[KOMLOGO]
Chrząszcz Szczepan sz, ż/rz, cz, dż (nagłos, śródgłos,
wygłos)Gra przeznaczona do ćwiczeń poprawnej artykulacji głosek sz,
ż/rz, cz, dż (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 dzieci
Pełen opis produktu '2 gry Chrząszcz Szczepan /Pszczółki Tuptusie' »
Chrząszcz Szczepan sz, ż/rz, cz, dż (nagłos, śródgłos, wygłos)Gra
przeznaczona do ćwiczeń poprawnej artykulacji głosek sz, ż/rz, cz,
dż (nagłos, śródgłos, wygłos). Grać może od 2 do 4 dzieci.
Rozpoczyna gracz, który wyrzucił 6 oczek. Przesuwa się on do przodu
tyle pól ile uzyskał w rzucie kostką, dodatkowo wymawiając
poprawnie obrazki na mijanych polach. Wygrywa osoba, która pierwsza
dotrze pionkami do swojego domku. Napotkanego na danym polu rywala
można wyrzucić, wówczas jest on zmuszony do rozpoczęcia gry swoim
pionkiem od nowa. W grze można wykorzystać od 1 do 4
pionków.Pszczółki Tuptusie t, d (nagłos, śródgłos, wygłos)Gra
przeznaczona jest do ćwiczeń głosek t, d (nagłos, śródgłos,
wygłos). Grać może od 2 do 4 raczy. Gra polega na przejściu
pionkiem (pionkami) po plastrze miodu. Start następuje z pierwszych
czterech pól plastra miodu leżących po przeciwnej stronie wybranego
przez gracza domku (domki to cztery wydzielone pola z obramowaniem
w kolorze czerwonym, żółtym, niebieskim i zielonym). W grze można
wykorzystać od 1 do 4 pionków. Grę rozpoczyna gracz, który wyrzuci
kostką 6 oczek. Wówczas ustawia się on na dowolnym polu po
przeciwnej stronie (przekątnej) domku. następnie rzucając kostką
przesuwa się o liczbę pól, które wskazuje kostka. Przesuwając
pionek gracz musi nazwać napotkane po drodze obrazki. W przypadku
wyrzucenia 6 oczek, graczowi przysługuje dodatkowy rzut kostką.
Jeżeli pionek gracza zatrzyma się na polu, gdzie stoi pionek
przeciwnika, następuje jego strącenie do punktu startu. Ruch pionka
może odbywać się do przodu, w linii prostej lub po przekątnej.
Wygrywa gracz, który pierwszy ustawi swoje pionki w domku.