwestycji, ale również utracić zainwestowany kapitał. Inwestor indywidualny może inwestować swoje środki samodzielnie na rynku finansowym lub też poprzez pośredników finansowych, wśród których najbardziej znaczący są inwestorzy instytucjonalni, w tym firmy zarządzające aktywami finansowymi (firmy asset management). Niniejsza książka jest jedną z pierwszych prób podjęcia obszernej i kompleksowej analizy rynku usług zarządzania aktywami finansowymi. Zawiera definicję i klasyfikację działalności asset management i jej umiejscowienie w strukturze rynku finansowego. Autor przedstawił największe rynki zarządzania aktywami na świecie oraz poświęcił szczególną uwagę na ukazanie rynku polskiego, prezentując dane empiryczne oraz wnioski wynikające z obserwacji i badań, z uwzględnieniem sytuacji załamania i dekoniunktury na rynkach finansowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Rynek usług zarzÄ dzania aktywami finansowymi

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    początek terminowym transakcjom „,na pogodę”,. Zarządzanie ryzykiem pogodowym jest pierwszym w Polsce przewodnikiem, ktĂłry szczegółowo porusza tematykę wykorzystania derywatĂłw po... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie ryzykiem pogodowym' »

    Lista przedsiębiorstw, których zyski są zależne od pogody jest bardzo długa i zawiera m.in. sektor energetyczny, rolniczo-sadowniczy, budownictwa, transportu, turystyczny, roz-rywkowy oraz browarniczy. Szacuje się, że pogoda bezpośrednio lub pośrednio wpływa na przychody trzech z czterech firm. Na przykład producenci energii od dawna zdawali sobie sprawę z wysokiej korelacji pomiędzy popytem na energię a temperaturą w danym czasie. To właśnie przedsiębiorstwa z tego sektora, wskutek deregulacji amerykańskiego rynku energe-tycznego na początku lat 90-tych ubiegłego wieku, dały początek terminowym transakcjom „,na pogodę”,. Zarządzanie ryzykiem pogodowym jest pierwszym w Polsce przewodnikiem, który szczegółowo porusza tematykę wykorzystania derywatów pogodowych w firmie jako narzę-dzi ograniczania ryzyka pogodowego o charakterze niekatastroficznym. Zasadniczym celem niniejszej książki jest wskazanie metod identyfikacji i pomiaru ryzyka pogodowego o charakterze niekatastroficznym, a także szczegółowa analiza pochod-nych instrumentów pogodowych jako instrumentu ograniczania tego ryzyka. Wyniki prze-prowadzonych badań pozwoliły dodatkowo wskazać, w jakich sytuacjach oraz w jakim stop-niu instrumenty te pozwalają skutecznie ograniczać omawiane ryzyko. Książka ta jest adresowana przede wszystkim do kadry średniego i wyższego szczebla wszystkich firm narażonych na ryzyko pogodowe, zwłaszcza sektora energetycznego. Ta książka może być także doskonałym źródłem informacji w pisaniu prac dyplomo-wych, magisterskich czy doktorskich.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie ryzykiem pogodowym

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Kompetencja zarządzania zmianą staje się kluczowa dla sukcesu firm XXI w., a książka „Zarządzanie zmianą. Od strategii do działania" w kompletny sposĂłb opisuje ten proces i... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie zmianÄ' »

    Kompetencja zarządzania zmianą staje się kluczowa dla sukcesu firm XXI w., a książka „Zarządzanie zmianą. Od strategii do działania" w kompletny sposób opisuje ten proces i wskazuje co po winien robić menedżer, żeby zakończył się sukcesem. Opierając się na doświadczeniach praktyków zarządzania pokazuje kolejne obszary zagadnień, jakie należy wziąć pod uwagę, aby nie zejść z przyjętego kursu. Autorzy bardzo pragmatycznie podchodzą do zawodu menedżera, którego codzienność jest często plątaniną wielu wątków i działań, i w której nawet najlepsze pomysły rozbijają się o rafy w trakcie wykonania: bo wiedzieć nie znaczy działać, a działać nie znaczy osiągać pożądane wyniki. Gorąco zachęcam do tej lektury, aby polskie firmy nauczyły się trudnej sztuki strategicznej transformacji i z powodzeniem stawiły czoła globalnej konkurencji. Prof. Krzysztof Opolski Wydział Nauk Ekonomicznych UW Książka ta, pomyślana jako podręcznik, opisuje syntetycznie cały proces zmiany, od koncepcji do wdrożenia. Ilustrowana jest licznymi, konkretnymi przykładami i schematami analizy, zaczerpniętymi z praktyki menedżerskiej, a modułowy układ pozwala ją czytać zarówno w sposób ciągły, jak i wybiórczy. Publikacja powinna zainteresować kierujących przedsiębiorstwem i konsultantów, a także tych wszystkich, którzy pragną pogłębić wiedzę o prowadzeniu zmiany i roli menedżera.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie zmianÄ

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    kryzysĂłw i ryzyka utraty zaufania, przedstawiono czynniki determinujące sukces w procesie jego odbudowy. Książka jest adresowana zarĂłwno do praktykĂłw zarządzania, jak teĹź do pracownikĂłw... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie reputacjÄ przedsiębiorstwa' »

    Reputacja jest uważana za jeden z najcenniejszych zasobów współczesnego przedsiębiorstwa, stanowiący źródło długotrwałej przewagi konkurencyjnej oraz jego wartości rynkowej. Reputacja jest to ocena przedsiębiorstwa i jego działalności formułowana przez różne grupy interesariuszy: klientów, partnerów biznesowych, inwestorów, pracowników, administrację publiczną, media, lokalne społeczności, przez pryzmat własnych interesów i oczekiwań. Fundamentem reputacji jest zaufanie interesariuszy budowane na podstawie wiarygodności firmy w zakresie jej kompetencji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych, uczciwości oraz życzliwości. W opracowaniu podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: • Jak budować relacje z interesariuszami oparte na zaufaniu? • Jakie są źródła i przyczyny utraty lub obniżenia poziomu zaufania interesariuszy? • Jak odbudować zaufanie interesariuszy po kryzysie? Na podstawie analizy przypadków przedsiębiorstw, które doświadczyły kryzysów i ryzyka utraty zaufania, przedstawiono czynniki determinujące sukces w procesie jego odbudowy. Książka jest adresowana zarówno do praktyków zarządzania, jak też do pracowników naukowych zajmujących się zarządzaniem reputacją i zaufaniem interesariuszy. Może służyć studentom wydziałów ekonomicznych i zarządzania oraz słuchaczom kursów i studiów podyplomowych do pogłębiania wiedzy z zakresu zarządzania reputacją, zarządzania relacjami z interesariuszami oraz marketingu i public relations.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie reputacjÄ przedsiębiorstwa

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    " (2015). Nastąpiło znaczne upodmiotowienie pracownikĂłw. Teraz juĹź coraz mniej skuteczne okazuje się makiawelistyczne, autokratyczne zarządzanie, a ogromnego znaczenia nabiera upodmioto... Pełen opis produktu 'Koniec z makiawelistycznym zarzÄ dzaniem' »

    Na skutek upowszechnienia się w przedsiębiorstwach informatyki w ostatnich latach wiele się zmieniło. Pisałem o tym w książkach „Podmiotowość pracy w sieci" (2013) i „Talenty w firmie" (2015). Nastąpiło znaczne upodmiotowienie pracowników. Teraz już coraz mniej skuteczne okazuje się makiawelistyczne, autokratyczne zarządzanie, a ogromnego znaczenia nabiera upodmiotowiające pracownika pobudzanie i rozwijanie jego potencjału twórczego oraz grupowe rozwiązywanie problemów, które w dzisiejszej, konkurencyjnej gospodarce muszą być rozwiązane kilkakrotnie szybciej niż kilkanaście lat temu. Z tym łączy się ogromne wyczulenie na zmieniające się potrzeby klientów i zmiany wprowadzane przez konkurentów. W jednym z przedsiębiorstw zauważyłem salę, w której stał flipchart z flamastrami, a na podłodze rozłożone były materace. I gdy któryś z pracowników miał jakiś pomysł, to bez pytania swego przełożonego o pozwolenie zwoływał na tę salę osoby, które na tej sprawie mogły się znać (nawet prezesa) i wspólnie znajdowano różne rozwiązania i projekty zmian. Była to współczesna tzw. „organizacja ucząca się" (lub zwana też „inteligentną"). I oczywiście w przedsiębiorstwie tym pracownicy mieli całkowitą swobodę tworzenia grup twórczych poprzez Internet - w firmie, z osób spoza niej i z zagranicy. Aby pokazać istotę tych zmian zaprezentowałem w książce całą istotę autokratycznego i manipulacyjnego makiawelizmu, posługując się analizą „Księcia" i innych prac Makiavellego, a następnie przedstawiłem podmiotowego pracownika i zasady jego funkcjonowania w podmiotowo kierowanych zespołach. Zaprezentowałem też właściwe sposoby kierowania pracownikami przez liderów zespołów oraz kierowania przedsiębiorstwami przez ich prezesów. Na koniec przedstawiłem dwóch światowych liderów podmiotowo funkcjonujących w swoich społeczeństwach - Mahatmę Gandhiego i Michaiła Gorbaczowa.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Koniec z makiawelistycznym zarzÄ dzaniem

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    ". rozszerzonego o pewne elementy zaczerpnięte z innych nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania uczelniami niepublicznymi stanowi inspirację do jej weryfikacji w praktyce gospodarczej oraz... Pełen opis produktu 'Controlling we wspomaganiu zarzÄ dzania uczelniÄ niepublicznÄ funkcjonujÄ cÄ w Polsce' »

    Książka wypełnia istniejącą lukę, jako źródło informacji o możliwościach zastosowania controllingu w tak specyficznych jednostkach, jak uczelnie niepubliczne Zawarte w niej wnioski mogą posłużyć jako zalecenia i rekomendacje dla osób zarządzających uczelniami oraz innym osobom pragnącym zgłębić omawianą problematykę. Zaproponowana koncepcja controllingu wzbogaconego". rozszerzonego o pewne elementy zaczerpnięte z innych nowoczesnych koncepcji i metod zarządzania uczelniami niepublicznymi stanowi inspirację do jej weryfikacji w praktyce gospodarczej oraz do dalszych naukowych poszukiwań.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Controlling we wspomaganiu zarzÄ dzania uczelniÄ niepublicznÄ funkcjonujÄ cÄ w Polsce

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Monografia składa się z czterech rozdziałów, w ktĂłrych podjęto prĂłbę wyjaśnienia podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania jakością oraz związkĂłw jakie zachodzą pomiędzy j... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie jakościÄ w logistyce' »

    Monografia składa się z czterech rozdziałów, w których podjęto próbę wyjaśnienia podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania jakością oraz związków jakie zachodzą pomiędzy jakością a logistyką w jej poszczególnych podsystemach.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie jakościÄ w logistyce

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    W drugim wydaniu „Zarządzania motywacją pracownikĂłw" przedstawione zostały najwaĹźniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracownikĂłw, tworzeniem skutecznych systemĂłw Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie motywacjÄ pracownikĂłw' »

    W drugim wydaniu „Zarządzania motywacją pracowników" przedstawione zostały najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania pracowników, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację pracowników. Zaprezentowane w książce narzędzia analizy motywacji stanowią próbę odpowiedzi na dwa podstawowe pytania: - Co motywuje ludzi do działania? - Dlaczego ludzie wybierają takie, a nie inne zachowania, np. wydajniej pracują, wykazują większe zaangażowanie, tworzą przyjazną atmosferę, poprawia się praca w zespołach itp.? Motywacja pracowników ma znaczne przełożenie na sprawność i efektywność organizacji. Istotnym wyzwaniem w organizacji jest nadążanie za wzrostem wymagań i oczekiwań pracowników z jednoczesnym zachowaniem efektywności ekonomicznej organizacji. Oprócz aspektów behawioralnych ważną kwestią jest przełożenie motywacji na wskaźniki ekonomiczne, takie jak: wydajność, produktywność, fluktuacja, poprawa jakości obsługi klienta itp. Książka jest przeznaczona dla kadry menedżerskiej, specjalistów HR, studentów nauk ekonomicznych i wszystkich chcących zrozumieć istotę motywacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie motywacjÄ pracownikĂłw

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Podręczniki akademickie

    Co w Ĺźyciu kaĹźdego człowieka moĹźe stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co moĹźe zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia?... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie reklamÄ w.2' »

    Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki niej staje się konsumentem w świecie dóbr.W książce Autor pokazuje, w jaki sposób reklama kieruje uwagę konsumenta na określone produkty i zachęca do zakupu. Odchodzi on jednak od klasycznych metod posługiwania się apelem reklamy. Przedstawia zupełnie nową metodologię konstruowania reklamy - Nowej Reklamy. Omawia konkretne etapy i fazy budowania takiej reklamy, opierającej się na innej narracji, na tym, co nazywamy stereotypem, archetypem, fobią, a nawet korzystającej z tzw. obsesji, konstruującej swoistą bazę danych. Wszystkie potrzebne dane (zasady, definicje, postulaty itp.) zgromadzono w aneksach, by sam tok rozumowania przedstawić w możliwie jasny i przekonujący sposób.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie reklamÄ w.2

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    …dzanie przez jakość, w ktĂłrej powinni brać udział wszyscy członkowie organizacji, poniewaĹź tylko wtedy moĹźna kształtować jakość i kierować określone działania na osiągnięcie... Pełen opis produktu 'Innowacje i jakość w zarzÄ dzaniu organizacjami' »

    W aktualnych realiach gospodarczych o efektach i przyszłych możliwościach rozwojowych każdej organizacji decydują w znacznej mierze charakter i intensywność różnorodnych przedsięwzięć innowacyjnych dostosowujących zachowanie organizacji do wymogów globalnego rynku oraz stanu, struktury, złożoności i dynamiki ich otoczenia. Niezmiernie ważnym aspektem funkcjonowania organizacji jest zarządzanie przez jakość, w której powinni brać udział wszyscy członkowie organizacji, ponieważ tylko wtedy można kształtować jakość i kierować określone działania na osiągnięcie długofalowego sukcesu. Należy stwierdzić, że dla podmiotu gospodarującego strategiczne znaczenie mają procesy zarządzania jakością oraz zarządzania innowacjami, które są składowymi ogólnej (globalnej) strategii, obejmującej inne dziedziny jego działania. Istotnym elementem zarządzania przedsiębiorstwem są działania modyfikacyjne, których celem jest ciągłe usprawnianie jakości i wprowadzanie innowacji. Bardzo ważne staje się zrozumienie określonych współzależności i różnic występujących w procesie tych zmian, co wymaga podejścia integralnego. Zapotrzebowaniu temu wychodzi naprzeciw recenzowane opracowanie, napisane przez pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego, pod redakcją naukową dr hab. prof. US Joanny Wiśniewskiej i dr. hab. prof. US Krzysztofa Janasza. Stanowi ono wartościowe studium teoretyczno-metodyczno-poznawcze przedstawiające zagadnienia innowacyjności i jakości polskich organizacji w sektorach przemysłowym oraz usługowym w przekrojach lokalnym (regionalnym) i ogólnopolskim.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Innowacje i jakość w zarzÄ dzaniu organizacjami

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Poradnik jest przeznaczony dla konsultantĂłw - doradcĂłw w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii... Pełen opis produktu 'Konsultant zarzÄ dzania jakościÄ' »

    Poradnik jest przeznaczony dla konsultantów - doradców w dziedzinie szeroko pojętego zarządzania organizacją, w tym zwłaszcza zarządzania opartego na wymaganiach norm ISO serii 9000 - zarządzanie jakością, ISO serii 14000 - zarządzanie środowiskowe, a także TQM - Total Quality Management, Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM itp. Poradnik został opracowany na podstawie doświadczeń uzyskanych przez autora i innych konsultantów współpracujących z nim przez wiele lat w trakcie wdrażania systemów w ponad 500 organizacjach z różnych branż przemysłowych oraz sektora usług, w tym również usług niematerialnych (banki, szkoły, usługi medyczne itp.). Zawarte w poradniku uwagi dotyczące działania jednostek konsultingowych mogą być również pomocne organizacjom przy ich wyborze.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Konsultant zarzÄ dzania jakościÄ

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Publikacja jest przeznaczona dla organizacji z róşnych sektorĂłw i branĹź, ktĂłre chcą doskonalić swoje zarządzanie, przede wszystkim przez wdraĹźanie systemu zarządzania jakością... Pełen opis produktu 'Doskonalenie zarzÄ dzania organizacjÄ w praktyce' »

    Publikacja jest przeznaczona dla organizacji z różnych sektorów i branż, które chcą doskonalić swoje zarządzanie, przede wszystkim przez wdrażanie systemu zarządzania jakością na bazie wymagań norm ISO serii 9000. Normy te są powszechnie stosowane na świecie i stanowią pierwszy krok na drodze budowy w organizacji nowoczesnego systemu zarządzania, czyniąc ją bardziej konkurencyjną na rynku i lepiej postrzeganą przez klientów, dostawców, władze rządowe i samorządowe, inwestorów, banki itp. Opracowanie może być również pomocne dla tych organizacji, które już mają wdrożony system zarządzania jakością i chcą go dalej doskonalić. Bowiem sam fakt wdrożenia takiego systemu jeszcze wcale nie oznacza, że organizacja posiada już w pełni skuteczny i efektywny system zarządzania, tym bardziej, że sama norma nie obejmuje wszystkich aspektów zarządzania. W publikacji pokazano niektóre elementy i narzędzia, które powinny wzbogacić zarządzanie organizacją. W opracowaniu skoncentrowano się przede wszystkim na pokazaniu praktycznych aspektów i przykładów realizacji systemu zarządzania jakością, we wszystkich etapach, począwszy od diagnozy stanu organizacji, poprzez opracowanie i wdrożenie dokumentów systemu, podjęcie audytów wewnętrznych i działań doskonalących, aż do oceny gotowości systemu do certyfikacji.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Doskonalenie zarzÄ dzania organizacjÄ w praktyce

  • [CEDEWU]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    Książka stanowi kompleksowy opis monograficzny zasad oraz metod zarządzania informacją i jej jakością w organizacjach zhierarchizowanych. RozwaĹźania teoretyczne uzupełniają wyniki wĹ... Pełen opis produktu 'ZarzÄ dzanie jakościÄ informacji w organizacjach zhierarchizowanych' »

    Książka stanowi kompleksowy opis monograficzny zasad oraz metod zarządzania informacją i jej jakością w organizacjach zhierarchizowanych. Rozważania teoretyczne uzupełniają wyniki własnych badań autorki nad jakością informacji w zhierarchizowanych instytucjach bankowych.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o ZarzÄ dzanie jakościÄ informacji w organizacjach zhierarchizowanych


Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo olesiejuk, egmont, wolters kluwer polska, helion, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, muza, c.h. beck
Produkty w ofercie: 171485
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1