[Extrawheel]
Kategoria: ROWERY > PRZYCZEPKI ROWEROWE > Przyczepki Rowerowe
Nowe wcielenie przyczepki Extrawheel w postaci modelu Brave z jej
unikatowymi cechami stanie się z pewnością powodem wielu
pozytywnych emocji przechodniów i kierowców, obok których
przejedzie dumny z jej...
Pełen opis produktu 'Przyczepka Rowerowa Bagażowa Extrawheel Przyczepka Bagażowa Brave 28" z Kołem + Sakwy Nomad 60L Premium Cordura' »
Nowe wcielenie przyczepki Extrawheel w postaci modelu Brave z jej
unikatowymi cechami stanie się z pewnością powodem wielu
pozytywnych emocji przechodniów i kierowców, obok których
przejedzie dumny z jej posiadania rowerzysta. Używać Extrawheela
Brave to uchodzić za globtrotera po niejednej wyprawie w
najtrudniejsze zakątki Ziemi. Nowy unikatowy wizerunek przyczepki
to efekt zmian technologicznych dających jeszcze więcej
możliwości.Modyfikacja głównej myśli przewodniej konstruktorów, że
przyczepka to dla biker’a również dodatkowe (extra) zapasowe koło
(wheel), dało efekt w postaci niezwykle ważnej i unikalnej cechy
Brave’a. Jeszcze do żadnej przyczepki na świecie nie można było
zamontować zarówno koła przedniego jak i pełnowymiarowego koła
tylnego. Brave to ma i w razie poważnej awarii na bezludziu daje
rozwiązanie pozwalające kontynuować wyprawę przez
bezdroża.Extrawheel Brave standardowo wyposażona jest w dobrej
jakości koło przednie. Producent wychodzi naprzeciw klientowi i
umożliwia zakup przyczepki rowerowej bez koła. Klientowi pozostaje
zamontować koło według własnego życzenia i potrzeb – przednie lub
tylne.Komplet zawiera szybkozamykacz ze stali nierdzewnej, zamiast
niego zamówione mogą być również nakrętki z tego samego
wytrzymałego materiału. Standardowo do przyczepki przewidziano
montaż koła tylnego z piastą 135 mm. Załączane są jednakże również
tuleje dystansowe do zamontowania koła przedniego.Cienkościenne
rury stalowe złożone w zwartą konstrukcję ramy zapewniają wysoki
poziom sztywności. Przyczepka może dzięki temu przewozić ładunki o
sporych gabarytach i znacznym ciężarze dając wszędzie poczucie
bezpieczeństwa. W końcu stal – w razie awarii – pospawa nawet
domorosły majsterkowicz na końcu świata!!!Zmiany konstrukcyjne
wprowadzone do przyczepki zaowocowały zwiększoną sztywnością,
poprawą wyważenia, a przez to znaczącą poprawą właściwości
jezdnych: przyczepności i trakcji.„Tam, gdzie wjedzie rower, ma
wjechać również Extrawheel!” – to jedno z założeń twórców Brave’a.
By je realizować i by przyczepka idealnie podążała za tylnym kołem
roweru dużym zmianom uległ widelec łączący Extrawheela z osią
tylnego koła roweru – stał się masywniejszy, sztywniejszy i
eliminuje drgania zwiększając radość z jazdy. Na tym nie koniec –
elementy cierne dyszla służącego do zapinania widelca łączącego
przyczepkę z rowerem stały się wymienne. Uzyskaliśmy przez to
możliwość ich wymiany przez użytkownika w razie uszkodzenia
mechanicznego, nawet z daleka od jakiegokolwiek warsztatu.Skuteczną
ochronę bagażu przed piaskiem, błotem i innymi zanieczyszczeniami
na drodze zapewni błotnik o na nowo zaprojektowanym design’ie.
Uatrakcyjnia on wygląd przyczepki i współgra estetycznie z nową
flagą w ostrzegawczych barwach i logo Extrawheel.Tylko do modelu
Brave dedykowane są modele worków transportowych o pojemności od 60
do 100 litrów. Duża pojemność worków wymaga dużej stabilności
mocowania do przyczepki, zapewniają to aż 3 zaczepy KlickFix na
wzmacnianej ściance tylnej, pasują one idealnie do uchwytów
technicznych w ramie. Wytrzymała Cordura i podklejane szwy
zapewniają workom wspaniałą wytrzymałość i niezawodną
wodoodporność. Pierwsza z dostępnych wersji to rolowany w klasyczny
sposób Nomad oraz Drifter, drugi – Drifter Zipp – zamyka się za
pomocą całkowicie wodoszczelnego i pyłoszczelnego zamka marki Tizip
– znanego ze swej skuteczności w skafandrach nurkowych. Uchwyty
techniczne przyczepki okazują się bardzo przydatne również przy
przewożeniu różnych ładunków, których przytroczenie umożliwiają
zwykłe paski.Zautomatyzowanie procesu produkcyjnego przez
zastosowanie do obróbki urządzeń cyfrowych daje gwarancję pełnej
powtarzalności parametrów każdego wyprodukowanego elementu oraz
utrzymanie standardów jakości najwyższym poziomie. Miejsce
produkcji to Polska. Podsumowanie:Przykuwający uwagę designBardzo
sztywna rama polepszająca trakcję i umożliwiająca przewóz do 100
litrów bagażuFunkcja zapasowego koła do roweru – można montować
przednie lub tylne kołoPrzyczepka w standardzie jest przygotowana
na tylne koło o piaście 135 mm.W komplecie są tuleje dystansowe do
montażu koła przedniegoDesignerski błotnikFlaga w kolorze
ostrzegawczym z logo ExtrawheelWymienne przeguby na dyszluW
komplecie dwa worki wodoodporne z Cordury 2×30 litrówNowy, bardziej
sztywny widelecW komplecie szybkozamykacz StandardNakrętki na pełne
osie lub sztywne osie Thru Axle dostępne w osobnym zakupieW
standardzie dobrej jakości koło przednie (można zakupić bez
koła)Jest jedyną przyczepką rowerową na rynku przystosowaną do
jazdy of roadMałe wymiary ułatwiają transport (zwłaszcza
lotniczy)Przewiezie nawet do 35 kg ładunkuPasuje do prawie
wszystkich rowerów (poziomych, szosowych, MTB, tandemów i z pełną
amortyzacją)Mniej eksploatuje rower obciążony tradycyjnymi
sakwamiZwiększa bezpieczeństwo zwracając uwagę kierowcówZwiększa
stabilność obniżając środek ciężkościNa stromych podjazdach lepiej
trzyma przednie koło roweru na gruncieZwiększa żywotność tylnego
koła roweru (mniejsze obciążenie niż roweru z sakwami)Zmniejsza
opory jazdy w piasku niż rower z sakwami (trzecie koło)Ułatwia
wsiadanie i zsiadanie z roweru; podczas jazdy nie zaczepia się o
sakwy piętamiSzybki montaż – zaczepia się do roweru
błyskawicznieZwrotność – niewielka długość ułatwia manewrowanie i
skrętyParametry:Przednie koło w rozmiarze w standardzie: opona
28×1,75″ Schwalbe Land Cruiser PLUS, piasta Shimano, obręcz
kapslowana Ryde, 32 szprychy Sapim Leader stal nierdzewna, dętka
SchwalbePrzyczepka dostępna również bez kołaRama Brave pomieści
koła do rozmiaru 29×2,6″Materiał przyczepki: Stal cienkościenna,
stal nierdzewna, tworzywo sztuczneMateriał toreb: Cordura Made in
Germany – wysoka wytrzymałość. Tylna ściana sakw wykonana z
odpornego materiału Tarpaulin 680g/m w celu jeszcze lepszego
utrzymania czystości i odporności na warunki. Obie tkaniny
produkowane w NiemczechW zestawie tuleje dystansowe do koła
przedniegoDługość przyczepki: 85cmDługość przyczepki z widelcem:
128 cmWaga ramy z błotnikiem: 2,5kgWaga koła: 2kgWaga widelca:
1,2kgWaga szybkozamykacza: 120gWaga sakwy Nomad 60L: 2,5kgDługość
flagi Extrawheel: 70cmMade in PolandNiezawodność – 5 lat gwarancji!