[Games Workshop]
Kategoria: Age of Sigmar > Książki i akcesoria AoS
Age of Sigmar: Core Book Age of Sigmar to epicka sceneria
zamieszkana przez niezliczone armie, potężnych bohaterów i
wspaniałe potwory. Jest gospodarzem rozległych, obejmujących całe
królestwa...
Pełen opis produktu 'Age of Sigmar: Core Book (ENG) Age of Sigmar: Core Book' »
Age of Sigmar: Core BookAge of Sigmar to epicka
sceneria zamieszkana przez niezliczone armie, potężnych bohaterów i
wspaniałe potwory. Jest gospodarzem rozległych, obejmujących całe
królestwa wojen między siłami Ładu, Chaosu, Śmierci i Zniszczenia.
W podstawowej księdze Warhammer Age of Sigmar nie tylko poznasz
bogatą historię tej rozdartej wojną epoki, ale także znajdziesz
wszystkie zasady, których potrzebujesz, aby przywołać te epickie
historie na stole.
Książka
Ta 360-stronicowa książka w twardej oprawie jest najlepszym
towarzyszem zarówno dla początkujących, jak i weteranów gry
Warhammer Age of Sigmar, zawierająca wszystko, co musisz wiedzieć,
aby zbierać, budować, malować i bawić się figurkami Citadel w
Mortal Realms.
Realms of War
Podstawowa Księga zaczyna się od Realms of War, przeglądu hobby
Warhammera ze zwięzłymi poradnikami na temat zbierania, budowania i
malowania figurek, a także różnych sposobów wykorzystania ich do
grania w gry Warhammer Age of Sigmar.
Niekończąca się wojna
Odkryj historię śmiertelników w pierwszej części książki,
zawierającej szczegółową, ilustrowaną historię od przybycia
Boskiego Króla ludzkości do dzikiej Ery Bestii. Obejmuje to trzy
główne grupy wiekowe:
- The Age of Myth, podróż Sigmara przez kosmos, jego spotkanie z
Wielkim Dracothionem i eksploracja ośmiu światów śmiertelników.
Opowiada o jego przebudzeniu innych bogów, budowaniu cywilizacji i
kłótliwych sojuszach, które zostały zawarte.
- Wiek Chaosu, wywołany machinacjami Bogów Chaosu i ich dowództwem
nad Królestwem Chaosu, plującymi legionami demonów i niszczącymi
panujący niegdyś pokój.
- Wiek Sigmara, w którym czempioni Boskiego Króla walczą z jego
wrogami we wszystkich formach. Od mściwych Wojen o Bramę Wymiaru,
które wyrzuciły Chaos z wielu twierdz Zakonu, przez kataklizmowe
Nekrotrzęsienie wywołane przez Nagasha, Boga Umarłych, aż po
nastanie Ery Bestii, gdy starożytny Bóg Trzęsienia Ziemi wypuszcza
hordy szalejących zielonoskórych w serca cywilizacja.
Zapoznaj się z podstawowymi informacjami na temat każdego z ośmiu
światów śmiertelników – Azyr, Shyish, Ashqy, Chamon, Ghur, Ghyran,
Hysh i Ulgu – które szczegółowo opisują ich powiązania, opisy
rodzimych cywilizacji, które powstały i upadły, kluczowe
wydarzenia, które miały miejsce miejsce i godne uwagi cechy
geograficzne; wraz ze szczegółami Królestwa Chaosu, koszmarnego
wymiaru, w którym mieszkają Bogowie Chaosu i legiony przerażających
pomiotów piekielnych.
Zderzenie imperiów
Dowiedz się o armiach i sojuszach, które walczą w Krainach
Śmiertelników, z których każdy zawiera prezentację pięknie
pomalowanych miniatur Citadel, podzielonych na cztery sekcje
zgodnie z ich Wielkimi Sojuszami. Zaczynając od sił Porządku,
zdobędziesz wgląd w każdą z frakcji, które stanowią ostatni bastion
cywilizacji w ośmiu królestwach (nawet jeśli nie zawsze się
dogadują), zanim przejdziesz do pertraktacji z ich nemezis w siły
Chaosu. Tymczasem sojusz Śmierci Nagasha planuje pochłonąć każdą
ostatnią duszę w krainie, podczas gdy Wielkie Zniszczenie Sojuszu
oddaje się ich podstawowym instynktom w szalejącej rzezi u boku
nowo odkrytego bóstwa, Kragnosa.
Zasady
Pierwsza sekcja zasad w tej książce zawiera podstawowe pojęcia,
których potrzebujesz, aby rozpocząć walkę w Erze Sigmara, prowadząc
cię przez rozmieszczenie, rundy bitewne, walkę, magię i nie tylko.
Zasady są przedstawione w jasnym i zwięzłym formacie z dodatkowym
komentarzem projektantów, dzięki czemu jest to najłatwiejsza
instrukcja w historii Warhammera.
Kiedy już poznasz podstawy, dowiedz się wszystkiego o trzech
podstawowych sposobach gry i planach bitwy, które możesz podjąć w
każdym z nich.
Otwórz grę
Puść wodze fantazji, ponieważ otwarta gra pozwala odtworzyć bez
ograniczeń każdy rodzaj narracyjnej fabuły lub wyzwania
taktycznego, jakie możesz wymyślić.
– Zawiera generator planów bitewnych otwartej wojny, który zapewnia
wstępnie ustawione mapy, warunki zwycięstwa, zwroty akcji i
fortele.
– Połączenie różnych opcji pozwala na rozegranie ponad 1200 różnych
rodzajów scenariuszy otwartej wojny.
Dopasowana gra
Zaprojektowana, aby zrównać obu graczy, dopasowana gra oferuje
graczom równe szanse na zwycięstwo w oparciu o zasady budowania
armii oparte na punktach i konkurencyjny zestaw planów
bitewnych.
– Zawiera dodatkowe zasady specjalne, w tym Kradzież Inicjatywy, a
także zasady dotyczące dodatkowych celów zdobywanych na podstawie
rundy po turze lub na koniec bitwy.
– Zawiera znacznie szersze i bardziej szczegółowe wymagania i
ograniczenia niż inne typy gier, w tym ograniczenia dotyczące
niekończących się zaklęć, wzmocnionych jednostek i jednostek o
małej sile.
Zabawa narracyjna
Wyślij swoją armię na Ścieżkę do chwały i obserwuj, jak rozwija się
w różnych grach, korzystając z przerobionej sekcji na temat zasad
narracji. Zdobywaj rozgłos, zdobywaj nowe umiejętności, a nawet
rozszerzaj terytorium swojej armii, bez ograniczeń dotyczących
tego, jak, kiedy i gdzie możesz grać.
– Zawiera zasady i wskazówki dotyczące 5-etapowego procesu
rozpoczynania kampanii Ścieżka do chwały, w tym: wybór frakcji i
królestw, początkowe rozmiary i terytoria, rozkazy bitwy,
ulepszenia rdzenia i wybór misji do rozpoczęcia.
– Zawiera wskazówki dotyczące toczenia bitew z przeciwnikami
zarówno uczestniczącymi, jak i nieuczestniczącymi w kampanii
Ścieżka do chwały.
Podbój bez granic
Ostatnia sekcja pomaga przedstawić szeroki wachlarz pól bitewnych i
niekończących się wojen, w których walczą władcy Śmiertelnych
Krain, w tym zasady dostosowane do różnych, bardziej niszowych
rodzajów pól bitewnych, na których możesz walczyć, na, w poprzek,
na, lub w rzeczywistości, pod.
Zawiera trzy warianty gier, z których mogą korzystać gracze, w
tym:
- Wojna oblężnicza – zbyt często w Mortal Realms watażkowie i
zdobywcy starają się wysiedlić mieszkańców terytorium lub miasta,
które uznali, że powinny znaleźć się pod ich kontrolą.
- Triumf i zdrada – czasami obowiązek wymaga totalnej bójki między
wszystkimi wrogami naraz, a gdy tak się stanie, te zasady mogą być
użyte do przedstawienia bitew, które toczą się między trzema lub
więcej frakcjami w tym samym czasie – wszystko gorączkowo walczysz
o wygranie dnia ze wszystkimi innymi przeciwnikami, ale czy to ty
wyjdziesz na szczyt?
- Walka w tunelu – śmiertelna walka w zwarciu jest powszechna w
Śmiertelnych Królestwach, gdy armie skupiają się w labiryntowych
sieciach jaskiń, perfidne skaveny przemykają przez miejskie kanały,
a zagadkowe tunele otwierają się w nieprzewidywalnych domenach
Chaosu.
Podstawowa Księga zamyka się podręcznym, alfabetycznym indeksem
zasad oraz możliwym do skopiowania spisem Ścieżki do chwały,
Zakonem bitwy i spisem armii.