Przejdź do wyników wyszukiwania
Sortuj:
Zainstaluj wyszukiwarkę
  • Badania rynku w sklepie internetowym Prolibri.pl

    Powiększ zdjęcie

    34,20 zł
    38,00 zł

    []

    Kategoria: Nauki społeczne, ekonomiczne, prawne >Ekonomia. Marketing. Biznes.Wysyłka: od ręki

    - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:- rozpoznanie właściwego problemu badawczego- sporządzenie... Pełen opis produktu 'Badania rynku' »

    Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:- rozpoznanie właściwego problemu badawczego- sporządzenie planu badań- gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych- kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa- sporządzenie raportu i prezentacja wyników- ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji- wzdrożenie podjętej decyzji...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania rynku

  • [Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne]

    Kategoria: / Poradniki i albumy / Biznes, praca, prawo, finanse

    Tytuł BADANIE RYNKU... Autor Praca zbiorowa Język polski Oprawa miękka Format 21.0x14.8 cm Liczba stron 355 Ciężar 0.3 kg Wydawnictwo Państwowe Pełen opis produktu 'BADANIE RYNKU...' »

    Tytuł BADANIE RYNKU... Autor Praca zbiorowa Język polski Oprawa miękka Format 21.0x14.8 cm Liczba stron 355 Ciężar 0.3 kg Wydawnictwo Państwowe
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o BADANIE RYNKU...

  • [Oficyna Ekonomiczna Oddzial Polskich Wydawnictw Pr]

    Kategoria: Marketing. Badania marketingoweWysyłka: od ręki

    najmniejsze koszty. Aby dokonać właściwego wyboru, muszą dysponować wiedzą na temat specyfiki badań na danym rynku. Autorzy książki dzielą się doświadczeniami na temat wykorzystania... Pełen opis produktu 'Badania marketingowe na rynku business-to-business' »

    Przedsiębiorstwa, decydując się na przeprowadzenie badań marketingowych, stają przed problemem, jaką metodę badawczą przyjąć, by osiągnąć zakładany cel w jak najkrótszym czasie i ponieść jak najmniejsze koszty. Aby dokonać właściwego wyboru, muszą dysponować wiedzą na temat specyfiki badań na danym rynku. Autorzy książki dzielą się doświadczeniami na temat wykorzystania internetowych i tradycyjnych metod zbierania danych w firmach na rynku business-to-business. Opierają się między innymi na wynikach przeprowadzonych przez siebie badań, w których uczestniczyli menedżerowie sprzedaży i marketingu. W książce omówiono:- specyfikę badań marketingowych na rynku business-to-business;- problemy pojawiające się w trakcie projektowania badań i sposoby ich rozwiązywania;- klasyfikację dostępnych technik ze wskazaniem ich wad i zalet;- zasady projektowania instrumentu pomiarowego (kwestionariusza, scenariusza);- sposoby nawiązywania kontaktów z respondentami w ramach badań ankietowych;- metody obserwacji i eksperymentu;- zasady przeprowadzania zogniskowanych wywiadów grupowych;- sposoby zaawansowanego przeszukiwania zasobów Internetu;- kryteria stosowane podczas oceny wartości zebranych danych;- metody przetwarzania i prezentacji wyników badań;- aspekty organizacyjne badań marketingowych.Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się gromadzeniem i wykorzystywaniem informacji rynkowych w przedsiębiorstwach i różnych instytucjach, a także dla studentów jako materiał uzupełniający do zajęć z badań marketingowych, analizy rynku i marketingu business-to-business.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania marketingowe na rynku business-to-business

  • [BC Edukacja]

    Kategoria: Marketing. Badania marketingoweWysyłka: od ręki

    - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć. Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów: rozpoznanie właściwego problemu badawczego sporządzenie... Pełen opis produktu 'Badania rynku' »

    Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć. Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów: rozpoznanie właściwego problemu badawczego sporządzenie planu badań gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa sporządzenie raportu i prezentacja wyników ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji wzdrożenie podjętej decyzji
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania rynku

  • [BC Edukacja]

    Kategoria: Ekonomia / MarketingWysyłka: od ręki

    - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:- rozpoznanie właściwego problemu badawczego- sporządzenie... Pełen opis produktu 'Badania rynku' »

    Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:- rozpoznanie właściwego problemu badawczego- sporządzenie planu badań- gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych- kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa- sporządzenie raportu i prezentacja wyników- ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji- wzdrożenie podjętej decyzji
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania rynku

  • [BC.edu]

    Kategoria: BiznesWysyłka: do 3 dni

    - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć. Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów: - rozpoznanie właściwego problemu badawczego - sporządzenie... Pełen opis produktu 'Badania rynku' »

    Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć. Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów: - rozpoznanie właściwego problemu badawczego - sporządzenie planu badań - gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych - kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa - sporządzenie raportu i prezentacja wyników - ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji - wzdrożenie podjętej decyzji
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania rynku

  • [Wydawnictwo Naukowe PWN]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania marketingowe. Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

  • [BC Edukacja]

    Kategoria: Książki / Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne / Ekonomia

    .

    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania rynku. Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe

  • [nn]

    Kategoria: Antykwariat > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Biznes, nauki ekonomiczneWysyłka: do 3 dni

    P. Jackson   Badania rynku zrób to sam     Wydawnictwo: signum rok wydania:1992   stron: 266 Wydanie Nakład: okładka miękka Stan: dobry książka po biblioteczna drobne przetarcia na... Pełen opis produktu 'Jackson P. - Badania rynku zrób to sam' »

    P. Jackson   Badania rynku zrób to sam    Wydawnictwo: signum rok wydania:1992   stron: 266 Wydanie Nakład: okładka miękka Stan: dobry książka po biblioteczna drobne przetarcia na grzbiecie  stan okładki na skanie      Uwaga! Przy wysyłce za granicę cennik dostawy nie obowiązuje. Koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie w zależności od kraju i formy dostawy.  23789/06/2015
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Jackson P. - Badania rynku zrób to sam

  • [nn]

    Kategoria: Antykwariat > Książki i Komiksy > Książki naukowe i popularnonaukowe > Biznes, nauki ekonomiczneWysyłka: do 3 dni

    Eugeniusz Michalski Badania rynku w przedsiębiorstwach przemysłowych i handlowych     Wydawnictwo: PWN   Rok wydania:1971 Wydanie I Nakład: 2 000 Stron: 198 Okładka miękka Stan: dobry+... Pełen opis produktu 'Badania rynku w przedsiębiorstwach przemysłowych..' »

    Eugeniusz Michalski Badania rynku w przedsiębiorstwach przemysłowych i handlowych     Wydawnictwo: PWN  Rok wydania:1971 Wydanie I Nakład: 2 000 Stron: 198 Okładka miękka Stan: dobry+ Przetarcia, zagniecenia, naderwania  Stan okładki na skanie      Uwaga! Przy wysyłce za granicę cennik dostawy nie obowiązuje. Koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie w zależności od kraju i formy dostawy.  4349/05/2014/MD  
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania rynku w przedsiębiorstwach przemysłowych..

  • [BC.edu]

    Kategoria: Podręczniki akademickie / Marketing

    - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:- rozpoznanie właściwego problemu badawczego- sporządzenie... Pełen opis produktu 'Badania rynku' »

    Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:- rozpoznanie właściwego problemu badawczego- sporządzenie planu badań- gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych- kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa- sporządzenie raportu i prezentacja wyników- ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji- wzdrożenie podjętej decyzji
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania rynku

  • []

    Kategoria: Książki & Multimedia > KsiążkiWysyłka: do 3 dni

    rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:- rozpoznanie właściwego problemu badawczego-... Pełen opis produktu 'Badania rynku - Dietmar Pfaff' »

    Opis - Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:- rozpoznanie właściwego problemu badawczego- sporządzenie planu badań- gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych- kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa- sporządzenie raportu i prezentacja wyników- ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji- wzdrożenie podjętej decyzji Nazwa - Badania rynku Oryginalny tytuł - Martktforschung. Wie Sie Erfolg versprechende Zielgruppen finden Autor - Dietmar Pfaff Oprawa - Miękka Wydawca - BC Edukacja Kod ISBN - 9788361655886 Kod EAN - 9788361655886 Wydanie - 1 Rok wydania - 2010 Język - polski Tłumacz - Goebel Urszula Seria wydawnicza - ABC profesjonalisty Format - 16.5x23.6cm Ilość stron - 184 Typ podręcznika - Podręcznik Podatek VAT - 5%
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania rynku - Dietmar Pfaff

  • [BC Edukacja]

    Kategoria: Książki>Podręczniki / EdukacjaWysyłka: do 3 dni

    0x002e682f00000000

    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Badania Rynku. Jak Pozyskiwać Najistotniejsze Dla Firmy Informacje Marketingowe

  • Badania rynku w sklepie internetowym Madbooks.pl

    Powiększ zdjęcie

    30,03 zł
    32,34 zł

    [bc edukacja]

    Kategoria: Podręczniki szkolneWysyłka: od ręki

    - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:- rozpoznanie właściwego problemu badawczego- sporządzenie... Pełen opis produktu 'Badania rynku' »

    Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:- rozpoznanie właściwego problemu badawczego- sporządzenie planu badań- gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych- kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa- sporządzenie raportu i prezentacja wyników- ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji- wzdrożenie podjętej decyzji...
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania rynku

  • [BC Edukacja]

    Kategoria: Książki/Nauka/Ekonomia, biznesWysyłka: do 3 dni
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Badania rynku

  • [ebookpoint]

    Kategoria: KsiążkiWysyłka: od ręki

    pola bawełny w zachodnim Teksasie i do fabryki odzieżowej w Chinach, na negocjacje handlowe w Waszyngtonie i na targ z używaną odzieżą w Afryce, bada funkcjonowanie handlu międzynarodowego na... Pełen opis produktu 'Śladami T-Shirta. O tym, jak pewna ekonomistka badała rolę rynku, władzy i polityki w handlu światowym' »

    W 1999 roku autorka obserwowała demonstrację studentów-antyglobalistów w uniwersyteckim kampusie. Podczas rozmowy z demonstrantami padło pytanie, czy wie skąd pochodzi T-shirt, jaki na sobie nosi? Być może powstał gdzieś w sweatshopie na skutek niewolniczej pracy? Czy nie jest owocem nieludzkiego wyzysku, będącego skutkiem globalizacji i niskich standardów moralnych wielkich korporacji? Autorka ruszyła więc tropem swojej bawełnianej koszulki za 6$. Wczytując się w metkę dotarła do amerykańskiego producenta, a dokładniej szefa firmy robiącej barwne nadruki na białych koszulkach sprowadzanych z Chin. Od niego dostała kontakt do chińskiego partnera, z którym spotkała się podczas jego wizyty w USA. Dowiedziała się wówczas ze zdumieniem, że bawełna z której powstał T-shirt pochodzi... z USA. Wędrując na pola bawełny w zachodnim Teksasie i do fabryki odzieżowej w Chinach, na negocjacje handlowe w Waszyngtonie i na targ z używaną odzieżą w Afryce, bada funkcjonowanie handlu międzynarodowego na przykładzie tego prostego produktu. Łącząc frapującą opowieść z dobrą podbudową naukową, pokazuje, że zarówno krytycy globalizacji, jak i jej orędownicy, upraszczają świat międzynarodowej wymiany handlowej. W toku rozmów z biznesmenami z różnych stron świata autorka była zmuszona skonfrontować własne wyobrażenia o politycznych, gospodarczych i etycznych skutkach globalizacji z rzeczywistością. Jako tradycyjnie wykształcona ekonomistka spodziewała się, że historia koszulki ukaże niepodważalne korzyści z wolnego handlu w skali światowej i błędność idei ruchu antyglobalizacyjnego. Tymczasem odkryła, że "wolny rynek" zazwyczaj wcale nie jest wolny, że nawet najbardziej zagorzali sprzymierzeńcy wolnego handlu regularnie odnoszą korzyści z jego ograniczania i że domniemane "ofiary" globalizacji są często jej największymi beneficjentami. Chociaż dyskusja na temat globalizacji nadal koncentruje się wokół zagrożeń i nadziei, jakie niesie z sobą konkurencja na rynku, to autorka dochodzi do wniosku, że na losy jej T-shirta w równym stopniu co rynek wpływa również polityka. Książka nominowana do prestiżowej nagrody Financial Times and Goldman Sachs Business Book of the Year 2005 Award.
    Ranking sklepy24.pl : 0

    Więcej o Śladami T-Shirta. O tym, jak pewna ekonomistka badała rolę rynku, władzy i polityki w handlu światowym

  • [BC EDUKACJA]

    Kategoria: Nauka / Ekonomia, biznes

    …zania - w jaki sposĂłb moĹźna ten sukces osiągnąć. Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróşniono siedem etapĂłw: - rozpoznanie właściwego problemu badawczego... Pełen opis produktu 'Badania rynku' »

    Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć. Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów: - rozpoznanie właściwego problemu badawczego - sporządzenie planu badań - gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych - kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa - sporządzenie raportu i prezentacja wyników - ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji - wzdrożenie podjętej decyzji
    Ranking sklepy24.pl : 3

    Więcej o Badania rynku


Albertus.pl

Poradniki oraz encyklopedie i słowniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.09.2005
wydawnictwo naukowe pwn, zysk i s-ka, adam marszałek, lonely planet publications, pwn, rebis, wnt, muza, penguin, wydawnictwo literackie
Produkty w ofercie: 30292
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 30292
Opinie pozytywne: 1
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 2

InBook.pl

Książki , płyty CD, DVD, multimedia, zegarki, zabawki
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 19.04.2008
Produkty w ofercie: 163450
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 163450
Opinie pozytywne: 9
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 6

Selkar.pl

Literatura popluarnonaukowa oraz książki wielogatunkowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 06.03.2007
pwn wydawnictwo naukowe, egmont, helion, Świat książki, wolters kluwer polska, albatros, c.h. beck, bellona, w.a.b., olesiejuk sp. z o.o.
Produkty w ofercie: 74490
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 72862
Opinie pozytywne: 5
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1

Literacka.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 25.05.2009
wydawnictwo naukowe pwn, egmont, wydawnictwo olesiejuk, helion, zielona sowa, olesiejuk, wolters kluwer polska, muza, c.h. beck, prÓszyŃski media
Produkty w ofercie: 198064
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 113
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 1

Madbooks.pl

Książki i komiksy oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 15.04.2009
wydawnictwo naukowe pwn, helion, wolters kluwer, olesiejuk, c.h. beck, zielona sowa, prószyński media, egmont, wam, difin
Produkty w ofercie: 83659
Promocje: 48532
Wysyłka do 3 dni: 83659
Opinie pozytywne: 4
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Allcollect

Artykuły kolekcjonerskie
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.10.2015
nn, piw, czytelnik, kaw, iskry, książka i wiedza, nasza księgarnia, wydawnictwo literackie, pwn, wsip
Produkty w ofercie: 19503
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 18955
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Kumiko.pl

Książki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 12.10.2009
wydawnictwo naukowe pwn, cambridge university press, olesiejuk, zielona sowa, helion, egmont, pzwl, clementoni, wydawnictwo uniwersytetu warszawskiego, trefl
Produkty w ofercie: 78500
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

NaszaSzkolna.pl

Książki, podręczniki oraz książki językowe.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 10.08.2011
wydawnictwo naukowe pwn, -, egmont, cambridge university press, zielona sowa, wolters kluwer, olesiejuk, helion, bellona, c.h. beck
Produkty w ofercie: 141151
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 141151
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Gigant.pl

Książki, muzyka oraz filmy.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 18.06.2008
cd baby, universal music, naxos classical, warner music, imports, sony music entertainment, sony music, bis records, chandos, essential media afw
Produkty w ofercie: 2617147
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 164220
Opinie pozytywne: 23
Opinie neutralne: 1
Opinie negatywne: 4

Prolibri.pl

Książki i audiobooki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 27.05.2011
wydawnictwo naukowe pwn, wolters kluwer, cambridge university press, olesiejuk, helion, zielona sowa, egmont, umcs, zysk i s-ka, pzwl
Produkty w ofercie: 91751
Promocje: 90639
Wysyłka do 3 dni: 91750
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Wieszcz.pl

Książki nowe oraz używane.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 04.05.2011
warszawa, czytelnik warszawa, wydawnictwo naukowe pwn, piw warszawa, nasza księgarnia warszawa, kiw warszawa, mon warszawa, iskry warszawa, wsip, egmont
Produkty w ofercie: 174588
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 13
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booknet.net.pl

Książki oraz podręczniki.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 09.03.2011
pwn wydawnictwo naukowe, wydawnictwo olesiejuk, egmont, helion, c.h. beck, cambridge university press, wsip wydawnictwo szkolne i pedagogiczne, zielona sowa, bellona, wolters kluwer
Produkty w ofercie: 329777
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: 329777
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 0

Booksnet.pl

Książki, podręczniki oraz literatura piękna i popularnonaukowa.
Sklepy24.pl - przewodnik kupujących online Sklep wpisany: 28.03.2010
olesiejuk sp. z o.o., egmont, zielona sowa, edycja Świętego pawła, muza, trefl, wilga, wsip, skrzat, znak
Produkty w ofercie: 107079
Promocje: b/d
Wysyłka do 3 dni: b/d
Opinie pozytywne: 0
Opinie neutralne: 0
Opinie negatywne: 1