[sensus]
Kategoria: Biznes, EkonomiaWysyłka: od ręki
Słowa, które mają MOC Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z
ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie, wykonaj następujące
ćwiczenie : zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z
którymi na...
Pełen opis produktu 'Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej. Wydanie II rozszerzone' »
Słowa, które mają MOC
Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim
odpowiesz na to pytanie, wykonaj następujące ćwiczenie:
zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co
dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w
pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne? Sympatyczny może
poczekać, prawda? Nie pogniewa się, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej
zrobi sam. A może najszybciej załatwiasz sprawy najbardziej
namolnych? Tych, którzy będą marudzić, wisieć Ci nad głową,
wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalą projekt. Jeśli nie masz bardzo
przekornej natury, robotę dla nich wykonasz najprędzej - po to, by
mieć ich z głowy. Czy teraz czujesz moc perswazji? Czy wierzysz
już, że tak jak marudni wpływają na Twoje działania, tak Ty możesz
kierować działaniami innych ludzi?
Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka.
W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi
metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by
ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem -
książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komunikacji perswazyjnej.
Jest jednak częścią strategii, metod i technik, które wchodzą w
skład Modelu Permanentnego Rozwoju Społecznego (Permanent
Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz
ze współpracownikami. Pod tym modelem podpisuje się obiema rękami,
jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyśleń i własnych
wniosków.
Aleksander Binsztok jest doktorem nauk ekonomicznych,
wykładowcą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz
współpracownikiem innych renomowanych uczelni w kraju i za granicą.
Przede wszystkim jednak jest trenerem komunikacji i biznesu. W
gronie osób korzystających z jego usług znaleźli się ludzie, którzy
zdali sobie sprawę z tego, jak wielką rolę w biznesie odgrywa
niewidoczne, skuteczne oddziaływanie na ludzkie emocje, myśli i
zachowania, a są wśród nich m.in. prawnicy, politycy, agenci
ubezpieczeniowi, sprzedawcy luksusowych dóbr oraz menedżerowie
międzynarodowych korporacji. Przeczytaj więcej na
www.binsztok.pl.