[Axial]
Kategoria: Auta RC/Elektro/Skala 1:10 > Ekspedycyjne
Model RC samochodu ekspedycyjnego Axial SCX10 III
Jeep JLU Wrangler 4WD w skali 1:10 w wersji RTR,
zwiększa realizm podwozia makietową pokrywą przekładni, makietą
silnika...
Pełen opis produktu 'Axial SCX10 III Jeep JLU Wrangler 1:10 4WD RTR szary' »
Model RC samochodu ekspedycyjnego Axial SCX10 III Jeep JLU Wrangler
4WD w skali 1:10 w wersji RTR, zwiększa realizm podwozia makietową
pokrywą przekładni, makietą silnika V8 oraz portalowymi osiami.
Makietowa szara lub czerwona karoseria oraz licencjonowane koła.
Nadajnik Spektrum DX3, odbiornik/regulator Spektrum FIRMA SMART 40A
jest przygotowany zapewnić użytkownikowi zalety innowacyjnej
technologii Spektrum Smart.Przekładnia SCX10 III Jeep JLU Wrangler
wyposażona w funkcję DIG z trzecim kanałem, który umożliwi blokadę
tylnej osi przełącznikiem nadajnika na napęd przednich kół i
mniejszy promień zawracania. Alternatywnie można wstawić dwubiegową
przekładnię i wybrać pomiędzy małą i dużą prędkością. Można
zastosować obie funkcje jednocześnie, dwubiegowe przeniesienie i
funkcję DIG, wystarczy wtedy dołożyć dodatkowe serwo i nadajnik z
co najmniej czterema kanałami (np 5-kanałowy Spektrum DX5).Wrangler
SCX10 III Jeep JLU stosuje osie portalowe dla ulepszenia
wydajności, zwiększenia prześwitu i obniżenia skrętu momentu
obrotowego. Komora akumulatora pomieści standardowy pakiet
akumulatorów LiPol lub NiMH. Nowa konstrukcja stalowych profili
ramy podwozia oferuje większą różnorodność konfiguracji. Wewnętrzne
pokrywy błotników i listwy podłogowe lepiej ukrywają wewnętrzne
komponenty, które byłby widoczne z boku podwozia.Na podwoziu SCXIII
założona jest karoseria Jeep Wrangler Unlimited, która zawiera
klatkę, przednią maskę, wycieraczki przedniej szyby, lusterka,
klamki drzwi i dalsze detale, jak również i szczegółowe oświetlenie
wnętrza oraz zewnętrzne oświetlenie LED. Nowe wyższe i szersze,
oficjalnie licencjonowane opony Nitto Trail Grappler na
3-częściowych felgach beadlock, zwiększają realizm jazdy i lepszą
przyczepność na różnych powierzchniach, skałach i w terenie.Z
ekskluzywną technologią DSMR nadajnika Spektrum DX3 system ma
doskonały zasięg, szybką odpowiedź i wysoką odporność na
zakłócenia. Przez zastosowanie akumulatora Spektrum Smart LiPol
można wyświetlić pojemność akumulatora na wskaźniku napięcia w
nadajniku DX3. Można wyposażyć DX3 opcjonalnym modułem BT2000
Bluetooth i zainstalować w smartfonie darmową aplikację Spektrum
Dashboard do i można wykorzystywać telemetrię SMART w czasie
rzeczywistym.Własności SCX10 III Jeep JLU Wrangler RTR
3-kanałowy nadajnik Spektrum DX3 DSMR
Odbiornik/regulator Spektrum FIRMA SMART 40A
Makieta silnika V8 oraz obudowa przekładni chronią silnik i
ulepszają wygląd
Serwo kierunku ma moment 15kg.cm oraz metalową przekładnię
Podwozie pomieści standardowe akumulatory LiPol lub NiMH
Ustawienie przekładni z funkcją DIG umożliwia zamknięcie tylnej
osi dla mniejszej średnicy zawracania
Dwubiegowa przekładnia dla jazdy z dużą i mała prędkością
Osie portalowe zwiększają prześwit podwozia
Regulowany rozstaw podwozia umożliwia wybór jego wielkości
Wewnętrzne błotniki oraz boczne poszycia ukrywają wewnętrzne
komponenty, zwykle widoczne ze strony podwozia
Licencjonowane 3-częściowe felgi beadlock KMC Machete
umożliwiają wymianę opon bez klejenia
Opony Nitto Trail Grappler z oficjalną licencją w nowym
większym rozmiarze zwiększa prześwit podwozia i trakcję
Regulowane amortyzatory olejowe mają anodowane gwintowane
korpusy, regulowane naprężenie sprężyny oraz pokrywę z śrubą
Gotowa karoseria Jeep Wrangler wraz z wnętrzem
Podwozie z błotnikami i dolnymi osłonamiPodwozie modelu tworzą
stalowe profile połączone poprzeczkami, co tworzy bardzo sztywną
konstrukcje odporną na skręcanie. Dzięki uniwersalnym uchwytom,
można wyposażyć model w elektronikę według własnego uznania. Aby
nie były widoczne komponenty elektroniki oraz wnętrze, podwozie
jest wyposażone w błotniki oraz dolne osłony. To rozwiązanie
zarazem minimalizuje wnikanie nieczystości do wnętrza
modelu.Możliwość ustawienia rozstawu osi podwoziaRozstaw osi
podwozia modelu SCX10 III Jeep JLU Wrangler można zmienić tylko za
pomocą zmiany mocowania profili ramy i uzupełnienie opcjonalnych
wałów osi skrętnej. Wały napędowe są zaprojektowane na wysokie
obciążenia i wyraźnie polepszają własności jezdne również w trudnym
terenie.Mocowanie akumulatoraWrangler SCX10 III Jeep JLU ma
standardowy zasobnik na akumulator, który pomieści zwykłe pakiety
akumulatorów LiPol lub NiMH. Na bocznych szynach jest również
miejsce na akumulatory mniejszej wielkości, które są potrzebne dla
dodatkowych akcesoriów jak, jako oświetlenie, wyciągarka i
podobne.Osie portalowe z przekładnią hipoidalnąZaletą osi
portalowych AR45 jest oczywiście większy prześwit, ale również
redukcja skrętu momentu obrotowego na wałach wyjściowych oraz
obniżenie momentu obrotowego na pozostałych komponentach
napędu.Ulepszona geometria zawieszeniaGeometria zawieszenia bazuje
na wcześniejszej wersji podwozia SCX10 II, ale dla nowej wersji
podwozia jest trochę zmodyfikowana. Przednie zawieszenie zostało
zoptymalizowane tak, aby obniżyło się obciążenie sterowania, przez
zmianę tylnego 4-elementowego zawieszenia obniża się moment skrętu.
Napęd na przednie koła zapewniony jest za pomocą stalowych półosi z
przegubami kardana.Własności półosi
Skręt kół aż 45
Gładka praca
Kompaktowa, ale trwała konstrukcja
Utwardzona stal
Dwubiegowa przekładnia z funkcją DIGModel RC jest wyposażony w
dwubiegową przekładnię oraz funkcję DIG. Model sprzedawany jest z
3-kanałową aparaturą RC. Standardowo za pomocą serwa zdalnie
sterowana jest funkcja DIG. Serwo na trzecim kanale można przerobić
na sterowanie przekładnią, tak aby była dostępna funkcja
dwubiegowej przekładni. Jeśli mają byc sterowane obie funkcje
należy zastosować 4-kanałową aparaturę RC z modulacją DSMR/DSM2
oraz dodatkowe mikro serwo. - SPMSSX107 (z serwem jest specjalny
wieloklin dla servo-savera).Funkcja DIGAktywacją funkcji można
zdalnie przez nadajnik odłączać lub podłączać tylną oś. Tylna oś
bądź napędzana, albo zablokowana i koła się nie kręcą. Zablokowanie
tylnych kół radykalnie zwiększa średnicę zawracania i model skręca
prawie w miejscu. Funkcję DIG doceni się również podczas stromych
zjazdów, kiedy obniża ryzyko przewrócenia modelu.Olejowe aluminiowe
amortyzatoryJeep JLU Wrangler ma amortyzatory z długim skokiem,
które mają korpus wykonany z aluminium anodowanego na jasno. W
śrubowych sprężynach można ustawić siłę docisku dla osiągnięcia
optymalnego poziomu tłumienia (napięcie wstępne sprężyn można
regulować za pomocą nakrętki na korpusie amortyzatora). Pokrywy
mają otwór ze śrubą dla kontroli stanu i ilości oleju. Dzięki
wielkości i pojemności amortyzatorów zapewnione jest ich działanie
w całym zakresie skoku.Makietowa osłona silnika V8Wierna makieta
silnika V8 z obudową skrzyni biegów celowo schowa i ochroni silnik
elektryczny a zarazem zwiększy realistyczny wygląd podwozia oraz
napędu. Dla maksymalnej wytrzymałości łoże silnika jest
aluminiowe.Opony NITTO TRAIL GRAPPLEROpony S30 Nitto Trail Grappler
S30, które są zamontowane na SCX10 III Jeep JLU Wrangler, są wyższe
i szersze (4,74 x 1,7), co zwiększa prześwit podwozia i zapewnia
lepszą przyczepność opon podczas jazdy w różnym
terenie.Licencjonowane 3-częściowe felgi beadlockOficjalnie
licencjonowane felgi KMC XD Machete, które są sławne w terenowym
świecie, są wytłaczane w satynowym chromie i zawierają niesamowite
makietowe szczegóły. Z tego względu, że chodzi o trzyczęściowe
felgi, opony mogą być łatwo zamontowane, zdjęte i wymienione bez
klejenia.Nadajnik Spektrum DX3 2.4GHz DSMRNadajnik Spektrum DX3 ze
zintegrowaną anteną, wskazujący stan pojemności akumulatora
napędowego Smart w modelu. Doskonały zasięg, odpowiedź i odporność
na zakłócenia z ekskluzywną technologią Spektrum DSMR. Szybkie
ustawienie potrzebnych parametrów. Obsługa najnowszych technologii,
wraz z telemetrią Spektrum SMART.
Wskaźnik LED stanu naładowania akumulatora napędowego
Wsparcie telemetrii Spektrum SMART
Ustawienia - Rewers, wielkość wychyleń, ograniczenie gazu,
trymery
Ergonomiczny, lekki
Kierownica z pankową obręczą dla wygodnego uchwytu
Odbiornik SPEKTRUM FIRMA SMART 40A oraz wodoodporne serwo
15kg.cmDzięki odbiornikowi Firma Smart 40A oraz nadajnikowi DX3
jest możliwość wykorzystania zalet telemetrii i ekskluzywnej
technologii Spektrum Smart. Wystarczy zainstalować akumulator LiPol
Spektrum Smart, aby mieć przegląd stanu akumulatora na wskaźniku na
nadajniku.Ukryte spinki karoseriiKaroseria modelu auta jest
dokładną repliką prawdziwego auta, dlatego również spinki karoserii
są ukryte, aby nie naruszały linii karoserii. Jeep Wrangler
Unlimited ma szczegółowo wykonane wnętrze, kierownicę i figurkę
kierowcy, na karoserii wiele detali, jak przednia maska, wloty
powietrza na masce, wycieraczki, klamki drzwi, wsteczne lusterka,
błotniki, zawiasy tylnych drzwi, oświetlenie auta z przeszkleniem
wraz z kierunkowskazami itp.Zawartość zestawuW zestawie
znajduje się gotowy i złożony model RC auta Axial SCX10 III Jeep
JLU Wrangler z zainstalowanymi komponentami: Axial silnik
szczotkowy 540 35T, Combo: Spektrum szczotkowy regulator Firma 40A
z 4k odbiornikiem, Spektrum serwo S614 MG WP 23T, Nadajnik DX3
2,4GHz, 4x AA baterie do nadajnika. Zapasowe nakrycia głowy załogi,
zapasowa komora akumulatora, zapasowy uchwyt cięgna przedniej osi.
Klucz krzyżowy, elementy instalacji 2 biegowej
przekładni.Polecamy zakupDo uruchomienia potrzeba dokupić
akumulator napędowy oraz adekwatną ładowarkę.Zalecane akumulatory
LiPolDo zwykłej jazdy zalecamy 2 lub 3 ogniwowy akumulator LiPol
(7.4V, 11.1V) z konektorem EC3, IC3.
Smart akumulator LiPol Spektrum 7.4V 5000mAh
Standardowy akumulator LiPol Black Magic 7.4V 5000mAh.
Standardowy akumulator LiPol z maksymalnym czasem jazdy Black
Magic 7.4V 6500mAh.
Dla większego zakresu prędkości Smart akumulator LiPol
Spektrum 11.1V 5000mAh
Akumulatory Spektrum z technologią Smart obecnie
przedstawiają najnowocześniejszy i najbezpieczniejszy sposób
ładowania akumulatorów.Zalecane akumulatory NiMHAkumulatory NiMH
nie wymagają precyzyjnej obsługi i dlatego są odpowiednie, jeśli
model samochodu RC jest obsługiwany przez dzieci (akumulatory NiMH
nie ulegają zniszczeniu w wyniku całkowitego rozładowania). Jednak
akumulatory NiMH mają mniejszą pojemność, więc czas jazdy będzie
nieco krótszy.Zalecane ładowarki do akumulatorów Spektrum
SmartJeśli zdecydujesz się na zastosowanie w modelu Arrma
nowoczesnych Smart LiPo akumulatory, to polecamy poniższą
ładowarkę:
Ładowarka z zasilaczem sieciowym Spektrum S150 z jednym
wyjściem 1x50W.
Ładowarka sieciowa Spektrum S1100 z jednym wyjściem
1x100W.
Ładowarka sieciowa Spektrum S2100 z dwoma wyjściami 2x 100
W.
Zalecane ładowarki do konwencjonalnych akumulatorów LiPo i
NiMHDecydując się na eksploatację modelu na konwencjonalnych
akumulatorach LiPol i NiMH, polecamy uniwersalne ładowarki o
mocy co najmniej 50W.
Ładowarka Dynamite Prophet Sport z jednym wyjściem 50W
Ładowarka Prophet Precept LiPol/NiMh LCD AC/DC z jednym
wyjściem 80 W
Zalecane komponenty do tuningu (zdalne sterowanie przekładni):
Nadajnik: Spektrum DX5C DSMR + 4x AA baterie do
nadajnika
Serwo przekładni: SX107 Micro MG
Torba transportowaPrzenoście bezpiecznie i wygodnie model RC w
torbie transportowej Robitronic. Torba jest hermetyczna i ma
elastyczną krawędź, którą można przystosować do modelu. Dzięki
opaskom z rzepem model łatwo się przenosi. Materiał syntetyczny
można w razie potrzeby łatwo oczyścić wodą lub
mydlinami.Oświetlenie modeliDla zapierającego dech w piersiach
wyglądu zalecamy wyposażenie modelu w oświetlenie LED. Jeśli model
posiada już podstawowe oświetlenie można je rozszerzyć, ulepszyć
czy zmodyfikować według własnych potrzeb.
Zestaw oświetlenia Axial Oświetlenie LED Night Visions
System
Zaawansowany system z przednimi LED (rozświetla się
intensywnie podczas jazdy w przód), LED stopu (rozświetla
się intensywnie podczas hamowania), kierunkowskazy (migają
podczas skręcania w daną stronę) oraz dodatkowymi diodami
(np. dla rampy oświetleniowej). Możliwość podłączenia dalszych
sześciu obwodów świetlnych (nie współpracuje z odbiornikiem
SPMXSE1040RX).
Zestaw oświetlenia - Standard - Axial zestaw oświetlenia
LED
Standardowy zestaw oświetlenia z modułem zasilania i diodami –
Moduł zasilania umożliwia podłączenie dwóch obwodów LED, które będą
świecić ciągle. W zestawie zawarte są diody o wysokiej jasności
(4x biała LED do przednich świateł oraz 2x czerwona LED do
świateł końcowych).
Jednostka sterująca Axial jednostka sterująca LED,
3-porty
Jednostka sterująca z możliwością podłączenia trzech obwodów ciągle
świecących diod LED. Zestaw nie zawiera diod – te można wybrać wg
własnych potrzeb w akcesoriach do pozycji.
Akcesoria do normalnej pracyDo normalnej eksploatacji samochodu RC
Axial potrzebny jest klej do opon, klej do śrub, zestaw narzędzi i
olej silikonowy do amortyzatorów. Z naszej oferty polecamy niedrogi
zestaw narzędzi do samochodów RC.Klej do opon przykleja opony do
felgi. Opona musi być zawsze mocno przyklejona do felgi na całym
obwodzie! Jeśli opona nie będzie przyklejona na całym obwodzie,
może pęknąć. Klej do opon ma specjalny skład, który jest w stanie
łączyć takie materiały jak guma czy nylon, a jednocześnie po
stwardnieniu jest elastyczny. Polecamy klej do opon Robitronic z
naszej oferty.Od czasu do czasu konieczne jest dodanie oleju
silikonowego do amortyzatorów modelu i wymiana oleju w mechanizmach
różnicowych. Podczas normalnej pracy występuje tylko niewielki
wyciek oleju silikonowego wzdłuż tłoczysk amortyzatora. Jeśli
powierzchnia tłoczysk amortyzatora lub stan uszczelek jest w złym
stanie, wyciek oleju może być duży. W takich przypadkach
dostarczane są zestawy naprawcze lub pojedyncze części.Do rutynowej
konserwacji wymagany jest klej do śrub. Śruby wkręcane w materiał
metalowy (np. śruby w silniku, śruby ustalające w zębatce) należy
zabezpieczyć przed poluzowaniem za pomocą tego kleju.Etui ochronne
do akumulatoraOpakowania ochronne mają na celu zmniejszenie ryzyka
związanego z transportem i ładowaniem akumulatorów. Akumulatory
LiPol mogą, przy zachowaniu niewielkich wymiarów i niewielkiej
wagi, zapewniać wysokie prądy rozładowania i mieć dużą pojemność na
długi czas jazdy. Akumulator LiPol jest narażony głównie na
uszkodzenia mechaniczne.
Długość: 485mm
Felgi: 1.9 KMC Machete beadlock 48,3mm x 25,4 mm
Masa: 2900g
Napęd: 4WD
Opony: Nitto Trail Grappler M/T 119mm
Prześwit podwozia: 76,2mm
Rozstaw: 312mm
Silnik: Axial 540 35T
Skala: 1:10
Szerokość: 234mm
Typ: Crawler / Ekspedycyjny
Videos:
Wysokość: 241mm