Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Scholar]

    Kategoria: Marketing. Badania marketingoweWysyłka: od ręki

    odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych. Książka "Dorośli reklamują, dzieci kupują" opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież... Pełen opis produktu 'Dorośli reklamują dzieci kupują' »

    Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach ? propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych. Książka "Dorośli reklamują, dzieci kupują" opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież w sposób obiektywny, na podstawie rzetelnych badań. Przedstawiono w niej:- kształtowanie się zachowań konsumenckich (głównie wpływ rodziców, rówieśników, mediów);- działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy, szeptany, peer-to-peer itp.);- pozytywne i negatywne społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci i młodzieży;- praktyczne wskazówki, jak reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne.?Książka ta może służyć jako rodzaj poradnika dla rodziców, podpowiadającego, jak pomagać własnym dzieciom w odnalezieniu się w świecie konsumpcji?.dr hab., prof. UW, Dominika Maison ?Dzięki książkom takim jak ta możliwy jest ? choć brzmi to dzisiaj jak oksymoron ? konsumeryzm rozumny. Jest to w istocie pierwszy w Polsce podręcznik wychowania do życia w społeczeństwie konsumpcyjnym?.dr hab., prof. UMK, Tomasz Szlendak
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Dorośli reklamują dzieci kupują


Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, bellona, zielona sowa, amber
Produkty w ofercie: 296847
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 296847
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: