[gab]
Kategoria: Historia. Archeologia >Historia krajów, narodów i miejscWysyłka: do 3 dni
elementy nowego, efektywnego podejścia do biznesu, które
odpowiada współczesnym uwarunkowaniom biznesowym. Analizie poddano
kilkanaście polskich firm, z którymi autor miał okazję się
zetknąć...
Pełen opis produktu 'Biznes nowych możliwości' »
Książka powstała na podstawie projektu badawczego obejmującego
wywiady z właścicielami, twórcami i prezesami firm, które w
ostatnich dwudziestu latach odniosły spektakularny sukces. Omówiono
w niej elementy nowego, efektywnego podejścia do biznesu, które
odpowiada współczesnym uwarunkowaniom biznesowym. Analizie poddano
kilkanaście polskich firm, z którymi autor miał okazję się zetknąć
jako osoba bezpośrednio zaangażowana w zarządzanie(GK Redan SA,
questus, questuspoint), jako doradca (mBank, Multibank, Tubądzin,
Aflofarm, LOTOS, Stowarzyszenie Wiosna), lub jako analityk
biznesowy (RMF FM, Sphinx, Dr Irena Eris, Atlas, Monnari, onet.pl,
Kolporter, NK.pl). Propozycja nowego paradygmatu biznesu była także
weryfikowana podczas współpracy szkoleniowo-konsultacyjnej z
firmami międzynarodowymi, takimi jak Unilever, Abbott, Microsoft
czy HP.„Książka Roberta Kozielskiego, choć inspirowana historią
mBanku, daleko wykracza poza ten temat, przedstawiając czytelnikowi
paradygmaty firmy XXI wieku. Kto nie chce pozostać w tyle, niech ją
przeczyta”.Prof. dr hab. Andrzej Blikle, A. Blikle„Czterolistna
koniczyna, która stanowi symbol nowego paradygmatu w biznesie, jest
zarazem drogowskazem dla praktyków. Książka inspiruje do
poszukiwania niekonwencjonalnych rozwiązań problemów biznesowych.
Liczne przykłady nie tylko ilustrują przyjęte tezy, ale czynią jej
lekturę przyjemną, a niekiedy frapującą”.Prof. dr hab. Czesław
Sikorski, Uniwersytet Łódzki„Teza, że świat się zmienia, jest
truizmem. Jednak mało kto zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo i
ja k szybko zmienia się świat biznesu. Przecież zawsze organizowano
produkcję czy handel. Nic więc, zasadniczo, się nie zmieniło.
Książka Roberta Kozielskiego pokazuje, że... zmieniło się niemal
wszystko. Nie wiem, czy autor zdoła przekonać czytelników, że dziś
sens ma jedynie »pełna, spójna koncepcja prowadzenia biznesu, w
której zarządza się nie ludźmi i materiałami, ale wiedzą, rynkami i
procesami«. (Ludzi trudno jest bowiem przekonać do rewolucji). Mam
wszakże nadzieję, że przynajmniej zachęci ich do refleksji”.Prof.
dr hab. Dariusz Doliński, Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w
Warszawie, Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu„Książka jest źródłem
nieocenionej wiedzy dla każdego ambitnego menedżera, który stara
się wyjść poza utarte schematy myślenia i działania. Autor, który
oprócz kariery akademickiej ma za sobą wiele doświadczeń
biznesowych, prezentuje najważniejsze wyzwania biznesu przyszłości.
Nowy paradygmat biznesu jest naszą rzeczywistością. Ci, którzy to
zrozumieją i przyjmą jako własny sposób działania, mają szansę na
sukces. Książka doskonale to ilustruje”.Sławomir Lachowski, twórca
mBanku i Multibanku„Od wielu lat poszukujemy odpowiedzi na pytanie,
jak odnieść sukces w biznesie. Książka Roberta Kozielskiego wpisuje
się w nurt tych poszukiwań. Autor przedstawia w niej oryginalną
koncepcję czterolistnej koniczyny, tworzącą nowy paradygmat
biznesu. Każdy menedżer, który szuka odpowiedzi na pytanie o źródła
sukcesu, powinien przeczytać tę książkę”.dr hab. Grzegorz
Karasiewicz, prof. Uniwersytetu Warszawskiego...