[MT Biznes]
Kategoria: Książki / Literatura obcojęzyczna
materiały wideo w 2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności
konsumenckiej w internecie) - wykorzystać moc insourcingu i
zaangażować własny zespół do tworzenia świetnych treści. Co
chce...
Pełen opis produktu 'Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców' »
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci
funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji.
Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester
wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich
badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W
rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient
znajdzie o firmie i produkcie w sieci, niż to, co usłyszy od
sprzedawcy. Słuchaj o co pytają klienci, a następnie szczerze
odpowiadaj Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu,
skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu,
w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by
wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć
kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie
odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i
sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i
B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową.
Dzięki lekturze jego książki dowiesz się także, jak: - wykorzystać
nowe technologie do prowadzenia konwersacji z klientami w czasie
rzeczywistym - tworzyć efektywne treści na firmową stronę www, aby
z powodzeniem przeprowadziły klienta przez całość lejka
sprzedażowego - wykonać we własnym zakresie siedem różnych nagrań
wideo, które realnie przełożą się na sprzedaż i liczbę
finalizowanych transakcji (badania pokazują, że materiały wideo w
2022 roku będą stanowiły 82 procent aktywności konsumenckiej w
internecie) - wykorzystać moc insourcingu i zaangażować własny
zespół do tworzenia świetnych treści. Co chce wiedzieć klient? to
coś więcej niż książka, to podsumowanie pięciu lat testów i
weryfikacji hipotez w prawdziwym świecie. To inspirujący mix
najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies
oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która
pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie
klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i
wątpliwości. *** Kolejna książka o content marketingu? Nie! To TA
książka! Znajdziesz w niej prostą i skuteczną metodę pozyskiwania
klientów przy pomocy ich własnych pytań. Zmień perspektywę.
Zapomnij o swoich wyobrażeniach. Przyjmij perspektywę klienta.
Słyszałem to wiele razy, ale Marcus Sheridan pokazał konkretnie jak
to zrobić. Łukasz Kosuniak, ekspert marketingu B2B, autor książki
„ABC marketingu B2B”, prowadzi firmę doradczo-szkoleniową Grow
Consulting Marcus Sheridan udowadnia, że istotą skutecznych działań
marketingowych jest zaufanie, które zbudujesz tylko wtedy, kiedy
zrozumiesz swojego klienta i odpowiesz na jego potrzeby i pytania –
nawet jeśli te są dla Ciebie „niewygodne”. Co chce wiedzieć klient?
to pozycja obowiązkowa dla każdego sprzedawcy i content managera.
Anna Kołodziej, redaktor naczelna magazynu sprawny.marketing Marcus
Sheridan dotyka istoty inbound marketingu – stawania się
nauczycielem, przewodnikiem, latarnią morską dla swoich klientów.
(…) Świat się zmienił i ludzie dziś odmiennie robią zakupy,
odrzucając to, co było wcześniej. Wszystko, co musisz zrobić, to po
prostu zadać odpowiednie pytania. (…) Skoncentruj się na lękach,
pragnieniach, obawach i zmartwieniach twoich klientów. Co chce
wiedzieć klient? to przede wszystkim swoista filozofia biznesu.
Sposób podejścia do strategii komunikacji, która oparta jest na
otwartości, argumentacji i szczerości. Jacek Kotarbiński,
ekonomista, marketer, rynkolog, kotarbinski.com To także jedna z
najbardziej transparentnych książek o content marketingu, jakie
czytałem. Marcus niczego w niej nie ukrywa. Otwarcie mówi o cenach
i strategiach, kwalifikowaniu potencjalnych klientów, radzeniu
sobie z trudnymi konkurentami i angażowaniu handlowców w proces
tworzenia treści. Przypomniały mi się wszystkie lekcje, jakie
wyniosłem z pracy w handlu (…) podstawy, które większość firm
ignoruje (a większość dużych agencji nie może pojąć). Jako wielki
amator pisanych z uważnością, mądrych i przydatnych lektur chciałem
wyrazić swój szacunek za świeżość i trafność tej książki. Roger C.
Parker *** MARCUS SHERIDAN jest znanym ekspertem w dziedzinie
inbound i content marketingu. Występuje na międzynarodowych
konferencjach jako prelegent o niezwykłej umiejętności
ekscytowania, angażowania i motywowania publiczności. Współpracując
z setkami firm, pomaga im zyskać status najbardziej zaufanych marek
w branży. Teksty Marcusa ukazują się w licznych publikacjach
branżowych, między innymi w „New York Timesie”, dla którego Marcus
pisze teksty jako „guru marketingu sieciowego”, czy w magazynie
„Forbes”, na łamach którego został uznany za jednego z 20
„najbardziej intrygujących mówców” w 2017 roku. Opowieść o tym, jak
zdołał uratować swoją firmę River Pools od katastrofy gospodarczej
w 2008 r., znalazła się w wielu książkach, publikacjach i
uniwersyteckich case studies na całym świecie.