Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • [BC Edukacja]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania rynku. Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe

  • Badania rynku w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,20 zł
    38,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:- rozpoznanie właściwego problemu badawczego- sporządzenie... Pełen opis produktu 'Badania rynku' »

    Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:- rozpoznanie właściwego problemu badawczego- sporządzenie planu badań- gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych- kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa- sporządzenie raportu i prezentacja wyników- ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji- wzdrożenie podjętej decyzji...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania rynku

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

  • [Oficyna Ekonomiczna Oddzial Polskich Wydawnictw Pr]

    Kategoria: Szkoły policealne. Szkoły wyższeWysyłka: od ręki

    najmniejsze koszty. Aby dokonać właściwego wyboru, muszą dysponować wiedzą na temat specyfiki badań na danym rynku. Autorzy książki dzielą się doświadczeniami na temat wykorzystania... Pełen opis produktu 'Badania marketingowe na rynku business-to-business' »

    Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by osiągnąć zakładany cel w jak najkrótszym czasie i ponieść jak najmniejsze koszty. Aby dokonać właściwego wyboru, muszą dysponować wiedzą na temat specyfiki badań na danym rynku. Autorzy książki dzielą się doświadczeniami na temat wykorzystania internetowych i tradycyjnych metod zbierania danych w firmach na rynku business-to-business. Opierają się między innymi na wynikach przeprowadzonych przez siebie badań, w których uczestniczyli menedżerowie sprzedaży i marketingu. W książce omówiono:- specyfikę badań marketingowych na rynku business-to-business;- problemy pojawiające się w trakcie projektowania badań i sposoby ich rozwiązywania;- klasyfikację dostępnych technik ze wskazaniem ich wad i zalet;- zasady projektowania instrumentu pomiarowego (kwestionariusza, scenariusza);- sposoby nawiązywania kontaktów z respondentami w ramach badań ankietowych;- metody obserwacji i eksperymentu;- zasady przeprowadzania zogniskowanych wywiadów grupowych;- sposoby zaawansowanego przeszukiwania zasobów Internetu;- kryteria stosowane podczas oceny wartości zebranych danych;- metody przetwarzania i prezentacji wyników badań;- aspekty organizacyjne badań marketingowych.Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się gromadzeniem i wykorzystywaniem informacji rynkowych w przedsiębiorstwach i różnych instytucjach, a także dla studentów jako materiał uzupełniający do zajęć z badań marketingowych, analizy rynku i marketingu business-to-business.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania marketingowe na rynku business-to-business

  • [BC Edukacja]

    Kategoria: /Książki/Nauka/Ekonomia, zarządzanie i finanse/
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania rynku

  • [BC Edukacja]

    Kategoria: PodręcznikiWysyłka: od ręki

    - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć. Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów: rozpoznanie właściwego problemu badawczego sporządzenie... Pełen opis produktu 'Badania rynku' »

    Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć. Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów: rozpoznanie właściwego problemu badawczego sporządzenie planu badań gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa sporządzenie raportu i prezentacja wyników ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji wzdrożenie podjętej decyzji
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania rynku

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Metody ilościowe w badaniach rynku Autor Robert Wolny Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-435-4 Rok wydania 2009 Katowice Wydanie 1... Pełen opis produktu 'Metody ilościowe w badaniach rynku' »

    Tytuł Metody ilościowe w badaniach rynku Autor Robert Wolny Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7246-435-4 Rok wydania 2009 Katowice Wydanie 1 Liczba
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Metody ilościowe w badaniach rynku

  • [ebookpoint]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    pola bawełny w zachodnim Teksasie i do fabryki odzieżowej w Chinach, na negocjacje handlowe w Waszyngtonie i na targ z używaną odzieżą w Afryce, bada funkcjonowanie handlu międzynarodowego na... Pełen opis produktu 'Śladami T-Shirta. O tym, jak pewna ekonomistka badała rolę rynku, władzy i polityki w handlu światowym' »

    W 1999 roku autorka obserwowała demonstrację studentów-antyglobalistów w uniwersyteckim kampusie. Podczas rozmowy z demonstrantami padło pytanie, czy wie skąd pochodzi T-shirt, jaki na sobie nosi? Być może powstał gdzieś w sweatshopie na skutek niewolniczej pracy? Czy nie jest owocem nieludzkiego wyzysku, będącego skutkiem globalizacji i niskich standardów moralnych wielkich korporacji? Autorka ruszyła więc tropem swojej bawełnianej koszulki za 6$. Wczytując się w metkę dotarła do amerykańskiego producenta, a dokładniej szefa firmy robiącej barwne nadruki na białych koszulkach sprowadzanych z Chin. Od niego dostała kontakt do chińskiego partnera, z którym spotkała się podczas jego wizyty w USA. Dowiedziała się wówczas ze zdumieniem, że bawełna z której powstał T-shirt pochodzi... z USA. Wędrując na pola bawełny w zachodnim Teksasie i do fabryki odzieżowej w Chinach, na negocjacje handlowe w Waszyngtonie i na targ z używaną odzieżą w Afryce, bada funkcjonowanie handlu międzynarodowego na przykładzie tego prostego produktu. Łącząc frapującą opowieść z dobrą podbudową naukową, pokazuje, że zarówno krytycy globalizacji, jak i jej orędownicy, upraszczają świat międzynarodowej wymiany handlowej. W toku rozmów z biznesmenami z różnych stron świata autorka była zmuszona skonfrontować własne wyobrażenia o politycznych, gospodarczych i etycznych skutkach globalizacji z rzeczywistością. Jako tradycyjnie wykształcona ekonomistka spodziewała się, że historia koszulki ukaże niepodważalne korzyści z wolnego handlu w skali światowej i błędność idei ruchu antyglobalizacyjnego. Tymczasem odkryła, że "wolny rynek" zazwyczaj wcale nie jest wolny, że nawet najbardziej zagorzali sprzymierzeńcy wolnego handlu regularnie odnoszą korzyści z jego ograniczania i że domniemane "ofiary" globalizacji są często jej największymi beneficjentami. Chociaż dyskusja na temat globalizacji nadal koncentruje się wokół zagrożeń i nadziei, jakie niesie z sobą konkurencja na rynku, to autorka dochodzi do wniosku, że na losy jej T-shirta w równym stopniu co rynek wpływa również polityka. Książka nominowana do prestiżowej nagrody Financial Times and Goldman Sachs Business Book of the Year 2005 Award.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Śladami T-Shirta. O tym, jak pewna ekonomistka badała rolę rynku, władzy i polityki w handlu światowym

  • [Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne]

    Kategoria: / Poradniki i albumy / Biznes, praca, prawo, finanse

    Tytuł BADANIE RYNKU... Autor Praca zbiorowa Język polski Oprawa miękka Format 21.0x14.8 cm Liczba stron 355 Ciężar 0.3 kg Wydawnictwo Państwowe Pełen opis produktu 'BADANIE RYNKU...' »

    Tytuł BADANIE RYNKU... Autor Praca zbiorowa Język polski Oprawa miękka Format 21.0x14.8 cm Liczba stron 355 Ciężar 0.3 kg Wydawnictwo Państwowe
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o BADANIE RYNKU...

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Badanie rynku Podtytuł Jak zrozumieć konsumenta Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-21793-8 Rok wydania 2021 Wydanie 1 Liczba stron 736 Format epub, Pełen opis produktu 'Badanie rynku Jak zrozumieć konsumenta' »

    Tytuł Badanie rynku Podtytuł Jak zrozumieć konsumenta Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-21793-8 Rok wydania 2021 Wydanie 1 Liczba stron 736 Format epub,
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badanie rynku Jak zrozumieć konsumenta

  • [Uniwersytet Jana Kochanowskiego]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Metody badania jakości usług w procesie zarządzania rynkiem ubezpieczeń majątkowych Autor Jarosław Wenancjusz Przybytniowski Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Jana Kochanowskiego ISBN... Pełen opis produktu 'Metody badania jakości usług w procesie zarządzania rynkiem ubezpieczeń majątkowych' »

    Tytuł Metody badania jakości usług w procesie zarządzania rynkiem ubezpieczeń majątkowych Autor Jarosław Wenancjusz Przybytniowski Język polski Wydawnictwo Uniwersytet Jana Kochanowskiego ISBN 978-83-7133-753-6 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Metody badania jakości usług w procesie zarządzania rynkiem ubezpieczeń majątkowych

  • [Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji]

    Kategoria: / Ebooki / Technika

    Tytuł Badanie, analiza i ocena uwarunkowań techniczno-technologicznych i organizacyjnych transportu intermodalnego na rynku usług przewozów towarowych Autor Józef Stokłosa Język pols... Pełen opis produktu 'Badanie, analiza i ocena uwarunkowań techniczno-technologicznych i organizacyjnych transportu intermodalnego na rynku usług przewozów towarowych' »

    Tytuł Badanie, analiza i ocena uwarunkowań techniczno-technologicznych i organizacyjnych transportu intermodalnego na rynku usług przewozów towarowych Autor Józef Stokłosa Język polski Wydawnictwo Wyższa Szkoła
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badanie, analiza i ocena uwarunkowań techniczno-technologicznych i organizacyjnych transportu intermodalnego na rynku usług przewozów towarowych

  • [Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku Autor Magdalena Jaciow Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-434-3 Rok wydania... Pełen opis produktu 'Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku' »

    Tytuł Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku Autor Magdalena Jaciow Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN 978-83-7875-434-3 Rok wydania 2018
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Ekwiwalencja w międzynarodowych badaniach rynku

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Badania marketingowe. Rozdział 8 Podtytuł Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19010-1 Seria... Pełen opis produktu 'Badania marketingowe. Rozdział 8 Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych' »

    Tytuł Badania marketingowe. Rozdział 8 Podtytuł Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-19010-1 Seria Minibook Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania marketingowe. Rozdział 8 Segmentacja rynku w procesie definiowania rynków docelowych

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: / Ebooki / Ekonomia Biznes

    Tytuł Badania marketingowe Podtytuł Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku Autor Krystyna Mazurek-Łopacińska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN... Pełen opis produktu 'Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku' »

    Tytuł Badania marketingowe Podtytuł Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku Autor Krystyna Mazurek-Łopacińska Język polski Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN ISBN 978-83-01-18776-7 Rok
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

  • [WYDAWCA]

    Kategoria: Książki > Książki naukowe i popularnonaukoweWysyłka: do 7 dni

    Badanie rynku To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług,... Pełen opis produktu 'BADANIE RYNKU LUTOSAŃSKI ŁEBKOWSKA PROTASIUK NOWA' »

    Badanie rynku To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. ?Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?? to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych ? zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o BADANIE RYNKU LUTOSAŃSKI ŁEBKOWSKA PROTASIUK NOWA

  • []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Marketing i zarządzanie > MarketingWysyłka: od ręki

    Tania książka - badania rynku z ćwiczeniami, wprowadzenie do ankietowych badań rynku, badania ankietowe na zamówienie, rozwój produktu,Marketing w praktyce... Pełen opis produktu 'Marketing w praktyce Badania rynku i rozwój produk' »

    Tania książka - badania rynku z ćwiczeniami, wprowadzenie do ankietowych badań rynku, badania ankietowe na zamówienie, rozwój produktu,Marketing w praktyce - tom 2 Badania rynku i rozwój produktuAutorPeter Davies, David PardeyOpis książkiKsiążka w bardzo dobrym stanie, posiada pieczątkęOkładka miękkaLiczba stron: 208
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Marketing w praktyce Badania rynku i rozwój produk

  • []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Marketing i zarządzanie > MarketingWysyłka: od ręki

    ryzykiem. Wiedzę taką można zdobyć, przeprowadzając badania rynku, które są złożonym procesem składającym się z następujących po sobie kolejno zespołów czynności gromadzenia informacji,... Pełen opis produktu 'Badania rynku metody zastosowania Zofia Kędzior' »

    Tania książka - We współczesnej gospodarce informacje są jednym z najważniejszych zasobów każdego podmiotu gospodarującego. Wiedza o rynku pozwala na podejmowanie decyzji obciążonych mniejszym ryzykiem. Wiedzę taką można zdobyć, przeprowadzając badania rynku, które są złożonym procesem składającym się z następujących po sobie kolejno zespołów czynności gromadzenia informacji, przetwarzania zebranych informacji oraz analizy i interpretacji uzyskanych wyników. Tym właśnie zagadnieniom jest poświęcony ten podręcznik.Spis treściWstępRozdział 1. Przedmiot, cele i procedura badań rynku1.1. Rynek jako obiekt badań1.1.1. Pojęcie i struktura rynku1.1.2. Kryteria podziału i rodzaje rynku1.1.3. Zjawiska i procesy rynkowe1.1.4. Czynniki kształtujące rynek1.2. Cele i rodzaje badań rynku1.3. Procedura badań rynkuDefinicjeZalecane lekturyRozdział 2. Wtórne źródła informacji o rynku2.1. Pojęcie i cechy informacji wtórnych2.2. Źródła informacji wtórnych -- przegląd2.3. Przygotowanie informacji wtórnych do analizy2.4. Analiza zawartości źródeł wtórnych2.5. Zastosowanie informacji ze źródeł wtórnych w badaniach rynkuDefinicjeZalecane lekturyRozdział 3. Pierwotne źródła informacji o rynku3.1. Pomiar źródeł pierwotnych3.2. Proces doboru próby badawczej3.3. Metody i techniki gromadzenia informacji pierwotnych3.3.1. Metody i techniki ilościowych badań rynku3.3.2. Metody i techniki jakościowych badań rynku3.4. Kwestionariusz jako narzędzie pomiarowe w badaniach rynku3.5. Przygotowanie informacji pierwotnych do analizyDefinicjeZalecane lekturyRozdział 4. Metody analizy zjawisk i procesów rynkowych4.1. Metody diagnozowania rynku i jego elementów4.1.1. Analiza struktury zjawisk rynkowych4.1.2. Analiza dynamiki zjawisk rynkowych4.1.3. Analiza związków przyczynowo-skutkowych4.1.4. Elastyczność popytu4.1.5. Analiza rynku w przestrzeni4.2. MetodBadania rynku metody zastosowaniaAutorZofia Kędzior - red.Opis książkiKsiążka w bardzo dobrym stanie, używana, posiada pieczątkęOkładka miękkaWydanie 1Liczba stron: 232Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo EkonomiczneEAN / ISBN 8320815479
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania rynku metody zastosowania Zofia Kędzior

  • []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Marketing i zarządzanie > MarketingWysyłka: od ręki

    Tania książka - badanie rynku w marketingu, zachowanie związane z zakupem, techniki wywiadu, skategoryzowane techniki badań, przetwarzanie informacji, realizacja badania... Pełen opis produktu 'Badania rynku Armand Dayan' »

    Tania książka - badanie rynku w marketingu, zachowanie związane z zakupem, techniki wywiadu, skategoryzowane techniki badań, przetwarzanie informacji, realizacja badania rynku.Badania rynkuAUTOR:Armand DayanOPIS:Książka w bardzo dobrym stanie, używana, lekko pożółkłe stronyOprawa miękkaWydanie 4 poprawioneLiczba stron: 128Wydawnictwo Presses Universitaires de FranceEAN / ISBN 9788387564551
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania rynku Armand Dayan

  • []

    Kategoria: Kultura i rozrywka > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Biznes, ekonomia, finanse > Finanse, rachunkowośćWysyłka: od ręki

    Badania rynku zrób to samAutor:Paul HagueOpisKsiążka w bardzo dobrym stanie, książka czysta bez wypełnieńLiczba stron: 270 Pełen opis produktu 'Hague Badania rynku zrób to sam' »

    Badania rynku zrób to samAutor:Paul HagueOpisKsiążka w bardzo dobrym stanie, książka czysta bez wypełnieńLiczba stron: 270
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Hague Badania rynku zrób to sam


Libristo.pl

Książki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.06.2015
createspace independent publishing platform, independently published, cambridge university press, oxford university press, penguin books, taylor & francis ltd, little, brown book group, legare street pr, john wiley & sons inc, bloomsbury publishing
Produkty w ofercie: 600000
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

ksiazkitanie.pl

Czasopisma, książki, filmy dvd
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 20.09.2016
wydawca, wydawnictwo literackie, znak, zysk i s-ka, media rodzina, egmont komiksy, prószyński media, wielka litera, muza, czarne
Produkty w ofercie: 86097
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Bystrzak Sklep

Zabawki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 03.02.2022
storybox.pl, novae res, wydawnictwo albatros, wydawnictwo filia, wydawnictwo muza, psychoskok, czwarta strona, sonia draga, wydawnictwo naukowe pwn, harpercollins
Produkty w ofercie: 14999
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 14999
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wolters kluwer polska sa, storybox, harlequin, piw warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, wydawnictwo e-bookowo, armoryka, novae res
Produkty w ofercie: 137488
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 8
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

Godi.pl

Książki dla dzieci oraz naukowe i kulinarne.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 14.05.2005
wydawnictwo naukowe pwn, lexisnexis, umcs, harmonia, wydawnictwo szkolne pwn, w.a.b., adam marszałek wydawnictwo, egmont, skrzat, muza
Produkty w ofercie: 50822
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 125
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2