[Sony]
Kategoria: Aparaty cyfrowe > Aparaty kompaktowe z wymienną optyką
Aparat Sony A6400 (ILCE-6400) Body czarny + Obiektyw Tamron 11-20mm
f/2.8 Di III-A RXD (Sony E APS-C) Nie ulega
wątpliwości, że nowy aparat Sony a6400 wyróżnia się rozbudowanym
modułem
Pełen opis produktu 'Aparat Sony A6400 (ILCE-6400) Body czarny + Obiektyw Tamron 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD (Sony E APS-C)' »
Aparat Sony A6400 (ILCE-6400) Body czarny + Obiektyw Tamron
11-20mm f/2.8 Di III-A RXD (Sony E APS-C)
Nie ulega wątpliwości, że nowy aparat Sony a6400 wyróżnia się
rozbudowanym modułem automatycznego ustawiania ostrości oraz
wykorzystaniem technologii stosowanych w znanych i docenianych
aparatach pełnoklatkowych. Wśród modeli, z których czerpano
inspirację znajdują się: a9, a7R III oraz a7 II. Moduł
autofokusa wykorzystuje 425 pól AF z wykrywaniem kontrastu oraz 425
pól z wykrywaniem fazy. Pola te pokrywają około 84% kadru,
pozwalając tym samym na ostrzenie na niemal dowolny element
widoczny w wizjerze. Połączenie tak rozbudowanego modułu AF z
procesorem obrazowym o ogromnej mocy obliczeniowej - BIONZ X,
skutkuje szybkim ustawianiem ostrości, które może trwać zaledwie
0.02 s. Tak sprawne ostrzenie pozwala utrzymać fotografowany obiekt
w głębi ostrości, nawet wtedy, gdy porusza się z dużą
prędkością. Wśród wprowadzonych nowinek znajduje się także
"Real-time Eye Autofocus" - najnowsza wersja technologii Sony Eye
AF. Jej sprawne działanie jest możliwe dzięki wykorzystaniu
sztucznej inteligencji, która rozpoznaje oczy obiektu i analizuje
ich położenie w czasie rzeczywistym. Ogromną zaletą tego
rozwiązania jest fakt, iż fotograf może skupić całą uwagę na
kompozycji ujęcia, a ustawianie ostrości powierzyć aparatowi. Co
więcej możliwe jest stopniowe poprawianie działania tej funkcji
wraz z aktualizacją oprogramowania (tzw. firmwareu). Kolejną
nowinką jest "Real-time Tracking" - tryb wykorzystywany do
śledzenia obiektów w czasie rzeczywistym. Podobnie jak "Real-time
Eye Autofocus" wykorzystuje on sztuczną inteligencję, jednakże w
tym przypadku przetwarzany jest kolor, odległość obiektu i jasność.
Oba tryby współpracują ze sobą, dzięki czemu podczas śledzenia
obiektu ustalane jest położenie oczu i twarzy. Wykorzystanie
pełnego potencjału tak zaawansowanych funkcji jest możliwe dzięki
zastosowaniu szybkiego trybu seryjnego, który w a6400 pozwala na
rejestrację 11 klatek na sekundę. Natomiast cała seria może
obejmować do 46 zdjęć RAW lub nawet 116 JPEG.
Jeszcze lepsza jakość obrazu Jak
przystało na zaawansowany aparat dla profesjonalistów a6400
wykorzystuje nowoczesną matrycę o rozdzielczości 24.3 MPx i
formacie APS-C oraz potężny procesor BIONZ X. Taki duet oferuje
niespotykaną jakość obrazu oraz naturalne odwzorowanie kolorów w
niemal każdych warunkach oświetleniowych. Standardowo maksymalna
czułość ISO wynosi 32 000 jednakże może ona zostać rozszerzona
do imponującej wartości 102 400. Powyższe cechy wraz z wydajną
redukcją szumów sprawiają, że zdjęcia i filmy wyróżniają się niskim
poziomem szumu.
Gratka dla filmowców Współczesne
aparaty bezusterkowe to nie tylko zaawansowane urządzenia dla
profesjonalnych fotografów. A6400 udowadnia, że rozbudowane funkcje
fotograficzne mogą iść w parze z profesjonalnymi funkcjami dla
filmowców. Materiały wideo zapisywane są w rozdzielczości 4K (3840
x 2160), jednakże aparat analizuje wszystkie piksele bez
grupowania, a następnie przekształca obraz do rozdzielczości 4K.
Miłośników filmowania z pewnością ucieszy fakt, iż a6400 posiada
zoptymalizowaną technologię Fast Hybrid AF pozwalającą na śledzenie
obiektu nawet wtedy, gdy zostanie chwilowo zasłonięty innym
obiektem. W aparacie nie zabrakło także profili obrazu, w tym
HLG - przeznaczonego do użytku z trybem Instant HDR. Nie zbrakło
także krzywych gamma S-Log 2 oraz S-Log3, zwiększających możliwości
obróbki materiału w postprocessie oraz funkcji zebra. Wszystko to
sprawia, że filmy odtwarzane na telewizorze 4K HDR wyglądają jakby
były kręcone profesjonalną filmową kamerą, a nie aparatem
mieszczącym się w kieszeni.
Poprawiona konstrukcja Projektanci firmy Sony
doskonale wiedzą, że ogromne możliwości to nie wszystko. Aby
korzystanie z urządzenia było maksymalnie efektywne niezbędna jest
także ergonomiczna konstrukcja. Na tym polu Sony a6400 również się
wyróżnia. Na tylnej ściance znajduje się 3-calowy, dotykowy
wyświetlacz LCD o rozdzielczości 921 tysięcy punktów. Co więcej
jest on zamocowany na przegubie pozwalającym na odchylenie o 180
stopni co docenią miłośnicy selfie i kręcenia vlogów. Ekran może
pracować w kilku trybach - panelu dotykowego, dotykowego ustawiania
ostrości, wyzwalania migawki oraz w nowym - Touch Tracking,
polegającym śledzić obiekt wskazany dotknięciem wyświetlacza. Nie
mogło także zabraknąć wysokiej jakości wizjera XGA OLED Tru-Finder
oraz zestawu ośmiu przycisków, do których można przypisać nawet 89
funkcji.
Pełny opis produktu dostępny jest na stronie internetowej
producenta:
https://www.sony.pl/electronics/aparaty-z-wymiennymi-obiektywami/ilce-6400
Obiektyw Tamron 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD
(Sony FE)
Tamron 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD to najlepszy wybór dla
efektownej perspektywy i bardzo szerokiego
kąta widzenia. Jest przy tym lekki i kompaktowy -
aż trudno uwierzyć, że jest pierwszym na
świecie ultraszerokokątnym obiektywem do
systemowych bezlusterkowych aparatów APS-C z mocowaniem Sony
typu E i przysłoną F/2.8. W rzeczy samej jest na
tyle poręczny, że można po niego sięgnąć w każdej sytuacji,
nadaje się też idealnie do dynamicznych ujęć wideo z gimbalem.
Specjalne soczewki zapewniają jak najlepiej skorygowany i ostry
obraz, bogaty w szczegóły. Niewielka minimalna odległość
ostrzenia - tylko 15 cm przy najkrótszej ogniskowej i 24 cm przy
ogniskowej najdłuższej umożliwia wykonanie pięknych ujęć z
bliska - takich, jakich nikt by się nie spodziewał.
Silnik systemu automatycznego ostrzenia typu RXD
(Rapid-eXtra-silent stepping Drive) umożliwia szybkie i precyzyjne
ustawianie ostrości na wybranym motywie, niezależnie od
każdorazowej odległości. Ustawianie ostrości jest praktycznie
bezgłośne, przy nagraniach wideo nie nagrywają się żadne
niepożądane odgłosy pracy.
Odkryj fascynujący świat szerokokątnej
makrofotografii!
Minimalna odległość ostrzenia obiektywu 11-20 mm F/2.8 przy
najkrótszej ogniskowej wynosi tylko 15 cm. Oznacza to, że można
się zbliżyć do motywu tak blisko, jak chcemy - aż do
największej możliwej skali odwzorowania 1:4. Gwałtowna zmiana
wielkości obiektu wywołuje efekt dużej głębi. Znaczna zmiana
skali odwzorowania daje taki efekt, że obiekty bliskie stają się
olbrzymie, a dalekie malutkie. Przy całkowicie otwartej przysłonie
(F/2.8) uzyskujemy niewielką głębię ostrości, w ten sposób
przez odpowiedni dobór ostrości i rozmycia (bokeh) możemy
wyeksponować ważne fragmenty obrazu.
Znakomite parametry optyczne
Tamron 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD zawiera 12 soczewek w 10 grupach.
Dwie precyzyjnie rozmieszczone soczewki GM (Glass Molded
Aspherical) zapewniają wysoką rozdzielczość na całym obrazie, od
krawędzi do krawędzi. Ponadto, obiektyw zawiera jeden element XLD
(eXtra Low Dispersion) i dwa LD (Low Dispersion), aby uzyskać ostre
obrazy z wysoce skorygowanymi aberracjami optycznymi. Tamron
11-20mm f/2.8 Di III-A RXD posiada również powłokę BBAR-G2
(szerokopasmowa powłoka antyrefleksyjna generacji 2), która tłumi
zjawy i flary do minimalnego poziomu i ujawnia najdrobniejsze
szczegóły obiektów, nawet gdy obiekt jest oświetlony z tyłu.
Połączenie funkcji harmonizuje, zapewniając ostre obrazy o
naturalnych kolorach i bogatym nasyceniu.
Do kompaktowych aparatów systemowych
Nowy obiektyw Tamron 11-20 mm F / 2.8 jest kompatybilny z wieloma
zaawansowanymi funkcjami systemowych aparatów bezlusterkowych:
szybki, hybrydowy AF
automatyczne ustawianie ostrości na oczach fotografowanej
osoby
autofokus z korekcją ręczną (DMF)
korekcja obiektywu (winietowanie, barwne obwódki,
dystorsja)
Wspaniała para jasnych zmiennoogniskowych obiektywów do
systemowych aparatów APS-C/ Tamron 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD i
Tamron 17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD
Zestaw Tamron 11-20mm f/2.8 Di III-A RXD wraz z Tamronem
17-70mm f/2.8 Di III-A VC RXD jest zatem idealnym wyborem dla
wszystkich, którzy chcą podróżować z lekkim bagażem i
dokumentować swoje przeżycia na efektownych zdęciach. Pokrywa
cały zakres ogniskowych od 11 mm do 70 mm (odpowiednik formatu 35
mm - 16,5 mm do 105 mm) ze stałą jasnością F/2.8. Pomimo tego
wnosi na wagę tylko 860 g. Obydwa obiektywy mają przy tym
tę samą średnicę filtra (ø 67 mm). Można więc do nich
stosować ten sam filtr i ten sam dekiel. Dzięki temu mamy
mniejszy ciężar w przypadku transportu i nie tracimy czasu przy
wymianie obiektywu.