Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [Impuls]

    Kategoria: NaukaWysyłka: od ręki

    odniesienia dla własnej niepowtarzalności (ciągłości) i odrębności. Codzienność niosąca „indywidualny ryt” jej doświadczania wymyka się opisywaniu jej w sposób jednoznaczny (stały), tzn. pozostaje... Pełen opis produktu 'Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej' »

    Nadanie tytułu pracy podyktowane jest tym, że narrację badanych w całości przenika kategoria codzienności, która zdaniem P.L. Bergera i T. Luckmanna „[…] jest zorganizowana wokół »tutaj« mojego ciała oraz »teraz« mojej teraźniejszości”, co oznacza, iż jest doświadczana „[…] w różnych stopniach bliskości i oddalenia, zarówno w sensie przestrzennym, jak i czasowym”. Ciało człowieka staje się układem odniesienia dla własnej niepowtarzalności (ciągłości) i odrębności. Codzienność niosąca „indywidualny ryt” jej doświadczania wymyka się opisywaniu jej w sposób jednoznaczny (stały), tzn. pozostaje – jak to ujęła E. Hałas – w coraz to większym stopniu pod wpływem lokalnych, prywatnych obszarów życia osoby. Stwierdzenie to uważam za szczególnie ważne, gdyż opisane wyniki badań stanowią w tej publikacji jedynie miniteorię, czyli tworzą teorię niskiego szczebla ogólności, która może się przyczynić do lepszego zrozumienia polisemii aktywności zawodowej nauczyciela kultury fizycznej (często w świadomości społecznej nieprzekraczającej poziomu stereotypu „wuefiarza”). W określaniu tworzonych w umysłach badanych nauczycieli obrazów zdrowia posłużyłam się fotografią, gdyż jak to ujął H.-G. Gadamer: „Interpretujemy, patrząc, słuchając, doznając”.Przypisując znaczenie aktywności samopoznania badanych nauczycieli KF – rekonstrukcji odpowiedzi na pytanie: „Kim jestem jako nauczyciel kultury fizycznej?” – w strukturze pracy wydzieliłam:część teoretyczną, składającą się z czterech rozdziałów, gdzie starałam się przybliżyć instrumentarium pojęciowe niezbędne do stworzenia „wspólnoty zrozumienia” prezentowanego opracowania;część, w której zaprezentowałam wyznaczoną tu codziennością perspektywę badań jakościowych (uzasadniłam dokonany wybór oraz metodykę postępowania badawczego);część prezentującą wyniki badań własnych, której poszczególne podrozdziały zostały zakodowane na drodze podjętej praktyki interpretacyjnej.Raport końcowy z badań stanowi formę zamknięcia opracowania, które może się okazać przedpolem dalszych dociekań badawczych.AutorkaWyróżniam w rozprawie szczególnie jakościową interpretację danych empirycznych zebranych metodą wywiadu pogłębionego. Ta część opracowania jest całością samą w sobie – kompletną „dla siebie”, co znaczy w języku metodologii badań jakościowych – wystarczającą do tworzenia teorii ugruntowanej. Na podkreślenie zasługuje to, że w naukach o kulturze fizycznej jest to pierwsza rozprawa sporządzona tylko w tej strategii metodologicznej – a więc trudnej, niepomiernie trudniejszej niż wszystkie mi znane, o hybrydowej formule nomotetyczno-idiograficznych analiz i interpretacji, a odnoszące się nie tylko do tytułowego przedmiotu badań.[…] wyróżniam całą monografię dr Agnieszki Zalewskiej-Meler jako oryginalne, twórcze opracowanie, jedyne w tej kategorii metodologicznej w socjologii kultury fizycznej i pedagogice zdrowia.Z recenzji prof. zw. dr. hab. Andrzeja Pawłuckiego
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej

  • [Impuls]

    Kategoria: Literatura > Sport

    odniesienia dla własnej niepowtarzalności (ciągłości) i odrębności. Codzienność niosąca „indywidualny ryt” jej doświadczania wymyka się opisywaniu jej w sposób jednoznaczny (stały), tzn. pozostaje... Pełen opis produktu 'Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej' »

    Nadanie tytułu pracy podyktowane jest tym, że narrację badanych w całości przenika kategoria codzienności, która zdaniem P.L. Bergera i T. Luckmanna „[…] jest zorganizowana wokół »tutaj« mojego ciała oraz »teraz« mojej teraźniejszości”, co oznacza, iż jest doświadczana „[…] w różnych stopniach bliskości i oddalenia, zarówno w sensie przestrzennym, jak i czasowym”. Ciało człowieka staje się układem odniesienia dla własnej niepowtarzalności (ciągłości) i odrębności. Codzienność niosąca „indywidualny ryt” jej doświadczania wymyka się opisywaniu jej w sposób jednoznaczny (stały), tzn. pozostaje – jak to ujęła E. Hałas – w coraz to większym stopniu pod wpływem lokalnych, prywatnych obszarów życia osoby. Stwierdzenie to uważam za szczególnie ważne, gdyż opisane wyniki badań stanowią w tej publikacji jedynie miniteorię, czyli tworzą teorię niskiego szczebla ogólności, która może się przyczynić do lepszego zrozumienia polisemii aktywności zawodowej nauczyciela kultury fizycznej (często w świadomości społecznej nieprzekraczającej poziomu stereotypu „wuefiarza”). W określaniu tworzonych w umysłach badanych nauczycieli obrazów zdrowia posłużyłam się fotografią, gdyż jak to ujął H.-G. Gadamer: „Interpretujemy, patrząc, słuchając, doznając”. Przypisując znaczenie aktywności samopoznania badanych nauczycieli KF – rekonstrukcji odpowiedzi na pytanie: „Kim jestem jako nauczyciel kultury fizycznej?” – w strukturze pracy wydzieliłam: część teoretyczną, składającą się z czterech rozdziałów, gdzie starałam się przybliżyć instrumentarium pojęciowe niezbędne do stworzenia „wspólnoty zrozumienia” prezentowanego opracowania, część, w której zaprezentowałam wyznaczoną tu codziennością perspektywę badań jakościowych (uzasadniłam dokonany wybór oraz metodykę postępowania badawczego), część prezentującą wyniki badań własnych, której poszczególne podrozdziały zostały zakodowane na drodze podjętej praktyki interpretacyjnej. Raport końcowy z badań stanowi formę zamknięcia opracowania, które może się okazać przedpolem dalszych dociekań badawczych. Autorka Wyróżniam w rozprawie szczególnie jakościową interpretację danych empirycznych zebranych metodą wywiadu pogłębionego. Ta część opracowania jest całością samą w sobie – kompletną „dla siebie”, co znaczy w języku metodologii badań jakościowych – wystarczającą do tworzenia teorii ugruntowanej. Na podkreślenie zasługuje to, że w naukach o kulturze fizycznej jest to pierwsza rozprawa sporządzona tylko w tej strategii metodologicznej – a więc trudnej, niepomiernie trudniejszej niż wszystkie mi znane, o hybrydowej formule nomotetyczno-idiograficznych analiz i interpretacji, a odnoszące się nie tylko do tytułowego przedmiotu badań. […] wyróżniam całą monografię dr Agnieszki Zalewskiej-Meler jako oryginalne, twórcze opracowanie, jedyne w tej kategorii metodologicznej w socjologii kultury fizycznej i pedagogice zdrowia. Z recenzji prof. zw. dr. hab. Andrzeja Pawłuckiego
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    >>tutaj>teraz Nazwa - Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej Autor - Agnieszka Zalewska-Meler ... Pełen opis produktu 'Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej - Agnieszka Zalewska-Meler' »

    Opis - Nadanie tytułu pracy podyktowane jest tym, że narrację badanych w całości przenika kategoria codzienności, która zdaniem P.L. Bergera i T. Luckmanna ,,[...] jest zorganizowana wokół >>tutaj>teraz Nazwa - Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej Autor - Agnieszka Zalewska-Meler Oprawa - Miękka Wydawca - Impuls Kod ISBN - 9788378506362 Kod EAN - 9788378506362 Rok wydania - 2014 Język - polski Format - 16.0x23.5cm Ilość stron - 354 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5% Premiera - 2014-05-30
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej - Agnieszka Zalewska-Meler

  • [IMPULS]

    Kategoria: Książki / Zdrowie. Medycyna. Uroda

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej.

  • [Impuls]

    Kategoria: Oświata. Szkoły. Organizacje wychowawczeWysyłka: od ręki

    odniesienia dla własnej niepowtarzalności (ciągłości) i odrębności. Codzienność niosąca ?indywidualny ryt? jej doświadczania wymyka się opisywaniu jej w sposób jednoznaczny (stały), tzn. pozostaje... Pełen opis produktu 'Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej' »

    Nadanie tytułu pracy podyktowane jest tym, że narrację badanych w całości przenika kategoria codzienności, która zdaniem P.L. Bergera i T. Luckmanna ?[?] jest zorganizowana wokół ?tutaj? mojego ciała oraz ?teraz? mojej teraźniejszości?, co oznacza, iż jest doświadczana ?[?] w różnych stopniach bliskości i oddalenia, zarówno w sensie przestrzennym, jak i czasowym?. Ciało człowieka staje się układem odniesienia dla własnej niepowtarzalności (ciągłości) i odrębności. Codzienność niosąca ?indywidualny ryt? jej doświadczania wymyka się opisywaniu jej w sposób jednoznaczny (stały), tzn. pozostaje ? jak to ujęła E. Hałas ? w coraz to większym stopniu pod wpływem lokalnych, prywatnych obszarów życia osoby. Stwierdzenie to uważam za szczególnie ważne, gdyż opisane wyniki badań stanowią w tej publikacji jedynie miniteorię, czyli tworzą teorię niskiego szczebla ogólności, która może się przyczynić do lepszego zrozumienia polisemii aktywności zawodowej nauczyciela kultury fizycznej (często w świadomości społecznej nieprzekraczającej poziomu stereotypu ?wuefiarza?). W określaniu tworzonych w umysłach badanych nauczycieli obrazów zdrowia posłużyłam się fotografią, gdyż jak to ujął H.-G. Gadamer: ?Interpretujemy, patrząc, słuchając, doznając?.Przypisując znaczenie aktywności samopoznania badanych nauczycieli KF ? rekonstrukcji odpowiedzi na pytanie: ?Kim jestem jako nauczyciel kultury fizycznej?? ? w strukturze pracy wydzieliłam:część teoretyczną, składającą się z czterech rozdziałów, gdzie starałam się przybliżyć instrumentarium pojęciowe niezbędne do stworzenia ?wspólnoty zrozumienia? prezentowanego opracowania;część, w której zaprezentowałam wyznaczoną tu codziennością perspektywę badań jakościowych (uzasadniłam dokonany wybór oraz metodykę postępowania badawczego);część prezentującą wyniki badań własnych, której poszczególne podrozdziały zostały zakodowane na drodze podjętej praktyki interpretacyjnej.Raport końcowy z badań stanowi formę zamknięcia opracowania, które może się okazać przedpolem dalszych dociekań badawczych.AutorkaWyróżniam w rozprawie szczególnie jakościową interpretację danych empirycznych zebranych metodą wywiadu pogłębionego. Ta część opracowania jest całością samą w sobie ? kompletną ?dla siebie?, co znaczy w języku metodologii badań jakościowych ? wystarczającą do tworzenia teorii ugruntowanej. Na podkreślenie zasługuje to, że w naukach o kulturze fizycznej jest to pierwsza rozprawa sporządzona tylko w tej strategii metodologicznej ? a więc trudnej, niepomiernie trudniejszej niż wszystkie mi znane, o hybrydowej formule nomotetyczno-idiograficznych analiz i interpretacji, a odnoszące się nie tylko do tytułowego przedmiotu badań.[?] wyróżniam całą monografię dr Agnieszki Zalewskiej-Meler jako oryginalne, twórcze opracowanie, jedyne w tej kategorii metodologicznej w socjologii kultury fizycznej i pedagogice zdrowia.Z recenzji prof. zw. dr. hab. Andrzeja Pawłuckiego
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej

  • [IMPULS]

    Kategoria: SportWysyłka: do 3 dni

    odniesienia dla własnej niepowtarzalności (ciągłości) i odrębności. Codzienność niosąca „indywidualny ryt” jej doświadczania wymyka się opisywaniu jej w sposób jednoznaczny (stały), tzn. pozostaje... Pełen opis produktu 'Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej [Zalewska-Meler Agnieszka]' »

    Nadanie tytułu pracy podyktowane jest tym, że narrację badanych w całości przenika kategoria codzienności, która zdaniem P.L. Bergera i T. Luckmanna „[ ] jest zorganizowana wokół »tutaj« mojego ciała oraz »teraz« mojej teraźniejszości”, co oznacza, iż jest doświadczana „[ ] w różnych stopniach bliskości i oddalenia, zarówno w sensie przestrzennym, jak i czasowym”. Ciało człowieka staje się układem odniesienia dla własnej niepowtarzalności (ciągłości) i odrębności. Codzienność niosąca „indywidualny ryt” jej doświadczania wymyka się opisywaniu jej w sposób jednoznaczny (stały), tzn. pozostaje – jak to ujęła E. Hałas – w coraz to większym stopniu pod wpływem lokalnych, prywatnych obszarów życia osoby. Stwierdzenie to uważam za szczególnie ważne, gdyż opisane wyniki badań stanowią w tej publikacji jedynie miniteorię, czyli tworzą teorię niskiego szczebla ogólności, która może się przyczynić do lepszego zrozumienia polisemii aktywności zawodowej nauczyciela kultury fizycznej (często w świadomości społecznej nieprzekraczającej poziomu stereotypu „wuefiarza”). W określaniu tworzonych w umysłach badanych nauczycieli obrazów zdrowia posłużyłam się fotografią, gdyż jak to ujął H.-G. Gadamer: „Interpretujemy, patrząc, słuchając, doznając”. Przypisując znaczenie aktywności samopoznania badanych nauczycieli KF – rekonstrukcji odpowiedzi na pytanie: „Kim jestem jako nauczyciel kultury fizycznej?” – w strukturze pracy wydzieliłam: część teoretyczną, składającą się z czterech rozdziałów, gdzie starałam się przybliżyć instrumentarium pojęciowe niezbędne do stworzenia „wspólnoty zrozumienia” prezentowanego opracowania; część, w której zaprezentowałam wyznaczoną tu codziennością perspektywę badań jakościowych (uzasadniłam dokonany wybór oraz metodykę postępowania badawczego); część prezentującą wyniki badań własnych, której poszczególne podrozdziały zostały zakodowane na drodze podjętej praktyki interpretacyjnej. Raport końcowy z badań stanowi formę zamknięcia opracowania, które może się okazać przedpolem dalszych dociekań badawczych. Autorka Wyróżniam w rozprawie szczególnie jakościową interpretację danych empirycznych zebranych metodą wywiadu pogłębionego. Ta część opracowania jest całością samą w sobie – kompletną „dla siebie”, co znaczy w języku metodologii badań jakościowych – wystarczającą do tworzenia teorii ugruntowanej. Na podkreślenie zasługuje to, że w naukach o kulturze fizycznej jest to pierwsza rozprawa sporządzona tylko w tej strategii metodologicznej – a więc trudnej, niepomiernie trudniejszej niż wszystkie mi znane, o hybrydowej formule nomotetyczno-idiograficznych analiz i interpretacji, a odnoszące się nie tylko do tytułowego przedmiotu badań. [ ] wyróżniam całą monografię dr Agnieszki Zalewskiej-Meler jako oryginalne, twórcze opracowanie, jedyne w tej kategorii metodologicznej w socjologii kultury fizycznej i pedagogice zdrowia. Z recenzji prof. zw. dr. hab. Andrzeja Pawłuckiego ISBN: 9788378506362 Kod paskowy: 9788378506362 Autorzy: Zalewska-Meler Agnieszka Wydanie: 1 Rok wydania: 2015 Kod wydawcy: 21984 Miejscowość: Kraków Liczba stron: 354 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.1 Format: 16.0x23.5cm Głębokość (mm): 20 Waga: 0.53 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej [Zalewska-Meler Agnieszka]

  • [Oficyna Wydawnicza Impuls]

    Kategoria: Książki>Wydawnictwa naukowe i popularno-naukoweWysyłka: do 3 dni

    Układem Odniesienia Dla Własnej Niepowtarzalności (ciągłości) I Odrębności. Codzienność Niosąca "indywidualny Ryt" Jej Doświadczania Wymyka Się Opisywaniu Jej W Sposób Jednoznaczny (stały), Tzn.... Pełen opis produktu 'Codzienność Doświadczeń Zdrowotnych A Tożsamość Zawodowa Nauczycieli Kultury Fizycznej' »

    Nadanie Tytułu Pracy Podyktowane Jest Tym, że Narrację Badanych W Całości Przenika Kategoria Codzienności, Która Zdaniem P.L. Bergera I T. Luckmanna "[...] Jest Zorganizowana Wokół »tutaj« Mojego Ciała Oraz »teraz« Mojej Teraźniejszości", Co Oznacza, Iż Jest Doświadczana "[...] W Różnych Stopniach Bliskości I Oddalenia, Zarówno W Sensie Przestrzennym, Jak I Czasowym". Ciało Człowieka Staje Się Układem Odniesienia Dla Własnej Niepowtarzalności (ciągłości) I Odrębności. Codzienność Niosąca "indywidualny Ryt" Jej Doświadczania Wymyka Się Opisywaniu Jej W Sposób Jednoznaczny (stały), Tzn. Pozostaje - Jak To Ujęła E. Hałas - W Coraz To Większym Stopniu Pod Wpływem Lokalnych, Prywatnych Obszarów życia Osoby. Stwierdzenie To Uważam Za Szczególnie Ważne, Gdyż Opisane Wyniki Badań Stanowią W Tej Publikacji Jedynie Miniteorię, Czyli Tworzą Teorię Niskiego Szczebla Ogólności, Która Może Się Przyczynić Do Lepszego Zrozumienia Polisemii Aktywności Zawodowej Nauczyciela Kultury Fizycznej (często W świadomości Społecznej Nieprzekraczającej Poziomu Stereotypu "wuefiarza"). W Określaniu Tworzonych W Umysłach Badanych Nauczycieli Obrazów Zdrowia Posłużyłam Się Fotografią, Gdyż Jak To Ujął H.-G. Gadamer: "Interpretujemy, Patrząc, Słuchając, Doznając".Przypisując Znaczenie Aktywności Samopoznania Badanych Nauczycieli KF - Rekonstrukcji Odpowiedzi Na Pytanie: "Kim Jestem Jako Nauczyciel Kultury Fizycznej?" - W Strukturze Pracy Wydzieliłam:Część Teoretyczną, Składającą Się Z Czterech Rozdziałów, Gdzie Starałam Się Przybliżyć Instrumentarium Pojęciowe Niezbędne Do Stworzenia "wspólnoty Zrozumienia" Prezentowanego Opracowania;Część, W Której Zaprezentowałam Wyznaczoną Tu Codziennością Perspektywę Badań Jakościowych (uzasadniłam Dokonany Wybór Oraz Metodykę Postępowania Badawczego);Część Prezentującą Wyniki Badań Własnych, Której Poszczególne Podrozdziały Zostały Zakodowane Na Drodze Podjętej Praktyki Interpretacyjnej.Raport Końcowy Z Badań Stanowi Formę Zamknięcia Opracowania, Które Może Się Okazać Przedpolem Dalszych Dociekań Badawczych.AutorkaWyróżniam W Rozprawie Szczególnie Jakościową Interpretację Danych Empirycznych Zebranych Metodą Wywiadu Pogłębionego. Ta Część Opracowania Jest Całością Samą W Sobie - Kompletną "dla Siebie", Co Znaczy W Języku Metodologii Badań Jakościowych - Wystarczającą Do Tworzenia Teorii Ugruntowanej. Na Podkreślenie Zasługuje To, że W Naukach O Kulturze Fizycznej Jest To Pierwsza Rozprawa Sporządzona Tylko W Tej Strategii Metodologicznej - A Więc Trudnej, Niepomiernie Trudniejszej Niż Wszystkie Mi Znane, O Hybrydowej Formule Nomotetyczno-idiograficznych Analiz I Interpretacji, A Odnoszące Się Nie Tylko Do Tytułowego Przedmiotu Badań.[...] Wyróżniam Całą Monografię Dr Agnieszki Zalewskiej-Meler Jako Oryginalne, Twórcze Opracowanie, Jedyne W Tej Kategorii Metodologicznej W Socjologii Kultury Fizycznej I Pedagogice Zdrowia.Z Recenzji Prof. Zw. Dr. Hab. Andrzeja Pawłuckiego
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Codzienność Doświadczeń Zdrowotnych A Tożsamość Zawodowa Nauczycieli Kultury Fizycznej

  • Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    31,50 zł
    35,00 zł

    []

    Kategoria: Dom. Ogród. Hobby. Rekreacja. Zdrowie i uroda. >SportWysyłka: od ręki

    odniesienia dla własnej niepowtarzalności (ciągłości) i odrębności. Codzienność niosąca „indywidualny ryt” jej doświadczania wymyka się opisywaniu jej w sposób jednoznaczny (stały), tzn. pozostaje... Pełen opis produktu 'Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej' »

    Nadanie tytułu pracy podyktowane jest tym, że narrację badanych w całości przenika kategoria codzienności, która zdaniem P.L. Bergera i T. Luckmanna „[…] jest zorganizowana wokół »tutaj« mojego ciała oraz »teraz« mojej teraźniejszości”, co oznacza, iż jest doświadczana „[…] w różnych stopniach bliskości i oddalenia, zarówno w sensie przestrzennym, jak i czasowym”. Ciało człowieka staje się układem odniesienia dla własnej niepowtarzalności (ciągłości) i odrębności. Codzienność niosąca „indywidualny ryt” jej doświadczania wymyka się opisywaniu jej w sposób jednoznaczny (stały), tzn. pozostaje – jak to ujęła E. Hałas – w coraz to większym stopniu pod wpływem lokalnych, prywatnych obszarów życia osoby. Stwierdzenie to uważam za szczególnie ważne, gdyż opisane wyniki badań stanowią w tej publikacji jedynie miniteorię, czyli tworzą teorię niskiego szczebla ogólności, która może się przyczynić do lepszego zrozumienia polisemii aktywności zawodowej nauczyciela kultury fizycznej (często w świadomości społecznej nieprzekraczającej poziomu stereotypu „wuefiarza”). W określaniu tworzonych w umysłach badanych nauczycieli obrazów zdrowia posłużyłam się fotografią, gdyż jak to ujął H.-G. Gadamer: „Interpretujemy, patrząc, słuchając, doznając”.Przypisując znaczenie aktywności samopoznania badanych nauczycieli KF – rekonstrukcji odpowiedzi na pytanie: „Kim jestem jako nauczyciel kultury fizycznej?” – w strukturze pracy wydzieliłam:część teoretyczną, składającą się z czterech rozdziałów, gdzie starałam się przybliżyć instrumentarium pojęciowe niezbędne do stworzenia „wspólnoty zrozumienia” prezentowanego opracowania;część, w której zaprezentowałam wyznaczoną tu codziennością perspektywę badań jakościowych (uzasadniłam dokonany wybór oraz metodykę postępowania badawczego);część prezentującą wyniki badań własnych, której poszczególne podrozdziały zostały zakodowane na drodze podjętej praktyki interpretacyjnej.Raport końcowy z badań stanowi formę zamknięcia opracowania, które może się okazać przedpolem dalszych dociekań badawczych.AutorkaWyróżniam w rozprawie szczególnie jakościową interpretację danych empirycznych zebranych metodą wywiadu pogłębionego. Ta część opracowania jest całością samą w sobie – kompletną „dla siebie”, co znaczy w języku metodologii badań jakościowych – wystarczającą do tworzenia teorii ugruntowanej. Na podkreślenie zasługuje to, że w naukach o kulturze fizycznej jest to pierwsza rozprawa sporządzona tylko w tej strategii metodologicznej – a więc trudnej, niepomiernie trudniejszej niż wszystkie mi znane, o hybrydowej formule nomotetyczno-idiograficznych analiz i interpretacji, a odnoszące się nie tylko do tytułowego przedmiotu badań.[…] wyróżniam całą monografię dr Agnieszki Zalewskiej-Meler jako oryginalne, twórcze opracowanie, jedyne w tej kategorii metodologicznej w socjologii kultury fizycznej i pedagogice zdrowia.Z recenzji prof. zw. dr. hab. Andrzeja Pawłuckiego...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej

  • []

    Kategoria: /Książki/Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne/Pedagogika. Oświata i szkolnictwo/Oświata. Szkoły. Organizacje wychowawcze
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Codzienność doświadczeń zdrowotnych a tożsamość zawodowa nauczycieli kultury fizycznej


Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
egmont, helion, wydawnictwo naukowe pwn, zielona sowa, wolters kluwer, c.h. beck, pwn, oficyna wydawnicza impuls, skrzat, novae res
Produkty w ofercie: 107512
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 107161
Opinie pozytywne: 22
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 5

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, cambridge university press, helion, zielona sowa, penguin books, -, znak, harmonia, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 124443
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 124443
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Ksiazki-medyczne.eu

Książki oraz podręczniki medyczne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 26.02.2012
wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo lekarskie pzwl, elsevier urban & partner, helion, pascal, wydawnictwo uniwersytetu jagiellońskiego, impuls, galaktyka, illuminatio, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego
Produkty w ofercie: 11145
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Polishbookstore.pl

Książki, multimedia oraz zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, zielona sowa, cambridge university press, helion, c.h. beck, wolters kluwer, olesiejuk, znak, lektorklett
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
cambridge university press, egmont, zielona sowa, olesiejuk, harmonia, helion, c.h. beck, wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, polesie poland
Produkty w ofercie: 109951
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Być może odnajdziesz szukany produkt wśród: